Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
NAČIN IZPOLNJEVANJA OBRAZCEV O ODDANIH JAVNIH NAROČILIH I. IZPOLNJEVANJE OBRAZCA "PODATKI O ODDANIH JAVNIH NAROČILIH (BREZ NAROČIL MALE VREDNOSTI) V LETU 2001" A) Zaglavje obrazca Šifra uporabnika je 5-mestna oznaka neposrednega oziroma posrednega uporabnika proračuna, navedenega v odredbi o določitvi neposrednih in posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov (Uradni list RS, št. 97/01). Vpis oznake je obvezen. Naročniki, ki niso navedeni v tej odredbi, šifre uporabnika ne vpišejo. Šifra dejavnosti je 5-mestna oznaka dejavnosti iz standardne klasifikacije dejavnosti, ki jo je naročniku določil Statistični urad Republike Slovenije. Matična številka je 7-mestna oznaka, ki jo je naročniku določil Statistični urad Republike Slovenije. Davčna številka je 8-mestna oznaka, ki jo je naročniku določila Davčna uprava Republike Slovenije. B) Podatki o vrsti postopka in predmetu javnega naročila Naročnik podatke o vrsti postopka in predmetu javnega naročila vpisuje v obrazec v stolpce 2, 3, 4 in 5. V stolpec 2 (vrsta postopka) se vpiše eno izmed naslednjih številk: 1 - odprti postopek (18. člen ZJN-1) 2 - omejeni postopek (19. člen ZJN-1) 3 - postopek s pogajanji brez predhodne objave (prvi odstavek 20. člena ZJN-1) 4 - postopek s pogajanji s predhodno objavo (drugi odstavek 20. člena ZJN-1) 5 - oddaja javnega naročila z natečajem. V stolpec 3 (predmet javnega naročila) se vpiše eno izmed naslednjih številk: 1 - blago 2 - storitev 3 - gradnja. V stolpec 4 (navedba predmeta javnega naročila) se vpiše eno izmed naslednjih številk: - če je predmet javnega naročila blago (v stolpcu 3 je vpisana oznaka 1), se vpiše eno od naslednjih številk: 01 - potrošni material (za opravljanje dejavnosti, za vzdrževanje objektov, pisarniški in računalniški material, pralna in čistilna sredstva, splošni drobni inventar, papirna konfekcija ipd.) 02 prehrana, živila 03 tehnična oprema za opravljanje dejavnosti (naprave, stroji, aparati, mehanizacija ipd.) 04 pisarniška in druga oprema v objektih 05 računalniška oprema (strojna in programska) 06 prevozna sredstva 07 gradbeni (instalacijski) material, oprema in stroji 08 goriva in maziva 09 delovna in zaščitna oblačila in oprema 10 drugo blago 11 blago na vodnem področju 12 blago na energetskem področju 13 blago na telekomunikacijskem področju 14 blago na transportnem področju - če je predmet javnega naročila storitev (v stolpcu 3 je vpisana oznaka 2), se vpiše eno od naslednjih številk: 01 storitve vzdrževanja in popravila 02 storitve kopenskega transporta (razen storitev železniškega transporta, za katere se vpiše oznaka 19), vključno s storitvami oklepnih avtomobilov, kurirske storitve, razen prevoza pošte 03 letalske prevozne storitve za potnike in tovor, razen prevoza pošte 04 kopenski in zračni prevoz pošte (razen storitev železniškega transporta, za katere se vpiše oznaka 19) 05 telekomunikacijske storitve, razen storitev glasovne telefonije, radiotelefonije, paginga in satelitskih storitev 06 finančne storitve - zavarovalniške storitve 07 finančne storitve - bančne in investicijske storitve, razen naročil za finančne storitve v zvezi z izdajo, prodajo, nakupom ali prenosom vrednostnih papirjev ali drugih finančnih instrumentov in storitev Banke Slovenije 08 računalniške storitve in sorodne opreme 09 storitve za raziskave in razvoj, razen naročil za storitve na področju raziskav in razvoja, od katerih za lastno uporabo pri vodenju svojih zadev nima izključnih koristi le naročnik, pod pogojem, da naročnik ponujeno storitev v celoti plača 10 računovodske, revizorske in knjigovodske storitve 11 storitve na področju raziskav trga in javnega mnenja 12 storitve svetovanja pri vodenju, razen arbitražnih in poravnalnih storitev in sorodne storitve 13 arhitekturne storitve; inženiring storitve; storitve urbanističnega planiranja in krajinske arhitekturne storitve; storitve tehničnega testiranja in analiz 14 oglaševalske storitve 15 storitve čiščenja stavb in storitve upravljanja nepremičnin 16 založniške in tiskarske storitve na honorarni ali pogodbeni osnovi 17 storitve odstranjevanja odplak in odpadkov, storitve sanitarnega urejanja in podobno 18 hotelske in restavracijske storitve 19 storitve železniškega prevoza 20 prevozne storitve po vodi 21 podporne in pomožne prevozne storitve 22 pravne storitve 23 storitve na področju kadrovanja 24 preiskovalne in varovalne storitve, razen storitev varovanja z oklepnimi avtomobili 25 izobraževalne storitve in storitve poklicnega izobraževanja 26 zdravstvene in socialne storitve 27 storitve na področju rekreacije, kulture in športa 28 druge storitve 29 storitve na vodnem področju 30 storitve na energetskem področju 31 storitve na telekomunikacijskem področju 32 storitve na transportnem področju - če je predmet javnega naročila gradnja (v stolpcu 3 je vpisana oznaka 3), se vpiše eno od naslednjih številk, in sicer za: splošna dela na področju stavb in nizkih gradenj (brez posebnih specifikacij) in rušenje: 11 splošna dela na področju stavb in nizkih gradenj (brez posebnih specifikacij) 12 rušenje gradnjo objektov in delov objektov: 21 splošna gradbena dela 22 postavljanje ostrešij in krovska dela 23 gradnja dimnikov, peči in kaminov 24 zaščita proti vodi in vlagi 25 obnova in vzdrževanje zunanjih sten (ponovno zapolnjevanje stikov med opekami z malto, čiščenje itd.) 26 postavitev in odstranitev gradbenih odrov 27 druge specializirane dejavnosti, povezane z gradbenimi deli (vključno s tesarstvom) nizke gradnje: gradnja cest, mostov, železnice itd.: 31 splošna dela na področju nizkih gradenj 32 zemeljska dela 33 gradnja mostov, tunelov in jaškov; vrtanje 34 hidrogradnja in urejanje voda (reke, kanali, pristanišča, dotoki, ozki zalivi in jezovi) 35 gradnja cest, železniških prog, letališč in športnih objektov 36 specializirana gradbena dela, povezana z vodo (namakanje, izsuševanje zemlje, vodna oskrba, odstranjevanje odpadnih voda, kanalizacija itd.) 37 druga gradbena dela, tudi dela specialnih strok inštalacije pri gradnjah: 41 splošna industrijska dela 42 plinske in vodovodne inštalacije ter inštalacije sanitarne opreme 43 inštalacije grelnih in prezračevalnih naprav (centralno ogrevanje, klimatske naprave, ventilacija) 44 izolacijska dela 45 električna napeljava 46 inštalacija anten, strelovodov, telefonov itd. zaključna gradbena dela 51 splošna zaključna gradbena dela 52 fasadna in štukaterska dela 53 vgrajevanje stavbnega in drugega pohištva in/ali inštalacij (vključno s polaganjem parketa) 54 soboslikarska in steklarska dela ter polaganje stenskih oblog 55 oblaganje tal in sten 56 druga zaključna in dopolnilna gradbena dela (vgradnja kaminov itd.) gradnja na: 57 vodnem področju 58 energetskem področju 59 telekomunikacijskem področju 60 transportnem področju. V stolpec 5 (opis predmeta javnega naročila) se le v primeru, če se v stolpec 4 vpiše naslednje številke: 10 - za drugo blago, 28 - za druge storitve, 27 - za druge specializirane dejavnosti, povezane z gradbenimi deli, 37 - za druga gradbena dela in 56 - za druga zaključna in dopolnilna gradbena dela, z besedami tudi opiše predmet javnega naročila. Opis predmeta javnega naročila lahko vsebuje največ 20 znakov (kratek opis). C) Podatki o vrednosti javnega naročila Naročnik podatke o vrednosti javnega naročila vpiše v stolpce 6, 7 in 8. V stolpcih morajo biti zneski vpisani v tisočih tolarjev. V stolpec 6 (ocenjena vrednost) se vpiše ocenjeno vrednost javnega naročila brez davka na dodano vrednost (DDV) iz sklepa o začetku postopka (21. člen ZJN-1). V stolpec 7 (pogodbena vrednost) se vpiše vrednost, za katero je bila sklenjena pogodba brez davka na dodano vrednost (DDV). V stolpec 8 (pogodbena vrednost) se vpiše pogodbena vrednost z davkom na dodano vrednost (DDV) D) Podatki o izbranem ponudniku javnega naročila Naročnik podatke o izbranem ponudniku vpiše v stolpca 9 in 10. V stolpec 9 (ime izbranega ponudnika) se vpiše skrajšano firmo oziroma ime in sedež ponudnika, s katerim je bila sklenjena pogodba. V stolpec 10 (matična številka) se vpiše: - 7-mestno matično številko izbranega ponudnika, če je ponudnik iz Republike Slovenije - številko 9999999, če je izbrani ponudnik iz držav Evropske unije (Avstrija, Belgija, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Nemčija, Luksemburg, Nizozemska, Portugalska, Španija, Švedska, Velika Britanija) - številko 7777777, če izbrani ponudnik ni iz Republike Slovenije niti iz držav Evropske unije. II. IZPOLNJEVANJE OBRAZCA "PODATKI O ODDANIH JAVNIH NAROČILIH MALE VREDNOSTI V LETU 2001" A) Zaglavje obrazca Šifra uporabnika je 5-mestna oznaka neposrednega oziroma posrednega uporabnika proračuna, navedenega v Odredbi o določitvi neposrednih in posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov (Uradni list RS, št. 97/01). Vpis oznake je obvezen. Naročniki, ki niso navedeni v tej odredbi, šifre uporabnika ne vpišejo. Šifra dejavnosti je 5-mestna oznaka dejavnosti iz standardne klasifikacije dejavnosti, ki jo je naročniku določil Statistični urad Republike Slovenije. Matična številka je 7-mestna oznaka, ki jo je naročniku določil Statistični urad Republike Slovenije. Davčna številka je 8-mestna oznaka, ki jo je naročniku določila Davčna uprava Republike Slovenije. B) Podatki o predmetu, številu in skupni vrednosti javnih naročil male vrednosti Naročnik podatke o predmetu, številu in skupni vrednosti javnih naročil male vrednosti vpiše v obrazec v stolpce 2, 3 in 4. V stolpec 2 - predmet javnega naročila vpiše eno izmed oznak: 1 - blago 2 - storitev 3 - gradnja V stolpec 3 - skupno število postopkov javnih naročil male vrednosti naročnik za vsako vrsto oziroma predmet javnega naročila vpiše število vseh postopkov javnih naročil male vrednosti, oddanih po ZJN. V stolpcu mora podatek vpisati z desne strani (desna poravnava). V stolpec 4 - skupna vrednost javnih naročil male vrednosti naročnik za vsako vrsto oziroma predmet javnega naročila vpiše skupni znesek vseh javnih naročil male vrednosti, oddanih po ZJN. Zneski morajo biti vpisani v tisočih tolarjev.