Uradni list

Številka 41
Uradni list RS, št. 41/2004 z dne 22. 4. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 41/2004 z dne 22. 4. 2004

Kazalo

1845. Program priprave občinskega lokacijskega načrta za nadaljevanje zazidave območja S2, stran 5108.

Na podlagi 12. in 27. člena zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02 in 8/03) ter 30. člena statuta Občine Šmarje pri Jelšah (Uradni list RS, št. 41/99 in 91/01) je župan Občine Šmarje pri Jelšah dne 9. 5. 2004 sprejel
P R O G R A M P R I P R A V E
občinskega lokacijskega načrta za nadaljevanje zazidave območja S2
I. OCENA STANJA, RAZLOGI IN PRAVNA PODLAGA
Na podlagi prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Šmarje pri Jelšah za obdobje 1986–2000, dopolnjen leta 1989 (Uradni list RS, št. 39/90) in sprememb in dopolnitev dolgoročnega in srednjeročnega prostorskega plana občine Šmarje pri Jelšah – dopolnjen 1993 (Uradni list RS, št. 63/93) leži območje, ki je predmet lokacijskega načrta (v nadaljevanju: LN) znotraj območja urbanistične zasnove naselja Šmarje pri Jelšah, ureditveno območje S2, ki je predvideno za blokovno gradnjo ter z zazidalnim načrtom (LN po novi zakonodaji) predviden način urejanja.
Razlogi za pripravo LN so predvsem naslednji:
– izkazani interesi občanov za najem neprofitnih in socialnih stanovanj (na podlagi izvedenih razpisov);
– Občina Šmarje gre v prodajo montažnih stanovanjskih hiš v Šmarju pri Jelšah in Sv. Štefanu. Tistim stanovalcem, ki ne bodo zainteresirani za nakup bi ponudili najemno enakovredno stanovanje v novem bloku;
– z nekaterimi preselitvami v novi blok zagotoviti v izpraznjenih stanovanjih socialna stanovanja;
– izkazani interesi za nakup stanovanja v novem bloku.
Priprava LN za nadaljevanje izgradnje večstanovanjskih stavb v območju med Cankarjevo ulico in Šmarskim potokom v naselju Šmarje pri Jelšah poteka po predpisanem postopku, skladno z določili zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02 in 8/03).
S tem programom priprave se opredelijo ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za izdelavo in sprejem LN, predmet in programska izhodišča LN, okvirno ureditveno območje LN, nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo pri pripravi LN, seznam potrebnih strokovnih podlag, način pridobitve strokovnih rešitev, navedbo in način pridobitve geodetskih podlag, rok za pripravo LN oziroma njegovih posameznih faz ter obveznosti v zvezi s financiranjem.
II. PREDMET IN PROGRAMSKA IZHODIŠČA LN
Predmet LN je izdelava novega občinskega izvedbenega akta za območje med Cankarjevo ulico in Šmarskim potokom v naselju Šmarje pri Jelšah, ki je v skladu z veljavno prostorsko zakonodajo opredeljeno kot območje za blokovno gradnjo, in s katerim bodo določeni lokacijski pogoji za pripravo projektov za pridobitev gradbenega dovoljenja, zlasti glede lege, velikosti in oblikovanja objektov ter eventualni prostorski ukrepi po ZUreP-1.
Območje meri ca. 6500 m2.
Kot ena od podlag za izdelavo LN bodo tudi priporočila in smernice, pridobljene na prvi prostorski konferenci, ki je bila izvedena dne 4. marca 2004.
LN mora biti izdelan v skladu s 24., 43., 44. in 73. členom ZUreP-1 ter pravilnikom o podrobnejši vsebini, obliki in načinu priprave LN ter vrstah njihovih strokovnih podlag in mora vsebovati: prikaz ureditvenega območja LN, umestitve načrtovane ureditve v prostor s prikazom vplivov in povezav prostorske ureditve s sosednjimi območji, zasnovo rešitev prometne, energetske, vodovodne in druge komunalne infrastrukture z obveznostmi priključevanja na njo, rešitve in ukrepe za varovanja okolja, ohranjanje narave, varstvo kulturne dediščine ter trajnostno rabo naravnih dobrin, rešitve in ukrepe za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, načrt parcelacije ter prikaz eventualne etapnosti izvedbe prostorske ureditve.
Poleg navedenega mora LN vsebovati tudi naslednje obvezne priloge: povzetek za javnost, izvleček iz dolgoročnega plana občine, obrazložitve in utemeljitev LN, strokovne podlage, na katerih temeljijo rešitve LN in seznam sektorskih aktov in predpisov, ki so bili pri pripravi LN upoštevani z njihovimi povzetki, ki se nanašajo na vsebino LN, smernice in mnenja pristojnih nosilcev urejanja prostora, spis postopka priprave ter program opremljanja zemljišč.
III. OKVIRNO UREDITVENO OBMOČJE LN
Okvirno ureditveno območje LN predstavlja parcela št. 179/1, k.o. Šmarje pri Jelšah, ki je na severu in zahodu omejena s Šmarskim potokom, na južni strani z javno ulično cesto (Cankarjeva ulica), na vzhodu pa meji na parc. št. 179/15, k.o. Šmarje pri Jelšah, ki v naravi predstavlja zelene površine.
Po veljavnem planskem aktu so poleg zgoraj navedenega zemljišča v predmetno ureditveno območje zajeti še objekti (garaže za osebne avtomobile) s parcelnimi številkami 179/19, 179/20, 179/21, 179/22, 179/23, 179/24, 179/25, 179/26, 179/27, 179/28, 179/29, 179/30, 179/31, 179/32, 179/33 in 179/34, vse k.o. Šmarje pri Jelšah.
IV. NOSILCI UREJANJA PROSTORA IN DRUGI UDELEŽENCI, KI DAJEJO SMERNICE IN MNENJA TER DRUGI UDELEŽENCI, KI SODELUJEJO PRI PRIPRAVI LN
Pri pripravi LN sodelujejo naslednji udeleženci:
– pripravljavec: Občina Šmarje pri Jelšah, Oddelek za okolje in prostor, Aškerčev trg 12, 3240 Šmarje pri Jelšah;
– načrtovalec: Razvojni center Planiranje, d.o.o. Celje, Ul. XIV. divizije 14, 3000 Celje;
– Republika Slovenija, Ministrstvo za okolje, prostor in energijo, Agencija RS za okolje, Območna pisarna Celje;
– Zavod Republike Slovenije za varstvo narave, OE Celje;
– Elektro Celje, Javno podjetje za distribucijo električne energije, d.d., Celje;
– Telekom Slovenije, PE Celje;
– OKP, Obrtno komunalno podjetje d.o.o., Rogaška Slatina;
– Elektro Turnšek, Mariborska 86, 3000 Celje
– Javna agencija za železniški promet RS, Maribor
– Občina Šmarje pri Jelšah (področje prometa za občinske ceste);
– Ministrstvo za zdravje, Zdravstveni inšpektorat RS, Enota Celje;
– Ministrstvo za obrambo, Inšpektorat RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami.
Po sprejemu programa priprave pripravljavec pozove pristojne nosilce urejanja prostora, da podajo v roku 30 dni smernice za načrtovanje predvidene prostorske ureditve.
V primeru, da nosilci urejanja prostora v 30 dneh po prijemu poziva ne bodo podali smernic, se bo v skladu z določili 29. člena ZUreP-1 štelo, da smernic nimajo. V primeru, da smernice nekaterih nosilcev urejanja prostora ne bodo podane, mora načrtovalec lokacijskega načrta kljub temu upoštevati vse veljavne predpise in druge pravne akte.
Pri pripravi lahko sodelujejo tudi drugi nosilci urejanja prostora, če to pogojujejo utemeljene potrebe, ugotovljene v postopku izdelave dokumenta.
Po prejemu smernic s strani pristojnih nosilcev urejanja prostora bo pripravljavec glede na postavljene pogoje iz smernic naročil ustrezne strokovne podlage v dveh variantah s primerjalno analizo obeh.
V. SEZNAM POTREBNIH STROKOVNIH PODLAG ZA NAČRTOVANJE PREDVIDENE PROSTORSKE UREDITVE
Pri izdelavi LN je potrebno upoštevati:
– prostorske sestavine dolgoročnega plana Občine Šmarje pri Jelšah za obdobje 1986–2000,dopolnjen leta 1989 (Uradni list RS, št. 39/90);
– spremembe in dopolnitve dolgoročnega in srednjeročnega prostorskega plana občine Šmarje pri Jelšah – dopolnjen 1993 (Uradni list RS, št. 63/93);
– urbanistične zasnove naselja Šmarje pri Jelšah kot sestavni del prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Šmarje pri Jelšah za obdobje 1986–2000,dopolnjen leta 1989 (Uradni list RS, št. 39/90);
– geološko analizo glede nosilnosti temeljnih tal območja;
– hidrološko presojo glede poplavne varnosti območja.
LN se v vsebinskem smislu pripravi skladno z določili veljavne prostorske zakonodaje, in sicer predvsem z zakonom o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02 in 8/03) in izdanimi podzakonskimi akti.
Izdelovalec LN je pri pripravi dolžan upoštevati tudi idejne zasnove objektov in zunanjih ureditev, ki jih pripravi projektant predvidenih objektov.
VI. PRIDOBITEV GEODETSKIH PODLAG
Pripravljavec naroči izdelavo geodetskega posnetka obstoječega stanja prostora pri geodetskem podjetju.
Pripravljavec pridobi digitalni katastrski načrt pri Geodetski upravi Republike Slovenije.
VII. ROKI ZA PRIPRAVO LN
S tem programom priprave, ki sledi izvedeni prostorski konferenci, se določijo naslednji okvirni roki priprave in sprejemanja LN:
– Priprava stališč in priporočil do usmeritve prostorske konference s strani pristojnega organa Občine Šmarje pri Jelšah (15 dni).
– Priprava gradiva za pridobitev smernic s strani načrtovalca LN (20 dni).
– Pridobivanje smernic za načrtovanje predvidene prostorske ureditve. Rok za pripravo smernic je 30 dni po prejemu poziva.
– Načrtovalec pripravi predlog LN v 20 dneh po prejemu smernic za načrtovanje.
– Pripravljavec izvede drugo prostorsko konferenco najmanj 14 dni pred javno razgrnitvijo predloga.
– Pripravljavec sprejme sklep o javni razgrnitvi predloga LN. Javna razgrnitev mora trajati najmanj 30 dni. V času javne razgrnitve pripravljavec organizira javno obravnavo.
– Pripravljavec sprejme stališča do pripomb iz javne razgrnitve.
– Načrtovalec dopolni predlog v skladu s sprejetimi stališči do pripomb (15 dni).
– Pripravljavec pozove pristojne nosilce urejanja prostora, da v roku 30 dni podajo mnenja k LN.
– S sprejetimi stališči do pripomb in pridobljenimi mnenji pristojnih nosilcev urejanja prostora na predlog župana Občinski svet občine Šmarje pri Jelšah obravnava in sprejme usklajen in dopolnjen predlog LN oziroma odlok, ki se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
VIII. OBVEZNOSTI V ZVEZI S FINANCIRANJEM LN
Finančna sredstva za izdelavo LN so zagotovljena v proračunu Občine Šmarje pri Jelšah.
IX. VELJAVNOST PROGRAMA PRIPRAVE
Ta program začne veljati z dnem sprejema in se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 35005-0001/04
Šmarje pri Jelšah, dne 9. maja 2004.
Župan
Občine Šmarje pri Jelšah
Jožef Čakš l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti