Na podlagi 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99 in 124/00), 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00, 51/02) in na podlagi 16. člena statuta Občine Kozje (Uradni list RS, št. 64/99, 98/00) je Občinski svet občine Kozje na 12. redni seji dne 25. 3. 2004 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kozje za leto 2004
1. člen
S tem odlokom se ureja financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakoni opravlja občina.
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 482.007
TEKOČI PRIHODKI (70+71) 195.003
70 DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706) 158.381
700 davki na dohodek in dobiček 109.479
703 davki na premoženje 23.169
704 domači davki na blago in storitve 25.733
706 drugi davki –
71 NEDAVČNI PRIHODKI
(710+711+712+713+714) 36.622
710 udeležba na dobičku in dohodki
od premoženja 15.566
711 takse in pristojbine 2.058
712 denarne kazni 138
713 prihodki od prodaje blaga in storitev –
714 drugi nedavčni prihodki 18.860
72 KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722) 1.846
720 prihodki od prodaje osnovnih sredstev –
721 prihodki od prodaje zalog –
722 prihodki od prodaje zemljišč
in nematerialnega premoženja 1.846
73 PREJETE DONACIJE (730+731) –
730 prejete donacije iz domačih virov –
731 prejete donacije iz tujine –
74 TRANSFERNI PRIHODKI (740) 285.158
740 transferni prihodki iz drugih
javnofinančnih institucij 285.158
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 485.004
40 TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) 104.904
400 plače in drugi izdatki zaposlenim 28.992
401 prispevki delodajalcev za socialno varnost 4.387
402 izdatki za blago in storitve 68.175
403 plačila domačih obresti 850
409 rezerve 2.500
41 TEKOČI TRANSFERI
(410+411+412+413+414) 213.477
410 subvencije 9.900
411 transferi posameznikom in gospodinjstvom 63.942
412 transferi neprofitnim organizacijam
in ustanovam 15.836
413 drugi tekoči domači transferi 123.799
414 tekoči transferi v tujino
42 INVESTICIJSKI ODHODKI (420) 137.210
420 nakup in gradnja osnovnih sredstev 137.210
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI (430) 29.413
430 investicijski transferi 29.413
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK
(PRIMANJKLJAJ) (I.-II.) -2.997
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
IN PRODAJA KAPIT. DELEŽEV (750+751+752) –
75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
750 prejeta vračila danih posojil –
751 prodaja kapitalskih deležev –
752 kupnine iz naslova privatizacije –
V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE
KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442) –
44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE
KAPITALSKIH DELEŽEV
440 dana posojila –
441 povečanje kapitalskih deležev in naložb –
442 poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije –
443 povečanje namenskega premoženja v
javnih skladih in osebah javnega prava, ki imajo
premoženje v svoji lasti –
VI. PREJETA – DANA POSOJILA IN SPREM.
KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) –
C) RAČUN FINANCIRANJA
VII. ZADOLŽEVANJE (500) –
50 ZADOLŽEVANJE
500 domače zadolževanje –
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 3.900
55 ODPLAČILA DOLGA
550 odplačila domačega dolga 3.900
IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA
RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) –6.897
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) –3.900
XI. NETO FINANCIRANJE(VI.+VII.-VIII.-IX.) 2.997
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH
DNE 31. 12. PRETEKLEGA LETA
9009 splošni sklad za drugo 6.087
Splošni del po ekonomski klasifikaciji sestavljajo:
– bilanca odhodkov in prihodkov,
– račun finančnih terjatev in naložb,
– račun financiranja.
Posebni del proračuna – odhodki po področjih proračunske porabe sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov, finančni načrti neposrednih uporabnikov, načrt razvojnih programov, kadrovski načrt so priloga k temu odloku in se objavijo na oglasni deski občine.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so donacije, prihodki stanovanjskega gospodarstva, prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja, pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, požarna taksa, taksa za obremenjevanje vode, taksa za obremenjevanje okolja ter druge predpisane namenske takse.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov povečata obseg izdatkov proračuna.
4. člen
Župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med konti v okviru proračunske postavke in med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2004 in njegovi realizaciji.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Prerazporeditev pravic porabe in prvega in drugega odstavka tega člena se opravi se pisno odredbo, iz katere je razvidno, na kateri proračunski postavki in podkontu se pravica porabe povečuje in na kateri se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri proračunski postavki se odpira nov podkonto.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
Obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, mora uporabnik vključiti v proračun leta, na katerega se nanašajo.
Prevzete obveznosti iz prvega in drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
6. člen
Proračunski skladi so:
– proračunska rezerva, oblikovana po ZJF, se v letu 2004 oblikuje v višini 1,000.000 SIT.
Na predlog občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 1,000.000 SIT župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
7. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 100.000 SIT odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2004 lahko zadolži v skladu z določili ZJF.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Kozje, v letu 2004 ne sme preseči skupne višine dovoljenega zadolževanja.
V letu 2004 se javni zavodi in javno podjetje, katerih ustanoviteljica je Občina Kozje, ne smejo dolgoročno zadolževati ali izdajati poroštev drugim pravnim ali fizičnim osebam.
6. PREHODNE IN KONČNE ODLOČBE
10. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Kozje v letu 2005, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
11. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 06202-0001/2004-12/02
Kozje, dne 25. marca 2004.
Župan
Občine Kozje
Dušan Andrej Kocman l. r.