Uradni list

Številka 44
Uradni list RS, št. 44/2004 z dne 28. 4. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 44/2004 z dne 28. 4. 2004

Kazalo

2042. Odlok o proračunu Občine Cankova za leto 2004, stran 5652.

Na podlagi 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00 in 79/01), 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97 in 104/00) in 16. člena statuta Občine Cankova (Uradni list RS, št. 21/99, 12/01 in 69/02) je Občinski svet občine Cankova na 13. redni seji sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Cankova za leto 2004
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se določa višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna Občine Cankova za leto 2004 (v nadaljnjem besedilu: proračun) in upravljanje s prihodki in odhodki proračuna, občinskim premoženjem ter obseg zadolževanja na ravni občine.
2. člen
S proračunom se zagotavljajo sredstva za financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo, zakonom in odloki opravlja Občina Cankova.
II. VIŠINA PRORAČUNA
3. člen
Prihodki in odhodki ter drugi prejemki in izdatki proračuna Občine Cankova so izkazani v bilanci prihodkov in odhodkov, v računu finančnih terjatev in naložb ter v računu financiranja.
Stanje denarnih sredstev na računu proračuna na koncu preteklega leta je sestavni del proračuna za tekoče leto.
Proračun Občine Cankova za leto 2004 se določa v naslednjih zneskih:
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
-----------------------------------------------------------
A)     BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
-----------------------------------------------------------
Konto Naziv                              Znesek v tisoč SIT
-----------------------------------------------------------
I.     SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)             320.455
       TEKOČI PRIHODKI (70+71)                       94.388
70     DAVČNI PRIHODKI                               74.065
700    Davki na dohodek in dobiček                   57.637
703    Davki na premoženje                           12.704
704    Domači davki na blago in storitve              3.724
706    Drugi davki                                        –
71     NEDAVČNI PRIHODKI                             20.593
710    Udeležba na dobičku in dohodki od
       premoženja                                       780
711    Takse in pristojbine                           1.263
712    Denarne kazni                                      –
713    Prihodki od prodaje blaga in storitev              –
714    Drugi nedavčni prihodki                       18.550
72     KAPITALSKI PRIHODKI                            4.500
720    Prihodki od prodaje osnovnih sredstev              –
721    Prihodki od prodaje zalog                          –
722    Prihodki od prodaje zemljišč in
       nematerialnega premoženja                      4.500
73     PREJETE DONACIJE                                   –
730    Prejete donacije iz domačih virov                  –
731    Prejete donacije iz tujine                         –
74     TRANSFERNI PRIHODKI                          221.567
740    Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih
       institucij                                   221.567
II.    SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                 364.057
40     TEKOČI ODHODKI                                87.998
400    Plače in drugi izdatki zaposlenim             34.828
401    Prispevki delodajalcev za socialno varnost     3.278
402    Izdatki za blago in storitve                  45.692
403    Plačila domačih obresti                        1.200
409    Rezerve                                        3.000
41     TEKOČI TRANSFERI                              99.605
410    Subvencije                                     4.500
411    Transferi posameznikom in gospodinjstvom      51.105
412    Transferi neprofitnim organizacijam
       in ustanovam                                   9.470
413    Drugi tekoči domači transferi                 34.530
414    Tekoči transferi v tujino                          –
42     INVESTICIJSKI ODHODKI                        160.860
420    Nakup in gradnja osnovnih sredstev           160.860
43     INVESTICIJSKI TRANSFERI                        7.203
430    Investicijski transferi                        7.203
III.   PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
       (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)                   -34.941
 
B)     RAČUN FINANČNIH TERJATEV
       IN NALOŽB
IV.    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
       IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV                   630
75     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                    630
750    Prejeta vračila danih posojil                    630
751    Prodaja kapitalskih deležev
752    Kupnine iz naslova privatizacije
       (750+751+752)                                    630
V.     DANA POSOJILA IN POVEČANJE
       KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442)              2.300
44     DANA POSOJILA IN POVEČANJE
       KAPITALSKIH DELEŽEV                            2.300
440    DANA POSOJILA IN POVEČANJE
       KAPITALSKIH DELEŽEV
441    Povečanje kapitalskih deležev in
       naložb                                         2.300
442    Poraba sredstev kupnin iz naslova
       privatizacije
VI.    PREJETA MINUS DANA POSOJILA
       IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV
       (IV.-V.)                                      -1.670
 
C)     RAČUN FINANCIRANJA
VII.   ZADOLŽEVANJE (500)                            23.095
50     ZADOLŽEVANJE                                  23.095
500    Domače zadolževanje                           23.095
VIII.  ODPLAČILO DOLGA (550)                          4.600
55     ODPLAČILO DOLGA                                4.600
550    Odplačilo domačega dolga                       4.600
IX.    SPREMEMBA STANJA SREDSTEV
       NA RAČUNU                                    -18.116
       (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                   -18.116
X.     NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.-IX.)            36.611
XI.    NETO FINANCIRANJE (VI.+X.)                    34.941
-----------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov ter načrt razvojnih programov so priloga k temu odloku.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
4. člen
Prihodki proračuna se pobirajo in vplačujejo v proračun v skladu s predpisi. Prihodki, ki jih občinska uprava ustvari s svojo dejavnostjo so prihodek proračuna.
5. člen
Namenski prejemki proračuna so: donacije, prihodki iz naslova najemnin, prodaje premoženja, pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, požarne takse, prispevki investitorjev, prihodki za izvajanje komunalne dejavnosti ter drugi namensko vplačani prejemki.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov uporabnika (postavke) v proračunu.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu se prenesejo v proračun tekočega leta.
6. člen
Uporabnikom se za delovanje zagotavljajo sredstva za plače in prispevke, za druge osebne prejemke, za plačila blaga in storitev in za investicijske izdatke.
7. člen
Uporabniki proračuna morajo izvrševati svoje naloge in skrbeti za financiranje dejavnosti, do višine sredstev, ki so jim za te namene odobrene v proračunu. Na račun proračuna ne smejo prevzemati nobenih obveznosti, ki bi presegala za ta namen določena proračunska sredstva.
8. člen
Nadzor nad poslovanjem uporabnikov proračunskih sredstev ter smotrnost in namenskost porabe proračunskih sredstev opravlja nadzorni odbor.
9. člen
Od prihodkov proračuna za leto 2004 izkazanih v bilanci prihodkov in odhodkov, se izloči 1,500.000 SIT v rezervo Občine Cankova.
10. člen
Uporabniki proračuna so dolžni nabavo opreme, investicijska dela, vzdrževalna dela in storitve oddajati v skladu s predpisi (pravilnik za oddajo naročil majhne vrednosti) oziroma zakonom o javnih naročilih (Uradni list RS, št. 39/00).
11. člen
Rezerva se uporablja:
– za pokrivanje stroškov ukrepov ter pomoč prizadetim pri odpravljanju posledic naravnih in drugih nesreč; kot so suša, potres, požar, poplave in druge naravne oziroma ekološke nesreče v skladu z zakonom, epidemije, živalske kužne bolezni in rastlinski škodljivci;
– za zagotovitev sredstev proračuna, kadar prihodki pritekajo neenakomerno;
– za kritje proračunskega primanjkljaja.
Sredstva za namene iz prve in tretje alinee prejšnjega odstavka se dajejo praviloma brez obveznosti vračanja, sredstva iz druge alinee morajo biti vrnjena v rezerve do konca leta.
O uporabi sredstev iz prve in druge alinee prvega odstavka tega člena odloča župan.
12. člen
V proračunu se del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija, ki se v proračunu posebej izkazuje.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 1,500.000 SIT prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
O uporabi sredstev proračunske rezervacije odloča župan.
Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika.
13. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan je odredbodajalec za sredstva proračuna. Za izvrševanje proračuna občine lahko župan pooblasti posamezne delavce občinske uprave ali podžupana. Župan za prvo polletje in konec leta poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2004 in njegovi realizaciji.
14. člen
Župan lahko dolžniku do višine 100.000 SIT odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
15. člen
Če se med proračunskim letom zaradi nastanka novih obveznosti za proračun ali zmanjšanja prihodkov proračuna ugotovi, da proračuna ne bo mogoče realizirati, lahko župan zadrži izvrševanje posameznih odhodkov proračuna, če s tem ne ogrozi plačevanja zapadlih zakonskih in pogodbenih obveznosti, ki dospejo v plačilo ali prerazporedi proračunska sredstva.
O določitvi iz prejšnjega odstavka župan obvesti občinski svet.
Če proračuna ni možno uravnovesiti, mora župan predlagati rebalans proračuna.
16. člen
Župan poleg z zakonom dovoljenih prerazporeditvah proračunskih sredstev lahko prerazporedi sredstva proračuna na posameznem področju oziroma pri neposrednem uporabniku med postavkami znotraj kontov skupin 40, 41, 42, 43 s sklepom:
1. če nastanejo za to utemeljeni razlogi, ker planiranih sredstev na določenih postavkah zaradi objektivnih razlogov ne bo mogoče porabiti v proračunskem letu, na drugih postavkah pa so izkazane potrebe po povečanju sredstev,
2. če se na določenih postavkah izkažejo prihranki, na drugih pa nastane potreba po dodatnih sredstvih,
3. če to narekuje dinamika izvajanja investicij in njihova realizacija.
O prerazporeditvah poroča župan občinskemu svetu ob polletnem poročilu izvrševanja proračuna oziroma zaključnem računu.
17. člen
Župan lahko prevzema obveznosti s pogodbami, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, če je za ta namen že odprta proračunska postavka in so za ta namen planirana sredstva v proračunu tekočega leta, in sicer v naslednjem največjem obsegu za posamezne namene:
1. Pri tekočih odhodkih konta 40 in tekočih transferih konta 41 obveznosti za posamezne namene ne smejo presegati 25% teh pravic porabe v proračunu za leto 2004.
2. Pri investicijskih odhodkih konta 42 in investicijskih transferih konta 43 obveznosti za posamezne namene ne smejo presegati 75% teh pravic porabe v poračunu za leto 2004.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
18. člen
Pristojni občinski organ lahko opravlja nadzor nad materialnim finančnim in računovodskim poslovanjem porabnikov proračuna po namenu, obsegu in dinamiki porabe. Uporabniki proračuna pa so dolžni predložiti vse zahtevane podatke potrebe za analizo porabe sredstev.
Uporabnikom proračunskih sredstev, ki ne ravnajo v skladu s 7. členom, lahko župan delno ali v celoti začasno ustavi proračunsko financiranje, dokončno pa občinski svet na predlog župana. Župan o tem poroča občinskemu svetu na prvi naslednji seji.
IV. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
19. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2004 lahko zadolži do višine 23,095.000 SIT.
Javna podjetja in javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem občine.
O soglasju odloča župan. Župan odloča tudi o dajanju poroštev za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je občina, pod pogoji, ki jih določa zakon.
V. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI
20. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Cankova v letu 2005, se uporablja ta odlok in sklep župana.
21. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 40302-02/2004
Cankova, dne 16. aprila 2004.
Župan
Občine Cankova
Drago Vogrinčič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti