Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni skupnosti (Uradni list RS, št. 72/93), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 18. člena Statuta Občine Kobarid (Uradni list RS, št. 8/2000, 79/2000, 53/2002, 74/2002 in 80/2003) je Občinski svet Občine Kobarid na svoji 15.redni seji dne 27. 5. 2004 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kobarid za leto 2004
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Kobarid za leto 2004 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po področjih funkcionalne klasifikacije javno finančnih izdatkov, in posebni del, načrt razvojnih programov, načrt delovnih mest občinske uprave, načrt nabave osnovnih sredstev občinske uprave ter načrt prodaje stvarnega premoženja so priloge k temu odloku.
Splošni del proračuna Občine Kobarid za leto 2004 se določa v naslednjih zneskih v SIT.
A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
---------------------------------------------------------------
Skup. podskup. Naziv konta Proračun
Konto, podkon. 2004
---------------------------------------------------------------
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 809,255.933
TEKOČI PRIHODKI (70 + 71) 368,041.000
70 DAVČNI PRIHODKI
(700+701+702+703+704+705+706) 308,015.000
700 DAVEK NA DOHODEK IN DOBIČEK 236,190.000
703 DAVKI NA PREMOŽENJE 37,499.000
704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO
IN STORITVE 34,326.000
71 NEDAVČNI PRIHODKI
(710+711+712+713+714) 60,026.000
710 UDELEŽBA NA DOBIČKU
IN DOHODKI OD PREMOŽENJA 55,000.000
711 TAKSE IN PRISTOJBINE 3,276.000
712 DENARNE KAZNI 50.000
714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI 1,700.000
72 KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722) 106,157.000
720 PRIHODKI OD PRODAJE STAVB 61,557.000
722 PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ
IN NEMATERIALNO PREMOŽENJE 44,600.000
73 PREJETE DONACIJE (730 + 731) –
74 TRANSFERNI PRIHODKI 335,057.933
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 962,899.180
40 TEKOČI ODHODKI
(400+401+402+403+404+409) 230,685.351
400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI
ZAPOSLENIM 64,672.081
401 PRISPEVKI DELODAJALCEV
ZA SOCIALNO VARNOST 8,608.640
402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE 148,523.076
403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI 8,081.554
409 REZERVE 800.000
41 TEKOČI TRANSFERI
(410+411+412+413+414) 327,847.318
410 SUBVENCIJE 1,900.000
411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN
GOSPODINJSTVOM 101,941.864
412 TRANSFERI NEPROFITNIM
ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM 42,217.995
413 DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI 181,787.459
42 INVESTICIJSKI ODHODKI (420) 272,256.908
420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH
SREDSTEV 272,256.908
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI (430) 132,109.604
430 INVESTICIJSKI TRANSFERI 132,109.604
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK –
PRIMANJKLJAJ (I.–II.) –153,643.247
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POS.
IN PRODAJE KAP.D. (750+751+752) 600.000
V. DANA POSOJILA IN POVEČ.KAPITAL.
DELEŽEV (440+441+442) –
SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.–V.) –
SKUPNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ)
(I. + IV.) – (II. + V.) –153,043.247
C) RAČUN FINANCIRANJA
VII. ZADOLŽEVANJE (500) 165,000.000
VIII. ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA 12,400.000
IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV
NA RAČUNIH (I.+IV.+VIII.)–(II.+V.+IX.) – 443.247
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII. – VIII.) 152,600.000
XI. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU KONEC
PRETEKLEGA LETA 684.373
XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU
KONEC LETA 241.126
---------------------------------------------------------------
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan ali druga oseba po njegovem pooblastilu.
V primeru težav pri izvajanju proračuna, je odgovorna oseba za izvajanje proračuna do sprejetja morebitnega rebalansa, dolžna izvajati proračun tako, da se poravnajo obveznosti iz naslova dotacij, ki niso zakonsko obvezne, v sorazmerno znižanem znesku za vse upravičence.
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan lahko po predhodnem pisnem soglasju pristojnih odborov, izvede prerazporeditev pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna največ do višine ±20%. Za večje prerazporeditve mora župan predlagati rebalans.
Župan na vsaki seji občinskega sveta poroča ustno, najmanj pa na vsake tri mesece, pisno poroča občinskemu svetu o izvrševanju veljavnega proračuna in o vsebinski in finačni realizaciji vseh odprtih postavk.
Konec leta z zaključnim računom poroča Občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2004 in njegovi realizaciji.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti proračuna, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih petih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem proračunu 2004.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem proračunu 2004.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
6. člen
Proračunski sklad je:
– račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 200.000 tolarjev župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
Tekoča proračunska rezerva je namenjena financiranju nalog in obveznosti, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva. O njeni porabi odločajo župan, Odbor za gospodarstvo, Odbor za negospodarstvo in Odbor za turizem, vendar le do višine 100.000 SIT za posamezno vlogo.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
7. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga in o tem s pisnim poročilom obvestiti občinski svet.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2004 lahko zadolži do višine 200,000.000 tolarjev.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti pri dolgoročnem zadolževanju javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Kobarid, v letu 2004 ne sme preseči skupne višine glavnic 5,000.000 tolarjev.
9. člen
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja) se lahko v letu 2004 zadolžijo le s prehodnim soglasjem občinskega sveta.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
10. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Kobarid v letu 2004, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
11. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 40302-1/03
Kobarid, dne 27. maja 2004.
Župan
Občine Kobarid
Pavel Gregorčič l. r.