Uradni list

Številka 133
Uradni list RS, št. 133/2003 z dne 29. 12. 2003
Uradni list

Uradni list RS, št. 133/2003 z dne 29. 12. 2003

Kazalo

5756. Odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Lendava, stran 19685.

Na podlagi 21., 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00 in 51/02) ter 17. ter 47. člena statuta Občine Lendava (Uradni list RS, št. 26/99, 119/00 in 69/02) je Občinski svet občine Lendava na 6. seji dne 8. 12. 2003 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Lendava
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se določa delovno področje notranjih organizacijskih enot občinske uprave ter urejajo druga vprašanja v zvezi z delovanjem občinske uprave.
2. člen
Občinska uprava opravlja upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine določene z zakonom in statutom na delovnih področjih, določenih s tem odlokom.
3. člen
Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava sodeluje z občinskimi upravami drugih občin, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, zavodi, podjetji ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj in izkušenj ter podatkov in obvestil ter preko skupnih delovnih teles.
4. člen
Javnost dela občinske uprave se zagotavlja z uradnimi sporočili ter z dajanjem informacij sredstvom javnega obveščanja, novinarskimi konferencami, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah in drugih oblikah javnega obveščanja.
Uradna sporočila za javnost, informacije, obvestila, pojasnila in druge podatke v smislu prejšnjega odstavka dajejo predstavnikom sredstev javnega obveščanja župan in s strani župana pooblaščena oseba.
II. ORGANIZACIJA IN DELOVNO PODROČJE OBČINSKE UPRAVE
5. člen
Organizacija občinske uprave je oblikovana tako, da se zagotavlja:
– strokovno, učinkovito in racionalno izvrševanje nalog občinske uprave,
– zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti strank in drugih udeležencev v postopkih,
– učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami.
6. člen
Občinska uprava opravlja strokovne, upravne, organizacijsko-tehnične in administrativne naloge na področju:
– splošnih zadev,
– normativno pravnih,
– upravnih zadev,
– javnih financ,
– gospodarskih dejavnosti,
– družbenih dejavnosti,
– varstva okolja, urejanje prostora,
– infrastrukture,
– gospodarskih javnih služb,
– inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva,
– gospodarjenje s stavbnimi zemljišči,
– in druge naloge iz pristojnosti občine.
7. člen
Za izvajanje nalog v občinski upravi se ustanovijo naslednje notranje organizacijske enote:
– urad župana,
– oddelek za varstvo okolja in inšpekcijo,
– oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve,
– oddelek za proračun in finance,
– oddelek za investicije in prostorsko načrtovanje,
– režijski obrat.
V občinski upravi se lahko ustanovijo tudi druge notranje organizacijske enote, kot posebne notranje organizacijske enote.
8. člen
Urad župana:
– opravlja strokovna, organizacijska opravila za potrebe župana,
– vodi upravni postopek in izdaja odločbe na II. stopnji,
– sodeluje pri pripravi sej občinskega sveta,
– spremlja delo KS in institucij, kjer je soustanovitelj občina,
– opravlja naloge, ki se nanašajo na protokol in promocijo,
– izvaja naloge s področja informiranja občanov in ureja stike z javnostmi,
– spremlja strategijo razvoja občine ter programske usmeritve in programe razvoja,
– spremlja izvajanje proračuna in postopke javnih naročil,
– vzpostavlja stike s potencialnimi vlagatelji,
– opravlja druge naloge.
9. člen
Oddelek za varstvo okolja in inšpekcijo:
– organizira in izvaja občinsko inšpekcijsko službo,
– pripravlja programe in študije ranljivosti okolja za območja občine,
– skrbi za izvajanje občinskega okoljevarstvenega programa,
– opravlja druge upravne naloge varstva okolja, ki jih določajo posebni predpisi s področja varstva okolja,
– opravlja naloge, ki se nanašajo na civilno zaščito, reševanje in gasilstvo,
– spremlja izvajanje koncesijske pogodbe s področja oskrbe s pitno vodo, čiščenja odpadnih voda in kakovost storitev na tem področju,
– sodeluje pri pripravi in izvajanju razvojnih projektov s področja varstva okolja in oskrbe z vodo,
– opravlja naloge, ki se nanašajo na varstvo pred naravnimi nesrečami,
– opravlja naloge s področja urejanja prometa,
– vodi evidenco posegov v prostor in analizira stanje posegov v prostor,
– skrbi za vzdrževanje občinskih cest v skladu z zakonom o javnih cestah in za zimsko službo,
– skrbi za oskrbo s pitno vodo,
– opravlja druge naloge, ki spadajo v to področje.
10. člen
Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve:
– spremlja kakovost storitev in izvajanje programov na področju družbenih dejavnosti,
– opravlja kadrovske, organizacijske, splošne in pravne zadeve,
– opravlja strokovna, organizacijska, administrativna in tehnična opravila za potrebe občinskega sveta in njegovih delovnih teles,
– pripravlja splošne in druge akte,
– opravlja naloge s področja normativno – pravnih in upravnih zadev,
– sodeluje pri organizaciji dela občinske uprave,
– sodeluje pri postopku javnih naročil,
– pripravlja razvojne usmeritve in razvojne programe na različnih področjih družbenih dejavnosti ter spremlja njihovo uresničevanje,
– skrbi za realizacijo programov na področjih družbenih dejavnosti,
– opravlja upravne in normativne naloge s področja družbenih dejavnosti,
– opravlja prevajalsko dejavnost in skrbi za izvajanje dvojezičnega poslovanja,
– skrbi za izdajo občinskega glasila,
– opravlja naloge, ki se nanašajo na osnovno in glasbeno šolo, predšolsko vzgojo in varstvo, šport, socialno varstvo, kulturo in knjižničarstvo ter zdravstvo,
– opravlja naloge uresničevanja ustanoviteljskih in soustanoviteljskih pravic občinskih javnih zavodih, ki jih je ustanovila občina na področju družbenih dejavnosti,
– zagotavlja zavarovanja in varstva kulturnih spomenikov na območju Občine Lendava,
– izvaja nadzor nad zakonitostjo splošnih aktov, podjetij in zavodov, ki jih potrjuje ali daje k njim soglasje občinski svet,
– skrbi za objavo splošnih aktov občine,
– nudi strokovno pomoč v splošnih zadevah krajevnim skupnostim in občanom,
– opravlja naloge urejanja, evidenc in arhiviranja ter vodenje rokovnika,
– pripravlja programe javnih del na področju družbenih dejavnosti inspremlja njihovo izvajanje,
– opravlja druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
11. člen
Oddelek za proračun in finance:
– pripravlja proračun in skrbi za njegovo izvrševanje v skladu s predpisi, ki urejajo to področje,
– pripravlja finančna poročila in zaključni račun proračuna,
– sodeluje pri pripravi razvojnih programov in aktivnosti pri spodbujanju gospodarskega razvoja ter spremlja njihovo uresničitev (kmetijstvo, turizem),
– zagotavlja strokovno pomoč občinskim organom pri sprejemanju in izvrševanju občinskih, splošnih in drugih aktov s področja javnih financ,
– pripravlja strokovne podlage in analize,
– opravlja finančno-računovodska in druga strokovna opravila,
– sodeluje pri pripravi investicijskih projektov in spremlja njihovo izvajanje (finančni del),
– sodeluje pri pripravi razvojnega programa občine,
– sodeluje pri izvajanju javnih naročil,
– opravlja notranji nadzor,
– izvaja prijave na natečaje in razpise za sofinanciranje in kreditiranje lokalnih projektov iz državnega proračuna in skladov ter skladov EU,
– spremlja in analizira davke in takse iz občinske pristojnosti in v skladu z zakonom pripravlja strokovne podlage za njihovo uvedbo oziroma izvajanje,
– nudi strokovno pomoč pri pripravi planov in zaključnih računov KS v občini,
– nudi strokovno pomoč proračunskim porabnikom na področju izvrševanja proračuna,
– opravlja druge naloge.
12. člen
Oddelek za investicije in prostorsko načrtovanje:
– priprava in izvedba razvojnih projektov in investicijskih programov,
– pripravlja izhodišča in strokovne podlage za prostorsko planiranje in pripravlja smernice za izdelavo prostorskih izvedbenih aktov in investicijskih odločitev,
– vodi in koordinira izvedbo investicijskih projektov,
– nudi strokovno pomoč KS in posrednim proračunskim porabnikom pri izvajanju investicijskih projektov,
– pripravlja investicijske programe in poročila,
– izdaja lokacijske dokumentacije,
– vodi evidenco posegov v prostor in analizira stanje posegov v prostor,
– nudi strokovno pomoč pravnim in fizičnim osebam pri posegih v prostor,
– opravlja naloge s področja gospodarjenja z občinskim premoženjem s področja prometa z nepremičninami,
– strokovna pomoč vlagateljem, ki so partnerji občine,
– priprava strokovnih podlag za potencialne investitorje,
– opravlja druge naloge.
13. člen
Režijski obrat:
– organizira in izvaja delo režijskega obrata,
– pripravlja in spremlja izvajanje programa javnih del,
– skrbi za vzdrževanje objektov in javnih površin, ki so v lasti občine,
– skrbi za odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih in padavinskih voda,
– skrbi za delovanje kanalizacijskega omrežja,
– izvaja vzdrževalna dela in druga dela na objektih, ki so v lasti Občine Lendava ali KS.
14. člen
Občinska uprava opravlja tudi naloge inšpekcije.
Občinska inšpekcija opravlja nadzorstvo nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti.
Znotraj občinske inšpekcije občinski redarji opravljajo naloge nadzora in so za svoje delo neposredno odgovorni občinskemu inšpektorju.
15. člen
Naloge in pooblastila občinske uprave oziroma delavcev občinske uprave na področju občinske inšpekcije in občinskega redarstva so določene s posebnim odlokom.
III. NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI DELAVCEV
16. člen
Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter nadzoruje, usmerja ter daje navodila za vodenje občinske uprave.
17. člen
Občinsko upravo neposredno vodi direktor občinske uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan.
Direktor občinske uprave:
– vodi in organizira delo občinske uprave,
– skrbi za zakonito, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave,
– koordinira delo notranjih organizacijskih enot ter v sodelovanju z vodji sektorjev in oddelkov skrbi za delovno disciplino,
– izdaja odločbe v upravnem postopku na I. stopnji,
– zagotavlja opravljanje strokovnih in drugih nalog, ki so skupne notranjim organizacijskim enotam,
– opravlja druge organizacijske naloge v zvezi z delovanjem občinske uprave,
– sodeluje pri pripravi strokovnih podlag za oblikovanje proračuna in njegovo izvajanje,
– spremlja formalno pravilnost izvajanja občinskega proračuna,
– pripravlja programe dela občinske uprave in spremlja njihovo izvajanje,
– županu poroča o delu občinske uprave,
– organizira notranji pretok informacij in njegovo izvajanje,
– skrbi za pripravo strokovnih podlag, ki so potrebne za odločanje župana, delovnih teles in občinskega sveta,
– skrbi za realizacijo sklepov vezanih na delo občinske uprave,
– opravlja druge naloge po odredbi župana.
Direktor občinske uprave je za svoje delo odgovoren županu.
18. člen
Notranje organizacijske enote vodijo uslužbenci v nazivu podsekretar, višji svetovalec I. ali višji svetovalec II. Vodje notranjih organizacijskih enot so za svoje delo, delo organa, ki ga vodijo ter za zakonitost poslovanja in dosledno izvajanje predpisov odgovorni direktorju občinske uprave in županu.
19. člen
Vodje notranjih organizacijskih enot načrtujejo in neposredno organizirajo, vodijo, usmerjajo te nadzorujejo delo enote, skrbijo za zakonito in pravočasno delo enote, odločajo o zadevah z delovnega področja enote za katere jih je pooblastil direktor občinske uprave in opravljajo najzahtevnejše naloge v notranjih organizacijskih enotah.
20. člen
Število delovnih mest v občinski upravi in delovna mesta na položajih, uradniška delovna mesta in strokovno tehnična delovna mesta ter katalog vseh delovnih mest občinske uprave določi župan s pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest.
Zaradi zagotovitve polne zaposlenosti, racionalnega razporejanja uslužbencev glede na njihovo strokovno usposobljenost in glede na delovne potrebe uprave, lahko župan s sistemizacijo oblikuje delovna mesta in razporeja uslužbence ne glede na opredelitev delovnih področij notranjih organizacijskih enot iz 7. člena tega odloka.
21. člen
V občinski upravi se kot posvetovalno telo župana oblikuje kolegij, ki obravnava pomembnejša vprašanja z delovnega področja občinske uprave. Župan določi sestavo kolegija glede na obravnavano problematiko. Kolegij sklicuje župan po potrebi. Za vodenje kolegija lahko župan pooblasti direktorja občinske uprave.
22. člen
Za naloge občinske uprave, ki zahtevajo sodelovanje več delavcev različnih strok in stopenj znanja iz različnih notranjih organizacijskih enot, lahko župan ali direktor občinske uprave ustanovi delovne skupine in druge oblike sodelovanja.
23. člen
Za naloge, ki zahtevajo posebno proučevanje ali posebno strokovnost in jih delavci občinske uprave ne morejo opraviti sami, lahko župan ustanovi delovno ali projektno skupino ter sklene pogodbo z ustreznimi izvajalci nalog. Z aktom o ustanovitvi projektne skupine se določi sestava, naloge, roki za izvedbo nalog, sredstva in drugi pogoji za njeno delo.
IV. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
24. člen
Župan Občine Lendava v roku enega meseca po sprejetju tega odloka izda pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v Občinski upravi občine Lendava.
25. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave občine Lendava (Uradni list RS, št. 39/03).
26. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 01503-0037/2003
Lendava, dne 6. decembra 2003.
Župan
Občine Lendava
mag. Anton Balažek l. r.

AAA Zlata odličnost
Prijavite se s svojim e-poštnim naslovom in prejmite kodo za 10 % popust.
Akcija traja od 4. do 30. 11. 2024.

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti