Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
PRILOGA OPIS PLAKATA ALI ZASLONA, KI JE NAMEŠČEN NA PRODAJNEM MESTU 1. Velikost plakata ali zaslona je najmanj 70 cm × 50 cm. 2. Informacije na plakatu morajo biti lahko berljive. 3. Če se informacije posredujejo preko elektronskega zaslona, mora biti velikost zaslona najmanj 25 cm × 32 cm. Informacije se lahko prikazujejo v spiralni tehniki. 4. Modeli osebnih vozil se razvrstijo v sezname po vrsti goriva, ki ga uporabljajo (na primer bencin ali dizel). V seznamu za posamezno vrsto goriva se modeli razvrstijo po velikosti emisij CO(2), pri čemer je model z najnižjo uradno porabo goriva uvrščen na najvišje mesto v seznamu. 5. Za vsak model osebnega vozila na seznamu, je treba navesti znamko, vrednost uradne porabe goriva in podatke o uradnih specifičnih emisijah. Vrednost uradne porabe goriva je izražena v litrih na 100 kilometrov (l/100 km), navede pa se jo zaokroženo na eno decimalno mesto. Uradne specifične emisije CO(2) se navedejo zaokroženo na najbližje celo število v gramih na kilometer (g/km). Predlagana je naslednja oblika: -------------------------------------------------------- Vrsta Razvrstitev Model Emisije CO(2) Poraba goriva goriva -------------------------------------------------------- Bencin 1 2 ... Dizel 1 2 ... -------------------------------------------------------- 6. Plakat ali zaslon mora vsebovati naslednje besedilo: “Priročnik o varčni rabi goriva in emisijah CO(2) s podatki za vse modele novih osebnih vozil je brezplačno na voljo na vsakem prodajnem mestu.”. Če se prikazuje to besedilo na elektronskem zaslonu, mora biti trajno vidno. 7. Plakat ali zaslon mora vsebovati tudi naslednje besedilo: “Na porabo goriva in emisij CO(2) posameznega vozila poleg njegove učinkovitosti porabe vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO(2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje.”. Če se prikazuje to besedilo na elektronskem zaslonu, mora biti trajno vidno. 8. Besedilo na plakatu ali zaslonu je treba obnoviti vsaj na vsakih šest mesecev, besedilo na elektronskem zaslonu pa vsaj na vsake tri mesece. 9. Če se plakat ali zaslon povsem in trajno nadomesti z elektronskim zaslonom, je treba informacijo na elektronskem zaslonu prikazovati tako, da pritegne pozornost potrošnika najmanj z enako močjo kot informacija na plakatu ali zaslonu.