Na podlagi 36., 37., 43., 52., 53. in 54. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 24/00 in 79/01) in v zvezi z 22. členom zakona o izvrševanju proračuna Republike Slovenije za leto 2002 in 2003 (Uradni list RS, št. 103/01) izdaja minister za finance
P R A V I L N I K
o spremembah in dopolnitvah pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
V 1. členu pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 66/01) se doda točka 6.a, ki se glasi:
»6.a. spremljanje izvajanja načrta razvojnih programov;«.
Točka 8. se spremeni tako, da se glasi:
»8. posebnosti postopkov izvrševanja proračuna na podlagi letnega zakona, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: ZIPRS) in«.
2. člen
Za naslovom poglavja 3. NAČRTOVANJE LIKVIDNOSTI PRORAČUNA se doda naslov podpoglavja, ki se glasi:
»3.1. Splošne določbe«.
3. člen
Za 10. členom se doda nov 10.a člen, ki se glasi:
»10. a člen
Ministrstvo za finance določi mesečne likvidnostne načrte po skupinah uporabnikov:
1. ministrstva in organi ter organizacije v njihovi sestavi;
2. vladne službe, za katere je pooblaščen generalni sekretar vlade;
3. upravne enote;
4. samostojni državni organi za postopek o prekrških;
5. sodišča in Sodni svet,
6. tožilstva in
7. ostali samostojni neposredni uporabniki.
V primerih iz 1. do 6. točke prejšnjega odstavka je neposredni uporabnik, ki je predlagatelj skupine uporabnikov, zadolžen za posredovanje vseh gradiv, potrebnih za določitev mesečnih likvidnostnih načrtov, med Ministrstvom za finance in neposrednimi uporabniki iz njegove pristojnosti.«.
4. člen
V 12. členu se drugi odstavek spremeni, tako da se glasi:
»Ministrstvo za finance določi mesečni likvidnostni načrt neposrednega uporabnika oziroma skupine uporabnikov za prihodnji mesec in ga pošlje neposrednemu uporabniku oziroma skupini uporabnikov.«.
5. člen
14. člen se spremeni tako, da se glasi:
»O spremembi rokov in zneskov plačil v okviru mesečnega likvidnostnega načrta, ki na posamezni dan presežejo 1 milijon tolarjev, mora predlagatelj skupine uporabnikov oziroma samostojni neposredni uporabnik obvestiti Ministrstvo za finance najkasneje 3 delovne dni pred dnevom plačila, ki je določen v mesečnem likvidnostnem načrtu.
Ne glede na določilo prejšnjega odstavka se v primeru plačila stroškov, povezanih z zadolževanjem oziroma servisiranjem javnega dolga, odplačila glavnic, obresti in jamstev ter obveznosti države do ZPIZ in plačila donacij, upošteva spremembe rokov in zneskov plačil, ki so sporočene najkasneje prvi delovni dan pred dnevom plačila, ki je določen v likvidnostnem načrtu.«.
6. člen
Za 15. členom se doda novo podpoglavje z naslovom in s 15.a do 15.h členi, ki se glasijo:
»3.2. Stroški zaradi nepravočasnega obveščanja Ministrstva za finance o spremembi likvidnostnega načrta
15.a člen
V primeru, ko predlagatelj skupine uporabnikov oziroma samostojni neposredni uporabnik v predpisanem roku ne obvesti Ministrstva za finance o spremembi likvidnostnega načrta, se mu zaradi stroškov, ki iz tega razloga nastanejo za državni proračun in ob pogoju iz 15.b člena tega pravilnika, ti stroški zaračunajo.
15.b člen
Strošek iz prejšnjega člena se zaračuna v primeru, ko znesek realizacije plačil odstopa od korigiranega mesečnega likvidnostnega načrta (v nadaljnjem besedilu: odstopanje) do tekočega dne v mesecu za več kot 100 milijonov tolarjev. Izračun stroškov se opravi za celoten znesek odstopanja za vsak dan odstopanja, po naslednji formuli:
obrestna mera x znesek odstopanja
Strošek = ————————————————————————————————————
3600
Znesek odstopanja in strošek se izračunavata na nivoju vseh odhodkov predlagatelja skupine uporabnikov oziroma samostojnega neposrednega uporabnika.
15.c člen
Obrestna mera, ki se uporabi za izračun stroškov je enaka povprečni obrestni meri, doseženi na avkcijah enomesečnih zakladnih menic v mesecu, za katerega se stroški izračunavajo.
15.č člen
Ministrstvo za finance – Sektor za upravljanje z likvidnostjo proračuna (v nadaljnjem besedilu: SULP) pripravi obvestilo, ki vsebuje izračun stroškov ter ga do 15. v mesecu posreduje predlagatelju skupine uporabnikov oziroma samostojnemu neposrednemu uporabniku.
Obvestilo iz prejšnjega odstavka vsebuje:
1. obrestno mero,
2. mesečni likvidnostni načrt,
3. korigiran mesečni likvidnostni načrt,
4. realizacijo plačil,
5. kumulativno odstopanje na posamezni dan,
6. izračun stroškov na posamezni dan in vsoto za cel mesec,
7. zneske izračunanih stroškov v preteklih mesecih,
8. zneske izvršenih prerazporeditev v preteklih mesecih in
9. kumulativne stroške znižane za prerazporeditve v preteklih mesecih.
Podatki iz druge do osme alinee prejšnjega odstavka so izraženi v tisoč tolarjih in zaokroženi na najbližjo celo vrednost.
15.d člen
Predlagatelj skupine uporabnikov oziroma samostojni neposredni uporabnik lahko na podlagi prejetega obvestila iz prejšnjega odstavka najkasneje do 20. v mesecu vloži pri SULP ugovor z obrazložitvijo, v kateri mora navesti, na katere podatke po posameznih dnevih v izračunu se ugovor nanaša.
V primeru, da je predlagatelj skupine uporabnikov oziroma samostojni neposredni uporabnik vložil ugovor, ker ima pripombe na podatke o mesečnem likvidnostnem načrtu ali korigiranem mesečnem likvidnostnem načrtu jih je dolžan uskladiti s SULP. Če je ugotovljeno, da je pripomba upravičena, se v naslednjih treh delovnih dneh ugodi ugovoru in o tem napravi zabeležka.
V primeru, da je predlagatelj skupine uporabnikov oziroma samostojni neposredni uporabnik vložil ugovor, ker ima pripombe na podatke o realizaciji plačil, se o tem uskladi z Ministrstvom za finance – Sektorjem za javno računovodstvo (v nadaljnjem besedilu: SJR). SJR prouči ali so bili s strani neposrednega uporabnika spoštovani roki za predložitev dokumentacije računovodski službi uporabnika iz 105. do 109. člena tega pravilnika. Če so roki bili spoštovani, se v naslednjih treh delovnih dneh uskladijo podatki o realizaciji plačil, kar se dokumentira v zabeležki o uskladitvi.
15.e člen
SULP na osnovi izračuna pripravi predlog za prerazporeditev pravic porabe za posameznega predlagatelja skupine uporabnikov oziroma samostojnega neposrednega uporabnika za pretekli mesec in ga posreduje Ministrstvu za finance – Sektorju za pripravo in upravljanje proračuna (v nadaljnjem besedilu: Sektor za proračun).
Prerazporeditev se izvrši, ko kumulativni stroški za posameznega predlagatelja skupine uporabnikov oziroma samostojnega neposrednega uporabnika, znižani za izvršene prerazporeditve iz tega naslova v preteklih mesecih, presežejo 500 tisoč tolarjev.
15.f člen
Sektor za proračun na osnovi predloga za prerazporeditev pravic porabe iz prejšnjega člena izvrši prerazporeditev pravic porabe iz proračunskih postavk izdatkov za blago in storitve posameznega predlagatelja skupine uporabnikov oziroma samostojnega neposrednega uporabnika na proračunsko postavko »obresti kratkoročnega zadolževanja« pri Ministrstvu za finance.
Sektor za proračun do konca meseca pripravi seznam izvršenih prerazporeditev iz tega naslova in ga posreduje SULP.
15.g člen
Kolikor ima predlagatelj skupine uporabnikov oziroma samostojni neposredni uporabnik vsa sredstva na proračunskih postavkah izdatkov za blago in storitve že predobremenjena s potrditvijo obrazca FEP, je dolžan nemudoma zagotoviti sprostitev pravic porabe v višini izračunanih stroškov.
V nasprotnem primeru Ministrstvo za finance predlaga vladi, da sprejme sklep o prerazporeditvi. Ta se lahko izvrši, kljub temu, da so sredstva na proračunskih postavkah izdatkov za blago in storitve že predobremenjena s potrditvijo obrazca FEP.
15.h člen
Ministrstvo za finance vsake tri mesece obvešča vlado o nastalih stroških po tem podpoglavju in o izvršenih prerazporeditvah pravic porabe za njihovo plačilo.«.
7. člen
V 21. členu se črta drugi odstavek.
8. člen
V 26. členu se na koncu stavka pred piko doda besedilo:
»oziroma jih v njihovem imenu prejmejo druge pravne ali fizične osebe«
9. člen
V 30. členu se prvi odstavek spremeni tako, da se glasi:
»Določbe tega poglavja se uporabljajo za uporabo sredstev programov PHARE, ISPA in SAPARD v okviru predpristopne pomoči Evropske unije. Uporaba sredstev SAPARD je dodatno urejena s posebnim navodilom ministra za finance.«.
10. člen
V 33. členu se doda 3. točka, ki se glasi:
“3. programa SAPARD iz slovenskih sredstev, mora praviloma imeti proračunska postavka, na kateri se zagotavljajo pravice porabe za sofinanciranje, v nazivu oznako »SAPARD – lastna udeležba«.
Doda se nov drugi odstavek, ki se glasi:
»S postavk iz prejšnjega odstavka ni dovoljeno prerazporejanje pravic porabe.«.
11. člen
V 36. členu se drugi odstavek spremeni tako, da se glasi:
»Ne glede na pogoje za dogovarjanje predplačil, ki so v tem pravilniku predpisani za prevzemanje obveznosti iz proračuna, sme proračunski uporabnik v sofinancirani pogodbi dogovoriti predplačila v breme sredstev PHARE oziroma ISPA in sredstev lastne udeležbe samo pod pogoji, kot jih določi donator.«.
V tretjem odstavku se besede »Ne glede« spremenijo tako, da se glasijo »Glede«.
12. člen
Za 36. členom se doda nov 36.a člen, ki se glasi:
»36.a člen
Ne glede na določbe 105. člena tega pravilnika predložijo neposredni uporabniki dokumentacijo za plačilo obveznosti iz sredstev PHARE, ISPA in/ali sredstev lastne udeležbe v CFPE pri MF v dveh izvodih takoj, najkasneje pa devetnajst delovnih dni pred dnem, predvidenim za izplačilo.«.
13. člen
V 37. členu se za prvim odstavkom doda novi odstavek, ki se glasi:
»Če sredstva ISPA na računu Nacionalnega sklada, ne zadoščajo za povečanje pravic porabe na namenski postavki z oznako ISPA, se pravice porabe na tej postavki povečajo v breme rednih sredstev proračuna. Nacionalni sklad mora v takšnem primeru predhodno obvestiti neposrednega uporabnika, SULP in Sektor za proračun. Nacionalni sklad mora vrniti sredstva v proračun takoj po prejetju priliva sredstev ISPA na račun Nacionalnega sklada.«.
14. člen
Za 37. členom se doda nov 37.a člen, ki se glasi:
»37.a člen
Občine prevzemajo pogodbene obveznosti v okviru izvajanja projektov, za katere so zagotovljena sredstva PHARE ali ISPA, na podlagi pogodbe o sofinanciranju projektov z odgovornim neposrednim uporabnikom, pri katerem je odprta postavka PHARE ali ISPA in konto investicijski transfer.
Izplačilo sredstev ISPA je dovoljeno na osnovi naslednje dokumentacije, ki jo neposredni uporabnik predloži CFPE pri Ministrstvu za finance:
1. zahtevek občine za porabo sredstev ISPA,
2. izjava občine o dnevu predvidenega plačila in
3. ostala predpisana dokumentacija.
V primeru razpoložljivih donacijskih sredstev se nakazilo sredstev sofinanciranja za projekt PHARE ali ISPA, glede na pogodbeno ureditev v konkretnem primeru, izvrši:
1. isti dan, kot je občina predvidela izplačilo izvajalcu ali
2. v 60 dneh od dne, ko je CFPE izdala navodila za prenos sredstev.
Za porabo sredstev ISPA morajo občine predložiti CFPE pri Ministrstvu za finance in neposrednemu uporabniku dokazilo o izvršenem plačilu izvajalcu. Predložitev dokazila o izvršenem plačilu izvajalcu je potrebno predložiti najkasneje v 8 dneh po izvršitvi plačila in predstavlja pogoj za naslednje nakazilo.«
15. člen
41. člen se črta.
16. člen
V drugi odstavek 42. člena se v 1. in 2. točki pred besedo vzdrževanje doda besedilo »ali tekoče«.
17. člen
V 48. členu se na koncu črta pika in doda nova 3. točka, ki se glasi:
»3. investicije v osnovna sredstva za potrebe neposrednega uporabnika.«.
18. člen
Prvi odstavek 51. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Pri oblikovanju cen proizvodov in storitev iz naslova lastne dejavnosti neposrednega uporabnika, se v kalkulaciji cene upoštevajo vsi materialni stroški (izdatki za blago in storitve), ki so povezani z izvajanjem lastne dejavnosti, kot tudi stroški za investicije, ki so povezane z opravljanjem lastne dejavnosti.«.
Doda se nov drugi odstavek, ki se glasi:
»Kalkulacija cene je dvojna, in sicer za opravljene storitve:
1. med neposrednimi proračunskimi uporabniki, kjer se v kalkulacijo cene storitve vštevajo samo materialni stroški in stroški za investicije in
2. ostalim uporabnikom, kjer se v kalkulacijo cene vštejejo še stroški dela.«.
19. člen
V 57. členu se doda nov odstavek, ki se glasi:
»Neposredni uporabniki lahko prevzemajo obveznosti v breme sredstev proračunskega sklada v višini utemeljeno pričakovanih prejemkov sklada v tekočem letu.«
20. člen
V 63. členu se v 3. točki pred besedo »transfere« doda beseda »tekoče in investicijske«.
Doda se novi drugi odstavek, ki se glasi:
»Investicijski transferi občinam pred dnem plačila občine izvajalcu se ne štejejo kot predplačila.«
21. člen
V 74. členu se v drugem odstavku črta pika in doda besedilo: »predvsem elemente iz 3., 5. in 6. točke tretjega odstavka 75. člena tega pravilnika.«
22. člen
V 75. členu se v tretjem odstavku:
1. na koncu prvega stavka napovednega besedila doda besedilo »oziroma, ki jih mora izpolnjevati vloga, da se šteje kot formalno popolna« in
2. na koncu 6. točke pika nadomesti z besedo »in« in doda nova 7. točka, ki se glasi:
»7. navedba o tem, kdo s sklepom odloči o dodelitvi državne pomoči in kdo o pritožbi zoper ta sklep.«.
23. člen
V 77. členu se v prvem odstavku črta pika in doda besedilo: »pri čemer naj bo rok od izteka roka za dostavo vlog do odpiranja največ osem dni.«
V drugem odstavku se na koncu doda stavek, ki se glasi: »Kadar je predvideno javno odpiranje vlog, se postopek odpiranja vlog izvede na dan, ki je predviden kot zadnji rok za dospetje ponudb.”
24. člen
V 78. členu se v 5. točki pred besedo »popolnosti« doda beseda »formalni«.
25. člen
V 80. členu se v prvem odstavku za besedilom »razpisni dokumentaciji« doda besedilo »oziroma v javnem razpisu«.
26. člen
V 84. členu se v prvem odstavku besedilo »niso bila dodeljena neopravičeno« spremeni tako, da se glasi: »neupravičeno niso bila dodeljena«.
Doda se nov zadnji odstavek, ki se glasi:
»Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi predlagatelji vloge.«.
27. člen
Za 103. členom se doda novo 8.3 poglavje in 103.a do 103.e člen, ki se glasijo:
»8.3. Spremljanje izvajanja načrta razvojnih programov
8.3.1. Spreminjanje in spremljanje načrta razvojih programov
103.a člen
Neposredni uporabnik mora vzpostaviti evidenco, ki mora zagotoviti sprotno spremljanje izvajanja načrta razvojnih programov (v nadaljnjem besedilu: NRP) po posameznih projektih in na način, ki bo omogočil:
1. pregledne podatke o projektih v teku trajanja posameznega projekta iz vseh predvidenih virov, kot je določeno v NRP, zlasti realizacijo in financiranje za projekt v celoti, vključujoč neproračunska sredstva;
2. poročanje vodstvu in vladi o poteku izvedbe NRP in morebitnih odstopanjih v finančnih in materialnih kazalcih po projektih;
3. ukrepanje v primeru, če realizacija ne poteka skladno z NRP;
4. neovirano pripravo dopolnjenega NRP ob pripravi rebalansa proračuna, sprememb proračuna ali predloga proračuna in
5. spreminjanje obsega predvidenih sredstev za posamezni projekt v okviru z ZIPRS določenih omejitev.
Evidenca izvajanja projektov pri neposrednih uporabnikih mora omogočiti sprotni pregled nad porabo finančnih sredstev na posameznih projektih v okviru NRP, ki so v njihovi pristojnosti.
103.b člen
Neposredni uporabnik zavede prevzete obveznosti v breme projektov, ki so vključeni v NRP, v MFERAC s potrditvijo obrazca FEP, pri čemer mora biti obrazec FEP obvezno označen kot NRP.
Če je FEP obrazec označen kot NRP, potem smejo biti v dinamiki vpisani le projekti, ki so v NRP.
8.3.2. Spreminjanje veljavnega proračuna
103.c člen
Podatki o investicijskem projektu ali programu državne pomoči se v sprejetem NRP lahko prilagodijo dejanskemu poteku realizacije projekta oziroma programa pod pogoji, ki jih določata ZIPRS in ta pravilnik.
Odločitev o spremembi v skladu z ZIPRS sprejme neposredni uporabnik oziroma vlada, pri čemer se obseg predvidenih sredstev za projekt nanaša na vrednost celotnega projekta od začetka do njegovega dokončanja kot je določen v skladu s sprejetim NRP.
Neposredni uporabnik mora za spremembo NRP predhodno pripraviti:
1. spremembo (investicijskega) projekta oziroma programa, ki jo predvidevajo drugi predpisi,
2. izpolnjen obrazec št. 3./1. za investicije oziroma št. 3./2. za državne pomoči, ki je v navodilu za pripravo predloga proračuna tekočega leta predpisan za pripravo predloga proračuna in na katerem označi, da gre za spremembo veljavnega projekta oziroma programa in
3. pisno zahtevo, iz katere so razvidni razlogi in utemeljitev, zakaj je potrebna sprememba veljavnega NRP.
Spremembo NRP vnese v MFERAC Ministrstvo za finance – Sektor za investicije, javna naročila in koncesije (v nadaljevanju: SIJNK).
Pri spremembi projekta oziroma programa, ki jo mora v skladu z ZIPRS potrditi vlada, mora neposredni uporabnik pridobiti predhodno mnenje SIJNK.
103.č člen
Nov projekt se poleg že uvrščenih projektov v NRP sme odpreti le izjemoma, in sicer če so izpolnjeni naslednji pogoji:
1. v NRP, ki ga je sprejel Državni zbor Republike Slovenije, proračunska postavka ni bila razdelana po posameznih projektih;
2. za to mora obstajati utemeljen razlog;
3. v ta namen ni potrebno odpreti nove proračunske postavke-konto in
4. je za ta projekt v skladu s pravili o prerazporeditvah pravic porabe dovoljeno zagotoviti pravice porabe v okviru v veljavnem proračunu zagotovljenih pravic porabe (iz sredstev, ki so bila namenjena za nepredvidene projekte, iz sredstev skupnega projekta ali iz drugih virov).
V NRP se ne sme odpreti nov projekt, ki je bil ob pripravi NRP neposrednemu uporabniku že poznan in bi ga lahko že tedaj uvrstil v NRP.
Neposredni uporabnik mora uvrstitev novega projekta v NRP utemeljiti z dokumentacijo, ki jo predvidevajo veljavni predpisi ter po predhodni uskladitvi z SIJNK pridobiti mnenje vlade.
103.d člen
Nov projekt v MFERAC odpre SIJNK na pisno zahtevo predlagatelja skupine uporabnikov oziroma samostojnega neposrednega uporabnika, ki ji priloži obrazec št. 3./1. oziroma obrazec 3./2., opredeljen v 103.c členu tega pravilnika. Ministrstvo za finance lahko zahteva, da neposredni uporabnik predloži predpisano dokumentacijo.
Ministrstvo za finance zavrne odprtje projekta ter o tem obvesti predlagatelja finančnih načrtov če:
1. ugotovi, da vloga za odprtje novega projekta ni utemeljena s primerno dokumentacijo ali
2. obstajajo drugi zadržki za odprtje novega projekta.
Če ni zadržkov za odprtje novega projekta, SIJNK obvesti predlagatelja skupine uporabnikov oziroma samostojnega neposrednega uporabnika, mu dodeli šifro ter ga vnese v bazo podatkov.
8.3.3. Zagotavljanje sredstev za financiranje priprave projektov
103.e člen
Do potrditve investicijskega programa lahko neposredni uporabnik vodi projekt v pripravi oziroma stroške priprav na investicijo kot projekt, ki ni del NRP. Iz njega lahko financira stroške, ki so potrebni za pripravo investicije do potrditve investicijskega programa. Po uvrstitvi projekta v NRP se te stroške v celoti prenese v breme projekta NRP, in sicer kot že vložena sredstva v ta projekt.
Stroški priprav na projekt oziroma stroški do odobritve investicijskega programa se ne smejo uvrstiti v NRP pred potrditvijo investicijskega programa.«
28. člen
Prvi odstavek 104. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Z računov proračuna se plačujejo obveznosti prejemnikom proračunskih sredstev, razen v primerih, ko imajo neposredni proračunski uporabniki svoj račun. V tem primeru se izvrši prenakazilo iz računa proračuna na račun neposrednega uporabnika, ki ima lasten račun.
Prejemniki proračunskih sredstev so določeni z:
1. zakonom ali drugim predpisom in
2. pogodbo ali drugim posamičnim aktom na podlagi zakona ali drugega predpisa.
Kot prejemniki proračunskih sredstev se štejejo tudi posredni uporabniki državnega ali občinskih proračunov, če prejemajo sredstva državnega proračuna na podlagi akta iz prejšnjega odstavka.«.
29. člen
105. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Dokumentacijo za izplačilo obveznosti predložijo neposredni uporabniki svoji računovodski službi v enem izvodu v desetih dneh po prejemu ustreznih listin, vendar najkasneje pet delovnih dni pred zapadlostjo obveznosti.«
30. člen
106. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Računovodska služba neposrednega uporabnika (v nadaljnjem besedilu: računovodska služba) predloži sektorju za javno računovodstvo zahtevek za izplačilo sredstev iz proračuna na obrazcih in na način, kot je predviden s tem pravilnikom v roku 10 dni po dnevu, ko je neposredni uporabnik prejel listine, ki so podlaga za izplačilo iz proračuna, vendar najkasneje pet delovnih dni pred zapadlostjo obveznosti.
Ne glede na določbo prejšnjega odstavka je krajši rok za predložitev dokumentacije in podatkov za izplačilo sredstev iz proračuna po prejemu listin dovoljen samo za: poroštva, obveznosti do Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje Slovenije, izvršbe, odplačila državnega dolga s pripadajočimi obrestmi in stroški ter druga nujna izplačila.«
31. člen
V 111. členu se doda nova 20.a točka, ki se glasi:
»20.a. številka projekta NRP, če gre za izplačilo v breme projekta in postavke, vključene v NRP;«
Doda se nov tretji odstavek, ki se glasi:
»V primeru, da gre za izplačilo v breme projekta in postavke, ki je vključena v NRP, je podatek iz točke 20.a obvezen.«
32. člen
V 1. točki 118. člena se na koncu drugega stavka doda besedilo: »razen tisti uporabniki, katerih podatki se nahajajo na strežniku Ministrstva za finance«.
33. člen
V 127. členu se za besedami »kadrovsko evidenco« dodajo besede: »in stroške dela«.
34. člen
V 132. členu se peti odstavek spremeni tako, da se glasi:
»Stroške službenih potovanj v domovini se delavcem praviloma nakazuje na njihove račune.
Doda se nov šesti odstavek, ki se glasi:
»Plačilni roki za izplačila povračil stroškov službenih potovanj v domovini in tujini znašajo najmanj 15 dni in največ 30 dni od predložitve popolne in pravilne dokumentacije finančno-računovodski službi neposrednega uporabnika.«
35. člen
Za 144. členom se v naslovu 10. poglavja črta besedilo »za leto 2001«.
36. člen
V 145. členu se v prvem odstavku za besedama »neposredni uporabnik« doda besedilo »oziroma predlagatelj skupine uporabnikov«. Besedilo: »s 7. členom zakona o izvrševanju proračuna Republike Slovenije za leto 2001 (v nadaljnjem besedilu: ZIPRS 2001)” se spremeni tako, da se glasi: »ZIPRS«.
37. člen
V 146. členu se v prvem in drugem odstavku besedilo: »7. členom ZIPRS 2001« spremeni tako, da se glasi »ZIPRS«.
38. člen
V 147. členu se v prvem odstavku besedilo »8. členom ZIPRS 2001« spremeni tako, da se glasi »ZIPRS«.
II. PREHODNE IN KONČNA DOLOČBA
39. člen
Vse projekte, ki že imajo potrjene obrazce FEP iz leta 2001 in se nadaljujejo v leto 2002, morajo neposredni uporabniki vnesti v bazo NRP z novim FEP, ki ima oznako NRP in ustrezno šifro projekta po veljavnem NRP.
40. člen
Vsi neposredni uporabniki državnega proračuna morajo v letu 2003 pričeti z uporabo programske opreme MFERAC.
41. člen
Priloga številka 1 se nadomesti z novo prilogo.
42. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 401-21/02
Ljubljana, dne 30. maja 2002.
mag. Anton Rop l. r.
Minister
za finance