Uradni list

Številka 31
Uradni list RS, št. 31/2004 z dne 31. 3. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 31/2004 z dne 31. 3. 2004

Kazalo

1390. Odlok o proračunu Občine Tišina za leto 2004, stran 3785.

Na podlagi zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02), zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93) in 16. člena statuta Občine Tišina (Uradni list RS, št. 23/99, 77/02) je Občinski svet občine Tišina na 12. seji dne 19. 3. 2004 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Tišina za leto 2004
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Tišina za leto 2004 (v nadaljevanju: proračun) določa višina proračuna, postopki izvrševanja, upravljanje z občinskim premoženjem in dolgovi, obseg zadolževanje občine in druga vprašanja.
Z občinskim proračunom se zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe v Občini Tišina za leto 2004.
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
-----------------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                                  Znesek v SIT
-----------------------------------------------------------------------
A)     BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
I.     SKUPAJ PRIHODKI
       (70+71+72+73+74)                                     541,863.333
       TEKOČI PRIHODKI (70+71)                              264,151.850
70     DAVČNI PRIHODKI                                      203,912.241
       700 Davek na dohodek in dobiček                      156,187.000
       703 Davki na premoženje                               19,473.287
       704 Domači davki na blago in storitve                 28,251.954
       706 Drugi davki                                                –
71     NEDAVČNI PRIHODKI                                     60,239.609
       710 Udeležba na dobičku in odhodki
       od premoženja                                          7,788.244
       711 Takse in pristojbine                               1,799.000
       712 Denarne kazni                                         31.000
       713 Prihodki od prodaje blaga in storitev             26,133.923
       714 Drugi nedavčni prihodki                           24,487.442
72     KAPITALSKI PRIHODKI                                    5,130.000
       720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev                 30.000
       721 Prihodki od prodaje zalog                                  –
       722 Prihodki od prodaje zemljišč
       in nematerialnega premož.                              5,100.000
73     PREJETE DONACIJE                                               –
       730 Prejete donacije iz domačih virov                          –
       731 Prejete donacije iz tujih virov                            –
74     TRANSFERNI PRIHODKI                                  272,581.483
       740 Transferni prihodki iz drugih
       javnofinančnih institucij                            272,581.483
II.    SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                         575,125.971
40     TEKOČI ODHODKI                                       138,466.000
       400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                 42,970.626
       401 Prispevki delodajalcev
       za socialno varnost                                    6,078.606
       402 Izdatki za blago in storitve                      81,895.594
       403 Plačila domačih obresti                            1,521.175
       409 Rezerve                                            6,000.000
41     TEKOČI TRANSFERI                                     159,287.361
       410 Subvencije                                        10,333.828
       411 Transferi posameznikom
       in gospodinjstvom                                     68,173.062
       412 Transferi neprofitnim organizacijam
       in ustanovam                                          24,892.277
       413 drugi tekoči domači transferi                     55,888.194
       414 Tekoči transferi v tujino                                  –
42     INVESTICIJSKI ODHODKI                                261,022.610
       420 Nakup in gradnja osnovnh sredstev                261,022.610
43     INVESTICIJSKI TRANSFERI                               16,350.000
       430 Investicijski transferi                           16,350.000
III.   PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
       (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)                           –33,262.638
 
B)     RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV.    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA
       KAPITALSKIH DELEŽEV                                    3,000.000
75     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                          3,000.000
       750 Prejeta vračila danih posojil                      3,000.000
       751 Prodaja kapitalskih deležev                                –
V.     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV                 –
44     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV                 –
       440 Dana posojila                                              –
       411 Povečanje kapitalskih deležev in naložb                    –
VI.    PREJETA MINUS DANA POSOJILA
       N SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV                        3,000.000
 
C)     RAČUN FINANCIRANJA
VII.   ZADOLŽEVANJE                                          30,000.000
50     Zadolževanje                                          30,000.000
       500 Domače zadolževanje                               30,000.000
VIII.  ODPLAČILA DOLGA                                        1,870.141
55     ODPLAČILA DOLGA                                        1,870.141
       550 Odplačila domačega dolga                           1,870.141
X.     NETO ZADOLŽEVANJE                                     28,129.859
XI.    SPREMEMBE STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH
       (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                            –2,132.780
X.     STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH OB KONCU PRETEKLEGA LETA    2,132.780
-----------------------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – odhodki in drugi izdatki po funkcionalni klasifikaciji, posebni del proračuna (finančna načrta občinskih organov in občinske uprave ter režijskega obrata Občine Tišina) ter načrt razvojnih programov so priloge k temu odloku.
Zmanjšanje sredstev na računih proračuna Občine Tišina za leto 2004 se financira iz naslova prenosa stanja sredstev na računih preteklega leta.
3. člen
Prejemki proračuna se pobirajo in vplačujejo v proračun v skladu z zakonom in drugimi predpisi ne glede na obseg, ki je v proračunu določen za posamezno vrsto prejemka.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmerni namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov finančnega načrta uporabnika in proračuna.
4. člen
Sredstva proračuna se lahko uporabijo, če so za to izpolnjeni z ustavo, zakonom in drugimi predpisi določeni pogoji, če z zakonom o javnih financah in tem odlokom ni drugače določeno.
Uporabniki proračuna smejo sredstva proračuna uporabljati le za namene in le v okviru sredstev, ki so za posamezni namen določena v proračunu.
V breme proračuna se ne smejo prevzemati nobene obveznosti, ki bi presegala za ta namen določena sredstva v proračunu.
5. člen
Sredstva proračuna občine se nakazujejo proračunskim uporabnikom do konca proračunskega leta. Med letom se delijo enakomerno med vse uporabnike v odvisnosti od njihovih zapadlih obveznosti in ob upoštevanju likvidnostnega položaja občinskega proračuna.
6. člen
Če se med letom spremeni delovno področje oziroma pristojnost neposrednega uporabnika, se sorazmerno poveča ali zmanjša obseg sredstev za delovanje neposrednega uporabnika. O povečanju ali zmanjšanju sredstev odloča župan.
Če se neposredni uporabnik med letom ukine in njegovih nalog ne prevzame drug neposredni uporabnik, se neporabljena sredstva prenesejo v splošno proračunsko rezervacijo.
7. člen
Župan lahko, poleg z zakonom dovoljenih prerazporeditev proračunskih sredstev, znotraj posamezne dejavnosti prerazporedi sredstva proračuna med postavkami-konti s sklepom, če:
– nastanejo za to utemeljeni razlogi, ker planiranih sredstev zaradi objektivnih razlogov ne bo mogoče porabiti v proračunskem letu, na drugih postavkah pa so izkazane potrebe po povečanju sredstev;
– se na določenih postavkah izkažejo prihranki, na drugih pa nastanejo potrebe po dodatnih sredstvih;
– to narekuje dinamika izvajanja investicij in njihova realizacija.
V okviru skupnega obsega proračunskih sredstev lahko župan spremeni namen in višino sredstev za posamezno dejavnost, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva zagotovljena, vendar največ do višine 20% sredstev, ki so za posamezno dejavnost namenjena.
Župan mora o izvršenih prerazporeditvah občinskemu svetu poročati polletno.
8. člen
Vsak izdatek iz proračuna mora imeti za podlago verodostojno knjigovodsko listino, s katero se izkazuje obveznost za plačilo.
Obveznosti v breme občinskega proračuna se plačujejo v rokih, ki so za posamezne namene porabe določeni v zakonu o izvrševanju državnega proračuna.
Neposredni uporabniki uporabljajo sredstva za plačevanje že opravljenih nabav blaga, storitev in gradbenih del. Dogovarjanje predplačil je možno le izjemoma ob primernem zavarovanju predplačil v skladu s predpisom ministra za finance ter na podlagi predhodnega soglasja župana.
9. člen
Župan lahko prevzema obveznosti s pogodbami, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, če so za ta namen že planirana sredstva v proračunu tekočega leta.
Skupni obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih za tekoče odhodke in tekoče transfere ne smejo presegati 25% izdatkov skupine 40 in 41 v bilanci prihodkov in odhodkov proračuna občine.
Skupne prevzete obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne smejo presegati 75%, izdatkov skupine 42 in 43 v bilanci prihodkov in odhodkov proračuna občine. Za prevzemanje investicijskih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, mora župan pridobiti soglasje občinskega sveta.
Obveznost, ki bodo zahtevale plačila v prihodnjih letih se morajo vključiti v proračun leta na katerega se nanašajo.
10. člen
Občina Tišina iz proračuna za leto 2004 ne bo izločila dodatnih sredstev v proračunsko rezervo. Izdatki za odpravo posledic naravnih nesreč, opredeljenih v 49. členu zakona o javnih financah, se bodo v letu 2004 financirali iz neporabljenih sredstev rezerv, ki so bila v proračunsko rezervo izločena v preteklih letih.
O uporabi sredstev rezerv (zagotovljenih v preteklih letih) odloča župan in obvešča občinski svet s pisnimi poročili.
11. člen
V splošno proračunsko rezervacijo se izloči 2,500.000 SIT odhodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
12. člen
Za izvrševanje proračuna občine je odgovoren župan. Občinska uprava mora mesečno spremljati izvrševanje proračuna občine in o tem obveščati župana.
Odredbodajalec za uporabo sredstev proračuna občine je župan.
13. člen
Župan je pooblaščen, da:
– v skladu z 40. členom zakona o javnih financah zadrži izvrševanje posameznih izdatkov občinskega proračuna, če prihodki občinskega proračuna med letom ne dotekajo v predvideni višini;
– podpisuje pogodbe za financiranje investicijskih objektov in opremo ter drugih materialnih stroškov v okviru sprejetega proračuna;
– upravlja s prostimi denarnimi sredstvi na računih. Prosta denarna sredstva se lahko nalagajo v Banko Slovenije, banke in državne vrednostne papirje v skladu s predpisom ministra pristojnega za finance.
14. člen
Občina Tišina se v letu 2004 lahko dolgoročno zadolži do višine 30,000.000 SIT za financiranje investicij v komunalno infrastrukturo.
15. člen
V sprejetem proračunu lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika finančna služba proračuna občine znotraj proračunske postavke odpre nov konto, če je to potrebno zaradi pravilnega knjiženja porabe.
16. člen
Nadzorni odbor opravlja nadzor nad finančnim, materialnim in računovodskim poslovanjem uporabnikov glede na namen obseg in dinamiko porabe sredstev proračuna. Uporabniki so nadzornemu odboru dolžni predložiti zahtevane podatke, potrebne za analizo porabe sredstev.
17. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Tišina v letu 2005, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
18. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-6/04
Tišina, dne 22. marca 2004.
Župan
Občine Tišina
Jožef Poredoš, inž. agr. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti