Uradni list

Številka 31
Uradni list RS, št. 31/2003 z dne 28. 3. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 31/2003 z dne 28. 3. 2003

Kazalo

1283. Odlok o proračunu Občine Horjul za leto 2003, stran 3784.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 15. člena statuta Občine Horjul (Uradni list RS, št. 18/99 in 12/01), je Občinski svet občine Horjul na 3. seji dne 20. 3. 2003 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Horjul za Leto 2003
I. SPLOŠNI DOLOČBI
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Horjul za leto 2003 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna in postopki izvrševanja proračuna.
2. člen
Proračun občine sestavljajo splošni in posebni del. Splošni del sestavljajo skupna bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja. Posebni del proračuna sestavlja finančni načrt občinske uprave.
II. VIŠINA PRORAČUNA
3. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih (v tisoč sit):
A)  BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
Skupina/Podskupina kontov                      Proračun leta 2003
I.  SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)                      310.943
    TEKOČI PRIHODKI (70+71)                               173.943
70  DAVČNI PRIHODKI                                       155.818
    700 Davki na dohodek in dobiček                       129.604
    703 Davki na premoženje                                15.329
    704 Domači davki na blago in storitve               10.885
71  NEDAVČNI PRIHODKI                                      18.125
    710 Udeležba na dobičku in dohodki
        od premoženja                                       8.100
    711 Takse in pristojbine                                2.255
    712 Denarne kazni                                         170
    714 Drugi nedavčni prihodki                             7.600
72  KAPITALSKI PRIHODKI                                       653
    722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopred.
        dolg. sredstev                                        653
74  TRANSFERNI PRIHODKI                                   136.347
    740 Transferni prihodki iz drugih
        javnofinančnih institucij                         136.347
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                          326.055
40  TEKOČI ODHODKI                                         65.770
    400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                  12.000
    401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost          1.900
    402 Izdatki za blago in storitve                       48.470
    409 Rezerve                                             3.400
41  TEKOČI TRANSFERI                                      102.505
    410 Subvencije                                          2.680
    411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom           70.560
    412 Transferi neprofitnim organizacijam in
        ustanovam                                          11.545
    413 Drugi tekoči domači transferi                      17.720
42  INVETICIJSKI ODHODKI                                  138.060
    420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev                138.060
43  INVESTICIJSKI TRANSFERI                                19.720
    430 Investicijski transferi                            19.720
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
     (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)                          - 15.112
 
B)  RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN
    PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
    (750+751+752)                                           3.000
75  PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                           3.000
V.  DANA POSOJILA
    IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV
    (440+441+442)                                               –
44  DANA POSOJILA IN POVEČANJE
    KAPITAL.DELEŽEV                                             –
VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA
    IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)               3.000
 
C) RAČUN FINANCIRANJA
VII. ZADOLŽEVANJE (500)
50   ZADOLŽEVANJE                                               –
VIII ODPLAČILA DOLGA
55   ODPLAČILA DOLGA
IX.  SPREMEMBA STANJA SREDSTEV
     NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII)                  –12.112
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.-IX.)                           –
XI. SREDSTVA NA RAČUNIH                                    12.112
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe, in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov ter načrt razvojnih programov so priloga k temu odloku.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
4. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZFJ, tudi naslednji prihodki:
– prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93),
– pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest,
– prispevki občanov za posamezne investicije,
– drugi namensko vplačani prejemki.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov postavke v proračunu.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu se prenesejo v proračun tekočega leta.
5. člen
Sredstva proračuna se smejo uporabiti le za namene, ki so določeni v proračunu in če so izpolnjeni vsi z zakonom ali drugim aktom predpisani pogoji. Uporabniki sredstev proračuna izvršujejo naloge v mejah postavk proračuna.
6. člen
Župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna polletno poroča občinskemu svetu o realizaciji proračuna. Konec leta pa z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o proračunu in njegovi realizaciji.
7. člen
Proračunska rezerva se v letu 2003 oblikuje v višini 1,700.000 SIT. O uporabi sredstev rezerv za namene iz drugega odstavka 49. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00 in 79/01) odloča župan in o uporabi sredstev obvešča občinski svet.
Sredstva tekoče proračunske rezerve se dodeljujejo za naloge, ki so neodložljive in za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva in ki po svoji vsebini sodijo v javno porabo na ravni občine in za naloge, za katere se med letom izkaže, da v proračunu zanje niso bila zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu.
O uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve občinskega proračuna odloča župan.
8. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan Občine Horjul. Odredbodajalec proračuna je župan, ki lahko pismeno pooblasti tudi druge osebe.
Župan je pooblaščen, da:
– odloča o uporabi tekočih likvidnostnih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti,
– samostojno razpolaga s proračunskimi sredstvi do višine 2,000.000 SIT.
9. člen
Če se v teku izvrševanja proračuna ugotovi, da so potrebna sredstva, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti, so pa nujna za izvrševanje predpisov ali za izvršitev storitev, se dodatni odhodki poravnavajo v breme drugih postavk v okviru posameznega področja proračuna. O prenosu sredstev med nameni posameznega področja odloča župan.
10. člen
Javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem občine. O soglasju odloča župan.
11. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Horjul v letu 2004, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
12. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS, uporablja pa se za proračunsko leto 2003.
Št. 144/2003
Horjul, dne 20. marca 2003.
Župan
Občine Horjul
mag. Daniel Fortuna l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti