Uradni list

Številka 25
Uradni list RS, št. 25/2002 z dne 22. 3. 2002
Uradni list

Uradni list RS, št. 25/2002 z dne 22. 3. 2002

Kazalo

1117. Navodilo o enotnem obrazcu za sporočanje podatkov o oddanih javnih naročilih za leto 2001, stran 2055.

Na podlagi petega odstavka 128. člena zakona o javnih naročilih (Uradni list RS, št. 39/00 in 102/00) izdaja minister za finance
N A V O D I L O
o enotnem obrazcu za sporočanje podatkov o oddanih javnih naročilih za leto 2001
1. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem navodilom se določa enotni obrazec za sporočanje podatkov o oddanih javnih naročilih, ki so jih v skladu z drugim odstavkom 127. člena zakona o javnih naročilih (Uradni list RS, št. 39/00, 102/00; v nadaljevanju: ZJN-1) naročniki dolžni sporočati Uradu za javna naročila.
Sestavni del tega navodila sta:
1. enotni obrazec za sporočanje podatkov o oddanih javnih naročilih in
2. enotni obrazec za sporočanje podatkov o oddanih javnih naročilih male vrednosti, ki sta v prilogi tega navodila.
Naročnik mora v enotni obrazec za sporočanje podatkov vnesti vse zahtevane podatke. V nasprotnem primeru se šteje, kot da obrazec ni bil posredovan.
2. ENOTNI OBRAZEC ZA SPOROČANJE PODATKOV O ODDANIH JAVNIH NAROČILIH
2. člen
V enotni obrazec za sporočanje podatkov o oddanih javnih naročilih naročnik vpiše podatke o vseh sklenjenih pogodbah v letu 2001 (ki niso sklenjene po postopku oddaje naročil male vrednosti) in pri oddaji javnih naročil po sklopih ter po omejenem postopku za vsako sklenjeno pogodbo posebej.
3. člen
V enotni obrazec za sporočanje podatkov o oddanih javnih naročilih se vpiše podatke o pogodbah, sklenjenih po odprtem postopku, omejenem postopku in po postopku s pogajanji brez ali s predhodno objavo, ter primere oddaje javnih naročil z natečajem v letu, za katerega se pripravlja poročilo.
Naročnik vpiše naslednje podatke:
– vrsta postopka,
– predmet,
– navedba predmeta,
– opis predmeta,
– vrednost javnega naročila (ocenjena vrednost, pogodbena vrednost brez DDV, pogodbena vrednost z DDV),
– ime izbranega ponudnika (besedilo) in
– matično številko izbranega ponudnika.
3. ENOTNI OBRAZEC ZA SPOROČANJE PODATKOV O ODDANIH JAVNIH NAROČILIH MALE VREDNOSTI
4. člen
V enotni obrazec za sporočanje podatkov o oddanih javnih naročilih male vrednosti naročnik vpiše podatke o vseh oddanih javnih naročilih male vrednosti v letu 2001, brez DDV, ločeno za blago, storitve in gradnje.
4. KONČNE DOLOČBE
5. člen
Oba obrazca morata biti podpisana s strani odgovorne osebe in posredovana na Urad za javna naročila v pisni obliki, hkrati lahko tudi na disketi ali po elektronski pošti na elektronski naslov: statistika.ujn@gov.si.
6. člen
To navodilo začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 403-122/02
Ljubljana, marca 2002.
Minister
za finance
mag. Anton Rop l. r.
NAČIN IZPOLNJEVANJA OBRAZCEV O ODDANIH JAVNIH NAROČILIH

I. IZPOLNJEVANJE OBRAZCA "PODATKI O ODDANIH JAVNIH NAROČILIH
(BREZ NAROČIL MALE VREDNOSTI) V LETU 2001"

A) Zaglavje obrazca

Šifra uporabnika je 5-mestna oznaka neposrednega oziroma
posrednega uporabnika proračuna, navedenega v odredbi o določitvi
neposrednih in posrednih uporabnikov državnega in občinskih
proračunov (Uradni list RS, št. 97/01). Vpis oznake je obvezen.
Naročniki, ki niso navedeni v tej odredbi, šifre uporabnika ne
vpišejo.

Šifra dejavnosti je 5-mestna oznaka dejavnosti iz standardne
klasifikacije dejavnosti, ki jo je naročniku določil Statistični
urad Republike Slovenije.

Matična številka je 7-mestna oznaka, ki jo je naročniku določil
Statistični urad Republike Slovenije.

Davčna številka je 8-mestna oznaka, ki jo je naročniku določila
Davčna uprava Republike Slovenije.

B) Podatki o vrsti postopka in predmetu javnega naročila

Naročnik podatke o vrsti postopka in predmetu javnega naročila
vpisuje v obrazec v stolpce 2, 3, 4 in 5.

V stolpec 2 (vrsta postopka) se vpiše eno izmed naslednjih
številk:

1 - odprti postopek (18. člen ZJN-1)

2 - omejeni postopek (19. člen ZJN-1)

3 - postopek s pogajanji brez predhodne objave (prvi odstavek 20.
člena ZJN-1)

4 - postopek s pogajanji s predhodno objavo (drugi odstavek 20.
člena ZJN-1)

5 - oddaja javnega naročila z natečajem.

V stolpec 3 (predmet javnega naročila) se vpiše eno izmed
naslednjih številk:

1 - blago

2 - storitev

3 - gradnja.

V stolpec 4 (navedba predmeta javnega naročila) se vpiše eno
izmed naslednjih številk:

- če je predmet javnega naročila blago (v stolpcu 3 je vpisana
oznaka 1), se vpiše eno od naslednjih številk:

01 - potrošni material (za opravljanje dejavnosti, za vzdrževanje
objektov, pisarniški in računalniški material, pralna in čistilna
sredstva, splošni drobni inventar, papirna konfekcija ipd.)

02 prehrana, živila

03 tehnična oprema za opravljanje dejavnosti (naprave, stroji,
aparati, mehanizacija ipd.)

04 pisarniška in druga oprema v objektih

05 računalniška oprema (strojna in programska)

06 prevozna sredstva

07 gradbeni (instalacijski) material, oprema in stroji

08 goriva in maziva

09 delovna in zaščitna oblačila in oprema

10 drugo blago

11 blago na vodnem področju

12 blago na energetskem področju

13 blago na telekomunikacijskem področju

14 blago na transportnem področju

- če je predmet javnega naročila storitev (v stolpcu 3 je vpisana
oznaka 2), se vpiše eno od naslednjih številk:

01 storitve vzdrževanja in popravila

02 storitve kopenskega transporta (razen storitev železniškega

transporta, za katere se vpiše oznaka 19), vključno s storitvami
oklepnih avtomobilov, kurirske storitve, razen prevoza pošte

03 letalske prevozne storitve za potnike in tovor, razen prevoza
pošte

04 kopenski in zračni prevoz pošte (razen storitev železniškega
transporta, za katere se vpiše oznaka 19)

05 telekomunikacijske storitve, razen storitev glasovne
telefonije, radiotelefonije, paginga in satelitskih storitev

06 finančne storitve - zavarovalniške storitve

07 finančne storitve - bančne in investicijske storitve, razen
naročil za finančne storitve v zvezi z izdajo, prodajo, nakupom
ali prenosom vrednostnih papirjev ali drugih finančnih
instrumentov in storitev Banke Slovenije

08 računalniške storitve in sorodne opreme

09 storitve za raziskave in razvoj, razen naročil za storitve na
področju raziskav in razvoja, od katerih za lastno uporabo pri
vodenju svojih zadev nima izključnih koristi le naročnik, pod
pogojem, da naročnik ponujeno storitev v celoti plača

10 računovodske, revizorske in knjigovodske storitve

11 storitve na področju raziskav trga in javnega mnenja

12 storitve svetovanja pri vodenju, razen arbitražnih in
poravnalnih storitev in sorodne storitve

13 arhitekturne storitve; inženiring storitve; storitve
urbanističnega planiranja in krajinske arhitekturne storitve;
storitve tehničnega testiranja in analiz

14 oglaševalske storitve

15 storitve čiščenja stavb in storitve upravljanja nepremičnin

16 založniške in tiskarske storitve na honorarni ali pogodbeni
osnovi

17 storitve odstranjevanja odplak in odpadkov, storitve
sanitarnega urejanja in podobno

18 hotelske in restavracijske storitve

19 storitve železniškega prevoza

20 prevozne storitve po vodi

21 podporne in pomožne prevozne storitve

22 pravne storitve

23 storitve na področju kadrovanja

24 preiskovalne in varovalne storitve, razen storitev varovanja z
oklepnimi avtomobili

25 izobraževalne storitve in storitve poklicnega izobraževanja

26 zdravstvene in socialne storitve

27 storitve na področju rekreacije, kulture in športa

28 druge storitve

29 storitve na vodnem področju

30 storitve na energetskem področju

31 storitve na telekomunikacijskem področju

32 storitve na transportnem področju

- če je predmet javnega naročila gradnja (v stolpcu 3 je vpisana
oznaka 3), se vpiše eno od naslednjih številk, in sicer za:

splošna dela na področju stavb in nizkih gradenj (brez posebnih
specifikacij) in rušenje:

11 splošna dela na področju stavb in nizkih gradenj (brez
posebnih specifikacij)

12 rušenje

gradnjo objektov in delov objektov:

21 splošna gradbena dela

22 postavljanje ostrešij in krovska dela

23 gradnja dimnikov, peči in kaminov

24 zaščita proti vodi in vlagi

25 obnova in vzdrževanje zunanjih sten (ponovno zapolnjevanje
stikov med opekami z malto, čiščenje itd.)

26 postavitev in odstranitev gradbenih odrov

27 druge specializirane dejavnosti, povezane z gradbenimi deli
(vključno s tesarstvom)

nizke gradnje: gradnja cest, mostov, železnice itd.:

31 splošna dela na področju nizkih gradenj

32 zemeljska dela

33 gradnja mostov, tunelov in jaškov; vrtanje

34 hidrogradnja in urejanje voda (reke, kanali, pristanišča,
dotoki, ozki zalivi in jezovi)

35 gradnja cest, železniških prog, letališč in športnih objektov

36 specializirana gradbena dela, povezana z vodo (namakanje,
izsuševanje zemlje, vodna oskrba, odstranjevanje odpadnih voda,
kanalizacija itd.)

37 druga gradbena dela, tudi dela specialnih strok

inštalacije pri gradnjah:

41 splošna industrijska dela

42 plinske in vodovodne inštalacije ter inštalacije sanitarne
opreme

43 inštalacije grelnih in prezračevalnih naprav (centralno
ogrevanje, klimatske naprave, ventilacija)

44 izolacijska dela

45 električna napeljava

46 inštalacija anten, strelovodov, telefonov itd.

zaključna gradbena dela

51 splošna zaključna gradbena dela

52 fasadna in štukaterska dela

53 vgrajevanje stavbnega in drugega pohištva in/ali inštalacij
(vključno s polaganjem parketa)

54 soboslikarska in steklarska dela ter polaganje stenskih oblog

55 oblaganje tal in sten

56 druga zaključna in dopolnilna gradbena dela (vgradnja kaminov
itd.)

gradnja na:

57 vodnem področju

58 energetskem področju

59 telekomunikacijskem področju

60 transportnem področju.

V stolpec 5 (opis predmeta javnega naročila) se le v primeru, če
se v stolpec 4 vpiše naslednje številke:

10 - za drugo blago,

28 - za druge storitve,

27 - za druge specializirane dejavnosti, povezane z gradbenimi
deli,

37 - za druga gradbena dela in

56 - za druga zaključna in dopolnilna gradbena dela, z besedami
tudi opiše predmet javnega naročila.

Opis predmeta javnega naročila lahko vsebuje največ 20 znakov
(kratek opis).

C) Podatki o vrednosti javnega naročila

Naročnik podatke o vrednosti javnega naročila vpiše v stolpce 6,
7 in 8. V stolpcih morajo biti zneski vpisani v tisočih tolarjev.

V stolpec 6 (ocenjena vrednost) se vpiše ocenjeno vrednost
javnega naročila brez davka na dodano vrednost (DDV) iz sklepa o
začetku postopka (21. člen ZJN-1).

V stolpec 7 (pogodbena vrednost) se vpiše vrednost, za katero je
bila sklenjena pogodba brez davka na dodano vrednost (DDV).

V stolpec 8 (pogodbena vrednost) se vpiše pogodbena vrednost z
davkom na dodano vrednost (DDV)

D) Podatki o izbranem ponudniku javnega naročila

Naročnik podatke o izbranem ponudniku vpiše v stolpca 9 in 10.

V stolpec 9 (ime izbranega ponudnika) se vpiše skrajšano firmo
oziroma ime in sedež ponudnika, s katerim je bila sklenjena
pogodba.

V stolpec 10 (matična številka) se vpiše:

- 7-mestno matično številko izbranega ponudnika, če je ponudnik
iz Republike Slovenije

- številko 9999999, če je izbrani ponudnik iz držav Evropske
unije (Avstrija, Belgija, Danska, Finska, Francija, Grčija,
Irska, Italija, Nemčija, Luksemburg, Nizozemska, Portugalska,
Španija, Švedska, Velika Britanija)

- številko 7777777, če izbrani ponudnik ni iz Republike Slovenije
niti iz držav Evropske unije.

II. IZPOLNJEVANJE OBRAZCA "PODATKI O ODDANIH JAVNIH NAROČILIH
MALE VREDNOSTI V LETU 2001"

A) Zaglavje obrazca

Šifra uporabnika je 5-mestna oznaka neposrednega oziroma
posrednega uporabnika proračuna, navedenega v Odredbi o določitvi
neposrednih in posrednih uporabnikov državnega in občinskih
proračunov (Uradni list RS, št. 97/01). Vpis oznake je obvezen.
Naročniki, ki niso navedeni v tej odredbi, šifre uporabnika ne
vpišejo.

Šifra dejavnosti je 5-mestna oznaka dejavnosti iz standardne
klasifikacije dejavnosti, ki jo je naročniku določil Statistični
urad Republike Slovenije.

Matična številka je 7-mestna oznaka, ki jo je naročniku določil
Statistični urad Republike Slovenije.

Davčna številka je 8-mestna oznaka, ki jo je naročniku določila
Davčna uprava Republike Slovenije.

B) Podatki o predmetu, številu in skupni vrednosti javnih naročil
male vrednosti

Naročnik podatke o predmetu, številu in skupni vrednosti javnih
naročil male vrednosti vpiše v obrazec v stolpce 2, 3 in 4.

V stolpec 2 - predmet javnega naročila vpiše eno izmed oznak:

1 - blago

2 - storitev

3 - gradnja

V stolpec 3 - skupno število postopkov javnih naročil male
vrednosti naročnik za vsako vrsto oziroma predmet javnega
naročila vpiše število vseh postopkov javnih naročil male
vrednosti, oddanih po ZJN. V stolpcu mora podatek vpisati z desne
strani (desna poravnava).

V stolpec 4 - skupna vrednost javnih naročil male vrednosti
naročnik za vsako vrsto oziroma predmet javnega naročila vpiše
skupni znesek vseh javnih naročil male vrednosti, oddanih po ZJN.

Zneski morajo biti vpisani v tisočih tolarjev.


AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti