Uradni list

Številka 4
Uradni list RS, št. 4/2004 z dne 19. 1. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 4/2004 z dne 19. 1. 2004

Kazalo

195. Pravilnik o postopku in merilih za vrednotenje kulturnih programov in projektov, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Sevnica, stran 464.

Na podlagi 100. in 106. člena zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 96/02), 21. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00 in 51/02) in 16. člena statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 39/99, 91/00, 102/00 in 65/03) je Občinski svet občine Sevnica na 9. redni seji dne 17. 12. 2003, sprejel
P R A V I L N I K
o postopku in merilih za vrednotenje kulturnih programov in projektov, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Sevnica
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom se določijo pogoji, kriteriji in postopki za razdelitev proračunskih sredstev, namenjenih za sofinanciranje programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti na področju kulture v Občini Sevnica.
2. člen
Izvajalci programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti v občini so:
– društva in zveze, registrirana za izvajanje programov na področju kulture,
– posamezniki, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri ministrstvu za kulturo,
– ustanove, ki so ustanovljene za opravljanje dejavnosti v kulturi in so neprofitne,
– zavodi, gospodarske družbe in druge organizacije, registrirane za opravljanje dejavnosti v kulturi, vse v organiziranju nekomercialnih programov in projektov,
– javni zavodi s področja vzgoje in izobraževanja za obseg dejavnosti, ki presega šolski program.
3. člen
Izvajalci programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti ter ostalih kulturnih projektov v občini morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– da imajo sedež v Občini Sevnica,
– da imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje kulturnih aktivnosti,
– da imajo zagotovljene redne vaje,
– da imajo urejeno evidenco o članstvu, plačani članarini in ostalo dokumentacijo, kot to določa zakon o društvih,
– da vsako leto občinski upravi redno dostavljajo poročila o realizaciji programov, načrt aktivnosti za prihodnje leto in poročila o doseženih uspehih na občinskih, regionalnih in državnih tekmovanjih, če se jih udeležijo,
– za posameznike, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri ministrstvu, pristojnem za kulturo je pogoj, da imajo stalno prebivališče v Občini Sevnica.
4. člen
Po tem pravilniku se sofinancirajo vsebine kulturnih programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti, javne kulturne dobrine širšega pomena (uprizoritvene umetnosti, vizualne umetnosti, novi mediji ipd.), pokriva tudi druge kulturne potrebe občanov, ki jih Občina Sevnica ugotovi s svojim lokalnim programom za kulturo.
Sredstva za investicije in investicijsko vzdrževanje javnih kulturnih objektov občinskega pomena niso predmet financiranja po tem pravilniku, ampak se zagotavljajo v vsakoletnem proračunu občine na posebnih proračunskih postavkah.
II. POSTOPEK
5. člen
Občina Sevnica vsako leto objavi javni razpis ali javni poziv za zbiranje ponudb programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti ter ostalih projektov na področju kulture, ki se sofinancirajo iz proračuna občine. Postopek javnega razpisa vodi občinska uprava ter za posamezne dele postopka imenovane strokovne komisije, in sicer po postopku, ki ga določa pravilnik o izvedbi javnega poziva in javnega razpisa (Uradni list RS, št. 6/03).
6. člen
Postopek odpiranja vlog prispelih na javni poziv, odpira pristojni uslužbenec občinske uprave po vrstnem redu prispetja. Postopek odpiranja vlog, prispelih na javni razpis pa odpira strokovna komisija za odpiranje vlog, ki jo imenuje župan, praviloma za vsa razpisna področja.
7. člen
Postopek strokovne presoje in ocenjevanja vlog izvede strokovna komisija, ki jo imenuje župan na predlog odbora za kulturo. Župan odloči o izbiri izvajalcev in vrednosti posameznih programov in projektov na predlog strokovne komisije.
Strokovna komisija šteje sedem članov in je sestavljena iz članov, ki s svojim večletnim delovanjem aktivno soustvarjajo ljubiteljsko kulturo na posameznih področjih v Občini Sevnica:
– področje instrumentalno, vokalno, plesno dejavnost (1 član),
– gledališko, literarno dejavnost (1 član),
– likovno, fotografsko in filmsko (1 član),
– ZKD (1 član),
– OI JSKD Sevnica (1 član) in
– Strokovna služba občine Sevnica (2 člana).
8. člen
Z vsakim izvajalcem, ki mu je bilo priznano sofinanciranje, župan občine sklene pogodbo, s katero se uredijo vsa medsebojna razmerja v zvezi z zagotavljanjem občinskih sredstev za financiranje predmeta pogodbe.
Pogodba vsebuje naslednje sestavine oziroma navedbe:
– pogodbene stranke (naziv, naslov, davčna številka, številka računa...),
– opredelitev javnega interesa, zaradi katerega se dodeljujejo sredstva,
– trajanje pogodbe,
– rok, do katerega lahko izvajalec črpa finančna sredstva,
– elemente zahtevkov za izplačila v primeru, da so potrebni,
– navedbo skrbnikov pogodbe za vsako stranko,
– pravico sprememb večletnih pogodb,
– obveznost navajanja Občine Sevnica kot financerja,
– obveznost poročanja izvajalca Občini Sevnica,
– obveznost v skladu s 63. členom ZUJIK,
– način nadzora nad zakonito in namensko porabo sredstev,
– določilo o sankcijah, če izvajalec nenamensko porabi dodeljena sredstva ali ne izpolni predmeta pogodbe,
– določilo, da mora izvajalec sproti obveščati občino o spremembah, ki lahko vplivajo na izpolnitev pogodbenih obveznosti,
– datum podpisa, podpis in, če je izvajalec pravna oseba, tudi žig.
Pristojni občinski uslužbenec je praviloma tudi skrbnik pogodb. Vodi evidence o izvajanih kulturnih programih, opravlja nadzor nad izvajanjem programov po sklenjenih pogodbah ter enkrat letno poroča odboru za kulturo in občinskemu svetu o realizaciji programov.
III. MERILA
9. člen
Strokovna komisija za presojo in ocenjevanje vlog ovrednoti kulturne programe in projekte, ki izpolnjujejo pogoje javnega razpisa ali javnega poziva. Osnovna merila za vrednotenje projektov na področju kulture so:
– kakovost in zahtevnost predlaganega programa,
– realna možnost izvedbe programa (kadrovski, finančni, prostorski, časovni pogoji),
– neprofitnost programa,
– delež lastnih prihodkov,
– delež sofinancerjev,
– odmevnost programov izvedenih v preteklem letu (število obiskovalcev, strokovna kritika).
10. člen
Programe in projekte s področja ljubiteljske kulturne dejavnosti strokovna komisija ocenjuje na podlagi meril in kriterijev za sofinanciranje programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti, ki so navedeni v 13. in 14. členu tega pravilnika.
Vrednost posameznih programov in projektov po merilih in kriterijih je izražena v točkah. Vrednost točke po posameznih programih in projektih se izračuna kot razmerje med obsegom sredstev, predvidenih za ljubiteljske kulturne dejavnosti, in skupnim številom točk vseh na javni poziv ali javni razpis prijavljenih programov in projektov.
11. člen
Temeljna pravila za izvajanje ljubiteljske kulturne dejavnosti so:
– kvalitetno in redno delo društva, zveze, zavoda ali posameznika,
– množičnost članstva in število nastopov,
– udeležba na predstavah, proslavah in prireditvah v Občini Sevnica in izven nje.
12. člen
Občina Sevnica zbira predloge za sofinanciranje naslednjih področij kulturnih dejavnosti:
– glasbena dejavnost,
– uprizoritvena dejavnost,
– likovna, fotografska in filmska dejavnost,
– literarna dejavnost in multimedialni projekti,
– mladinska kultura,
– novi mediji in nove pobude.
13. člen
Osnovna dejavnost ljubiteljskih kulturnih skupin se sofinancira le pod pogojem, da rezultate svojega dela vsaj enkrat letno predstavijo publiki. Vrednotenje se opravi tako, da se točkuje naslednje elemente:
1. Organizacija kulturnih prireditev,
2. Študij oziroma priprava programa,
3. Izvedbo programa,
4. Dodatki za opremo, številčnost, kakovost, meddržavno sodelovanje in visoko obletnico delovanja,
5. Založništvo,
6. Izobraževanje kadrov.
 
1. ORGANIZACIJA KULTURNIH PRIREDITEV (upravičenec je organizator prireditve v občini; podlaga za izplačilo je poročilo o izvedbi s potrdilom JSKD, ZKD, ali druge zveze, ki deluje na področju kulture). Najvišje možno doseženo število je 500 točk.
Komisija bo izbrala in točkovala kulturne prireditve v širšem javnem interesu, ki se bodo sofinancirale, na podlagi naslednjih kriterijev oziroma meril:
2. ŠTUDIJ OZIROMA PRIPRAVA PROGRAMA se glede na zahtevnost programa prizna različno število vaj oziroma delovnih srečanj, ki se jih pomnoži s številom točk, priznanih za dejansko izobrazbo, ki jo ima umetniški vodja na ustreznem področju, in sicer:
– za visoko izobrazbo                                      6 točk,
– za višjo izobrazbo                                       5 točk,
– za srednjo izobrazbo                                    4 točke,
– za nižjo izobrazbo ter 6 do 10 let delovnih
izkušenj                                                  4 točke.
Pri kulturnih dejavnostih, kjer ne obstajajo možnosti pridobivanja redne izobrazbe na ustreznih šolah, se za umetniškega vodjo zahtevajo opravljeni tečaji in izobraževanja, ki jih organizira ZKD in JSKD RS ter 4 do 6 let delovnih izkušenj. Takšnega umetniškega vodjo se ocenjuje s 3. točkami.
Točkuje se le študij oziroma priprava na enega izmed treh možnih programov oziroma projektov. Število priznanih vaj ali srečanj je naslednje:
a) Pihalni in simfonični orkestri – od 30 do 45
instrumentalistov: (1 vaja = 2 šolski uri)
– samostojni premierni letni koncert                                        120 vaj
– samostojni celovečerni letni koncert                                       90 vaj
– sodelovanje na koncertu z drugimi izvajalci                                60 vaj
 
b) Instrumentalne skupine od 18 do 30 instrumentalistov
– samostojni premierni letni koncert                                         90 vaj
– samostojni celovečerni letni koncert                                       60 vaj
– sodelovanje na koncertu z drugimi izvajalci                                40 vaj
 
c) Instrumentalne skupine pod 18 instrumentalistov
– samostojni premierni letni koncert                                         70 vaj
– samostojni celovečerni letni koncert                                       50 vaj
– polovični letni koncert                                                    30 vaj
 
d) Pevski zbori od 16 do 45 pevcev (1 vaja = 2 šolski uri)
– samostojni premierni letni koncert                                         90 vaj
– samostojni celovečerni letni koncert                                       60 vaj
– polovični letni koncert                                                    30 vaj
 
e) Okteti in pevski sestavi do 16 pevcev
– samostojni premierni letni koncert                                         90 vaj
– samostojni celovečerni letni koncert                                       60 vaj
– polovični letni koncert                                                    30 vaj
 
e) Ljudski pevci
– samostojni premierni koncert                                               15 vaj
– samostojni celovečerni koncert                                             10 vaj
– polovični letni koncert                                                     5 vaj
 
f) Otroški pevski zbori
– samostojni premierni koncert                                               50 vaj
– samostojni celovečerni koncert                                             30 vaj
– polovični letni koncert                                                    20 vaj
 
g) Folklorne skupine do 20 članov (1 vaja = 2 šolski uri)
– samostojni premierni letni nastop                                          90 vaj
– samostojni celovečerni letni nastop                                        60 vaj
– polovični letni koncert                                                    40 vaj
 
h) Plesne skupine do 10 članov (1vaja = 2 šolski uri)
– samostojni premierni letni nastop                                          60 vaj
– samostojni celovečerni letni nastop                                        40 vaj
– polovični letni koncert                                                    20 vaj
 
i) Gledališke in lutkovne skupine do 10 članov (1vaja = 3 šolske ure)
– za delo s tremi ali več dejanji                                            90 vaj
– za delo z dvemi dejanji                                                    70 vaj
– za enodejanko                                                              30 vaj
 
Za priredbo scenarija se prizna še 50 točk, za avtorsko delo pa 80 točk.
 
j) Literarna dejavnost – 3 do 10 avtorjev
   (delovno srečanje = 2 šolski uri)
– organizacija celovečernih prireditev z lastnimi
novimi teksti                                                   40 delovnih srečanj
organizacija celovečerne prireditve z lastnimi že
objavljenimi teksti 20 delovnih srečanj
polovični nastop                                                10 delovnih srečanj
 
k) Likovne, fotografske in kiparske skupine – do
   10 avtorjev (delovno srečanje = 3 šolske ure)
– organizacija ex tempora ali kolonije                          50 delovnih srečanj
– priprava skupinske razstave z lastnimi novimi deli            40 delovnih srečanj
– organizacija likovne oziroma fotografske delavnice            40 delovnih srečanj
 
l) Video in filmska dejavnost
   (delovno srečanje = 3 šolske ure)
– priprava lastne celovečerne video oziroma filmske
produkcije                                                      60 delovnih srečanj
– priprava dokumentarne kratkometražne video
produkcije (do 20 min.) 40 delovnih srečanj
organizacija video in filmskih delavnic                         30 delovnih srečanj
3. IZVEDBA PROGRAMA
Za samostojni premierni letni koncert oziroma predstavo se šteje samo izvedba novih del, ki jih izvajalec še ni izvajal. Za samostojni celovečerni letni koncert oziroma predstavo, je potrebno izvesti vsaj eno tretjino novih del in dve tretjini starih del iz minulih let. Za polovični letni koncert oziroma prireditev (sodelovanje z drugimi izvajalci) pa mora izvajalec izvesti vsaj 15 do 20 minutni program iz minulih let. Občini Sevnica je potrebno poslati ustrezna dokazila o izvedenem programu.
3a) Pihalni in simfonični orkestri – od 30 do 45 instrumentalistov:
– samostojni premierni letni koncert                                   do 3000 točk
– samostojni celovečerni letni koncert                                 do 1800 točk
– ponovitev samostojnega letnega celovečernega koncerta                 do 500 točk
– polovični letni koncert                                               do 400 točk
– nastop na prireditvi, proslavi ali predstavitvi                       do 100 točk
 
3b) Instrumentalne skupine od 18 do 30 instrumentalistov
– samostojni premierni letni koncert                                   do 3000 točk
– samostojni celovečerni letni koncert                                 do 1800 točk
– ponovitev samostojnega letnega celovečernega koncerta                 do 500 točk
– polovični letni koncert                                               do 400 točk
– nastop na prireditvi, proslavi ali predstavitvi                        do 80 točk
 
3c) Instrumentalne skupine pod 18 instrumentalistov
– samostojni premierni letni koncert                                   do 3000 točk
– samostojni celovečerni letni koncert                                 do 1500 točk
– ponovitev samostojnega letnega celovečernega koncerta                 do 500 točk
– polovični letni koncert                                               do 300 točk
– nastop na prireditvi, proslavi ali predstavitvi                        do 80 točk
 
3d) Pevski zbori nad 16 do 45 pevcev
– samostojni premierni letni koncert                                   do 3000 točk
– samostojni celovečerni letni koncert                                 do 1800 točk
– ponovitev samostojnega letnega celovečernega koncerta                 do 500 točk
– polovični letni koncert                                               do 300 točk
– nastop na prireditvi, proslavi ali predstavitvi                        do 80 točk
 
3e) Okteti in pevski sestavi do 16 pevcev
– samostojni premierni letni koncert                                   do 3000 točk
– samostojni celovečerni letni koncert                                 do 1800 točk
– ponovitev samostojnega letnega celovečernega koncerta                 do 500 točk
– polovični letni koncert                                               do 300 točk
– nastop na prireditvi, proslavi ali predstavitvi                        do 80 točk
 
3f) Ljudski pevci
– samostojni premierni koncert                                          do 500 točk
– samostojni celovečerni koncert                                        do 300 točk
– polovični letni koncert                                               do 100 točk
– nastop na prireditvi, proslavi ali predstavitvi                        do 80 točk
 
3g) Otroški pevski zbori nad 16 pevcev
– samostojni premierni koncert                                         do 1000 točk
– samostojni celovečerni koncert                                        do 500 točk
– polovični letni koncert                                               do 200 točk
– nastop na prireditvi, proslavi ali predstavitvi                        do 80 točk
 
3h) Folklorne skupine do 20 članov
– samostojni premierni letni nastop                                    do 2000 točk
– samostojni celovečerni letni nastop                                   do 800 točk
– polovični letni koncert                                               do 300 točk
– nastop na prireditvi, proslavi ali predstavitvi                        do 80 točk
 
3i) Plesne skupine do 10 članov
– samostojni premierni letni nastop                                    do 1000 točk
– samostojni celovečerni letni nastop                                   do 500 točk
– polovični letni koncert                                               do 200 točk
– nastop na prireditvi, proslavi ali predstavitvi                        do 80 točk
 
3j) Gledališke in lutkovne skupine do 10 članov
– za delo s tremi ali več dejanji                                      do 3000 točk
– za delo z dvemi dejanji                                              do 1500 točk
– za enodejanko                                                         do 500 točk
 
3k) Literarna dejavnost – 3 do 10 avtorjev
– literarni večer z lastnimi deli                                      do 1500 točk
literarni večer z deli drugih avtorjev                                  do 800 točk
– nastop na prireditvi, proslavi ali predstavitvi                        do 80 točk
 
3l) Likovne, fotografske in kiparske skupine – do 10 avtorjev
– organizacija kolonije, natečajev                                     do 2000 točk
– priprava skupinske razstave z lastnimi novimi deli                   do 1500 točk
– organizacija likovne oziroma fotografske delavnice                    do 500 točk
 
3m) Video in filmska dejavnost – projekti posameznih ali več avtorjev
– priprava lastne celovečerne video oziroma filmske produkcije         do 2500 točk
– dokumentarna kratkometražna video produkcija (do 20 min.)            do 1200 točk
– organizacija video in filmskih delavnic                               do 500 točk
4. DODATKI NA OPREMO, ŠTEVILČNOST, KAKOVOST, MEDDRŽAVNO SODELOVANJE IN VISOKO OBLETNICO DELOVANJA:
1. Za vzdrževanje instrumentov in nakup potrošnega materiala, se letno prizna orkestru po 40 točk na vsakega dejavnega instrumentalista, ki je plačal članarino.
2. Folklornim skupinam pripada letno po 40 točk na plesalca in godbenika za vzdrževanje noš in instrumentov.
3. Plesnim skupinam pripada po 30 točk na plesalca za vzdrževanje kostumov, gledališkim in lutkovnim skupinam pa glede na zahtevnost od 5 do 40 točk.
4. Za številčnost se skupini, ki presega število članov, določenim po osnovnem vrednotenju prizna dodatne točke, in sicer:
– za več kot 100% preseganje                     50%,
– za več kot 50% preseganje                      30%,
– za več kot 30% preseganje                       20%
vseh točk, zbranih za izvedbo programa v preteklem letu.
5. Za kakovostni nivo, ki ga doseže izvajalec, mu na podlagi strokovne ocene ustrezne žirije ali ocenjevalca pripada dodatno število točk. Komisija bo predlagala v izbor sofinanciranje kulturnega društva oziroma kulturne skupine za udeležbo na občinskih, medobmočnih, državnih, mednarodnih tekmovanjih na podlagi naslednjih kriterijev oziroma meril:
– izvajalcu, ki uspešno nastopa na
mednarodnih tekmovanjih                          50%,
– izvajalcu, ki uspešno nastopa na državnih
tekmovanjih                                      30%,
– izvajalcu, ki uspešno nastopa
na medobmočnih tekmovanjih                       20%,
– izvajalcu, ki uspešno nastopa na občinskih
tekmovanjih                                       10%
vseh točk, ki jih zbere v preteklem letu za izvedbo programa. Upravičenec je udeleženec tekmovanja; dokazilo oziroma podlaga za izplačilo je programski list.
6. V primeru, da je kulturno društvo oziroma izvajalec kulturnih dejavnosti povabljeno na nastop v tujino v cilju medsebojnega sodelovanja in povezovanja z kulturnimi društvi in našimi zdomci v tujini, se mu za ta namen določi enkratno število točk v višini do največ 2000 točk. Kulturno društvo mora predložiti program in povabilo, da je povabljeno v tujino.
7. V letu, ko izvajalec kulturnih dejavnosti v Občini Sevnica praznuje visoko obletnico delovanja, mu pripada dodatno število točk, in sicer:
a) za 10. obletnico delovanja                    10%,
b) za 15. obletnico delovanja                    15%,
c) za 20. obletnico delovanja                    20%,
d) za 25. obletnico delovanja                    25%,
e) za 30. obletnico delovanja                    30%,
f) za 35. obletnico delovanja                    35%,
g) za 40. obletnico delovanja                    40%,
h) za 45. obletnico delovanja                    45%,
i) za 50. obletnico in več let delovanja          50%
vseh točk, ki jih je v preteklem letu zbral za vaje in izvedbo programa, vendar pod pogojem, da za to priložnost pripravi in izvede zahtevnejši jubilejni program.
 
5. ZALOŽNIŠTVO
Kolikor bo letni program na področju ljubiteljske kulture predvideval tudi sorazmerni delež sredstev za sofinanciranje založništva (knjige, literarne revije, kasete oziroma CD, ipd.), se nanj lahko prijavijo kulturna društva in posamezniki, ki bodo izdajatelj edicije. Prednost pri sofinanciranju bodo imele avtorske edicije in edicije, ki so povezane z zgodovinsko in kulturno dediščino društva, ki bodo namenjene čim večjemu številu uporabnikov in tiste, ki bodo s predvideno finančno konstrukcijo opravičile smotrno namembnost sofinanciranja.
 
6. IZOBRAŽEVANJE (upravičenec je udeleženec izobraževanja; dokazilo je potrdilo organizatorja o udeležbi na seminarju)
Pogoj za sofinanciranje je ustrezna pogodba ali dogovor med upravičencem in društvom o delu v skupini oziroma vodenju skupine najmanj še za eno naslednje leto od sofinanciranja izobraževanja.
Komisija bo predlagala v izbor za sofinanciranje izobraževanja mentorjev in članov kulturnih skupin na medobčinski in državni ravni prijavljene kandidate na podlagi naslednjih kriterijev oziroma meril:
– dosedanja strokovna usposobljenost kandidata,
– potrebna strokovna usposobljenost,
– število članov skupine, kjer kandidat deluje,
– interes društva po izobraževanju,
– lastni delež sredstev–soudeležba,
– mnenje JSKD, ZKD ali ustrezne reprezentativne zveze.
14. člen
REKREATIVNI ORKESTRI, PEVSKI ZBORI IN OKTETI, GLASBENE IN PLESNE SKUPINE.
V to skupino spadajo orkestri, zbori, skupine in drugi, ki nimajo statusa registriranega kulturnega društva pri pristojnem upravnem organu, in ki zaradi višje starosti članov, psihosocialnih in drugih razlogov ne morejo pripraviti javnega koncerta, se pa dejavno vključujejo v svoje bivalno okolje, njihovo delovanje pa je v javnem interesu, da ga občina financira na primerljiv način. Takšne kulturne aktivnosti morajo po vsebini predstavljati kulturno celoto.
Tem pripada:
1. za vaje enkrat letno 300 točk,
2. za vsak javni nastop po 50 točk, vendar se prizna največ 5 nastopov na leto.
IV. KONČNE DOLOČBE
15. člen
Spremembe in dopolnitve tega pravilnika se uveljavljajo po enakem postopku, kot velja za njegov sprejem.
16. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporabljati pa se začne za sofinanciranje kulturnih programov v letu 2004.
Št. 67000-0007/2003
Sevnica, dne 17. decembra 2003.
Župan
Občine Sevnica
Kristijan Janc l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti