Uradni list

Številka 127
Uradni list RS, št. 127/2003 z dne 19. 12. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 127/2003 z dne 19. 12. 2003

Kazalo

5431. Spremembe in dopolnitve poslovnika Občinskega sveta občine Črna na Koroškem, stran 17408.

Na podlagi 16. člena statuta Občine Črna na Koroškem (Uradni list RS, št. 62/99, 40/01 in 75/03 in) je Občinski svet občine Črna na Koroškem na 9. redni seji dne 2. 12. 2003 sprejel
S P R E M E M B E I N D O P O L N I T V E
P O S L O V N I K A
Občinskega sveta občine Črna na Koroškem
1. člen
V poslovniku Občinskega sveta občine Črna na Koroškem (Uradni list RS, št. 62/99) se spremeni 29. člen, ki se glasi:
»29. člen
Svet na začetku seje določi dnevni red. Pri predlogih dnevnega reda najprej odloča o predlogih, da se posamezne zadeve umaknejo z dnevnega reda oziroma dodajo, nato o morebitnih predlogih, za skrajšanje rokov, združitev obravnav ali hitri postopek.
Zadeve, za katere tako predlaga župan, se brez razprave in glasovanja umaknejo z dnevnega reda.
Predlogi za razširitev dnevnega reda se lahko sprejmejo le, če so razlogi nastali po sklicu seje in če je bilo gradivo članom občinskega sveta že izročeno, ki je podlaga za uvrstitev zadeve na dnevni red.
Občinski svet razpravlja in glasuje v celoti o posameznih odločitvah za umik oziroma za razširitev dnevnega reda.«
2. člen
Spremeni se 30. člen, ki se glasi:
»30. člen
Po sprejetju dnevnega reda občinski svet prvo odloča o sprejemu oziroma potrdi zapisnik prejšnje seje občinskega sveta in o realizaciji sklepov. V primeru, da poročevalec ni član občinskega sveta ali občinske uprave se ga uvrsti pred točko o potrditvi zapisnika prejšnje redne oziroma izredne seje občinskega sveta.
Član občinskega sveta lahko da pripombo k zapisniku prejšnje seje in zahteva, da se zapisnik ustrezno spremeni in dopolni. O utemeljenosti zahtevanih sprememb ali dopolnitev zapisnika odloča svet.
Zapisnik se lahko sprejme z ugotovitvijo, da nanj niso bile podane pripombe, lahko pa se sprejme ustrezno spremenjen in dopolnjen, s sprejetimi pripombami.«
3. člen
Besedilo VI. poglavja – Akti občinskega sveta točka 5. Postopek za sprejem proračuna (členi od 83 do 93) se v celoti nadomesti z naslednjim besedilom posameznih členov:
»83. člen
Predlog proračuna občine mora župan predložiti občinskemu svetu najkasneje v 30 dneh po predložitvi državnega proračuna državnemu zboru.
Župan pošlje vsem članom občinskega sveta predlog proračuna občine z vsemi sestavinami, ki ji določa zakon ter sklic seje, na kateri bo občinski svet opravil splošno razpravo o predlogu proračuna občine.
Na seji občinskega sveta župan predstavi predlog proračuna.
Predstavitev proračuna obsega:
– temeljna ekonomska izhodišča in predpostavke za pripravo predloga proračuna,
– opis načrtovanih politik občine,
– oceno bilance prihodkov in odhodkov, finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja v prihodnjih dveh letih,
– okvirni predlog obsega finančnega načrta posameznega neposrednega uporabnika v prihodnji dveh letih,
– predstavitev načrta razvojnih programov,
– predstavitev načrta nabav in načrta delovnih mest.
Predstavitev ni časovno omejena. Župan lahko določi, da posamezne dele proračuna predstavijo zaposleni v občinski upravi.
84. člen
Na seji občinski svet opravi splošno razpravo o predlogu proračuna in sprejme sklep, da se da predlog proračuna v javno obravnavo ter določi rok, do katerega lahko vsi zainteresirani pogledajo predlog proračuna in občinski upravi posredujejo svoje pripombe. Predlog proračuna mora biti v javni obravnavi najmanj 15 dni.
V času javne obravnave mora biti zagotovljen vpogled predloga proračuna na sedežu občinske uprave.
85. člen
Če občinski svet ne sprejme sklepa, da se predlog proračuna da v javno obravnavo, mora župan v roku sedmih dni predložiti občinskemu svetu nov predlog proračuna in sklicati sejo občinskega sveta. Na tej seji se ponovno opravi splošna razprava brez predstavitve župana. Župan samo uvodoma predstavi bistvene spremembe novega predloga proračuna glede na prvoten predlog.
Če tudi po tej obravnavi občinski svet ne sprejme sklepa, da se da predlog proračuna v javno razpravo, župan posreduje skupaj s stališči, ki jih je sprejel občinski svet predlog proračuna v javno razpravo.
Sklep o tem, da je proračun v javni razpravi, se objavi na krajevno običajen način.
86. člen
V času javne razprave predlog proračuna obravnavajo delovna telesa občinskega sveta, ožji deli občine in zainteresirana javnost.
Pripombe in predloge se posredujejo županu.
Pripombe in predloge lahko posreduje županu tudi posamezniki.
87. člen
V petnajstih dneh po poteku roka za javno razpravo pripravi župan predlog proračuna občine za drugo obravnavo ter ga posreduje vsem članom občinskega sveta skupaj s sklicem seje, na kateri bo občinski svet obravnaval predlog proračuna.
Na vabilu za sklic seje mora biti pojasnjeno, do katerega roka je možno vlagati amandmaje na predlog proračuna.
Člani občinskega sveta lahko vložijo amandmaje v pisni obliki najkasneje tri dni pred sejo občinskega sveta.
88. člen
V uvodni obrazložitvi predloga proračuna za drugo obravnavo župan pojasni, katere pripombe iz javne razprave je sprejel, pojasni, katere je vključil v predlog proračuna za drugo obravnavo in katere ni upošteval, ter utemeljitev, zakaj jih ni upošteval.
Z utemeljitvami, zakaj določenih pripomb iz javne razprave ni sprejel, mora župan pisno seznaniti tudi vlagatelje če niso člani občinskega sveta.
Nadalje župan pojasni katere amandmaje je sprejel in katere je možno upoštevati.
Župan lahko na seji vloži svoje amandmaje.
Po obrazložitvi župana lahko predlagatelji umaknejo svoj predlog in se morajo o tem izjasniti. Če predlagatelj amandmaja ne umakne, se izvedejo razprave po amandmajih.
Glasovanje se izvede po vsakem amandmaju posebej.
Vsak amandma mora upoštevati načelo proračunskega ravnovesja. Predlagatelj amandmaja mora navesti natančno, iz katere proračunske postavke se zagotovijo sredstva in za kaj se namenijo. Če predlagatelj ne pojasni, kako se zagotovi proračunsko ravnovesje, župan umakne amandma iz razprave in odločanja.
Najprej se glasuje o amandmajih, ki jih je vložil župan, nato pa o amandmajih, ki so jih vložili drugi predlagatelji.
89. člen
Po glasovanju o amandmajih župan ugotovi, kateri amandmaji so bili sprejeti in bodo vključeni v proračun občine.
Ko je končano glasovanje o amandmajih, župan ugotovi ali je proračun medsebojno usklajen glede prihodkov in odhodkov in drugih obveznosti.
Če je proračun usklajen, občinski svet glasuje o proračunu kot v celoti.
Če župan ugotovi, da sprejeti amandmaji posegajo v sredstva, ki jih mora občina zagotoviti v skladu z ustavo in zakonom, v sredstva, ki jih občina mora zagotoviti po sklenjenih pogodbah ali sodnih in drugih odločbah ali bi sprejeti amandmaji imeli škodljive posledice za izvajanje določenih dejavnosti, lahko prekine sejo in zahteva, da strokovna služba prouči nastalo situacijo in določi rok, v katerem se pripravi predlog za uskladitev.
Ko je predlog uskladitve pripravljen, ga župan obrazloži.
Če predloga obrazložitve ni mogoče pripraviti na isti seji, župan določi rok, ko se bo nadaljevala seja.
Občinski svet najprej glasuje o predlogu uskladitve in če je predlog sprejet, glasuje občinski svet o proračunu o celoti.
Če predlog uskladitve ni sprejet, proračun ni sprejet.
90. člen
Če proračun ni sprejet, določi občinski svet rok, v katerem mora župan predložiti nov predlog proračuna.
Nov predlog proračuna obravnava občinski svet in o njem odloča po določbah tega poslovnika, ki veljajo za hitri postopek za sprejem odloka.
91. člen
Če proračun ni sprejet pred začetkom leta, za katerega se nanaša, sprejme župan sklep o začasnem financiranju, ki traja največ tri mesece.
Če tudi v tem roku ni sprejet proračun občine se začasno financiranje lahko podaljša na predlog župana s sklepom občinskega sveta. Sklep o začasnem financiranju obravnava občinski svet po določbah tega poslovnika, ki veljajo za hitri postopek.
92. člen
Župan med letom lahko predlaga rebalans proračuna občine.
Rebalans proračuna občine občinski svet sprejme po določbah tega poslovnika, ki veljajo za hitri postopek.«
4. člen
Te spremembe in dopolnitve poslovnika občinskega sveta začnejo veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 015-03/99
Črna na Koroškem, dne 4. decembra 2003.
Župan
Občine Črna na Koroškem
Janez Švab l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti