Uradni list

Številka 29
Uradni list RS, št. 29/2002 z dne 4. 4. 2002
Uradni list

Uradni list RS, št. 29/2002 z dne 4. 4. 2002

Kazalo

1230. Odlok o proračunu Občine Litija za leto 2002, stran 2594.

Na podlagi drugega odstavka 13. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01), 57. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00) ter 12. člena statuta Občine Litija (Uradni list RS, št. 110/00, 2/01) je Občinski svet občine Litija na 32. seji dne 18. 3. 2002 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Litija za leto 2002
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Litija za leto 2002 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
                                                                       SIT
A) Bilanca prihodkov in odhodkov
         I. Prihodki
70 Davčni prihodki
         700 Davki na dohodek in dobiček                       868,880.000
         703 Davki na premoženje                               141,233.000
         704 Domači davki na blago in storitve                  60,368.000
Skupaj   70 Davčni prihodki                                  1.070,481.000
71 Nedavčni prihodki
         710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja       15,737.000
         711 Takse in pristojbine                               10,679.000
         712 Denarne kazni                                         253.000
         713 Prihodki od prodaje blaga in storitev                 542.000
         714 Drugi nedavčni prihodki                            41,184.000
Skupaj   71 Nedavčni prihodki                                   68,395.000
72 Kapitalski prihodki
         720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev             149,285.000
         722 Prihodki od prodaje zemljišč in 
         nematerialnega premoženja                              26,000.000
Skupaj   72 Kapitalski prihodki                                175,285.000
74 Transferni prihodki
         740 Transferni prihodki iz drugih 
         javnofinančnih institucij                             891.770.000
Skupaj   74 Transferni prihodki                                891,770.000
         I. Skupaj prihodki                                  2.205,931.000
         II. Odhodki
40 Tekoči odhodki
         400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                  99,953.000
         401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost         13,619.000
         402 Izdatki za blago in storitve                      215,850.000
         403 Plačila domačih obresti                             6,320.000
         409 Rezerve                                            16,000.000
Skupaj   40 Tekoči odhodki                                     351,742.000
41 Tekoči transferi
         410 Subvencije                                         96,284.000
         411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom          540,043.000
         412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam   81,200.000
         413 Drugi tekoči domači transferi                     364,442.000
Skupaj   41 Tekoči transferi                                 1.081,969.000
42 Investicijski odhodki
         420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev                755,651.000
Skupaj   42 Investicijski odhodki                              755,651.000
43 Investicijski transferi
         430 Investicijski transferi                           116,406.000
Skupaj   43 Investicijski transferi                            116,406.000
         II. Skupaj odhodki                                  2.305,768.000
         III. Proračunski presežek I.-II.                      –99,837.000
         (proračunski primanjkljaj)
B) Račun finančnih naložb in terjatev
         IV. Prejeta vračila danih posojil in 
         prodaja kapitalskih deležev
75 Prejeta vračila danih posojil in prodaja kapitalskih deležev
         750 prejeta vračila danih posojil                               –
         IV. Skupaj prejeta vračila danih posojil in prodaja 
         kapitalskih deležev                                             –
         V. Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev
44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev
         440 Dana posojila                                      10,000.000
         441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb            26,667.000
         V. Skupaj dana posojila in                             36,667.000
         povečanje kapitalskih deležev
         VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe 
         kapitalskih deležev IV.-V.                            –36,667.000
C) Račun financiranja
         VII. Zadolževanje
50 Zadolževanje
         500 Domače zadolževanje                               142,000.000
         VII. Skupaj zadolževanje                              142,000.000
         VIII. Odplačila dolga
55 Odplačila dolga
         550 Odplačila domačega dolga                           12,004.000
         VIII. Odplačila dolga                                  12,004.000
         IX. Povečanje sredstev na računih
         (zmanjšanje) I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.                  –6,508.000
         X. Neto financiranje
         VI.+VII.-VIII.-IX.=-III.                               99,837.000
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov ter načrt razvojnih programov so priloga k temu odloku.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena zakona o javnih financah, tudi naslednji prihodki:
1. transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij ter
2. prihodki ožjih delov lokalnih skupnosti.
Krajevna skupnost lahko v letu 2001 sama prevzame obveznosti do višine planiranih sredstev na kontu “413 – Drugi tekoči domači transferi” za posamezno krajevno skupnost. Krajevna skupnost lahko prevzema obveznosti nad višino, določeno v prejšnjem odstavku tega člena, le s pisnim soglasjem župana občine, razen za sredstva, ki jih krajevna skupnost pridobi z lastno dejavnostjo. Krajevna skupnost se ne sme zadolževati ali izdajati poroštev.
4. člen
Če neposredni uporabnik občinskega proračuna po sprejemu proračuna ugotovi, da so potrebna dodatna dela ali storitve, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti, so pa nujna za izvrševanje predpisov ali izvršitev del oziroma storitev, se sredstva lahko prerazporedijo v okviru finančnega načrta neposrednega uporabnika. O prerazporeditvah sredstev odloča na predlog župana občine občinski svet.
Župan v mesecu juliju in konec leta poroča občinskemu svetu o izvrševanju proračuna za leto 2002.
5. člen
Občina lahko prevzame obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v leto 2003, v višini 172,500.000 SIT. Obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v leto 2003, so navedene v seznamu predobremenitev, ki je sestavni del proračuna.
6. člen
Proračunski skladi so:
1. račun proračunske rezerve, oblikovane po zakonu o javnih financah,
2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljenega na podlagi 56. člena zakona o javnih financah.
Proračunska rezerva se v letu 2002 oblikuje v višini 9 milijonov tolarjev.
O uporabi sredstev proračunske rezerve odloča na predlog župana občine občinski svet.
7. člen
O odpisu obveznosti, ki so prihodek občinskega proračuna, razen obveznosti iz naslova obveznih dajatev, odloča na predlog župana občine občinski svet.
Župan lahko dolžniku do višine 20.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
Pravne osebe javnega sektorja, katerih ustanovitelj je Občina Litija, morajo pred deponiranjem prostih denarnih sredstev pri bankah in drugih pravnih osebah ali pred nalaganjem teh sredstev v vrednostne papirje ponuditi denarna sredstva Občini Litija, kolikor v 30 dneh od sprejema proračuna ne predložijo letnega programa, ki vsebuje tudi program porabe prostih denarnih sredstev.
O predlogih izvensodnih poravnav na predlog župana odloča občinski svet.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2002 lahko zadolži do višine 142,000.000 tolarjev. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Litija, v letu 2002 ne sme preseči skupne višine glavnice 22,400.000 tolarjev.
9. člen
Pravne osebe javnega sektorja, katerih ustanovitelj je Občina Litija, se lahko v letu 2002 zadolžijo do višine 22,400.000 tolarjev. O soglasju k zadolžitvi odloča na predlog župana občine občinski svet.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
10. člen
Neposredni in posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni do 15. 3. 2003 predložiti občinskemu svetu poročila o delu, realizaciji programa ter zaključni račun za leto 2002.
Prejemniki proračunskih sredstev predložijo občinskemu svetu poročilo o porabi prejetih proračunskih sredstev.
Neposrednemu uporabniku, posrednemu uporabniku in prejemniku proračunskih sredstev, ki ne predloži potrebnih dokumentov, se lahko za nedoločen čas zadrži izplačilo sredstev.
Prav tako so na zahtevo občinskega sveta, nadzornega odbora, župana ali občinske uprave dolžni izdelati in dostaviti dodatne analize poslovanja.
11. člen
Prihodki in odhodki, ki so bili doseženi v obdobju začasnega financiranja občine v letu 2002, so sestavni del proračuna za leto 2002.
12. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije
Št. 401-18/01
Litija, dne 18. marca 2002.
Župan
Občine Litija
Mirko Kaplja l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti