Uradni list

Številka 39
Uradni list RS, št. 39/2002 z dne 6. 5. 2002
Uradni list

Uradni list RS, št. 39/2002 z dne 6. 5. 2002

Kazalo

1883. Odlok o proračunu Občine Brežice za leto 2002, stran 3907.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve) 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00 in 79/01) in 30. člena statuta Občine Brežice (Uradni list RS, št. 49/99 in 86/99) je Občinski svet občine Brežice na 15. izredni seji dne 15. 4. 2002 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Brežice za leto 2002
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Brežice za leto 2002 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo: višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna se določa v naslednjih zneskih:
                  BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
                   OBČINE BREŽICE ZA LETO 2002
                                                             v 000 SIT
      Skupina/Podskupina kontov                              Plan 2002
A)    I. SKUPAJ PRIHODKI
      (70+71+72+73+74)                                       3,076.355
      TEKOČI PRIHODKI
      (70+71)                                                1,927.895
70    DAVČNI PRIHODKI                                        1,459.780
      (700+703+704+706)
700   Davki na dohodek in dobiček                            1,046.545
703   Davki na premoženje                                      186.669
704   Domači davki na blago in storitve                        226.566
706   Drugi davki
71    NEDAVČNI PRIHODKI                                        468.115
      (710+711+712+713+714)
710   Udeležba na dobič. in doh. od  premoženja                 70.000
711   Takse in pristojbine                                     318.392
712   Denarne kazni                                                223
713   Prihodki od prodaje blaga in soritev                      14.000
714   Drugi nedavčni prihodki                                   65.500
72    KAPITALSKI PRIHODKI                                      303.523
720   Prihodki od prodaje osnovnih sredstev                    303.023
721   Prihodki od prodaje zalog
722   Prihodki od prodaje zemljišč in nemat. premož.               500
73    PREJETE DONACIJE
730   Prejete donacije iz domačih virov
731   Prejete donacije iz tujine
74    TRANSFERNI PRIHODKI                                      844.937
740   Transferni prih. iz dr. javnofinan.  institucij          844.937
      II. SKUPAJ ODHODKI                                     3,480.856
      (40+41+42+43)
40    TEKOČI ODHODKI                                           889.102
      (400+401+402+403+409)
400   PLAČE IN DRUGI IZDATKI  ZAPOSLENIH                       163.215
401   PRISPEVKI DELODAJ. ZA SOCIALNO  VARNOST                   23.185
402   IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE                             687.702
403   PLAČILA DOMAČIH OBRESTI                                    3.000
409   REZERVE                                                   12.000
41    TEKOČI TRANSFERJI                                      1,358.004
      (410+411+412+413)
410   SUBVENCIJE                                                58.801
411   TRANSFERI POSAMEZ. IN  GOSPODINJSTVOM                    581.733
412   TRANSFERI NEPROF. ORGAN. IN  USTANOVAM                   139.653
413   DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI                            577.817
414   TEKOČI TRANSFERI V TUJINO
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                                    962.450
420   NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH  SREDSTEV                      962.450
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI                                  271.300
430   INVESTICIJSKI TRANSFERI                                  271.300
      III. PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ
      (PRESEŽEK) (I–II)                                       –404.501
----------------------------------------------------------------------
B)    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
      Skupina/Podskupina kontov
      IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
      IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
      (750+751+752)
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
750   Prejeta vračila danih posojil
751   Prodaja kapitalskih deležev
752   Kupnine iz naslova privatizacije
      V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV (440+441)
44    DANA POSOJILA IN POVEČ. KAPITAL. DELEŽEV
440   Dana posojila
441   Povečanje kapitalskih deležev
442   Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije
      VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN
      SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV–V)
----------------------------------------------------------------------
C)    RAČUN FINANCIRANJA
      Skupina /Podskupina kontov
50    VII. ZADOLŽEVANJE                                        116.500
50    ZADOLŽEVANJE                                             116.500
500   Domače zadolževanje                                      116.500
55    VIII. ODPLAČILO DOLGA                                     12.000
55    ODPLAČILA DOLGA                                           12.000
550   Odplačila domačega dolga                                  12.000
      IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV
      NA RAČUNIH (I+IV+VII–II–V–VIII)                          300.001
      X. NETO ZADOLŽEVANJE(VII–VIII–IX)                        404.501
      XI. NETO FINANCIRANJE(VI+X)                              404.501
----------------------------------------------------------------------
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Proračunska rezerva se v letu 2002 oblikuje v višini 2,000.000 SIT. Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo v skladu z 2. točko 49. člena zakona o javnih financah.
O uporabi sredstev proračunske rezerve v posameznem primeru do višine 500.000 SIT odloča župan, o uporabi polletno obvešča občinski svet.
O uporabi sredstev nad višino, opredeljeno v drugem odstavku tega člena, odloča občinski svet s posebnim odlokom.
4. člen
V proračunu občine se za leto 2002 zagotovijo sredstva splošne proračunske rezervacije v višini 10,000.000 SIT.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso bila zagotovljena sredstva ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan in o uporabi polletno obvešča občinski svet.
Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika.
5. člen
Med odhodki proračuna se zagotovijo sredstva za občinska praznovanja, reprezentanco, pokroviteljstva in promocijo občine. O razporeditvi teh sredstev odloča župan oziroma od župana pooblaščena oseba in o porabi polletno poroča občinskemu svetu.
6. člen
Neposredni uporabniki sredstev občinskega proračuna so dolžni uporabljati sredstva proračuna le za namene, ki jih opredelijo v svojem letnem finančnem načrtu, izkazanem v posebnem delu proračuna, ki je sestavni del tega odloka.
Sredstva občinskega proračuna se prioritetno uporabijo tudi za namene sofinanciranja projektov, ki bodo v skladu z zakonom, odobreni na državni ravni in za katere bo pogojeno sofinanciranje iz občinskega proračuna, za kar se v okviru finančnega načrta neposrednega uporabnika predvidi del nerazporejenih sredstev za ta namen.
Investicije, za katere zagotavlja sredstva proračun RS in je za njih pogojeno sofinanciranje občine, ali investicije občine, ki jih sofinancira proračun RS, se lahko pričnejo izvajati, ko je izdan sklep pristojnega ministrstva ali sklenjena ustrezna pogodba med občino in pristojnim ministrstvom.
V primerih uspešnega kandidiranja za sredstva na razpisih na državnem ali regionalnem nivoju, ki v bilanci proračuna niso planirana, se le-ta namenijo za povečanje programa dejavnosti za katera so pridobljena.
7. člen
Neposredni uporabniki morajo izvrševati svoje naloge v mejah sredstev, ki so jim bila odobrena s proračunom ter so dolžni tekoče spremljati uresničevanje porabe sredstev glede na finančni načrt.
V skladu s sklepom občinskega sveta o prevzemu poroštva za Sadjarsko zadrugo Posavja od Sklada za regionalni razvoj, se v okviru sredstev za kmetijstvo rezervirajo sredstva za zagotavljanje poroštvenih obveznosti občine, ki se sproščajo mesečno v skladu z dinamiko odplačevanja kredita.
8. člen
Neposredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni predložiti županu zaključni račun in letno poročilo o realizaciji svojega finančnega načrta za preteklo leto do 28. februarja tekočega leta.
9. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni županu predložiti zaključni račun in poročilo o realizaciji svojega finančnega načrta za preteklo leto skupaj z obrazložitvami najkasneje do 28. februarja tekočega leta.
10. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna, ki se v pretežnem delu financirajo iz proračunskih sredstev, so dolžni svoje finančne načrte sprejeti in jih uskladiti s sprejetim proračunom v roku 30 dni po sprejetju občinskega proračuna.
11. člen
Pogodba za nabavo blaga, naročilo storitev in investicijska in vzdrževalna dela, storitve v breme proračunskih sredstev se lahko sklene samo skladno s predpisi o javnem naročanju, za kar je odgovorna oseba uporabnika.
12. člen
Župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe, zajetega v posebnem delu proračuna. Župan lahko eni postavki doda ali odvzame največ 2 mio SIT letno.
Ne glede na določbe prvega odstavka tega člena lahko neposredni uporabnik samostojno prerazporedi proračunska sredstva med posameznimi konti v okviru proračunske postavke.
Župan o izvršenih prerazporeditvah iz prvega odstavka tega člena polletno poroča občinskemu svetu.
13. člen
Župan lahko odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, ki ne izvira iz obveznih dajatev največ do skupne višine 500.000 SIT, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
14. člen
Neposredni uporabnik lahko prevzema obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjih letih le, če je že odprta postavka v proračunu tekočega leta.
Skupni obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 20% skupnega obsega investicijskih odhodkov in investicijskih transferov proračuna tekočega leta.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 20% pravic porabe v sprejetem planu proračuna tekočega leta.
15. člen
Za zakonitost, upravičenost in namembnost porabe proračunskih sredstev odgovarja župan.
Za nadziranje izvajanja pogodbe o upravljanju stanovanjskih hiš, stanovanj in poslovnih prostorov v lasti Občine Brežice, sklenjene med Občino Brežice in Komunalnim stanovanjskim podjetjem d.d. Brežice, je odgovorna strokovna služba Oddelka za gospodarske javne službe in gospodarske zadeve.
Za nadziranje Pogodbe o pobiranju komunalne pristojbine na mejnih prehodih, občinskih komunalnih taks, komunalnega prispevka ter izvajanja koncesijske pogodbe o izvajanju gospodarske javne dimnikarske službe na območju Občine Brežice je odgovorna strokovna služba Oddelka za gospodarske javne službe in gospodarske zadeve.
Za nadziranje pobiranja nadomestila za uporabo stavnih zemljišč je odgovorna strokovna služba Oddelka za prostorsko načrtovanje in razvoj.
16. člen
Predlagatelji finančnih načrtov neposrednih uporabnikov proračuna občine in spremljanje porabe so:
Urad župana za: reprezentanco, prevzem pokroviteljstev, promocijo gospodarstva-del, krajevne skupnosti-delovanje, stroške občinskih praznovanj, sredstev za politične stranke, delovanje občinskega sveta, delo občinske uprave-plače in načrt delovnih mest, zaščito in reševanje, požarno varnost, združenje slovenskih častnikov, veterane.
Oddelek za družbene dejavnosti za: osnovno izobraževanje, otroško varstvo, kulturo, šport, raziskovanje, zdravstvo, delo z mladimi, grobišča ter dejavnost borcev NOB, socialno varstvo, javna dela s področja družbenih dejavnosti ter upravljanje in gospodarjenje z občinskim premoženjem s področja družbenih dejavnosti.
Oddelek za gospodarske javne službe in gospodarske zadeve za: upravljanje in gospodarjenje z občinskim premoženjem in premoženjem v kompleksu Slovenska vas, investicije in investicijsko vzdrževanje ter opremo občine in načrt gradenj in nabav, materialne stroške občinske uprave, kmetijstvo, turizem, komunalno infrastrukturo in nadzor, ceste, varstvo okolja, stanovanjsko gospodarstvo, malo gospodarstvo, obrt, trgovino, promet, takso za obremenjevanje okolja, vode, javna dela s področja komunalne infrastrukture in program odprodaje občinskega premoženja.
Oddelek za prostorsko načrtovanje in razvoj za: sredstva za planske dokumente, prostorsko izvedbene načrte in prostorsko ureditvene pogoje, geodetske podlage za program prostorsko-izvedbenih aktov občine, vzpostavitev prostorskega geoinformacijskega sistema občine, promet, letalski center.
Krajevne skupnosti za delovanje krajevne skupnosti v celoti.
Vodje oddelkov so zadolženi in odgovorni za porabo sredstev ter spremljanje uresničevanja porabe glede na sprejeti namen in obseg sredstev v občinskem proračunu, vsak za svoje področje.
17. člen
S prostimi denarnimi sredstvi na računu Občine Brežice upravlja župan. Prosta denarna sredstva se lahko nalagajo v Banko Slovenije, banke in državne vrednostne papirje, ob upoštevanju načela varnosti, likvidnosti in donosnosti naložbe.
18. člen
Če se v teku izvrševanja proračuna ugotovi, da so potrebna dodatna dela ali storitve, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti, so pa nujna za izvrševanje predpisov ali za izvršitev storitev, se dodatni odhodki poravnajo v breme drugih postavk posameznega področja proračuna, kar se mora izvesti s sprejemom rebalansa proračuna.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA OBČINE
19. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov in odplačila dolga v računu financiranja se Občina Brežice za proračun leta 2002 lahko zadolži do višine 116,500.000 SIT.
20. člen
Če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov proračuna izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, se občina lahko kratkoročno zadolži največ do višine 5% zadnjega sprejetega proračuna. O najetju kratkoročnega posojila odloča župan, o čemer obvesti občinski svet.
5. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
21. člen
Financiranje Občine Brežice v letu 2002 se, do sprejetja tega odloka, opravi po sklepu župana in občinskega sveta o začasnem financiranju javne porabe v Občini Brežice za leto 2002.
22. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 403-114/02
Brežice, dne 15. aprila 2002.
Župan
Občine Brežice
Vladislav Deržič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti