Uradni list

Številka 108
Uradni list RS, št. 108/2003 z dne 7. 11. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 108/2003 z dne 7. 11. 2003

Kazalo

4750. Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Krško, stran 14818.

Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94 – odl. US RS, 45/94 – odl. US RS, 57/94, 14/95, 20/95 – odl. US RS, 63/95 – obvezna razlaga, 73/95 – odl. US RS, 9/96 – odl. US RS, 39/96 – odl. US RS, 44/96 – odl. US RS, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 – odl. US RS, 74/98, 59/99 – odl. US RS, 70/00 in 51/02), zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 56/02), 16. in 79. člena statuta Občine Krško (Uradni list RS, št. 98/00 – prečiščeno besedilo in 5/03) ter v skladu z uredbo o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03) in uredbo o disciplinskem postopku v organih državne uprave, pravosodnih organih in upravah lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 58/03) je Občinski svet občine Krško na 11. seji dne 23. 10. 2003 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Krško
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se določa organizacija Občinske uprave občine Krško, delovno področje notranjih organizacijskih enot občinske uprave ter urejajo druga vprašanja v zvezi z delovanjem občinske uprave.
2. člen
Občinska uprava opravlja upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine na delovnih področjih, določenih s tem odlokom.
3. člen
Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava sodeluje z občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkušenj ter podatkov in obvestil ter preko skupnih delovnih teles ter zagotavlja in nudi potrebno pravno in strokovno pomoč krajevnim skupnostim.
4. člen
Javnost dela občinske uprave se zagotavlja z uradnimi sporočili ter dajanjem informacij sredstvom javnega obveščanja, posredovanjem informacij javnega značaja v svetovni splet v skladu z veljavno zakonodajo, novinarskimi konferencami, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah in drugih oblikah sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja oziroma na drug ustrezen način, ki omogoča, da se javnost seznani z delom občinske uprave.
Uradna sporočila za javnost, informacije, obvestila, pojasnila in druge podatke v smislu prejšnjega odstavka daje sredstvom javnega obveščanja župan, po njegovem pooblastilu pa lahko tudi podžupan, direktor občinske uprave, vodje notranjih organizacijskih enot občinske uprave ali drugi delavci občinske uprave iz svojega delovnega področja.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
5. člen
Občinska uprava je organizirana tako, da zagotavlja:
– strokovno, učinkovito, racionalno in usklajeno izvrševanje nalog občinske uprave,
– učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem nalog,
– usmerjenost k uporabnikom njenih storitev,
– učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami.
6. člen
Občinsko upravo sestavljajo naslednje notranje organizacijske enote:
– služba za pravne in splošne zadeve,
– oddelek za gospodarske dejavnosti,
– oddelek za urejanje prostora in varstvo okolja,
– oddelek za gospodarsko infrastrukturo,
– oddelek za družbene dejavnosti,
– oddelek za javne finance in proračun.
V posameznih navedenih notranjih organizacijskih enotah se oblikujejo referati v skladu s potrebami dela in organizacijo dela.
Neposredno pri županu deluje kabinet župana.
7. člen
Notranje organizacijske enote na svojih področjih:
– pripravljajo programe,
– pripravljajo predloge za rešitev in izvedbo posameznih nalog,
– pripravljajo splošne in posamične akte za izvedbo predlogov in nalog,
– skrbijo za izvedbo določenih in načrtovanih nalog,
– nadzirajo izvajanje nalog,
– izdelujejo analize in ocene,
– poročajo o izvedbi nalog,
– gospodarijo s premoženjem,
– izvajajo ukrepe za izboljšanje dela,
– opravljajo naloge za delovna telesa občinskega sveta.
Če se pojavi naloga, ki po svoji naravi ne spada v delovno področje nobene od notranjih organizacijskih enot, župan, na predlog direktorja občinske uprave, odloči, katera enota bo nalogo opravila.
8. člen
Kabinet župana:
– opravlja organizacijska in administrativno-tehnična opravila za potrebe župana in podžupanov,
– nadzira in revidira uporabo javnih finančnih sredstev neposrednih in posrednih proračunskih uporabnikov ter drugih subjektov, za katere je nadzor oziroma revidiranje možno na podlagi veljavnih predpisov ali pogodbe,
– načrtuje in organizira informiranje javnosti,
– organizira in izvaja protokolarne zadeve.
9. člen
Služba za pravne in splošne zadeve:
– opravlja pravne naloge za občinske organe,
– nudi pravno pomoč krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju ter opravlja naloge s področij:
– glavne pisarne,
– zaščite, reševanja ter požarnega varstva,
– obrambnih priprav,
– občinskega sveta ter drugih organov občine,
– inšpekcije in komunalnega nadzora,
– kadrovskih zadev,
– oskrbe organov občine in občinske uprave.
10. člen
Oddelek za gospodarske dejavnosti opravlja naloge s področij:
– podjetništva, malega gospodarstva in obrti,
– kmetijstva,
– turizma,
– stanovanjskega področja,
– poslovnih objektov, namenjenih za dejavnost,
– gospodarskih javnih služb za področje gospodarskih dejavnosti, in sicer: dimnikarske službe, plakatiranja in tržnice.
11. člen
Oddelek za urejanje prostora in varstvo okolja opravlja naloge s področij:
– urejanja prostora,
– varstva okolja,
– premoženjsko pravnih nalog,
– gospodarjenja s stavbnimi zemljišči,
– informacijskih prostorskih podatkov.
Naloga gospodarjenja s stavbnimi zemljišči, ki je obvezna gospodarska javna služba, se opravlja v režijskem obratu, ki se izvaja v organizacijski obliki referata v oddelku.
12. člen
Oddelek za gospodarsko infrastrukturo:
– opravlja naloge s področja obveznih in izbirnih gospodarskih javnih služb s področja gospodarske infrastrukture,
– organizira gradnjo, adaptacijo in rekonstrukcijo objektov,
– koordinira pripravo investicij v gospodarsko infrastrukturo za krajevne skupnosti,
– nudi pravno asistenco ter koordinira in ureja javna naročila.
13. člen
Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge s področij:
– predšolske vzgoje,
– izobraževanja,
– socialnega varstva,
– osnovnega zdravstva in lekarništva,
– kulture in tehnične kulture,
– športa,
– dela z Romi,
– dela z mladimi.
14. člen
Oddelek za javne finance in proračun opravlja:
– naloge proračuna,
– naloge s področja finančnega poslovanja,
– računovodske in knjigovodske naloge za potrebe občine,
– naloge s področja dohodkovne politike,
– koordinira pripravo finančnih načrtov neposrednih uporabnikov občinskega proračuna.
III. DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI DELAVCEV
15. člen
Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter nadzoruje, usmerja in daje navodila za delo občinske uprave.
V času odsotnosti ali zadržanosti župana ga nadomešča tisti podžupan, ki ga določi župan.
V času nadomeščanja opravlja podžupan tekoče naloge iz pristojnosti župana in tiste naloge, za katere ga župan pooblasti.
16. člen
Občinsko upravo neposredno vodi direktor občinske uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan.
Delovno mesto direktorja občinske uprave je uradniški položaj II. stopnje.
Mandat direktorja občinske uprave traja 5 let.
Direktor:
– vodi, organizira ter nadzira delo občinske uprave,
– odloča v upravnem postopku na prvi stopnji,
– opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in sodeluje v projektnih skupinah,
– koordinira delo notranjih organizacijskih enot in skrbi za delovno disciplino,
– opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave ter skrbi za sodelovanje z državnimi organi in drugimi organi na območju občine in izven nje,
– po pooblastilu župana podpisuje posamezne akte iz pristojnosti občinske uprave,
– opravlja druge naloge po odredbi župana.
Direktor občinske uprave lahko izdaja odredbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja delavcev občinske uprave, če ga župan za to pooblasti.
Direktor mora izpolnjevati pogoje za imenovanje v naziv po zakonu, imeti univerzitetno izobrazbo in 11 let delovnih izkušenj.
17. člen
Notranje organizacijske enote – oddelke in službo vodijo vodje, ki jih imenuje in razrešuje župan in so za svoje delo odgovorni županu in direktorju občinske uprave.
Kabinet župana vodi vodja, ki je za svoje delo odgovoren županu.
Delovna mesta vodij notranjih organizacijskih enot so uradniški položaji.
Referat vodi vodja referata, ki je za svoje delo odgovoren vodji oddelka oziroma vodji službe in direktorju občinske uprave.
18. člen
Revizorja imenuje in razrešuje župan s soglasjem občinskega sveta.
Revizor ne sme biti v sorodstvu z županom, podžupanom ali vodjo oddelka za javne finance in proračun do tretjega kolena ali v zakonski zvezi ali izvenzakonski skupnosti ali v svaštvenem razmerju do drugega kolena.
19. člen
Delavci občinske uprave opravljajo naloge, določene z zakoni in drugimi predpisi, statutom občine, odlokom o organizaciji in delovnem področju občinske uprave in pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest, v skladu s pristojnostmi in pooblastili, ki jih za opravljanje posameznih nalog določajo zakoni in drugi predpisi ter po navodilih vodje notranje organizacijske enote. Za svoje delo so odgovorni vodji notranje organizacijske enote, disciplinsko in odškodninsko pa županu.
20. člen
O disciplinski odgovornosti delavcev občinske uprave odloča na prvi stopnji župan, na drugi stopnji pa komisija za pritožbe pri reprezentativnih združenjih lokalnih skupnosti.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko župan za vodenje disciplinskega postopka in za odločanje o disciplinski odgovornosti na prvi stopnji imenuje disciplinsko komisijo.
Disciplinska komisija iz drugega odstavka tega člena ima tri člane, ki morajo imeti najmanj visoko strokovno izobrazbo in najmanj pet let delovnih izkušenj, vsaj eden izmed članov pa mora biti univerzitetni diplomirani pravnik.
21. člen
V občinski upravi se kot posvetovalno telo župana in direktorja oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Sestavo kolegija določi glede na obravnavano problematiko župan, na predlog direktorja občinske uprave. Kolegij sklicuje župan ali direktor občinske uprave. Kolegij se sklicuje po potrebi.
22. člen
Za naloge v občinski upravi, ki zahtevajo sodelovanje več delavcev oziroma sodelovanje delavcev različnih strok in stopenj znanja iz različnih organizacijskih enot občinske uprave, lahko župan s sklepom ustanovi delovne in projektne skupine ali druge oblike sodelovanja. Z aktom o ustanovitvi župan določi sestavo delovne ali projektne skupine, vodjo delovne skupine, pooblastila, pristojnosti, naloge, roke za izvedbo nalog, sredstva in druge pogoje za njeno delo.
23. člen
Za naloge, ki zahtevajo posebno proučevanje ali posebno strokovnost in jih delavci občinske uprave ne morejo opraviti sami, lahko župan ustanovi delovno ali projektno skupino ter sklene pogodbo z ustreznimi izvajalci nalog. Z aktom o ustanovitvi projektne skupine se določi njena sestava, vodja delovne skupine, pooblastila, pristojnosti, naloge, roki za izvedbo nalog, sredstva in drugi pogoji za njeno delo.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
24. člen
Župan Občine Krško v roku 60 dni po uveljavitvi tega odloka izda pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v Občinski upravi občine Krško v skladu s tem odlokom in uredbo o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03), ki je podlaga za razporeditev javnih uslužbencev občinske uprave na ustrezna delovna mesta oziroma za drugo odločitev o pravicah in obveznostih delavcev v občinski upravi.
25. člen
Za direktorja občinske uprave, ki je ob uveljavitvi tega odloka na položaju, teče štiriletna doba imenovanja na položaj od 28. 6. 2003 dalje.
Potek dobe imenovanja za direktorja občinske uprave ne vpliva na delovno razmerje, sklenjeno za nedoločen čas.
26. člen
Revizor, ki je bil imenovan pred sprejetjem tega odloka, nadaljuje s svojim delom.
27. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Krško (Uradni list RS, št. 68/99 in 29/01).
28. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 102-02-4/2003-200
Krško, dne 23. oktobra 2003.
Župan
Občine Krško
Franc Bogovič l. r.

AAA Zlata odličnost
Prijavite se s svojim e-poštnim naslovom in prejmite kodo za 10 % popust.
Akcija traja od 4. do 30. 11. 2024.

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti