Uradni list

Številka 133
Uradni list RS, št. 133/2003 z dne 29. 12. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 133/2003 z dne 29. 12. 2003

Kazalo

5744. Odlok o proračunu Občine Dol pri Ljubljani za leto 2004, stran 19675.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 spremembe in dopolnitve), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 16. člena statuta Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 36/02 – prečiščeno besedilo) je Občinski svet občine Dol pri Ljubljani na 9. seji dne 19. 12. 2003 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Dol pri Ljubljani za leto 2004
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Dol pri Ljubljani za leto 2004 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
II. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A) Bilanca prihodkov in odhodkov
------------------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                       Proračun leta 2004 v SIT
------------------------------------------------------------------------
I.     Skupaj prihodki (70+71+72+73+74)                      564,287.870
       Tekoči prihodki (70+71)                               513,653.870
70     Davčni prihodki                                       438,345.950
       700 Davki na dohodek in dobiček                       291,080.910
       703 Davki na premoženje                               110,900.560
       704 Domači davki na blago in storitev                  36,364.480
71     Nedavčni prihodki                                      75,307.920
       710 Udeležba na dobičku in dohodki
       od premoženja                                           9,704.400
       711 Takse in pristojbine                                3,731.520
       712 Denarne kazni                                         312.000
       714 Drugi nedavčni prihodki                            61,560.000
72     Kapitalski prihodki                                    40,000.000
       720 Prodaja osnovnih sredstev                          30,000.000
       722 Prodaja zemljišč in nematerialnega
       premoženja                                             10,000.000
74     Transferni prihodki                                    10,634.000
       740 Transferni prihodki iz drugih
       javnofinančnih institucij                              10,634.000
II.    Skupaj odhodki (40+41+42+43)
       Skupaj odhodki                                        649,511.700
40     Tekoči odhodki                                        206,071.700
       400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                  43,150.000
       401 Prispevki delodajalcev
       za socialno varnost                                     5,281.700
       402 Izdatki za blago in storitve                      152,240.000
       409 Sredstva, izločena v rezerve                        5,400.000
41     Tekoči transferi                                      234,020.000
       410 Subvencije                                          9,000.000
       411 Transferi posameznikom
       in gospodinjstvom                                     124,430.000
       412 Transferi neprofitnim organizacijam
       in ustanovam                                           26,970.000
       413 Drugi tekoči domači transferi                      73,620.000
42     Investicijski odhodki                                 155,600.000
       420 Nakup in gradnja
       osnovnih sredstev                                     155,600.000
43     Investicijski transferi                                53,820.000
       430 Investicijski transferi                            53,820.000
III.   Proračunski primanjkljaj (I.-II.)                      85,223.830
 
B) Račun finančnih terjatev in naložb
IV.    Prejeta vračila danih posojil in prodaja
       kapitalskih deležev (750+751+752)                               –
V.     Dana posojila in povečanje
       kapitalskih deležev (440+441+442)                               –
VI.    Prejeta minus dana posojila
       in spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.)                       –
 
C) Račun financiranja
VII.   Zadolževanje (500)                                              –
VIII.  Odplačila dolga (550)                                           –
IX.    Sprememba stanja sredstev na računu
       (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                            –85,223.830
X.     Neto zadolževanje (VII.-VIII.-IX.)                     85,223.830
XI.    Neto financiranje (VI.+X.)                             85,223.830
------------------------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po področjih funkcionalne klasifikacije javnofinančnih izdatkov, in posebni del z načrtom investicij za leti 2004 in 2005 so priloga k temu odloku.
3. člen
Od skupno doseženih prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov se izloči 0,5% sredstev v proračunsko rezervo Občine Dol pri Ljubljani ter 0,5% v splošno proračunsko rezervacijo.
O uporabi sredstev proračunske rezerve do višine 1,500.000 tolarjev odloča župan in o tem polletno poroča občinskemu svetu.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan do višine 1,500.000 tolarjev na posamezen zahtevek.
III. IZVRŠEVANJE PRORAČUNA
4. člen
Sredstva proračuna se med letom zagotavljajo uporabnikom proračuna, ki so v posebnem delu proračuna določeni kot nosilci postavk (v nadaljnjem besedilu: uporabniki).
Uporabniki smejo uporabljati sredstva proračuna le za namene, ki so določeni s proračunom.
Uporabniki uporabljajo sredstva proračuna v skladu s svojim letnim finančnim načrtom in v skladu s predpisi o njihovi uporabi oziroma razpolaganju z njimi.
Na predlog uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
5. člen
Uporabniki so dolžni predložiti ovrednotene programe dela za leto 2005 do 31. julija 2004.
6. člen
Če se med letom znatno spremeni delovno področje oziroma pristojnost uporabnika, se sorazmerno poveča ali zmanjša obseg sredstev za delovanje uporabnika.
O povečanju ali zmanjšanju obsega sredstev iz prejšnjega odstavka odloča župan in o tem šestmesečno poroča občinskemu svetu.
7. člen
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v septembru in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2004 in njegovi realizaciji.
8. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjem letu za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe določene neposrednemu uporabniku v posebnem delu proračuna.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjem letu za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe določene neposrednemu uporabniku v posebnem delu proračuna.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
IV. SREDSTVA ZA DELOVANJE UPORABNIKOV
9. člen
Sredstva proračuna se uporabnikom med letom praviloma dodeljujejo kot mesečne akontacije, in sicer v obliki dvanajstine.
Pri tem je potrebno upoštevati zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostni položaj proračuna.
V primeru, da zaradi neenakomernega priliva prihodkov pride do likvidnostnih težav, se sredstva prioritetno zagotavljajo za zakonsko določene naloge, ki so opredeljene v posebnem delu proračuna in za minimalni obseg nalog, ki še omogoča delovanje uporabnikov.
10. člen
Uporabniki morajo nabavo opreme, investicijska, vzdrževalna dela in storitve oddajati s pogodbo na podlagi javnega razpisa in v skladu s predpisi, ki veljajo za državni proračun.
Sredstva za namene iz prvega odstavka tega člena se uporabnikom zagotavljajo le na podlagi dokumentacije iz katere je razvidno, da je bil dobavitelj oziroma izvajalec izbran na podlagi javnega razpisa.
Brez javnega razpisa sme uporabnik izvajalcu oddati dela le v skladu s predpisi, ki veljajo za državni proračun.
Vsa dela morajo biti oddana s skrbnostjo dobrega gospodarja.
11. člen
Sredstva za posamezno nalogo se izplačujejo na podlagi obračuna za izvršeno nalogo oziroma računa, ki ga izda izvajalec naloge in je potrjen s strani pooblaščenih oseb uporabnika.
12. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Če prihodki med letom ne pritekajo v predvideni višini, lahko župan začasno zmanjša porabo, vendar ne več kot za 10% ali zadrži zneske sredstev, ki so v posebnem delu proračuna razporejeni za posamezne namene.
Župan lahko opravi prerazporeditev (virmaniranje) med posameznimi postavkami v okviru načrtovanih sredstev, odobrenih za leto 2004, vendar skupno največ v višini sedemkratne vsote splošne proračunske rezervacije iz 3. člena odloka. O tem šestmesečno poroča občinskemu svetu.
13. člen
Če prihodki proračuna med letom pritekajo v večji višini kot je predvideno, se sredstva namenijo za sofinanciranje rondoja Dolsko in križišča Dol ter za sanacijo vodovoda Zagorica. Župan odloči o vključitvi teh obveznosti v proračun in določi obseg izdatkov za te namene v okviru večjih pričakovanih prejemkov.
Župan odloča o vključitvi novih obveznosti v proračun, če so posledica sprejetja novih odlokov in zakonov ter o obveznostih za katere so zagotovljena sredstva iz državnega proračuna ali drugih virov.
V. GOSPODARJENJE S PREMOŽENJEM OBČINE DOL PRI LJUBLJANI
14. člen
Vrednost premoženja izkazuje Občina Dol pri Ljubljani v premoženjski bilanci v skladu z zakonom.
Župan odloča o nabavi občinskega premoženja v vrednosti do 10% prihodkov občinskega proračuna. O tem obvesti občinski svet na prvi naslednji redni seji.
15. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 50.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. O odpisu dolga obvesti občinski svet na prvi naslednji redni seji.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
16. člen
Za zakonito in smotrno porabo sredstev proračuna je odgovoren župan kot odredbodajalec in tajnik občine.
Odgovorna oseba pri uporabniku je odgovorna za zakonito porabo sredstev, ki so uporabniku razporejena iz proračuna.
Poleg navedenih je za zakonito uporabo sredstev proračuna odgovoren tudi izvajalec pogodbe o vodenju poslovnih knjig Občine Dol pri Ljubljani in vodja računovodstva pri uporabniku.
17. člen
Občinska uprava občine Dol pri Ljubljani je pristojna, da:
– spremlja in kontrolira porabo sredstev pri uporabnikih, ki jim jih zagotavlja iz proračuna in po potrebi predlaga županu sprejem potrebnih ukrepov;
– opravlja po predhodnem soglasju župana med letom poračunavanja, ki so potrebna zaradi sprememb v programih dela organov, znotraj skupine oziroma glavnega namena;
– predlaga odredbodajalcu proračuna začasno uporabo prostih denarnih sredstev Občine Dol pri Ljubljani, zaradi ohranitve njihove realne vrednosti in zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna.
18. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Dol pri Ljubljani v letu 2005 se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
19. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS, določbe, ki se nanašajo na določitev višine sredstev za financiranje nalog uporabnikov, pa se uporabljajo od 1. januarja 2004.
Št. 40502-1/2003-1
Dol pri Ljubljani, dne 19. decembra 2003.
Župan
Občine Dol pri Ljubljani
Primož Zupančič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti