Uradni list

Številka 35
Uradni list RS, št. 35/2001 z dne 11. 5. 2001
Uradni list

Uradni list RS, št. 35/2001 z dne 11. 5. 2001

Kazalo

2100. Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Radeče, stran 4106.

Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/94, 26/97, 70/97, 10/98 in 74/98), 18. člena statuta Občine Radeče (Uradni list RS, št. 37/99) in v skladu z uredbo o skupnih osnovah in kriterijih za notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v organih državne uprave (Uradni list RS, št. 24/98 in 56/98) je Občinski svet občine Radeče na 10. seji dne 31. 3. 2001 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Radeče
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se ustanovi Občinska uprava v občini Radeče, določi organizacija in delovno področje ter urejajo druga vprašanja v zvezi z njenim delovanjem.
2. člen
Za opravljanje nalog občinske uprave se v Občini Radeče ustanovi: Občinska uprava občine Radeče, s sedežem v Radečah, Ulica Milana Majcna 1 (v nadaljevanju: občinska uprava).
3. člen
Občinska uprava mora pri izvrševanju nalog zagotavljati:
– zakonito, strokovno, učinkovito in racionalno izvajanje funkcij uprave,
– koordinirano izvajanje nalog in učinkovito izvajanje projektnih nalog,
– učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem nalog,
– učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami.
4. člen
Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava v zadevah lokalnega pomena, sodeluje z organi uprave drugih občin, državnimi organi, s krajevnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami in drugimi organizacijami.
5. člen
Občinska uprava lahko na podlagi pogodbe ali občinskega predpisa opravlja določene strokovne naloge za javne zavode, agencije, sklade, zveze, društva in druge organizacije ter uprave drugih občin.
Občinska uprava lahko na podlagi predhodno sklenjene pogodbe v skladu z aktom občinskega sveta oziroma v soglasju z županom naroči izvajanje določenih strokovnih nalog pri zunanjih izvajalcih.
6. člen
Delo občinske uprave je javno.
O delu občinske uprave obvešča javnost župan ali od njega pooblaščeni delavec občinske uprave.
Delavci občinske uprave morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost.
Javnost dela občinske uprave se zagotavlja z uradnimi sporočili, z dajanjem informacij sredstvom javnega obveščanja, z novinarskimi konferencami, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah ter z drugimi oblikami sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
7. člen
Občinska uprava opravlja strokovne, upravne, organizacijsko-tehnične, administrativne in druge naloge na področju normativnopravnih, upravnih in splošnih zadev, javnih financ, družbenih dejavnosti, varstva okolja in urejanja prostora, gospodarskih javnih služb in javne infrastrukture, gospodarskih dejavnosti, turizma in kmetijstva, gospodarjenja s stavbnimi zemljišči, varstva pred naravnimi nesrečami, zaščite in reševanja, požarne varnosti, inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva.
Občinska uprava opravlja tudi druge naloge iz občinske pristojnosti, določene z zakoni ali drugimi splošnimi akti.
8. člen
V občinski upravi se naloge, s katerimi se zagotavlja izvrševanje funkcij uprave, opravljajo v notranjih organizacijskih enotah, oblikovanih za posamezne sklope delovnih področij.
Občinska uprava ima naslednje notranje organizacijske enote:
1. urad župana;
2. oddelek za gospodarstvo in finance;
3. oddelek za družbene dejavnosti.
S povečanim obsegom dela se lahko v občinski upravi oblikujeta samostojni oddelek za finance in oddelek za urejanje prostora.
9. člen
Urad župana opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– normativnopravne akte za župana in organe občine,
– upravni postopek na drugi stopnji,
– splošne in kadrovske zadeve, lokalne volitve, krajevne skupnosti,
– informatiko in zagotavljanje obveščanja javnosti o delu občinskih organov,
– protokol, administrativne, pomožne in tehnične dejavnosti,
– zaščito in reševanje, varstvo pred naravnimi nesrečami, varstvo pred požarom, gasilstvo,
– obrambne dokumente,
– strokovne in administrativno-tehnične naloge za župana in organe občine,
– premoženjskopravne zadeve,
– občinsko redarstvo, inšpekcijski nadzor,
– druge naloge, ki po vsebini ne sodijo v pristojnost drugih notranjih organizacijskih enot.
Oddelek za gospodarstvo in finance opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– gospodarske javne službe – oskrba s pitno vodo, odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih in padavinskih voda, ravnanje s komunalnimi odpadki, javna snaga in čiščenje javnih površin, urejanje javnih cest in prometa, površine za pešce, zelene površine, pregled, nadzor in čiščenje komunalnih naprav in dimnih vodov, urejanje javnih parkirišč, trgov, državnih cest, dimnikarsko, pogrebno in pokopališko službo,
– podjetništvo in obrt, kmetijstvo, turizem in trgovino, razvoj demografsko ogroženih območij, upravljanje občinskega premoženja, stanovanjsko gospodarstvo, ekologijo, komunalno redarstveno službo, nadzor nad krajevnimi prireditvami, gospodarjenje s stavbnimi zemljišči,
– investicije v infrastrukturo, izvajanje novih investicij, investicijsko in tekoče vzdrževanje občinskega premoženja, izdelavo lokacijske dokumentacije, načrtovanje in urejanje prostora,
– javna naročila,
– pripravo proračuna in zaključnega računa občine, finančno računovodske naloge za občinski proračun, sklade, javna podjetja in zavode in druge organizacije, sestavo premoženjske bilance, občinske davke in takse,
– pomoč KS pri vprašanjih gospodarstva in financ,
– pripravo splošnih in posamičnih aktov s področja gospodarstva in financ,
– spremlja natečaje in razpise za sofinanciranje in kreditiranje lokalnih projektov iz državnega proračuna in skladov,
– vse druge naloge s področja gospodarstva in financ.
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– zdravstveno in lekarniško dejavnost na primarni ravni, zdravstveno varstvo občanov brez prejemkov, zagotavljanje mrliško pregledne službe,
– socialno varstvo občanov, mrežo javne službe za osebno pomoč na domu, osnovno varstvo otroka in družine, subvencioniranje najemnin, programe javnih del,
– oddajo socialnih in službenih stanovanj v najem,
– osnovno in glasbeno šolstvo, ustanoviteljstvo šol, zagotavljanje materialnih pogojev za delo šol in dodatnih dejavnosti šol, splošne in kadrovske zadeve za šole,
– predšolsko vzgojo in varstvo, materialni položaj vrtca,
– šport in rekreacijo,
– kulturo in knjižničarstvo, ustanoviteljstvo in pospeševanje, financiranje dejavnosti in zavodov,
– raziskovalno, spomeniško varstveno in muzejsko dejavnost,
– pomoč pri KS pri vprašanjih družbenih dejavnosti,
– pripravo splošnih in posamičnih aktov s področja družbenih dejavnosti,
– javna dela,
– spremlja natečaje in razpise za sofinanciranje in kreditiranje lokalnih projektov iz državnega proračuna in skladov,
– vse druge naloge s področja družbenih dejavnosti.
III. NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI DELAVCEV
10. člen
Predstojnik občinske uprave je župan. Župan predstavlja in zastopa občinsko upravo ter usmerja in nadzoruje delo občinske uprave.
11. člen
Vodja občinske uprave je tajnik občine.
Tajnika imenuje in razrešuje župan.
Tajnik odloča v upravnem postopku na prvi stopnji.
Tajnik je za svoje delo odgovoren županu.
Tajnik občine mora imeti univerzitetno izobrazbo.
12. člen
Notranje organizacijske enote vodijo višji upravni delavci v nazivu vodje. Vodje notranjih organizacijskih enot imenuje in razrešuje župan, za svoje delo so odgovorni županu in tajniku občine.
Delo oddelkov neposredno koordinira, strokovno usmerja in nadzoruje tajnik.
13. člen
Vodje notranjih organizacijskih enot opravljajo najzahtevnejše naloge v organizacijski enoti, načrtujejo, neposredno organizirajo, vodijo, usmerjajo ter nadzorujejo delo enote, skrbijo za zakonito in pravočasno delo enote, odločajo o zadevah z delovnega področja organizacijske enote in vsa ostala dela, za katera jih pooblasti tajnik.
14. člen
Število delovnih mest v občinski upravi, število višjih upravnih delavcev, upravnih in strokovno-tehničnih delavcev ter katalog vseh delovnih mest občinske uprave določi župan s pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest.
Zaradi zagotovitve polne zaposlenosti, racionalnega razporejanja delavcev glede na njihovo strokovno usposobljenost in glede na delovne potrebe uprave lahko župan, na predlog tajnika, s sistemizacijo oblikuje delovna mesta in razporeja delavce ne glede na opredelitev delovnih področij notranjih organizacijskih enot iz 9. člena tega odloka.
Delovna mesta s posebnimi pooblastili so delovna mesta občinske inšpekcije in občinskega redarstva.
15. člen
Delavci občinske uprave opravljajo naloge, določene z zakoni in drugimi predpisi, s statutom občine in s pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest, v skladu s pristojnostmi in pooblastili, ki jih za opravljanje posameznih nalog določajo zakoni in drugi predpisi, ter po navodilih vodje notranje organizacijske enote. Delavci so dolžni opraviti tudi ostale naloge, ki jim jih neposredno naloži župan ali tajnik.
16. člen
V občinski upravi se lahko kot posvetovalno telo župana oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Kolegij sestavljajo župan, tajnik in vodje notranjih organizacijskih enot. Župan lahko glede na obravnavano tematiko določi širšo sestavo kolegija.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
17. člen
Župan v roku enega meseca po uveljavitvi tega odloka izda pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
18. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Radeče (Uradni list RS, št. 57/95).
19. člen
Odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 03201-1/01-4
Radeče, dne 31. marca 2001.
Župan
Občine Radeče
Ludvik Sotlar, inž. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti