Uradni list

Številka 67
Uradni list RS, št. 67/2004 z dne 18. 6. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 67/2004 z dne 18. 6. 2004

Kazalo

3043. Odlok o ustanovitvi javnega zavoda za upravljanje spomenikov in kulturne dediščine Občine Rogatec, stran 8362.

Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, Uradni list RS, št. 17/91-I, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94 – odl. US, 8/96 in 36/00), 26. in 135. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 96/02) in 16. člena Statuta Občine Rogatec (Uradni list RS, št. 35/99 in 55/01) je Občinski svet občine Rogatec na 11. redni seji dne 31. 5. 2004 sprejel
O D L O K
o ustanovitvi javnega zavoda za upravljanje spomenikov in kulturne dediščine
Občine Rogatec
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom Občina Rogatec uskladi delovanje javnega zavoda za upravljanje spomenikov in kulturne dediščine Občine Rogatec – Rogaška dediščina (v nadaljnjem besedilu: zavod) z določbami Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 96/02), ureja njegov status, razmerja med ustanoviteljico in zavodom ter temeljna vprašanja glede organizacije, dejavnosti in načina financiranja zavoda.
Ustanoviteljica zavoda je Občina Rogatec. Ustanoviteljske pravice in obveznosti zavoda izvaja župan, kolikor zakon ali ta odlok ne določata drugače.
2. člen
Poslanstvo javnega zavoda je skrb za spoznavanje, ohranjanje, razumevanje in predstavljanje kulturne in naravne dediščine zgornjesotelske regije ter kulturne dediščine širšega slovenskega prostora.
Z evidentiranjem, zbiranjem, hranjenjem, dokumentiranjem, preučevanjem in prezentiranjem kulturne dediščine in specifičnega kulturnega izročila javni zavod ohranja zgodovinski spomin lokalnega območja in ga preko obiskovalcev prenaša na prihodnje rodove. S svojo dejavnostjo, predstavljanjem kulturne dediščine javnosti, ima zavod pomembno vlogo pri krepitvi kulturne identitete in oblikovanju zavesti o enotnem gospodarskem in kulturnem prostoru sotelske regije.
Javni zavod je namenjen obiskovalcem vseh starostnih skupin, zlasti šolski mladini, starejšim obiskovalcem in strokovni javnosti, ki jim na sodoben način predstavlja kulturno in naravno dediščino in si prizadeva za oblikovanje pozitivnega odnosa do nje.
V okviru svojega poslanstva zavod zagotavlja trajno in nemoteno izvajanje upravljanja spomenikov Muzej na prostem Rogatec, Strmol, Rogatec Grad, Naselbinsko območje Rogatec in ostalih spomenikov ter kulturne dediščine na območju Občine Rogatec v skladu s pogodbo o upravljanju posamezne javne kulturne infrastrukture, ki jo zavod sklene z ustanoviteljico oziroma pristojnim ministrstvom.
V skladu s sklepom Vlade Republike Slovenije št. 636-11/2001-1 z dne, 21. 6. 2001, ima zavod v upravljanju naslednje nepremično premoženje kot javno kulturno infrastrukturo s pripadajočimi muzejskimi zbirkami: Rogatec – Muzej na prostem Rogatec (EŠD 626).
3. člen
Ime zavoda: JAVNI ZAVOD ZA UPRAVLJANJE SPOMENIKOV IN KULTURNE DEDIŠČINE OBČINE ROGATEC – ROGAŠKA DEDIŠČINA
Skrajšano ime: ZAVOD ROGAŠKA DEDIŠČINA – ROGATEC
Sedež javnega zavoda: Ptujska cesta 23, Rogatec
Zavod je pravna oseba.
Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Celju pod registrsko številko 200003913.
II. DEJAVNOSTI ZAVODA
4. člen
Glede na namen zaradi katerega je zavod ustanovljen opravlja znotraj javne službe naloge:
– varuje kulturno dediščino, ohranja materialne in vsebinske lastnosti predmetov, skupin predmetov oziroma objektov ali območij, ki so opredeljeni kot kulturna dediščina, skrbi za njihovo celovitost in neokrnjenost
– zagotavlja javno dostopnost kulturne dediščine, ter omogoča njeno proučevanje in raziskovanje,
– skrbi za uveljavljanje in razvoj kulturne dediščine
– v sodelovanju s pristojnim zavodom, zadolženim za izvajanje javne službe, evidentira, zbira, hrani, dokumentira, raziskuje, inventarizira, predstavlja in popularizira kulturno dediščino na podlagi zbiralne politike in poslanstva javnega zavoda
– v sodelovanju s pristojnim zavodom, zadolženim za izvajanje javne službe, varuje, konzervira, restavrira in hrani zbirke, ter jih dopolnjuje v skladu s poslanstvom javnega zavoda
– aktivno sodeluje na področju znanstvenega in kulturnega sodelovanja z drugimi muzeji ter raziskovalnimi ustanovami
– posreduje podatke o etnološki in zgodovinski dediščini območja Občine Rogatec in skrbi za dostopnost podatkov javnosti
– predstavlja kulturno in krajevno zgodovino območja Občine Rogatec
– pripravlja in izvaja pedagoške programe za ciljne skupine ter programe za težje prilagodljive družbene skupine
– omogoča dostopnost do podatkov in programov telesno oviranim osebam
– pripravlja in izvaja programe usposabljanja na področju domačih obrti
– oblikuje urnik odpiralnega časa za ogled razstav in cenik, ki sta javno objavljena
– skrbi za stalne razstave in pripravlja dodatne muzejske demonstracije ali študijske razstave iz svojih zbirk, pri razstavah sodeluje z domačimi in tujimi muzeji ter drugimi ustanovami
– se povezuje z drugimi muzeji na področju restavratorsko-konservatorske dejavnosti
– letni program prireditev zaradi dostopnosti usklajuje z drugimi programi v občini in razstavnimi termini drugih muzejev
– vodi interno strokovno knjižnico za področje svoje dejavnosti
– izvaja arhivsko dejavnost nad gradivom, ki ga hrani
– izdaja tiskano gradivo, video, zvočne in računalniške zapise, ki izhajajo iz poslanstva muzeja ter druge oblike promocijskega materiala s področja dejavnosti javnega zavoda
– upravlja z zaupanimi nepremičninami, ki tvorijo javno infrastrukturo na področju kulture.
Poleg nalog iz prejšnjega odstavka opravlja zavod tudi naslednje naloge:
– načrtuje in izvaja raziskovalno dejavnost v skladu s poslanstvom zavoda
– organizira in izvaja kongresne, protokolarne, izobraževalne, družabne in druge prireditve v prostorih javnega zavoda
– organizira in izvaja razne oblike izobraževanja (tečaji, seminarji, umetniške delavnice ipd.) s področja dejavnosti oziroma kulture in umetnosti
– oddaja prostore in tehnično opremo za izvedbo vseh vrst prireditev
– založništvo publikacij vseh vrst, povezanih z dejavnostjo javnega zavoda
– prodaja publikacij vseh vrst, likovnih del, replik eksponatov, izdelkov domače in umetne obrti, informativno-oglaševalskega gradiva, knjig, nosilcev zvoka in videokaset, spominkov ipd., zlasti s tematiko s področja naravne in kulturne dediščine, umetnosti itd.
– izvaja gostinske storitve za obiskovalce razstav in drugih kulturnih prireditev ter za zaposlene
– oblikuje in izvaja promocijo ter trženje turističnih programov, produktov in storitev
– opravlja druge naloge v soglasju z občino ustanoviteljico.
5. člen
Naloge iz prejšnjega člena, ki jih zavod opravlja, so v skladu z uredbo o uvedbi in uporabi standardne klasifikacije dejavnosti (Uradni list RS, št. 2/02) razvrščene:
– DB/17.200   Tkanje tekstilij
– DB/17.400   Proizvodnja tekstilnih izdelkov, razen oblačil
– DB/18.220   Proizvodnja drugih vrhnjih oblačil
– DD/20.510   Proizvodnja drugih izdelkov iz lesa
– DD/20.520   Proizvodnja izdelkov iz plute, slame in protja
– DE/22.110   Izdajanje knjig
– DE/22.120   Izdajanje časopisov
– DE/22.130   Izdajanje revij in periodike
– DE/22.140   Izdajanje posnetih nosilcev zvočnega zapisa
– DE/22.150   Drugo založništvo
– DE/22.310   Razmnoževanje zvočnih zapisov
– DE/22.320   Razmnoževanje video zapisov
– DE/22.330   Razmnoževanje računalniških zapisov
– G/51.160    Posredništvo pri prodaji tekstila, oblačil, obutve, usnjenih
              izdelkov
– G/51.180    Posredništvo, specializirano za prodajo drugih določenih
              izdelkov
– G/52.110    Trgovina na drobno v nespecializiranih prodajalnah, pretežno z živili
– G/52.250    Trgovina na drobno z alkoholnimi in brezalkoholnimi pijačami
– G/52.410    Trgovina na drobno s tekstilom
– G/52.470    Trgovina na drobno s knjigami, časopisi, revijami, papirjem,
              pisalnimi potrebščinami
– G/52.486    Trgovina na drobno z umetniškimi izdelki
– G/52.488    Trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah,
              d.n.
– G/52.610    Trgovina na drobno po pošti
– G/52.620    Trgovina na drobno na tržnicah in stojnicah
– H/55.301    Dejavnost restavracij in gostiln
– H/55.302    Dejavnost okrepčevalnic, samopostrežnih restavracij
– H/55.303    Dejavnost slaščičarn, kavarn
– H/55.400    Točenje pijač
– I/60.230    Drug kopenski potniški promet
– I/63.300    Dejavnost potovalnih agencij in organizatorjev potovanj; s
              turizmom povezane dejavnosti
– K/70.110    Organizacija izvedbe nepremičninskih projektov za trg
– K/70.200    Dajanje lastnih nepremičnin v najem
– K/70.320    Upravljanje z nepremičninami za plačilo ali po pogodbi
– K/71.401    Izposojanje športne opreme
– K/73.101    Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju
              naravoslovja
– K/73.201    Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju
              družboslovja
– K/73.202    Raziskovanje in eksperimentalni razvoj na področju
              humanistike
– K/74.400    Oglaševanje
– K/74.810    Fotografska dejavnost
– K/74.871    Prirejanje razstav, sejmov in kongresov
– K/74.873    Druge poslovne dejavnosti, d.n.
– M/80.422    Drugo izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje, d.n.
– O/92.320    Obratovanje objektov za kulturne prireditve
– O/92.511    Dejavnost knjižnic
– O/92.512    Dejavnost arhivov
– O/92.521    Dejavnost muzejev
– O/92.522    Varstvo kulturne dediščine
– O/92.720    Druge dejavnosti za sprostitev, d.n
III.ORGANI ZAVODA
6. člen
Organa zavoda sta:
– direktor in
– svet
Direktor
7. člen
Direktor zastopa, predstavlja in vodi poslovanje zavoda ter odgovarja za zakonitost in strokovnost dela zavoda.
Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo dobrega gospodarstvenika.
Direktorja imenuje Občinski svet občine Rogatec, na podlagi javnega razpisa ter po predhodnem mnenju sveta. Poleg javnega razpisa se lahko povabi posamezne kandidate tudi neposredno. Javni razpis objavi Občinska uprava občine Rogatec.
Mandat direktorja traja pet let, po izteku te dobe je lahko ponovno imenovan.
Če direktorju predčasno preneha mandat in se ne izpelje redni postopek imenovanja, imenuje ustanovitelj vršilca dolžnosti, vendar največ za eno leto.
Ustanovitelj imenuje vršilca dolžnosti tudi v primeru, da je bil izpeljan javni razpis za imenovanje direktorja, pa se ni nihče prijavil oziroma nihče izmed prijavljenih kandidatov ni bil izbran.
Na podlagi akta o imenovanju direktorja, sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta njegov predsednik. Delovno razmerje z direktorjem se sklene za določen čas, čas trajanja mandata.
8. člen
Za direktorja je lahko imenovan kandidat, ki poleg splošnih pogojev izpolnjuje naslednje pogoje:
– ima univerzitetno oziroma najmanj VI. stopnjo izobrazbe ene izmed strok, zastopanih v dejavnostih javnega zavoda,
– ima najmanj deset let delovnih izkušenj, od tega najmanj pet let na vodstvenih delovnih mestih
– poznavanje dela v javnem zavodu
– aktivno znanje slovenskega in najmanj enega svetovnega jezika.
Kandidat mora ob prijavi predložiti program dela oziroma poslovnega in programskega razvoja zavoda za mandatno obdobje.
9. člen
Direktor je lahko razrešen pred potekom mandata:
– če sam zahteva razrešitev,
– če nastane kateri od razlogov, ko po predpisih o delovnih razmerjih preneha delovno razmerje po samem zakonu,
– če direktor pri svojem delu ne ravna po predpisih in splošnih aktih zavoda ali neutemeljeno ne izvršuje sklepov organov zavoda ali ravna v nasprotju z njimi,
– če direktor s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzroči zavodu večjo škodo ali če zanemarja ali malomarno opravlja svoje dolžnosti, tako da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju dejavnosti zavoda,
– zaradi bistvenih sprememb dejavnosti, zaradi katere je ustanovljen zavod,
– zaradi prenosa ustanoviteljstva.
Občinski svet občine Rogatec mora pred sprejemom sklepa o razrešitvi pridobiti predhodno mnenje sveta ter seznaniti direktorja o razlogih za razrešitev in mu dati možnost, da se v roku 8 dni od dneva seznanitve o njih izjavi.
Če svet ne da mnenja v roku 30 dni, se šteje za pozitivno oziroma da je soglasje za razrešitev podano.
10. člen
Naloge direktorja:
– načrtuje, organizira in vodi delo in poslovanje zavoda
– sprejema strateški načrt
– sprejema program dela in finančni načrt
– sprejema akt o organizaciji dela po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v javnem zavodu
– sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v javnem zavodu,
– sprejema kadrovski načrt
– sklepa zavodsko kolektivno pogodbo, če jo zavod ima
– sprejema načrt nabav osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja
– sprejema druge splošne akte, razen če ni s tem odlokom ali drugimi predpisi določeno, da jih sprejema ustanovitelj oziroma svet javnega zavoda
– poroča ustanoviteljici in svetu javnega zavoda o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje javnega zavoda
– pripravi letno poročilo
– izvršuje sklepe in odločitve sveta javnega zavoda in drugih organov
– oblikuje predloge dodatnih programov in dodatnih storitev
– skrbi za trženje storitev in določa cene javnih kulturnih dobrin in storitev
– skrbi za promocijo javnega zavoda
– skrbi za sodelovanje z drugimi zavodi in organizacijami
– zagotavlja obveščanje delavcev v skladu s predpisi
– zagotavlja javnost dela
– določa podatke, ki se štejejo za poslovno tajnost
– izvaja vse pristojnosti s področja delovnih razmerij v skladu z veljavnimi predpisi
– odloča o disciplinski in odškodninski odgovornosti delavcev v skladu z veljavnimi predpisi
– odloča o razporejanju delovnega časa in odreja delo preko polnega delovnega časa
– določa plače o delovni uspešnosti in o napredovanju delavcev v skladu s predpisi
– imenuje delovne skupine ali druga telesa za izvedbo določenih nalog ali preučitev posameznih vprašanj iz svoje pristojnosti
– opravlja druga dela in naloge, ki jih določajo zakon in drugi predpisi, ta sklep in splošni akti javnega zavoda.
K aktom iz druge, tretje, četrte, pete, šeste, sedme, osme in trinajste alinee tega člena, daje soglasje svet javnega zavoda.
11. člen
Direktor zastopa in predstavlja javni zavod pred državnimi organi, organi lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil, ter v pravnih poslih z drugimi pravnimi in fizičnimi osebami v okviru potrjenega letnega finančnega načrta.
Izjemo predstavljajo pravni posli pridobitve stvarnega premoženja za potrebe javnega zavoda in pravni posli razpolaganja s stvarnim premoženjem, s katerim javni zavod upravlja, o čemer mora podati predhodno soglasje svet zavoda.
Nepremično premoženje za potrebe delovanja javnega zavoda na območju Občine Rogatec pridobiva občina ustanoviteljica in ga prenese javnemu zavodu v upravljanje.
Direktor lahko pri uresničevanju svojih pooblastil, določenih z zakonom in tem aktom, prenese opravljanje posameznih zadev na posamezne delavce s posebnimi pooblastili v skladu z aktom o notranji organizaciji dela in sistemizaciji delovnih mest.
Svet zavoda
12. člen
Svet zavoda sestavlja šest članov:
– dva predstavnika Občine Rogatec
– dva predstavnika zainteresirane javnosti oz uporabnikov
– dva predstavnika delavcev.
Mandat članov sveta zavoda traja pet let in so po preteku mandata lahko ponovno imenovani. Svetu zavoda začne teči mandat z dnem konstituiranja.
Direktor je dolžan o prenehanju mandata obvestiti občino ustanoviteljico devetdeset dni pred potekom mandata članom sveta zavoda.
Prvo konstitutivno sejo sveta skliče direktor v roku 30 dni po imenovanju oziroma po izvolitvi predstavnikov delavcev in prejemu predlogov.
Na prvi konstitutivni seji člani izmed sebe izvolijo predsednika in namestnika.
Svet zavoda sklepa veljavno, če je na seji navzoča večina članov sveta.
Svet zavoda sprejema odločitve z večino glasov vseh članov.
Podrobnejše delovanje uredi svet zavoda s poslovnikom.
13. člen
Predstavnika delavcev javnega zavoda izvolijo delavci javnega zavoda na neposrednih in tajnih volitvah izmed sebe. Postopek volitev predstavnikov delavcev uredijo delavci oziroma njihov organ v posebnem aktu v skladu s predpisi, ki urejajo sodelovanje delavcev pri upravljanju.
14. člen
Predstavnika zainteresirane javnosti imenuje v svet javnega zavoda direktor, na predlog Kulturniške zbornice RS.
15. člen
Naloge sveta:
– nadzira zakonitost dela in poslovanja javnega zavoda
– spremlja, analizira in ocenjuje delovanje javnega zavoda
– predlaga ustanoviteljici revizijo poslovanja, ki jo lahko opravi tudi notranji revizor, pooblaščen s strani ustanoviteljice
– ocenjuje delo direktorja
– daje soglasje k strateškemu načrtu, programu dela, finančnemu načrtu, sistemizaciji delovnih mest, organizaciji dela, kadrovskemu načrtu, k zavodski kolektivni pogodbi, načrtu nabav ter nadzira njihovo izvajanje
– daje soglasje k cenam javnih kulturnih dobrin, k pravnim poslom pridobitve stvarnega premoženja za potrebe javnega zavoda in pravni posli razpolaganja s stvarnim premoženjem, s katerim javni zavod upravlja
– daje predhodno mnenje k imenovanju direktorja javnega zavoda
– daje ustanovitelju pobudo za razrešitev direktorja
– daje predhodno mnenje k razrešitvi direktorja, razen če je sam dal pobudo za njegovo razrešitev
– sklepa pogodbo o zaposlitvi z direktorjem in izvaja pravice in dolžnosti delodajalca v razmerju do direktorja
– obravnava vprašanja s področja strokovnega dela javnega zavoda in daje direktorju mnenja, predloge in pobude za reševanje teh vprašanj
– na predlog direktorja imenuje stalne ali občasne komisije za obravnavo vprašanj iz svoje pristojnosti
– daje druge pobude in predloge v zvezi z delovanjem javnega zavoda
– izvaja druge naloge v skladu z veljavnimi predpisi, tem sklepom in splošnimi akti javnega zavoda.
16. člen
Član sveta zavoda je lahko razrešen pred potekom mandata za katerega je imenovan, če:
– postane poslovno nesposoben ali umre,
– sam zahteva razrešitev,
– se neopravičeno ne udeleži dveh sej zaporedoma, oziroma treh sej od štirih sklicanih,
– pri svojem delu ne ravna v skladu s predpisi,
– ne opravlja svojih nalog oziroma jih ne opravlja strokovno.
V primeru predčasne razrešitve člana se za čas do izteka mandata imenuje oziroma izvoli nov član po istem postopku kot je bil imenovan oziroma izvoljen razrešeni član.
Zaposleni v zavodu lahko izvoljenega predstavnika delavcev odpokličejo, pogoje in način pa določijo v posebnem aktu.
17. člen
Člana sveta zavoda razreši ustanovitelj oziroma tisti, ki ga je imenoval, na predlog direktorja ali sveta zavoda.
SREDSTVA ZA DELO IN ODGOVORNOST
ZA OBVEZNOSTI ZAVODA
18. člen
Zavod pridobiva sredstva za opravljanje svoje dejavnosti:
– iz proračunskih sredstev ustanovitelja in iz drugih javnih sredstev,
– z vstopninami,
– s prodajo blaga in storitev na trgu,
– lahko pa tudi iz drugih virov (donacije, dotacije, sponzorstvo, kandidatura na javnih natečajih, idr.).
19. člen
Presežek prihodkov nad odhodki zavod nameni za izvajanje in razvoj svoje dejavnosti.
O načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki odloča ustanovitelj na predlog direktorja po predhodnem soglasju sveta zavoda.
O načinu pokrivanja morebitnega primanjkljaja odloča ustanovitelj na predlog direktorja.
PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA
V PRAVNEM PROMETU
20. člen
Zavod je pravna oseba, ki nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi, v svojem imenu in za svoj račun.
Zavod odgovarja za svoje obveznosti z vsemi sredstvi, s katerimi lahko razpolaga.
21. člen
Zavod prevzema odgovornost za dobro gospodarjenje z vsemi sredstvi, s katerimi opravlja svojo dejavnost.
22. člen
Premoženje, s katerim zavod upravlja je last ustanovitelja. S premičnim premoženjem razpolaga zavod samostojno, z nepremičninami pa samo po predhodnem soglasju ustanovitelja oziroma Vlade RS za neodplačno preneseno javno infrastrukturo.
ODGOVORNOSTI USTANOVITELJA ZA OBVEZNOSTI ZAVODA TER MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJA IN ZAVODA
23. člen
Za obveznosti zavoda subsidiarno odgovarja ustanovitelj do višine sredstev, ki se v tekočem letu zagotavljajo iz proračuna ustanovitelja za delovanje zavoda.
Ustanovitelj ne odgovarja za obveznosti zavoda iz naslova drugih dejavnosti, ki jih zavod opravlja za druge naročnike.
PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
24. člen
Svet javnega zavoda se konstituira najkasneje v treh mesecih od uveljavitve tega odloka. Do takrat opravljajo naloge obstoječi organi.
Z dnem uveljavitve tega odloka nadaljuje z delom dosedanji direktor do izteka mandata za katerega je bil imenovan.
25. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka se preneha uporabljati Statut Zavoda Rogaška dediščina – Rogatec z dne 23. 6. 2001, razen v določbah, ki urejajo volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda, ki se smiselno uporabljajo za prve volitve predstavnikov delavcev v svet zavoda in niso v nasprotju s predpisi in tem odlokom.
26. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok o ustanovitvi javnega zavoda za upravljanje spomenikov in kulturne dediščine Občine Rogatec (Uradni list RS, št. 63/00).
27. člen
Direktor poskrbi za vpis na podlagi tega odloka v sodni register.
28. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 06202-0039/2004
Rogatec, dne 31. maja 2004.
Župan
Občine Rogatec
Martin Mikolič, univ. dipl. inž. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti