Uradni list

Številka 24
Uradni list RS, št. 24/2002 z dne 21. 3. 2002
Uradni list

Uradni list RS, št. 24/2002 z dne 21. 3. 2002

Kazalo

1081. Odlok o proračunu Občine Gornji Petrovci za leto 2002, stran 1999.

Na podlagi zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99), 57. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98 in 74/98), zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94 in 56/98) in 16. člena statuta Občine Gornji Petrovci (Uradni list RS, št. 26/99) je Občinski svet občine Gornji Petrovci na 17. izredni seji dne 9. 1. 2002 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Gornji Petrovci za leto 2002
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Gornji Petrovci za leto 2002 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. člen
Pregled prihodkov in odhodkov proračuna ter njihova razporeditev sta zajeta v bilanci prihodkov in odhodkov, ki je sestavni del odloka.
V bilanci prihodkov in odhodkov so izkazani načrtovani prihodki občine, ki zajemajo davčne in nedavčne prihodke, kapitalske prihodke, prejete donacije in transferne prihodke ter odhodke, ki obsegajo tekoče odhodke, tekoče transfere, investicijske odhodke in investicijske transfere.
Proračun obsega kot nerazporejeni del prihodkov tudi tekočo proračunsko rezervo za financiranje posameznih namenov porabe, ki jih ob sprejemu proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo mogoče predvideti zadostnih sredstev.
V računu financiranja se izkazuje zadolževanje in odplačevanje dolgov, ki je povezano s financiranjem salda bilance prihodkov in odhodkov.
3. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
--------------------------------------------------------------------
Skupina/podskupina kontov                      Proračun za leto 2002
                                                    v tisoč tolarjev
--------------------------------------------------------------------
A)      Bilanca prihodkov in odhodkov
I.      SKUPAJ PRIHODKI  (70+71+72+73+74)                    518.147
        TEKOČI PRIHODKI (70+71)                               81.182
70      DAVČNI PRIHODKI                                       52.109
700     Davki na dohodek in dobiček                           48.757
703     Davki na premoženje                                    2.044
704     Domači davki na blago in storitve                      1.308
706     Drugi davki
71      NEDAVČNI PRIHODKI                                     29.073
710     Udeležba na dobičku in dohodki  od premoženja          4.625
711     Takse in pristojbine                                   1.700
712     Denarne kazni                                             65
713     Prihodki od prodaje blaga in storitev
714     Drugi nedavčni prihodki                               22.683
72      KAPITALSKI PRIHODKI
720     Prihodki od prodaje osnovnih sredstev
721     Prihodki od prodaje zalog
722     Prihodki od prodaje zemljišč in nemat. 
        premoženja
73      PREJETE DONACIJE                                      29.062
730     Prejete donacije iz domačih virov                     29.062
731     Prejete donacije iz tujine
74      TRANSFERNI PRIHODKI                                  407.903
740     Transferni prihodki iz drugih  javnofinančnih 
        institucij                                           407.903
II.     SKUPAJ ODHODKI  (40+41+42+43)                        523.180
40      TEKOČI ODHODKI                                        69.310
400     Plače in drugi izdatki zaposlenim                     24.000
401     Prispevki delodajalcev za socialno  varnost            4.000
402     Izdatki za blago in storitve                          41.310
403     Plačila domačih obresti
409     Rezerve                                                2.000
41      TEKOČI TRANSFERI                                     105.915
410     Subvencije                                            10.000
411     Transferi posameznikom in  gospodinjstvom             40.915
412     Transferi neprofitnim organizacijam  in 
        ustanovam                                             18.000
413     Drugi tekoči domači transferi                         37.000
42      INVESTICIJSKI ODHODKI                                343.205
420     Nakup in gradnja osnovnih sredstev                   343.205
43      INVESTICIJSKI TRANSFERI                                2.750
430     Investicijski transferi                                2.750
III.    PRORAČUNSKI PRESEŽEK  (PRIMANJKLJAJ) I.-II.           -5.033
B)      RAČUN FINANČNIH TERJATEV  IN NALOŽB
IV.     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL  IN PRODAJA 
        KAP.DELEŽEV
75      PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
750     Prejeta vračila danih posojil
V.      DANA POSOJILA IN POVEČANJE  KAPITALSKIH DELEŽEV
44      DANA POSOJILA IN POVEČANJE  KAPITALSKIH DELEŽEV
440     Dana posojila
VI.     PREJETA MINUS DANA POSOJILA  IN SPREMEMBE 
        KAPITALSKIH  DELEŽEV (IV.-V.)
C)      RAČUN FINANCIRANJA
VII.    ZADOLŽEVANJE (500)
50      ZADOLŽEVANJE
500     Domače zadolževanje
VIII.   ODPLAČILA DOLGA (550)
55      ODPLAČILA DOLGA
550     Odplačilo domačega dolga
IX.     SPREMEMBA STANJA SREDSTEV  NA RAČUNU 
        (I.+IV.+VII.-II.-V.-VII.)                             -5.033
X.      NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.-IX.)                    -5.033
XI.     NETO FINANCIRANJE (VI.+X.)                            -5.033
--------------------------------------------------------------------
4. člen
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javno finančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov ter načrt razvojnih programov so priloga k temu odloku.
5. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93).
6. člen
Sredstva za redne dejavnosti proračunskih uporabnikov se nakazujejo praviloma kot mesečne akontacije v odvisnosti od zapadlih obveznosti ter ob upoštevanju likvidnostnega položaja občinskega proračuna.
7. člen
Župan lahko prerazporedi sredstva proračuna med postavkami in področji proračuna oziroma pri neposrednem uporabniku:
– če nastanejo zato utemeljeni razlogi;
– če se na določenih postavkah prikažejo prihranki, na drugih pa nastane potreba po dodatnih sredstvih ali če to narekuje dinamika izvajanja investicij in realizacija investicij.
8. člen
V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervacijo v višini do 1,5% prejemkov proračuna. Sredstva se uporabljajo za financiranje:
– nepredvidenih nalog, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva in za namene, za katere se med letom izkaže, da v proračunu niso bila zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu.
Porabljena sredstva za proračunsko rezervacijo se razporedijo pri uporabnikih na postavko, na katero se nanašajo, če takšne postavke ni, se odpre nova postavka.
O uporabi sredstev proračunske rezervacije odloča župan in o tem seznanja občinski svet.
9. člen
Od vseh prihodkov proračuna za leto 2002, izkazanih v bilanci prihodkov in odhodkov se izloči 0,5% proračunske rezerve Občine Gornji Petrovci.
O uporabi sredstev proračunske rezerve občine za namene iz drugega odstavka 49. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99) odloča župan in o uporabi sredstev obvesti občinski svet.
10. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan občine. Župan je odredbodajalec za sredstva proračuna in se pooblašča, da odloča o:
– uporabi sredstev za enkratno dotacijo v zvezi z raznimi večjimi kulturnimi in športnimi prireditvami ter za razvoj športa;
– uporabi sredstev za funkcionalne izdatke, materialne izdatke občinske uprave in organov ter sredstev za društva in organizacije;
– uporabi sredstev za zaščito in reševanje;
– uporabi sredstev razporejenih za investicije in druge odhodke investicijskega značaja ter za amortizacijo;
– o izbiri izvajalca na podlagi javnih razpisov za izbiro izvajalca oziroma zbiranja ponudb za blago, gradbena dela in storitve, ki se izvajajo na podlagi zagotovljenih sredstev po posameznih postavkah, sprejetih v občinskem proračunu;
– da odloča o pridobitvi oziroma odtujitvi premoženja občine v skladu s statutom občine.
11. člen
Če se po prejemu proračuna občine za tekoče leto sprejme odlok ali sklep občinskega sveta, na podlagi katerega nastopijo nove obveznosti za proračun, vključi župan te obveznosti v proračun in določi obseg izdatkov za ta namen v okviru večjih pričakovanih prihodkov ali zadolžitev oziroma z istočasnim zmanjšanjem drugih postavk proračuna.
V proračunu tekočega leta se najprej zagotovijo sredstva za pokrivanje že nastalih obveznosti iz prejšnjih let in odplačilo najetih kreditov v skladu z njihovim načrtom odplačevanja.
12. člen
Župan je dolžan izvajati proračun v vseh postavkah, skladno s sprejetim proračunom in o uporabi sredstev poročati občinskemu svetu šestmesečno.
13. člen
Občina se lahko dolgoročno zadolži v skladu z zakonom o financiranju občin, zakonom o javnih financah in uredbo o zadolževanju občin. Če proračunski prihodki pritekajo neenakomerno, se lahko za začasno kritje odhodkov porabijo:
– sredstva rezerv občine;
– najame posojilo do 5% sprejetega proračuna, ki mora biti odplačano do konca proračunskega leta.
Od najetja posojila pod 2. točko tega člena odloča župan oziroma občinski svet, v skladu z določili statuta občine.
14. člen
Javna podjetja ali javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem ustanovitelja. O soglasju odloča občinski svet.
15. člen
Nabavo materiala in opreme, investicijska, vzdrževalna dela in storitve je potrebno oddajati s pogodbo in v skladu s predpisi, ki urejajo javno naročanje.
16. člen
S prostimi denarnimi sredstvi na žiro računu proračuna po načelu dobrega gospodarja, razpolaga župan.
17. člen
O odpisu neizterljivih prispevkov ter drugih obveznosti, ki so prihodek proračuna, odloča občinski svet.
18. člen
Na predlog župana lahko občinski svet določi udeležbo oziroma sofinanciranje občanov pri posameznih delih širšega pomena.
19. člen
Finančno računovodska opravila za občinski proračun in krajevne skupnosti se za leto 2002 vodijo v računovodski službi Občine Gornji Petrovci. Krajevne skupnosti se lahko odločijo, da vodijo finančno računovodske posle samostojno, za kar pa se ne zagotavljajo dodatna sredstva iz proračuna.
20. člen
Uporabniki proračuna so dolžni pristojnemu organu občine predložiti finančne načrte in načrte razvojnih programov za leto 2003 do 30. oktobra 2002 ter zaključne račune za leto 2002 do 10. marca 2003.
21. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS, uporablja pa se od 1. 1. 2002 dalje.
Št. 403-02/02-2
Gornji Petrovci, dne 9. januarja 2002.
Župan
Občine Gornji Petrovci
Franc Šlihthuber l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti