Uradni list

Številka 15
Uradni list RS, št. 15/2004 z dne 16. 2. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 15/2004 z dne 16. 2. 2004

Kazalo

608. Odlok o proračunu Občine Dobrepolje za leto 2004, stran 1538.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97,10/98 in 74/98; in 6/94, 45/94, 20/95, 73/95, 9/96, 39/96 in 44/96 – odl. US RS), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 16. člena statuta Občine Dobrepolje (Uradni list RS, št. 37/99) je Občinski svet občine Dobrepolje na 14. redni seji dne 4. 2. 2004 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Dobrepolje za leto 2004
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Dobrepolje za leto 2004 določajo struktura in višina proračuna, postopki izvrševanja ter obseg zadolževanja in poroštev občine na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna se pripravi in sprejme na ravni podkontov, objavi pa se na ravni podskupin kontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se za leto 2004 določa v naslednji višini:
--------------------------------------------------------------------------
A) Bilanca prihodkov in odhodkov                               v tisoč SIT
--------------------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                                         Proračun
--------------------------------------------------------------------------
                                                                      2004
I.     Skupaj prihodki (70+71+72+73+74)                            513.066
       Tekoči prihodki (70+71)                                     269.978
70     Davčni prihodki                                             215.100
       700 Davki na dohodek in dobiček                             153.000
       703 Davki na premoženje                                      31.100
       704 Domači davki na blago in storitve                        31.000
71     Nedavčni prihodki                                            54.878
       710 Udeležba na dobičku in dohodki
       od premoženja                                                14.658
       711 Takse in pristojbine                                      2.000
       712 denarne kazni                                               200
       713 Prihodki od prodaje blaga in storitev                       700
       714 Drugi nedavčni prihodki                                  37.320
72     Kapitalski prihodki                                           7.200
       720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev                       200
       722 Prihodki od prodaje zemljišč
       in nematerialnega premoženja                                  7.000
73     Prejete donacije                                                  –
       730 Prejete donacije iz domačih virov                             –
74     Transferni prihodki                                         235.888
       740 Transferni prihodki iz drugih
       javnofinančnih institucij                                   235.888
II.    Skupaj odhodki (40+41+42+43)                                622.278
40     Tekoči odhodki                                              124.217
       400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                        29.400
       401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost                4.287
       402 Izdatki za blago in storitve                             86.520
       403 Plačila domačih obresti                                      10
       409 Rezerve                                                   4.000
41     Tekoči transferi                                            197.265
       410 Subvencije                                                3.800
       411 Transferi posameznikom
       in gospodinjstvom                                           116.610
       412 Transferi neprofitnim organizacijam
       in ustanovam                                                 24.650
       413 Drugi tekoči domači transferi                            52.205
42     Investicijski odhodki                                       250.750
       420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev                      250.750
43     Investicijski transferi                                      50.046
       430 Investicijski transferi                                  50.046
III.   Proračunski presežek ali primanjkljaj (I. -II.)            -109.212
 
B) Račun finančnih terjatev in naložb
--------------------------------------------------------------------------
IV.    Prejeta vračila danih pos. in prodaja
       kapitalskih deležev                                           1.000
75     Prejeta vračila danih pos. in prodaja
       kapitalskih deležev                                           1.000
       750 Prejeta vračila danih posojil                             1.000
       751 Prodaja kapitalskih deležev                                   –
       752 Kupnine iz naslova privatizacije                              –
V.     Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev                4.000
44     Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev                4.000
       440 Dana posojila                                             4.000
       441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb                       –
       442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije               –
VI.    Prejeta minus dana posojila in spremem.
       kapital. delež. (IV.-V.)                                     -3.000
 
C) Račun financiranja
--------------------------------------------------------------------------
VII.   Zadolževanje                                                      –
50     Zadolževanje                                                      –
       500 Domače zadolževanje                                           –
VIII.  Odplačila dolga                                                 100
55     Odplačila dolga                                                 100
       550 Odplačila domačega dolga                                    100
IX.    Prenos sredstev na računu iz leta 2003                      112.312
X.     Povečanje (zmanjšanje) sredstev
       na računih (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
XI.    Neto zadolževanje (VII.-VIII.)                                  100
XII.   Neto financiranje (VI.+XI.)                                   2.900
--------------------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna na ravni podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Dobrepolje.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Proračunski sklad je proračunska rezerva, oblikovana po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2004 oblikuje v višini 600 tisoč tolarjev.
O uporabi sredstev proračunske rezerve občine za namene iz drugega odstavka 49. člena zakona o javnih financah do višine 1,500.000 tolarjev za posamezen namen, odloča župan in o uporabi sredstev obvesti občinski svet.
4. člen
Če se v teku izvrševanja proračuna ugotovi, da so potrebna dodatna dela ali storitve, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti, so pa nujna za izvrševanje predpisov ali za izvršitev storitev, se dodatrni odhodki poravnajo s sredstvi drugih postavk posameznega področja proračuna.
O prenosu sredstev med nameni posameznega področja, določenimi v bilanci odhodkov, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog na posameznem področju, za katera so bila zagotovljena sredstva z občinskim proračunom, odloča župan, in sicer: na področju vseh vrst investicij in vzdrževanju cest do višine 3,000.000 tolarjev, na ostalih področjih pa do višine 1,000.000 tolarjev
Župan odloča tudi o odprtju novega šestmesečnega podkonta v okviru proračunske postavke, če je to potrebno za izvedbo pravilne knjigovodske evidence.
Prerazporeditev pravice porabe iz drugega odstavka tega člena in odprtje novega podkonta iz tretjega odstavka tega člena župan odobri s pisnim sklepom iz katerega je razvidno, na kateri proračunski postavki in podkontu se pravica porabe povečuje in na katerih se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri proračunski postavki se odpira nov podkonto.
Župan dvakrat letno poroča občinskemu svetu o izvedenih prerazporeditvah. Prvič poroča v okviru poročila o izvrševanju proračuna za prvo polletje, drugič pa v okviru zaključnega računa, ko občinskemu svetu poroča o veljavnem proračunu in njegovi realizaciji.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Med letom prispela proračunska sredstva za določen namen, se lahko porabijo za namen, za katerega so bila prejeta.
5. člen
Neposredni proračunski uporabnik lahko v tekočem letu za investicijske odhodke in investicijske transfere razpiše javno naročilo za celotno vrednost večletnega projekta, če je vključen v načrt razvojnih programov in če so zanj že načrtovane pravice porabe na postavki proračuna za tekoče leto. V razpisnih pogojih javnega naročila se morajo opredeliti pogoji za sklenitev pogodbe na način iz naslednjega odstavka.
Neposredni proračunski uporabnik lahko v letu 2004 prevzema obveznosti s pogodbami, ki zahtevajo plačilo investicijskih odhodkov in investicijskih transferov v prihodnjih letih, v višini, ki ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
– v letu 2005 do višine 60% navedenih pravic porabe,
– v ostalih prihodnjih letih pa 10% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg obveznosti neposrednega uporabnika, prevzetih v letu 2004, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% obsega pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz drugega in tretjega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi in zakupnimi pogodbami.
Prevzete obveznosti se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
6. člen
Uporabniki sredstev občinskega proračuna (v nadaljnjem besedilu: uporabniki) so dolžni uporabljati sredstva občinskega proračuna le za namene, ki so opredeljeni v posebnem delu občinskega proračuna, ki je sestavni del tega odloka.
Uporabniki ne smejo prevzemati na račun občinskega proračuna obveznosti, ki bi presegle z občinskim proračunom določena sredstva za posamezne namene.
Uporabniki so dolžni občinski upravi predložiti finančne načrte za naslednje proračunsko obdobje do 31. oktobra tekočega leta in poročilo o porabi proračunskih sredstev za preteklo leto do 1. marca.
7. člen
Sredstva splošne proračunske rezervacije se dodeljujejo:
– za naloge, ki so neodložljive in za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva in ki po svoji vsebini sodijo v javno porabo na ravni občine in
– za naloge, za katere se med letom izkaže, da v proračunu zanje niso bila zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu.
Porabljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo pri uporabnikih na postavko, na katero se nanašajo, če takšne postavke ni, pa se zanje odpre nova postavka.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije občinskega proračuna do višine 1,500.000 tolarjev za posamezen namen, odloča župan.
8. člen
Kot sredstva za delo se občinski upravi in izvajalskim organizacijam zagotavljajo:
– sredstva za plače,
– sredstva za druge osebne prejemke,
– sredstva za prispevke delodajalca,
– sredstva za materialne stroške,
– sredstva za amortizacijo,
– sredstva za druge odhodke in
– sredstva za investicijske izdatke.
Sredstva za plače delavcev in funkcionarjev se zagotavljajo mesečno glede na zasedno število delavcev in funkcionarjev v načrtu delovnih mest, koeficiente za določanje plač za posamezne skupine delovnih mest oziroma funkcij, osnovo za obračun plač, dodatke za delovno dobo in druge dodatke in uspešnost oziroma dodatno obremenjenost.
Sredstva za materialne stroške in druge odhodke občinske uprave in izvajalskih organizacij se določijo v okviru potreb in možnosti občinskega proračuna.
9. člen
Sredstva za opravljanje nalog na posameznih področjih dejavnosti se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezno področje dejavnosti.
Sredstva proračuna se uporabnikom za zagotavljanje nujnih zakonsko opredeljenih potreb med letom praviloma dodeljujejo kot mesečne akontacije v višini dvanajstine. V primeru, da zaradi neenakomernega priliva prihodkov pride do likvidnostnih težav, se sredstva prioritetno zagotavljajo za zakonsko določene naloge, ki so opredeljene v posebnem delu proračuna in za minimalni obseg nalog, ki še omogoča delovanje uporabnikov.
Poraba sredstev za opravljanje nalog na posameznih področjih se dogovori s pogodbo v pisni obliki. Sredstva za posamezno nalogo se izplačajo na podlagi obračuna za izvršeno nalogo oziroma računa.
Uporabniki morajo za nabavo opreme, investicijska in vzdrževalna dela, druge storitve in subvencije skleniti pogodbo z izvajalcem oziroma uporabnikom storitve v skladu z zakonom, ki ureja javna naročila.
Zadnji rok za sklenitev pogodb z izvajalci v tekočem proračunskem letu je rok, določen z zakonom o izvrševanju proračuna Republike Slovenije.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
10. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 20 tisoč tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
11. člen
V primeru, da do konca leta 2004 ne bi bil sprejet proračun za leto 2005, se v obdobju začasnega financiranja Občine Dobrepolje v letu 2005 uporablja ta odlok in sklep župana o začasnem financiranju.
12. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 40302-1/04
Videm, dne 4. februarja 2004.
Župan
Občine Dobrepolje
Anton Jakopič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti