Uradni list

Številka 52
Uradni list RS, št. 52/2003 z dne 3. 6. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 52/2003 z dne 3. 6. 2003

Kazalo

2599. Odlok o proračunu Občine Podčetrtek za leto 2003, stran 6039.

Na podlagi 3. člena zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94 in 56/98), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02 in 56/02) in 17. ter 103. člena statuta Občine Podčetrtek (Uradni list RS, št. 45/99, 95/99 in 6/01) je Občinski svet občine Podčetrtek na 5. redni seji dne 15. 5. 2003 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Podčetrtek za leto 2003
1. člen
S tem odlokom se ureja način izvrševanja in upravljanje s prihodki in odhodki proračuna Občine Podčetrtek za leto 2003 (v nadaljevanju: proračun).
2. člen
Z občinskim proračunom se zagotavljajo sredstva za financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakoni opravlja Občina Podčetrtek.
3. člen
Proračun občine sestavlja bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
---------------------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                                Proračun leta 2003
                                                           v tisoč tolarjev
---------------------------------------------------------------------------
A)    Bilanca prihodkov in odhodkov
I.    Skupaj prihodki                                               465.849
       (70+71+72+73+74)
      Tekoči prihodki (70+71)                                       240.670
 
70    Davčni prihodki                                               206.671
      700   Davki na dohodek in dobiček                              97.841
      703   Davki na premoženje                                      33.743
      704   Domači davki na blago in storitve                        75.087
      706   Drugi davki                                                   –
 
71    Nedavčni prihodki                                              33.999
      710   Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja              8.500
      711   Takse in pristojbine                                      3.245
      712   Denarne kazni                                               454
      713   Prihodki od prodaje blaga in storitev                         –
      714   Drugi nedavčni prihodki                                  22.500
 
72    Kapitalski prihodki                                               300
      720   Prihodki od prodaje osnovnih sredstev                       300
      721   Prihodki od prodaje zalog                                     –
      722   Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premož.        –
 
73    Prejete donacije                                                    –
      730   Prejete donacije iz domačih virov
      731   Prejete donacije iz tujine
 
74    Transferni prihodki                                           224.179
      740   Transferni prihodki
            iz drugih javnofinančnih institucij                     224.179
II.   Skupaj odhodki (40+41+42+43)                                  468.299
 
40    Tekoči odhodki                                                102.895
      400   Plače in drugi izdatki zaposlenim                        27.500
      401   Prispevki delodajalca za socialno varnost                 3.950
      402   Izdatki za blago in storitve                             67.045
      403   Plačila domačih obresti                                     400
      409   Rezerve                                                   4.000
 
41    Tekoči transferi                                              200.008
      410   Subvencije                                                    –
      411   Transferi posameznikom in gospodinjstvom                 42.910
      412   Transferi neprofitnim organizacijam in
            ustanovam                                                12.935
      413   Drugi tekoči domači transferi                           144.163
      414   Tekoči transferi v tujino                                     –
 
42    Investicijski odhodki                                          83.112
      420   Nakup in gradnja osnovnih sredstev                       83.112
 
43    Investicijski transferi                                        82.284
      430   Investicijski transferi                                  82.284
III.  Proračunski primanjkljaj (I.-II.)                             – 2.450
 
B)    Račun finančnih terjatev in naložb
IV.   prejeta vračila danih posojil in prodaja kapitalskih
      deležev (750+751+752)                                           1.000
V.    Dana posojila in povečanje
      Kapitalskih deležev (440+441+442)
VI.   Prejeta minus dana posojila in spremembe
      kapitalskih deležev (IV.-V.)                                    1.000
 
C)    Račun financiranja (VII.-VIII.)                                   400
VII.  Zadolževanje (500)
 
50    Zadolževanje
      500   Domače zadolževanje
VIII. Odplačila dolga  (550)
55    Odplačila dolga                                                   400
      550   Odplačila domačega dolga                                    400
IX.   Sprememba stanja sredstev
      na računu (I.+IV.+VII.-II.-VII.)                              – 1.850
---------------------------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov ter načrt razvojnih programov so priloga k temu odloku.
4. člen
V proračunu so zagotovljena sredstva za delo občinskih organov in občinske uprave, za izvajanje nalog na področju družbenih dejavnosti, gospodarske infrastrukture, gospodarstva in drugih razvojnih nalog, sredstva rezerv in sredstva za odplačilo dolgov.
5. člen
Sredstva za plače in osebne prejemke delavcev občinske uprave, javnih zavodov in javnega podjetja se zagotavljajo po merilih in na način, kot je določeno v zakonu o izvrševanju proračuna Republike Slovenije, kolektivnimi pogodbami in drugimi predpisi, ki urejajo to področje.
6. člen
Sredstva občinskega proračuna se razporejajo med letom praviloma enakomerno med vse uporabnike na podlagi programov in javnih razpisov v okviru doseženih prihodkov in zapadlih obveznosti, ob upoštevanju likvidnosti občinskega proračuna.
7. člen
Sredstva proračuna uporabljajo uporabniki le za namene in v višini, kot so določeni v proračunu. Nabava opreme, investicijska in vzdrževalna dela morajo biti oddana s pogodbo, izvajalci pa izbrani na podlagi javnega razpisa ali zbiranja ponudb najmanj dveh usposobljenih ponudnikov. Javni razpisi morajo biti objavljeni v Uradnem listu RS za vsa gradbena dela, katerih vrednost presega 20,000.000 SIT in za naročila blaga in storitev, katerih vrednost presega 10,000.000 SIT.
Neposredni uporabniki pa so pri porabi proračunskih sredstev dolžni upoštevati tudi navodilo za oddajo javnih naročil male vrednosti, ki ga izda župan.
8. člen
V obvezno proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad, se izloči do 0,5% prejemkov proračuna oziroma 2,000.000 SIT. Ta sredstva se uporabljajo za namene, določene v 49. členu zakona o javnih financah.
9. člen
Sredstva splošne proračunske rezervacije za financiranje posameznih namenov, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zagotoviti v zadostni višini, se oblikujejo največ v višini 0,5% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov oziroma v višini 2,000.000 SIT. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
10. člen
V primeru neenakomernega pritekanja prihodkov proračuna se lahko za začasno kritje odhodkov uporabijo sredstva splošne proračunske rezervacije ali najame likvidnostjo posojilo do višine 5% zadnjega sprejetega proračuna. O najetju posojila iz tega člena odloča župan.
11. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan je pooblaščen, da:
1. odloča o začasnem zmanjšanju odhodkov, če prihodki niso realizirani v planirani višini,
2. odloča o uporabi tekočih likvidnostnih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti,
3. spremeni namen in višino sredstev za posamezne namene, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog za katere so bila določena sredstva, vendar največ do 10% predvidene višine glavnega namena – proračunske postavke.
V ta namen je predpisan obrazec za prerazporeditev sredstev, kateri je priloga k odloku,
4. odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve do višine 1,000.000 SIT v posameznem primeru iz drugega odstavka 49. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02 in 56/02),
5. odloča o uporabi splošne proračunske rezervacije, ki je namenjena za pokrivanje nepredvidenih proračunskih odhodkov do višine 200.000 SIT za posamezni namen.
O ukrepih iz 1. in 4. točke mora župan poročati občinskemu svetu.
12. člen
Proračunu neposrednih uporabnikov so sestavni deli občinskega proračuna, zato neposredni uporabniki sprejete finančne načrte za leto 2003 dostavijo v rokih, ki jih predpiše župan.
Neposredni uporabniki morajo do 10. v mesecu občinski upravi dostaviti poročilo na P obrazcu, do 28. 2. 2004 pa predložiti poslovno poročilo za leto 2003 skupaj z obrazložitvami.
Neposredni uporabniki občinskega proračuna pripravijo premoženjsko bilanco in jo do 30. 3. 2004 predložijo občinski upravi.
13. člen
Občina se sme zadolževati v obsegu, ki ne presega 10% realiziranih prihodkov občine v letu pred letom zadolževanja. V računu financiranja, ki je sestavni del proračuna, se izkaže odplačevanje dolgov in zadolževanje občine. Občina se lahko zadolžuje za financiranje investicij v infrastrukturne objekte in naprave, namenjene za opravljanje gospodarskih in drugih javnih služb.
Ne glede na prejšnji odstavek se občina lahko zadolži za financiranje stanovanjske gradnje, oskrbe z vodo ter za odvajanje in čiščenje odplak v obsegu, ki presega 10% realiziranih prihodkov v letu pred letom zadolževanja, če odplačilo glavnice in obresti v posameznem letu odplačila ne preseže 3% realiziranih prihodkov.
O zadolžitvi odloča Občinski svet občine Podčetrtek. Pogodbo o zadolževanju podpiše župan le ob predhodnem soglasju Ministrstva za finance in je sestavni del pogodbe.
14. člen
Javno podjetje ali javni zavod, katerih ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem ustanovitelja. O soglasju odloča občinski svet.
15. člen
Za proračun pristojni organ občine opravlja nadzor nad finančnim, materialnim in računovodskim poslovanjem uporabnikov glede na namen, obseg in dinamiko porabe sredstev.
Če za proračun pristojni organ občine pri opravljanju proračunskega nadzora pri uporabnikih ugotovi, da se sredstva ne uporabljajo za namene, za katere so bila dodeljena, mora zahtevati, da se ta sredstva vrnejo v proračun ter o tem obvesti župana.
16. člen
Župan je dolžan o realizaciji proračuna in prerazporeditvah na podlagi 3. točke 11. člena tega odloka poročati občinskemu svetu po polletnem obračunu in zaključnem računu.
17. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. januarja 2003.
Št. 06202-047/2003
Podčetrtek, dne 16. maja 2003.
Župan
Občine Podčetrtek
Marjan Drofenik, univ. dipl. inž. str. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti