Uradni list

Številka 25
Uradni list RS, št. 25/2002 z dne 22. 3. 2002
Uradni list

Uradni list RS, št. 25/2002 z dne 22. 3. 2002

Kazalo

1129. Odlok o proračunu Občine Žalec za leto 2002, stran 2114.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00 in 79/01) in 24. člena statuta Občine Žalec (Uradni list RS, št. 37/99, 43/00) je Občinski svet občine Žalec na 28. seji dne 21. 2. 2002 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Žalec za leto 2002
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Žalec za leto 2002 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja občine.
II. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
                                                v tisoč tolarjev
A) Bilanca prihodkov In odhodkov
----------------------------------------------------------------
Skupina/podskupina kontov                     Proračun leta 2002
I.    SKUPAJ PRIHODKI
     (70+71+72+73+74)                                  2,181.430
TEKOČI PRIHODKI (70+71)                                1,656.951
70   DAVČNI PRIHODKI                                   1,381.700
     700 Davki na dohodek in dobiček                   1,059.800
     703 Davki na premoženje                             136.600
     704 Domači davki na blago in storitve               185.300
71   NEDAVČNI PRIHODKI                                   275.251
     710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja    171.410
     711 Takse in pristojbine                             11.200
     712 Denarne kazni                                       230
     713 Prihodki od prodaje blaga in storitev            11.500
     714 Drugi nedavčni prihodki                          80.911
72   KAPITALSKI PRIHODKI                                  75.500
     720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev            51.000
     722 Prihodki od prodaje zemljišč in 
         nematerialnega premoženja                        24.500
74   TRANSFERNI PRIHODKI                                 448.979
     740 Transferni prihodki iz drugih
         javnofinančnih institucij                       448.979
II)  SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                      2,354.040
40   TEKOČI ODHODKI                                      650.619
     400 Plače in drugi izdatki zaposlenim               131.837
     401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost       19.033
     402 Izdatki za blago in storitve                    278.288
     403 Plačila domačih obresti                          18.030
     409 Rezerve                                         203.431
41   TEKOČI TRANSFERI                                    971.554
     410 Subvencije                                       23.850
     411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom        483.451
     412 Transferi neprofitnim organizacijam in
         ustanovam                                       166.513
     413 Drugi tekoči domači transferi                   297.740
42   INVESTICIJSKI ODHODKI                               383.040
     420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev              383.040
43   INVESTICIJSKI TRANSFERI                             348.827
     430 Investicijski transferi                         348.827
 
III. PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ (I.-II.)                  -172.610
 
B) Račun finančnih terjatev in naložb
----------------------------------------------------------------
Skupina/podskupina kontov                     Proračun leta 2002
IV.  PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
     IN PRODAJA                                           67.880
     KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)
     75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                     67.880
     750 Prejeta vračila danih posojil                     9.880
     751 Prodaja kapitalskih deležev                      18.000
     752 Kupnine iz naslova privatizacije                 40.000
V.   DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH                    –
     DELEŽEV (440+441+442)
44   DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV            –
     440 Dana posojila                                         –
     441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb               –
     442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije       –
 
VI.  PREJETA MINUS DANA POSOJILA
     IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. – V.)          67.880
 
C) RAČUN FINANCIRANJA
----------------------------------------------------------------
Skupina/podskupina kontov                     Proračun leta 2002
VII. ZADOLŽEVANJE (500)                                   48.000
50   ZADOLŽEVANJE                                         48.000
     500 Domače zadolževanje                              48.000
VIII.ODPLAČILA DOLGA                                      55.930
     550 Odplačila domačega dolga                         55.930
 
IX.  SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA
     RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                  -112.660
X.   NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.-IX.)                  104.730
XI.  NETO FINANCIRANJE (VI.+X.)                          172.610
----------------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – prejemki in izdatki, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni štirimestnih kontov in po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe ter posebni del, sestavljen po področjih proračunske porabe in po proračunskih postavkah-podkontih, sta priloga k temu odloku.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so donacije, prihodki stanovanjskega gospodarstva, prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja in odškodnine iz naslova zavarovanj le-tega, pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, požarna taksa, taksa za obremenjevanje vode, taksa za obremenjevanje okolja zaradi odlaganja odpadkov ter druge predpisane namenske takse.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov povečata obseg izdatkov finančnega načrta uporabnika in proračun.
Če so namenski prejemki vplačani v proračun v nižjem obsegu kot je izkazan v proračunu, lahko uporabnik prevzema in plačuje obveznosti samo v višini dejansko vplačanih oziroma razpoložljivih sredstev.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu, se prenesejo v proračun za tekoče leto.
Za obseg prenesenih namenskih sredstev se povečata obseg izdatkov finančnega načrta uporabnika na postavkah-podkontih, na katere se nanašajo in proračun.
4. člen
Predlagatelj finančnih načrtov neposrednega uporabnika lahko samostojno prerazporeja proračunska sredstva med podkonti izdatkov v okviru proračunske postavke v posebnem delu proračuna in po potrebi odpira nove podkonte.
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
5. člen
Sredstva proračuna se smejo uporabljati le za namene, ki so določeni s proračunom.
6. člen
Med odhodki proračuna se del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija, ki se v proračunu posebej izkazuje.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih v proračunu ni bilo mogoče načrtovati.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
7. člen
Neposredni uporabnik lahko prevzema obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjih letih, če je že odprta postavka-podkonto v proračunu tekočega leta.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 80% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, mora uporabnik vključiti v proračun leta, na katerega se nanašajo.
8. člen
Proračunski skladi so:
1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF,
2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljenega na podlagi odloka o ustanovitvi proračunskega stanovanjskega sklada (Uradni list RS, št. 88/01).
Proračunska rezerva se v letu 2002 oblikuje v višini 10,000.000 tolarjev.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 1,000.000 tolarjev župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
9. člen
Župan lahko dolžniku do višine 100.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
10. člen
Za izvrševanje proračuna je kot odredbodajalec odgovoren župan občine.
IV. OBSEG ZADOLŽEVANJA OBČINE
11. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2002 lahko zadolži do višine 48,000.000 tolarjev.
V. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
12. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Žalec v letu 2003, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
13. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS, uporablja pa se od 1. januarja 2002.
Št. 40302/0001/2002
Žalec, dne 21. februarja 2002.
Župan
Občine Žalec
Lojze Posedel, univ. dipl. ek. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti