Uradni list

Številka 59
Uradni list RS, št. 59/2004 z dne 28. 5. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 59/2004 z dne 28. 5. 2004

Kazalo

2749. Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave , stran 7644.

Na podlagi 29. in 49. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 10/98, 74/98, 70/00 in 51/02), statuta Občine Žiri (UVG, št. 18/99) in v skladu z uredbo o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03), je Občinski svet občine Žiri na 7. redni seji dne 26. 2. 2004 na predlog župana sprejel
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave
1. člen
V odloku o organizaciji in delovnem področju občinske uprave (UVG, št. 37/95) se spremeni 6. člen, ki se glasi:
»Za opravljanje nalog občinske uprave se v Občini Žiri ustanovi enovita občinska uprava s sedežem Loška cesta 1, 4226 Žiri, in z uradnim elektronskim naslovom: obcina.ziri@obcina.ziri.si.
Občinska uprava ima dve organizacijski enoti, in sicer:
– urad župana in
– režijski obrat.«
2. člen
Spremeni se 7. člen, ki se glasi:
»Občinska uprava zagotavlja:
– strokovno, učinkovito in racionalno izvrševanje nalog občinske uprave,
– zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti strank in drugih udeležencev v postopkih,
– polno zaposlenost zaposlenih v občinski upravi in
– učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami.«
3. člen
Spremeni se prvi odstavek 8. člena, ki se glasi:
»Urad župana opravlja upravne, strokovne, organizacijsko-tehnične in administrativne naloge na področju:
– splošnih zadev,
– normativno-pravnih zadev,
– upravnih zadev,
– javnih financ,
– gospodarskih dejavnosti in kmetijstva,
– družbenih dejavnosti,
– varstva okolja in urejanja prostora,
– gospodarskih javnih služb in infrastrukture,
– inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva,
– gospodarjenja s stavbnimi zemljišči,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
Naloge strokovnega in organizacijskega značaja. ki so pomembne za delovanje organov občine in delo občinske uprave, so:«
4. člen
Prvi odstavek 9. člena se spremeni, tako da se glasi:
»Na področju javnih financ in pravnih zadev opravlja urad župana naslednje naloge:«
Doda se nova alinea, ki se glasi:
»– analizira in pripravlja kalkulacije cen storitev, ki so v pristojnosti občine.«
5. člen
Prvi odstavek 10. člena se spremeni, tako da se glasi:
»Na področju gospodarstva in urejanja prostora opravlja urad župana naslednje naloge:«
6. člen
11. člen se dopolni z novo alineo, ki se glasi:
»– pridobivanje mineralnih agregatov«.
7. člen
Spremeni se naslov III. poglavja, ki se glasi:
»III. NAČIN DELA, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI ZAPOSLENIH«
Naslov se zapiše za 11. členom.
8. člen
Spremeni se 12. člen, ki se glasi:
»Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter občinsko upravo usmerja in nadzira ter daje navodila za njeno vodenje.«
9. člen
Spremeni se 13. člen, tako da se glasi:
»Občinsko upravo in režijski obrat neposredno vodi direktor občinske uprave, ki ga imenuje in razrešuje župan. Direktor občinske uprave je uradnik po zakonu, ki ureja položaj javnih uslužbencev.
Direktor občinske uprave:
– neposredno vodi občinsko upravo, organizira in koordinira delo zaposlenih v občinski upravi in jim nudi strokovno pomoč, razporeja delo med zaposlene v občinski upravi in skrbi za delovno disciplino,
– izdaja odločbe v upravnem postopku na I. stopnji,
– opravlja najzahtevnejše naloge občinske uprave in vodi ter sodeluje v najzahtevnejših projektnih skupinah v občini,
– skrbi za zakonito, učinkovito in smotrno opravljanje nalog občinske uprave.
Direktor občinske uprave lahko izdaja odločbe in druge akte, ki se nanašajo na uresničevanje pravic, obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi, če ga župan za to pooblasti. Direktor občinske uprave lahko pooblasti za posamezne naloge iz svoje pristojnosti druge zaposlene v občinski upravi.
Direktor občinske uprave je za svoje delo odgovoren županu.
Za direktorja občinske uprave je lahko imenovan kandidat z najmanj visoko strokovno izobrazbo.«
10. člen
Spremeni se 15. člen, ki se odslej glasi:
»Kot posvetovalno telo župana se v občinski upravi izoblikuje kolegij, ki obravnava pomembna vprašanja s področja dela občinske uprave. Sestavo kolegija določi župan. Kolegij sklicuje župan po potrebi. Za obravnavanje vprašanj, ki se nanašajo na neposredno vodenje uprave, lahko skliče kolegij tudi direktor občinske uprave.«
11. člen
Spremeni se 16. člen, ki se odslej glasi:
»Zaposleni v občinski upravi opravljajo naloge iz občinske pristojnosti skladno s predpisi ter pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest, s katerim župan, na predlog direktorja občinske uprave, določi razvrstitev in število delovnih mest v občinski upravi ter razvrstitev nalog iz posameznega delovnega področja v okviru delovnih mest.
O imenovanju oziroma sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi odloča župan oziroma po njegovem pooblastilu direktor občinske uprave.
Zaposleni v občinski upravi so za svoje delo odgovorni direktorju občinske uprave, disciplinsko in odškodninsko pa županu.«
12. člen
Črtata se 19. in 20. člen. Sedanji 21. člen postane 19. člen, sedanji 22. člen pa postane 20. člen.
13. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 102-02-1/2004
Žiri, dne 27. februarja 2004.
Župan
Občine Žiri
Bojan Starman l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti