Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 17. člena statuta Občine Žužemberk (Uradni list RS, št. 34/99, 63/00 in 93/00) je Občinski svet občine Žužemberk na 12. seji dne 17. 3. 2004 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Žužemberk za leto 2004
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Žužemberk za leto 2004 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
Skupina/Podskupina kontov v tisoč tolarjev
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 793.338
70 DAVČNI PRIHODKI 211.142
700 Davki na dohodek in dobiček 162.242
703 Davki na premoženje 23.586
704 Domači davki na blago in storitve 25.312
706 Drugi davki –
71 NEDAVČNI PRIHODKI 24.625
710 Udeležba na dobičku in dohodki
od premoženja 7.000
711 Takse in pristojbine 3.125
712 Denarne kazni 500
713 Prihodki od prodaje blaga in storitev –
714 Drugi nedavčni prihodki 14.000
72 KAPITALSKI PRIHODKI 12.000
720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev –
721 Prihodki od prodaje zalog –
722 Prihodki od prodaje zemljišč
in nematerialnega premoženja 12.000
73 PREJETE DONACIJE 5.000
730 Prejete donacije iz domačih virov 5.000
731 Prejete donacije iz tujine –
74 TRANSFERNI PRIHODKI 540.571
740 Transferni prihodki
iz drugih javnofinančnih institucij 540.571
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 1,025.197
40 TEKOČI ODHODKI 150.657
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 32.006
401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 5.377
402 Izdatki za blago in storitve 109.574
403 Plačila domačih obresti 0
409 Rezerve 3.700
41 TEKOČI TRANSFERI 285.800
410 Subvencije 13.150
411 Transferi posameznikom
in gospodinjstvom 106.800
412 Transferi neprofitnim organizacijam
in ustanovam 16.050
413 Drugi tekoči domači transferi 149.800
414 Tekoči transferi v tujino –
42 INVESTICIJSKI ODHODKI 451.100
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 451.100
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 137.640
430 Investicijski transferi 137.640
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) 231.859
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN
PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 370
75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 370
750 Prejeta vračila danih posojil 370
751 Prodaja kapitalskih deležev –
752 Kupnine iz naslova privatizacije –
V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
DELEŽEV (440+441+442) 1.000
44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
DELEŽEV 1.000
440 Dana posojila
441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 1.000
442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije
VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE
KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) –630
C) RAČUN FINANCIRANJA
VII. ZADOLŽEVANJE (500) 110.000
50 ZADOLŽEVANJE 110.000
500 Domače zadolževanje 110.000
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) –
55 ODPLAČILA DOLGA –
550 Odplačila domačega dolga –
IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU
(I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) –157.489
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.-IX.) 110.000
XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.) 231.859
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na področja proračunske porabe. Področja proračunske porabe so razdeljena na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Žužemberk.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZFJ, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01),
2. prihodki od prispevkov občanov za investicije.
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Župan v mesecu juliju in konec leta poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2004 in njegovi realizaciji.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2005 40% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 30% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
Prevzete obveznosti iz prvega in drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
6. člen
Proračunski skladi so:
1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2004 oblikuje v višini 9,500.000 tolarjev.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF župan in o tem v pisni obliki poroča občinskemu svetu.
Za potrebe, ki jih ob sprejemu proračuna za leto 2004 ni mogoče predvideti, oblikuje občina splošno proračunsko rezervacijo v višini 1,000.000 tolarjev.
O porabi splošne proračunske rezervacije odloča župan v skladu z 42. členom zakona o javnih financah.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
7. člen
Župan lahko dolžniku do višine 15.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve in če so izpolnjeni pogoji iz 77. člena ZJF.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2004 lahko zadolži do višine 110,000.000 tolarjev.
V letu 2004 se javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je Občina Žužemberk, ne smejo dolgoročno zadolžiti ali izdajati poroštev drugim pravnim ali fizičnim osebam.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
10. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Žužemberk v letu 2005, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana o začasnem financiranju.
11. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-01/2004 – 510
Žužemberk, dne 17. marca 2004.
Župan
Občine Žužemberk
Franc Škufca l. r.