Na podlagi petega odstavka 57. člena in četrte alinee, drugega odstavka 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 – odl. US, 57/94, 14/95, 20/95 – odl. US, 9/96 – odl. US, 44/96 – odl. US, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00 in 51/02), 2. točke drugega odstavka 16. člena statuta Občine Bled (Uradni list RS, št. 33/99, 19/00, 116/00, 60/02 in 80/02), zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) ter v skladu z zakonom o izvrševanju proračuna Republike Slovenije za leto 2003 in 2004 (Uradni list RS, št. 118/02), je Občinski svet občine Bled na 4. redni seji dne 23. 4. 2003 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Bled
za leto 2003
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se ureja način izvrševanja proračuna Občine Bled za leto 2003 (v nadaljevanju: odlok), upravljanje s predvidenimi prihodki in drugimi prejemki ter odhodki in drugimi izdatki proračuna ter občinskim premoženjem. Odlok ureja tudi obseg zadolževanja, upravljanje dolgov in poroštva Občine Bled.
2. člen
Za financiranje javne porabe pripadajo občini prihodki iz davkov, taks, pristojbin in drugih dajatev, določenih z zakonom o financiranju občin in drugi prihodki v skladu s posebnimi zakoni. Prejemki proračuna obsegajo sredstva za financiranje primerne porabe in financiranje drugih nalog.
3. člen
Splošni del proračuna sestavlja skupna bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v tisoč tolarjev
----------------------------------------------------------------------
skupina / podskupina kontov proračun leta 2003
----------------------------------------------------------------------
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 1,832.431
TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1,564.179
70 DAVČNI PRIHODKI 1,280.280
700 Davki na dohodek in dobiček 782.007
703 Davki na premoženje 270.572
704 Domači davki na blago in storitve 227.701
706 Drugi davki –
71 NEDAVČNI PRIHODKI 283.899
710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 115.520
711 Takse in pristojbine 9.000
712 Denarne kazni 18.768
713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 25.400
714 Drugi nedavčni prihodki 115.211
72 KAPITALSKI PRIHODKI 162.700
720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 147.700
721 Prihodki od prodaje zalog –
722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega
premoženja 15.000
73 PREJETE DONACIJE –
730 Prejete donacije iz domačih virov –
731 Prejete donacije iz tujine –
74 TRANSFERNI PRIHODKI 105.552
740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih
institucij 105.552
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 1,849.827
40 TEKOČI ODHODKI 476.372
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 124.557
401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 17.075
402 Izdatki za blago in storitve 326.040
403 Plačila domačih obresti 500
409 Rezerve 8.200
41 TEKOČI TRANSFERI 514.501
410 Subvencije 10.500
411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 28.370
412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 103.541
413 Drugi tekoči domači transferi 372.090
414 Tekoči transferi v tujino –
42 INVESTICIJSKI ODHODKI 622.910
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 622.910
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 236.044
430 Investicijski transferi 236.044
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.– II.) –17.396
(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB v tisoč tolarjev
----------------------------------------------------------------------
skupina / podskupina kontov proračun leta 2002
----------------------------------------------------------------------
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 40.000
75 PRJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
750 Prejeta vračila danih posojil 9.000
751 Prodaja kapitalskih deležev 31.000
752 Kupnine iz naslova privatizacije
V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE
KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442) 31.000
44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
DELEŽEV
440 Dana posojila
441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 31.000
442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije
VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE
KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.– V.) 9.000
C) RAČUN FINANCIRANJA v tisoč tolarjev
----------------------------------------------------------------------
skupina / podskupina kontov proračun leta 2002
----------------------------------------------------------------------
VII. ZADOLŽEVANJE (500)
50 ZADOLŽEVANJE
500 Domače zadolževanje
VIII. ODPLAČILO DOLGA (550) 1.810
55 ODPLAČILO DOLGA 1.810
550 Odplačila domačega dolga 1.810
IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU
(I.+IV.+VII.–II.–V.–VIII.) –10.206
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.+VIII.+IX.) –8.396
XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X..) 604
----------------------------------------------------------------------
ODHODKI PO FUNKCIONALNI KLASIFIKACIJI (40+41+42+43)
-------------------------------------------------------------------------------------------
Investicijski
Tekoči odhodki odhodki
Področje in transferi in transferi Skupaj
-------------------------------------------------------------------------------------------
01 Javna uprava 299.768 10.412 310.180
02 Obramba (022 Civilna zaščita) 720 2.892 3.612
03 Javni red in varnost (032 protipožarna
varnost) 6.855 15.960 22.815
04 Gospodarske dejavnosti 164.350 318.390 482.740
05 Varstvo okolja 49.100 47.900 97.000
06 Stanovanjska dejavnost in prostorski
razvoj 81.600 182.000 263.600
07 Zdravstvo 6.900 53.500 60.400
08 Rekreacija, kultura in dejavnosti
neprofitnih združenj, društev
in drugih institucij 107.330 6.700 114.030
09 Izobraževanje 229.160 221.200 450.360
10 Socialna varnost 45.090 – 45.090
-------------------------------------------------------------------------------------------
Skupaj 990.873 858.954 1,849.827
-------------------------------------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, to je krajevnih skupnosti, ki so vključeni v enotni proračun Občine Bled.
4. člen
Bilanca prihodkov in odhodkov proračuna, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja, so sestavi del odloka.
5. člen
Z odlokom lahko občina odpre proračunski sklad, ki je evidenčni račun v okviru računa proračuna, in sicer zaradi ločenega vodenja določenih prejemkov in izdatkov ter uresničevanja posebnega namena. O odprtju proračunskega sklada s sklepom odloči župan.
II. CILJI PRORAČUNA IN NAČELA ODLOKA
6. člen
Sredstva proračuna se uporabijo za financiranje funkcij občinskih organov in občinske uprave, za izvajanje njihovih nalog in druge namene, ki so opredeljeni z ustavo, zakoni ali občinskimi predpisi.
7. člen
Pri pripravi in izvrševanju proračuna je treba spoštovati načeli učinkovitosti in gospodarnosti.
8. člen
V proračunu se izkazujejo vsi prejemki, ki pripadajo občini oziroma jih ustvarijo neposredni uporabniki občinskega proračuna in vsi izdatki občine oziroma neposrednih uporabnikov za posamezne namene.
9. člen
Vsi prejemki služijo za pokrivanje vseh izdatkov. Izjema so prejemki, ki jih kot namenske določata zakon o javnih financah in zakon o izvrševanju proračuna RS.
10. člen
Uporabniki morajo sredstva, ki so jim zagotovljena v proračunu, uporabljati za namene, katere so jim bila odobrena, in ki so opredeljena v bilanci prihodkov in odhodkov ter v skladu s predpisi o njihovi uporabi oziroma razpolaganju z njimi.
V primeru, da se posamezen proračunski uporabnik preneha financirati, opravljanja njegovih nalog pa ne prevzame v celoti ali delno drug uporabnik, o razporeditvi neporabljenih sredstev na predlog župana odloči Občinski svet občine Bled.
11. člen
Občinsko premoženje je po zakonu o javnih financah finančno in stvarno.
Finančno premoženje so denarna sredstva, kapitalske naložbe, ovrednoteno premoženje v lasti občine, ki ga upravljajo javni zavodi, javni skladi in agencije ter terjatve. Kapitalske naložbe so delnice in deleži v gospodarskih družbah in javnih podjetjih.
Stvarno premoženje so premičnine in nepremičnine.
12. člen
Za osnovna sredstva, ki so v lasti Občine Bled, se amortizacija obračunava v višini predpisanih amortizacijskih stopenj.
Posrednim porabnikom proračunskih sredstev, ki upravljajo z osnovnimi sredstvi, ki so v lasti Občine Bled, se zagotavljajo sredstva za amortizacijo do višine, ki je zagotovljena v proračunu.
13. člen
Sredstva, ki jih posredni proračunski uporabniki dosežejo z lastno dejavnostjo, uporabljajo za pokrivanje dela svojih materialnih stroškov.
14. člen
Župan lahko samostojno odloča o nakupu in prodaji zemljišč do površine 300 m2.
III. OBSEG PRORAČUNA
15. člen
Prihodki in odhodki ter drugi prejemki in izdatki proračuna Občine Bled so izkazani v bilanci prihodkov in odhodkov, v računu finančnih terjatev in naložb ter v računu financiranja in so prikazani v splošnem delu proračuna.
Stanje denarnih sredstev na računu proračuna na koncu leta je sestavni del proračuna za tekoče leto.
Proračun Občine Bled za leto 2003 se določa v višini 1.832,431.000 SIT.
16. člen
Proračun obsega kot nerazporejeni del prejemkov splošno proračunsko rezervacijo. Sredstva splošne proračunske rezerve se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. Sredstva proračunske rezerve ne smejo presegati 0,5% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
Znesek splošne proračunske rezerve za leto 2003 je določen v višini 8,200.000 SIT.
17. člen
O uporabi splošne proračunske rezerve odloča na predlog pristojnih oddelkov občinske uprave s sklepom o prerazporeditvi sredstev župan in o tem obvešča občinski svet v poročilih o realizaciji proračuna in z odlokom o zaključnem računu.
Prerazporejena sredstva splošne proračunske rezerve se razporedijo v finančni načrt uporabnika.
18. člen
V proračunu se zagotavljajo tudi sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad.
V sredstva proračunske rezerve se izloča del skupno doseženih letnih prejemkov proračuna v višini, ki je določena s proračunom, vendar največ do višine 1,5% prejemkov proračuna.
V sredstva proračunske rezerve v letu 2003 ne izločamo sredstev, ker je dovoljena meja že dosežena.
Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo:
– za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč (potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok sneg, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške ali rastlinske bolezni),
– druge nesreče, ki jih povzročijo naravne sile in ekološke nesreče.
O uporabi proračunske rezerve odloča s sklepom župan.
IV. IZVRŠEVANJE PRORAČUNA
19. člen
Neposredni in posredni proračunski uporabniki so dolžni zagotavljati popolno in pravočasno pobiranje prihodkov in drugih prejemkov proračuna iz svoje pristojnosti.
Prihodki in drugi prejemki se pobirajo in vplačujejo v proračun v skladu s predpisi.
20. člen
Sredstva proračuna se delijo med letom med uporabnike v okviru doseženih prihodkov in v odvisnosti od zapadlosti obveznosti oziroma po dvanajstinah letnega načrta, če ni med občino in uporabnikom drugače določeno. Pri tem se upošteva zapadlost obveznosti uporabnikov in likvidnostno stanje proračuna.
21. člen
Uporabniki proračunskih sredstev smejo prevzemati obveznosti le v okviru sredstev, ki so v proračunu predvidena za posamezne namene.
Uporabnik lahko prevzema obveznosti s pogodbami, ki zahtevajo plačilo v prihodnjih letih, če so za ta namen že planirana sredstva v proračunu za tekoče leto.
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za investicijske odhodke in investicijske transfere razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj že načrtovane pravice porabe na postavki proračuna za tekoče leto.
Neposredni uporabnik lahko prevzema obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, če je razpisal javno naročilo skladno s prejšnjim odstavkom.
Neposredni uporabnik lahko prevzema obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere.
Skupni obseg prevzetih obveznosti iz drugega odstavka tega člena za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 70% teh pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu uporabnika.
Skupni obseg prevzetih obveznosti uporabnika iz petega odstavka tega člena za blago in storitve ter tekoče transfere, ne sme presegati 25% teh pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu uporabnika.
Omejitve iz šestega in sedmega odstavka tega člena, se ne nanašajo na prevzemanje obveznosti iz prihodkov donacij in z najemnimi pogodbami.
22. člen
Obveznosti v breme občinskega proračuna se plačujejo v rokih, ki so za posamezne namene porabe določeni v zakonu o izvrševanju državnega proračuna.
Neposredni in posredni uporabniki uporabljajo sredstva za plačevanje že opravljenih nabav blaga, storitev in gradbenih del.
Dogovarjanje o predplačilih je možno le izjemoma ob primernem zavarovanju predplačil ter na podlagi predhodnega soglasja župana. Način zavarovanja predplačil predpiše minister za finance.
23. člen
Če prihodki med letom ne pritekajo v predvideni višini, lahko župan, da bi ohranil proračunsko ravnovesje, s posebnim sklepom začasno zmanjša zneske sredstev, ki so v proračunu razporejeni za posamezne namene, ali začasno največ do 45 dni, zadrži uporabo teh sredstev.
V primeru, da se med izvajanjem začasnega zadržanja uporabe sredstev proračun ne more uravnovesiti, mora župan 15 dni pred iztekom sklepa predložiti občinskemu svetu ustrezne ukrepe oziroma spremembo proračuna (rebalans).
V. PRERAZPOREJANJE PRORAČUNSKIH SREDSTEV
24. člen
Župan lahko prerazporeja proračunska sredstva med posameznimi postavkami v okviru namena v bilanci prihodkov in odhodkov do 10%, razen za investicije, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila zagotovljena sredstva.
25. člen
Župan mora o izvršenih prerazporeditvah na vsaki seji poročati občinskemu svetu.
26. člen
Prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb in računom financiranja ni dovoljeno.
Ne glede na določbo prvega odstavka tega člena lahko župan prerazporedi sredstva za pokrivanje obveznosti iz bilance prihodkov in odhodkov v primeru, da gre za pokrivanje obveznosti iz občinskega dolga, stroškov povezanih z zadolževanjem in poroštev.
O prerazporeditvi sredstev iz prejšnjega odstavka župan obvesti občinski svet v 30 dneh.
VI. ODGOVORNOSTI ZA IZVRŠEVANJE PRORAČUNA
27. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan določi pristojne oddelke in strokovne službe, ki so odgovorni za porabo sredstev v skladu s predpisi po posameznih namenih.
Oddelek za javne finance izvaja finančno poslovanje proračuna in lahko predlaga županu odločitev o začasni uporabi tekoče likvidnosti proračuna.
28. člen
Odredbodajalec za sredstva proračuna je župan oziroma od župana pooblaščena oseba.
29. člen
Župan je pooblaščenda:
– lahko prerazporeja proračunska sredstva v skladu s 24. členom tega odloka;
– odloča o uporabi sredstev splošne proračunske rezerve;
– odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve občine v skladu s predpisi;
– odloča o zmanjšanju odhodkov v primeru, če prihodki niso realizirani v planirani višini;
– odloča o izdajanju soglasij in poroštev za najeta posojila javnih podjetij in javnih zavodov največ do višine 10,000.000 SIT in za namen, ki je določen s proračunom občine za leto 2002;
– odloča o kratkoročni zadolžitvi proračuna največ do višini, 10,000.000 SIT, na podlagi predhodnega soglasja ministra, pristojnega za finance;
– odloča o začasnih plasmajih tekočih likvidnostnih proračunskih presežkov poslovnim bankam za ohranitev njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna.
30. člen
Pristojnosti Oddelka za javne finance:
– opravlja plačila,
– tekoče ureja, zajema, knjigovodsko evidentira in sporoča podatke,
– pripravlja obvezne računovodske izkaze,
– izvaja računovodski nadzor in nadzor nad izpolnjevanjem terjatev in plačilom obveznosti,
– arhivira izvirnike knjigovodskih listin,
– nadzoruje porabo sredstev pri proračunskih uporabnikih in o nepravilnostih obvešča župana, ter mu predlaga ustrezne ukrepe,
– usklajuje dinamiko proračunske porabe s posameznimi nosilci nalog v mejah planirane porabe,
– obvešča župana o začasnih likvidnostnih proračunskih presežkih in jih v skladu s pooblastili veže pri poslovnih bankah,
– o finančnih zadevah obvešča Odbor za proračun in finance ter gospodarjenje z občinskim premoženjem.
VII. NAMENSKI PREJEMKI
31. člen
Namenski prejemki proračuna Občine Bled za leto 2003 so donacije, prihodki od lastne dejavnosti neposrednih uporabnikov, prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega premoženja, prihodki iz naslova turistične takse in neprometnih znakov ter druge vrste namenskih prihodkov, ki jih kot take opredeljuje zakon o izvrševanju proračuna. Med namenske prejemke se štejejo tudi prejemki iz državnega proračuna za določene namene.
32. člen
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov povečata obseg izdatkov in prejemkov.
VIII. ZADOLŽEVANJE
33. člen
Občina se lahko zadolži v obsegu, ki ne presega 10% realiziranih prihodkov občine v letu pred letom zadolževanja, odplačilo glavnice in obresti pa v posameznem letu odplačila ne sme preseči 5% realiziranih prihodkov.
Ne glede na navedeno v prvem odstavku tega člena, se občina lahko zadolži za financiranje stanovanjske gradnje, oskrbe z vodo ter za odvajanje in čiščenje odplak v obsegu, ki presega 10% realiziranih prihodkov v letu pred letom zadolževanja, če odplačilo glavnice in obresti v posameznem letu odplačila ne preseže 3% realiziranih prihodkov.
34. člen
Zadolževanje Občine Bled je možno na podlagi predhodnega soglasja ministra za finance, pod pogoji, ki jih določa zakon, ki ureja financiranje občin. Posli zadolžitve, za katere ministrstvo za finance ni izdalo soglasja, so nični. Soglasje ministra za finance je sestavni del pogodbe o zadolževanju.
35. člen
Občina se lahko likvidnostno zadolži, vendar največ do višine 5% zadnjega sprejetega proračuna. Soglasje Ministrstva za finance v tem primeru ni potrebno.
Občina dolg iz naslova likvidnostne zadolžitve mora odplačati do 31. decembra proračunskega leta.
36. člen
V obdobju začasnega financiranja se lahko občina zadolži do višine, ki je potrebna za odplačilo glavnic občinskega dolga v tekočem proračunskem letu.
37. člen
Javna podjetja in javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina se smejo zadolževati le s soglasjem ustanovitelja, pri čemer se izdana soglasja štejejo v obseg možnega zadolževanja občine.
38. člen
Občina lahko izdaja poroštva v obsegu in po pogojih, ki jih določa predmetna zakonodaja. Poroštvene pogodbe lahko v imenu občine sklepa župan ali oseba, ki jo župan pooblasti, v skladu z 29. členom tega odloka.
IX. PRORAČUNSKI NADZOR
39. člen
Nadzor nad porabo sredstev proračuna ter smotrnostjo in namembnostjo porabe ter sredstev opravlja nadzorni odbor.
40. člen
Občinska uprava opravlja pri uporabnikih proračuna proračunski nadzor nad pravilno, racionalno in smotrno uporabo sredstev, razporejenih s proračunom.
Vsi uporabniki proračunskih sredstev so dolžni pristojnemu občinskemu organu predložiti finančne načrte dejavnosti za leto 2003 in eventualne programe investicij z navedenimi viri pokrivanja investicije, najpozneje v 30 dneh po uveljavitvi tega odloka.
Uporabniki so dolžni predložiti občini zadeve iz prvega odstavka tega člena ne glede na to, ali se v celoti ali delno financirajo iz proračuna.
Uporabniki proračunskih sredstev so dolžni predložiti občini periodične in letne računovodske izkaze v rokih, ki jih določajo predpisi za oddajo periodičnega in zaključnega računa. Uporabniki so dolžni predložiti vse potrebne podatke na zahtevo župana, nadzornega odbora ali drugega pristojnega občinskega organa.
Na zahtevo občinske uprave ali nadzornega odbora so uporabniki proračuna dolžni predložiti potrebne podatke za analizo porabe sredstev.
41. člen
Uporabnikom proračunskih sredstev, ki ne ravnajo v skladu z 10., 21., 22., 40., 42. in 48. členom tega odloka, lahko župan delno ali v celoti začasno ustavi proračunsko financiranje, dokončno pa na predlog župana Občinski svet občine Bled.
X. POROČANJE
42. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna:
– pripravijo zaključni račun svojega finančnega načrta in letno poročilo za preteklo leto in ga do 28. februarja tekočega leta predložijo za finance pristojnemu organu občine,
– sestavijo premoženjsko bilanco in jo do 30. marca v prihodnjem letu predložijo za finance pristojnemu organu občine.
43. člen
Župan pripravi predlog zaključnega računa občinskega proračuna za preteklo leto in ga predloži ministru za finance do 31. marca tekočega leta.
44. člen
Župan predloži predlog zaključnega računa občinskega proračuna občinskemu svetu v sprejem.
Župan o sprejetem zaključnem računu občinskega proračuna obvesti Ministrstvo za finance v 30 dneh po njegovem sprejemu.
45. člen
Med letom je župan dolžan o realizaciji proračuna poročati občinskemu svetu po polletnem obračunu.
XI. ZAČASNO FINANCIRANJE
46. člen
Če proračun ni sprejet pred začetkom leta, na katero se nanaša, se financiranje funkcij občine ter njenih nalog in drugih s predpisi določenih namenov začasno nadaljuje na podlagi proračuna za preteklo leto in za iste programe kot v preteklem letu.
47. člen
V obdobju začasnega financiranja se ne sme povečati število zaposlenih glede na stanje na dan 31. decembra preteklega leta.
48. člen
V obdobju začasnega financiranja se smejo uporabiti sredstva do višine, sorazmerne s porabljenimi sredstvi v enakem obdobju v proračunu za preteklo leto.
V obdobju začasnega financiranja se smejo uporabiti sredstva za financiranje investicij, ki so bile začete v proračunu za preteklo leto in za katere so bila v proračunu za preteklo leto zagotovljena sredstva.
49. člen
Po preteku začasnega financiranja se v tem obdobju plačane obveznosti vključijo v proračun tekočega lega.
50. člen
Odločitev o začasnem financiranju občine za obdobje 3 mesecev sprejme župan in o tem obvesti občinski svet ter nadzorni odbor. Odločitev o začasnem financiranju se objavi v uradnem glasilu občine.
51. člen
Začasno financiranje občinskega proračuna se lahko podaljša na predlog župana s sklepom občinskega sveta, če proračun ni bil sprejet v roku 3 mesecev začasnega financiranja.
XII. KONČNA DOLOČBA
52. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS, uporablja pa se od 1. januarja 2003 dalje.
Št. 01505-3/2003
Bled, dne 23. aprila 2003.
Župan
Občine Bled
Jože Antonič l. r.