Uradni list

Številka 53
Uradni list RS, št. 53/2004 z dne 14. 5. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 53/2004 z dne 14. 5. 2004

Kazalo

2516. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah pravilnika o obliki, vsebini in uporabi obrazca za opravljanje tolarskega plačilnega prometa neposrednih in posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov v upravi Republike Slovenije za javna plačila, stran 7044.

Na podlagi 2. in 3. točke prvega odstavka 74. člena Zakona o plačilnem prometu (Uradni list RS, št. 45/03 – uradno prečiščeno besedilo in 37/04) izdaja minister za finance
P R A V I L N I K
o spremembah in dopolnitvah pravilnika o obliki, vsebini in uporabi obrazca za opravljanje tolarskega plačilnega prometa neposrednih in posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov v upravi Republike Slovenije za javna plačila
1. člen
V Pravilniku o obliki, vsebini in uporabi obrazca za opravljanje tolarskega plačilnega prometa neposrednih in posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov v Upravi Republike Slovenije za javna plačila (Uradni list RS, št. 115/02 in 78/03) se priloga 2 nadomesti z novo prilogo 2, ki se glasi:
                                                                     "PRILOGA 2

   Pregled in vsebina osnovnih modelov za sklicevanje na številko obremenitve
in odobritve ter pojasnila za njihovo uporabo

-----------------------------------------------------------------------
   Številka modela                Vsebina modela (razdelitev polja in
                                  pozicija kontrolnih številk v modelu)
-----------------------------------------------------------------------
   00 P1           -               P2              -          P3
   01 (P1          -               P2              -          P3) K
   02 P1           -               (P2)K           -          (P3) K
   03 (P1) K       -               (P2) K          -          (P3) K
   04 (P1) K       -               P2              -          (P3) K
   05 (P1) K       -               P2              -          P3
   06 P1           -               (P2             -          P3) K
   07 P1           -               (P2) K          -          P3
   08 (P1          -               P2) K           -          (P3) K
   09 (P1          -               P2) K           -          P3
   10 (P1) K       -               (P2             -          P3) K
   11 (P1) K       -               (P2) K          -          P3
   12 (P1) K
   18 (P1) K       -               (P2) K          -          P3
   19 (P1) K       -               (P2) K          -          P3
   28 (P1) K       -               (P2) K          -          P3
   38 (P1) K       -               (P2) K          -          P3
   40 (P1) K       -               (P2) K          -          P3
   41 (P1) K       -               (P2)K           -          P3
   48 (P1) K       -               (P2) K          -          P3
   49 (P1) K       -               (P2) K          -          P3
   51 (P1) K       -               (P2) K          -          P3
   55 (P1) K       -               P2              -          P3
   58 (P1) K       -               (P2) K          -          P3
   99*
-----------------------------------------------------------------------

   * Uporablja UJP

   Proračunski uporabnik sam oziroma v dogovoru z Upravo Republike Slovenije za
javna plačila (v nadaljevanju: UJP), izbere številko modela in število podatkov,
ki jih bo uporabljal za številčno označevanje vsebine sklicevanja na številko.
   Številka modela je dvomestni podatek, ki ga proračunski uporabnik vpiše v
predpolje podatka sklicevanja na številko.
   Podatek v polju sklicevanje na številko je lahko izpisan z enim, dvema ali s
tremi podatki (P1 – P2 – P3). Podatki so ločeni z vezajem. Dolžina enega podatka
je omejena na 12 številčnih znakov, tako da vsi trije podatki nimajo več kot 20
številčnih znakov, ne glede na število uporabljenih vezajev (eden ali dva).
   Če je vsebina sklicevanja na številko izkazana z enim podatkom velja, kot da
je to podatek P1, če je izkazana z dvema podatkoma, sta to podatka P1 in P2.
Podatka P2 in P3 se vpišeta brez vodilnih ničel.
   Kontrolna številka podatka (K) je zadnja številka v podatku ali v skupini
podatkov in je njen sestavni del. Izračunana je po modulu 11.
   Izjema od navedenih pravil je struktura podatka v sklicevanju na številko v
primerih, ko proračunski uporabnik kot plačilni nalog uporablja posebno
položnico oziroma posebno nakaznico v skladu s predpisom, ki določa obliko,
vsebino in uporabo posebne položnice in posebne nakaznice ter način poravnavanja
obveznosti pri matični banki s trajnim nalogom, direktno obremenitvijo in
direktno odobritvijo. V teh primerih lahko ima podatek v sklicevanju na številko
le eno skupino podatkov P1 z največ 13 številčnimi znaki, kjer je zadnja
številka v podatku kontrolna številka (K) in je sestavni del podatka. Kontrolna
številka je izračunana po modulu 11.
   Izbira modela je odvisna od odločitve proračunskega uporabnika, kateri
podatki (P) v informaciji morajo biti pod računalniško kontrolo (Pn)K.
   Model 00* se uporablja, ko podatki nimajo kontrolne številke.
   Model 01* se uporablja, ko imajo podatki skupno kontrolno številko.
   Model 02 se uporablja, ko imata podatka P2 in P3 ločeno kontrolno številko.
Podatek P1 nima kontrolne številke.
   Model 03 se uporablja, ko imajo podatki P1, P2 in P3 ločeno kontrolno
številko.
   Model 04 se uporablja, ko imata podatka P1 in P3 ločeno kontrolno številko.
Podatek P2 nima kontrolne številke.
   Model 05 se uporablja, ko ima podatek P1 kontrolno številko. Podatka P2 in
P3 nimata kontrolne številke.
   Model 06 se uporablja, ko imata podatka P2 in P3 skupno kontrolno številko.
Podatek P1 nima kontrolne številke.
   Model 07 se uporablja, ko ima podatek P2 kontrolno številko. Podatki P1 in
P3 nimata kontrolne številke.
   Model 08 se uporablja, ko imata podatka P1 in P2 skupno kontrolno številko.
Podatek P3 ima ločeno kontrolno številko.
   Model 09 se uporablja, ko imata podatka P1 in P2 skupno kontrolno številko.
Podatek P3 nima kontrolne številke.
   Model 10 se uporablja, ko ima podatek P1 ločeno kontrolno številko. Podatka
P2 in P3 imata skupno kontrolno številko.
   Model 11 se uporablja, ko imata podatka P1 in P2 ločeni kontrolni številki.
Podatek P3 nima kontrolne številke. Model 11 je namenjen tudi za plačila
obveznih dajatev in drugih javnofinančnih prihodkov.
   Model 12 se uporablja za vsa plačila s posebno položnico oziroma posebno
nakaznico v skladu s predpisom iz šestega odstavka te priloge.
   Modeli 18, 19, 28, 38, 40, 41, 48, 49 in 51 so namenjeni za plačila,
vračila, uskladitve in popravke obveznih dajatev in drugih javno finančnih
prihodkov in odhodkov ter prihodkov in odhodkov iz lastne dejavnosti neposrednih
uporabnikov državnega in občinskih proračunov.
   Model 55 se uporablja, ko proračunski uporabnik z enim plačilnim navodilom
poravnava več različnih obveznosti istemu upniku. V tem primeru dolžnik pošlje
upniku seznam (specifikacijo) opravljenih plačil na način, ki sta se zanj
dogovorila z upnikom.
   Model 58 se uporablja za posle spremljanja upravljanja z likvidnostjo
sistema enotnega zakladniškega računa.
   Model 99 uporablja UJP za potrebe računalniške obdelave podatkov plačilnega
prometa.
   Izračun kontrolne številke z uporabo modula 11 se opravi takole:
   – posamezne številke v podatku za katerega se izračunava kontrolna številka,
se pomnoži s ponderjem, začne se s številko 2, nadaljuje z desne proti levi
strani podatka,
   – zmnožki številk in ponderjev se seštejejo, seštevek pa deli s številko 11,
   – ostanek pri delitvi se odšteje od številke 11, dobljeni rezultat je
kontrolna številka (K).
   Če je rezultat 10, je kontrolna številka 0 (ničla).
   Številčnih podatkov, pri katerih je seštevek zmnožkov posameznih številk in
ponderjev deljiv s številko 11 (rezultat = 11, kontrolna številka pa 0), UJP ne
priporoča.
   Primeri izračuna kontrolne številke:

a)  podatek                    1   0     2     6     7    4
    ponder                     7   6     5     4     3    2
                               ----------------------------
    seštevek zmnožkov          7 + 0 +   10 +  24 +  21 + 8   = 70
    delitev seštevka z 11      70: 11 =  6 (ostanek 4)
    kontrolna številka         11- 4 =   7 (kontr. št. = 7)
    podatek s kontrolno        1   0     2     6     7    4   7
    številko

b)  podatek                    1    4
    ponder                     3    2
    seštevek zmnožkov          3 +  8 =  11
                               ---------
    delitev seštevka z 11      11:  11 = 1 (ostanek 0)
    kontrolna številka         11 - 0 =  11 (kontr. št. = 0)
    podatek s kontrolno        1    4    0
    številko

c)  podatek                    5    4
    ponder                     3    2
                               ---------
    seštevek zmnožkov          15+  8 =  23
    delitev seštevka z 11      23:  11 = 2 (ostanek 1)
    kontrolna številka         11 – 1 =  10 (kontr. št. 0).
    podatek s kontrolno        5    4    0
    številko

   Kontrolna številka je enomestna, vpiše pa se kot zadnja številka v podatku,
za katerega se izračunava, in je sestavni del tega podatka."

   * Uporaba modela priporočljiva za proračunske uporabnike z manjšim obsegom
plačilnega prometa.
2. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 496-01-5/2004/14
Ljubljana, dne 7. maja 2004.
EVA 2004-1611-0103
dr. Dušan Mramor l. r.
Minister za finance

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti