Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00 in 51/02), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 16. člena statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 39/99, 91/00, 102/00 in 65/03) je Občinski svet občine Sevnica na 9. redni seji dne 17. 12. 2003 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Sevnica za leto 2004
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Sevnica za leto 2004 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA.
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A) Bilanca prihodkov in odhodkov v tisočih tolarjev
------------------------------------------------------------------------
skupina/podskupine kontov proračun leta 2004
------------------------------------------------------------------------
I. Skupaj prihodki (70+71+72+73+74) 2,400.461
Tekoči prihodki (70+71) 1,205.618
70 Davčni prihodki 1,032.725
700 Davki na dohodek in dobiček 823.443
703 Davki na premoženje 105.395
704 Domači davki na blago in storitve 103.887
706 Drugi davki –
71 Nedavčni prihodki 172.893
710 Udeležba na dobičku in dohodki
od premoženja 46.403
711 Takse in pristojbine 8.035
712 Denarne kazni 171
713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 37.112
714 Drugi nedavčni prihodki 81.172
72 Kapitalski prihodki 44.690
720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 17.020
721 Prihodki od prodaje zalog –
722 Prihodki od prodaje zemljišč
in nematerialnega premoženja 27.670
73 Prejete donacije –
730 Prejete donacije iz domačih virov –
731 Prejete donacije iz tujine –
74 Transferni prihodki 1,150.153
740 Transferni prihodki iz drugih
javnofinančnih institucij 1,150.153
II. Skupaj odhodki (40+41+42+43) 2,470.459
40 Tekoči odhodki 437.775
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 132.479
401 Prispevki delodajalcev
za socialno varnost 18.116
402 Izdatki za blago in storitve 260.575
403 Plačila domačih obresti 16.605
409 Rezerve 10.000
41 Tekoči transferi 940.383
410 Subvencije 58.100
411 Transferi posameznikom
in gospodinjstvom 262.504
412 Transferi neprofitnim organizacijam
in ustanovam 73.482
413 Drugi tekoči domači transferi 546.297
414 Tekoči transferi v tujino –
42 Investicijski odhodki 625.693
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 625.693
43 Investicijski transferi 466.608
430 Investicijski transferi 466.608
III. Proračunski primanjkljaj (I.-II.) –69.998
------------------------------------------------------------------------
B) Račun finančnih terjatev in naložb
------------------------------------------------------------------------
IV. Prejeta vračila danih posojil ter vračila
kapitalskih deležev (750+751+752) –
75 Prejeta vračila danih posojil –
750 Prejeta vračila danih posojil –
751 Prodaja kapitalskih deležev –
752 Kupnine iz naslova privatizacije –
V. Dana posojila in povečanje
kapitalskih deležev (440+441+442) –
44. Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev –
440 Dana posojila –
441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb –
442 Poraba sredstev kupnin
iz naslova privatizacije –
VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe
kapitalskih deležev (IV.-V.) –
------------------------------------------------------------------------
C) Račun financiranja
------------------------------------------------------------------------
VII. Zadolževanje (500) 99.000
50 Zadolževanje 99.000
500 Domače zadolževanje 99.000
VIII. Odplačila dolga (550) 31.112
55 Odplačila dolga 31.112
550 Odplačila domačega dolga 31.112
IX. Sprememba stanja sredstev na računu
(I.+IV.+VII.-II-V.-VIII.) –2.110
X. Neto zadolževanje (VII.-VIII.-IX.) 69.998
XI. Neto financiranje (VI.+X.) 69.998
Stanje sredstev na računih 31. 12. 2003 2.110
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na področja proračunske porabe. Področja proračunske porabe so razdeljena na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Sevnica.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01),
2. prihodki ožjih delov lokalne skupnosti: samoprispevek in drugi prihodki.
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med konti v okviru proračunske postavke med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o uresničevanju veljavnega proračuna za leto 2004.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji proračun, spremembe proračuna in rebalans proračuna.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, in investicijske transfere, ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega
1. v letu 2005 40% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 30% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Prevzete obveznosti iz prvega in drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
6. člen
Proračunski sklad je račun proračunske rezerve, oblikovan po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2004 oblikuje v višini 5,000.000 tolarjev.
O porabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine oblikovanih sredstev odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA
7. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 100.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
V. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE
IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina v proračunu za leto 2004 lahko zadolži do višine 99,000.000 tolarjev.
Občina v letu 2004 ne bo dajala poroštev za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
9. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 40302-0002/03
Sevnica, dne 17. decembra 2003.
Župan
Občine Sevnica
Kristijan Janc l. r.