Uradni list

Številka 137
Uradni list RS, št. 137/2004 z dne 23. 12. 2004
Uradni list

Uradni list RS, št. 137/2004 z dne 23. 12. 2004

Kazalo

5895. Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Zdravstveni dom Ravne na Koroškem, stran 16372.

Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91 in 8/96), 7. člena Zakona o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS, št. 9/92, 37/95, 8/96, 90/99, 31/00, 45/01), 21. in 22. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 45/1994, 57/94, 14/95, 20/95, 63/95, 73/95, 9/96, 39/96, 44/96, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98, 74/98, 12/99, 16/99, 59/99, 70/00, 100/00, 28/01, 87/01, 16/02, 51/02) in v skladu s statuti občin so občinski sveti:
občine Ravne na Koroškem na seji, dne 19. 2. 2004,
občine Prevalje na seji, dne 4. 2. 2004,
občine Mežica na seji, dne 18. 11. 2004,
občine Črna na Koroškem na seji, dne 27. 10. 2004
sprejeli
O D L O K
o ustanovitvi javnega zavoda Zdravstveni dom Ravne na Koroškem
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom ustanavljajo Občine Ravne na Koroškem, Prevalje, Mežica in Črna na Koroškem (v nadaljevanju: ustanoviteljice) javni zavod Zdravstveni dom Ravne na Koroškem za opravljanje osnovne zdravstvene dejavnosti na svojem območju.
2. člen
Javni zavod opravlja dejavnost na sedežu zavoda in v dislociranih enotah – zdravstvenih postajah na Prevaljah, v Mežici in v Črni na Koroškem.
Zdravstveni dom Ravne na Koroškem je pravna oseba s statusom javnega zdravstvenega zavoda, z obveznostmi in odgovornostjo v pravnem prometu, kot to določata zakon in ta odlok.
II. IME IN SEDEŽ JAVNEGA ZAVODA
3. člena
Ime javnega zavoda je: Zdravstveni dom Ravne na Koroškem.
Skrajšano ime javnega zavoda je: ZD Ravne.
Sedež javnega zavoda je: Ob Suhi 11, Ravne na Koroškem.
4. člen
Javni zavod Zdravstveni dom Ravne na Koroškem lahko spremeni ime in sedež po predhodnem soglasju ustanoviteljic. V pravnem prometu mora zavod uporabljati ime iz 3. člena tega odloka.
III. ORGANIZIRANOST JAVNEGA ZAVODA
5. člen
Notranjo organizacijo javnega zavoda, strokovne enote, službe in lokacije, na katerih javni zavod izvaja dejavnosti, določa javni zavod s statutom in drugimi akti.
6. člen
Javni zavod lahko organizira nove organizacijske enote le v skladu z mrežo javne zdravstvene službe in v soglasju z ustanoviteljicami.
IV. DEJAVNOST JAVNEGA ZAVODA
7. člen
Javni zavod opravlja del zdravstvene dejavnosti kot javno službo, katere izvajanje je v javnem interesu. V skladu z Zakonom o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS, št. 9/92, 45/94, 37/95, 8/96, 59/99, 90/99) in Uredbo o uvedbi in uporabi standardne klasifikacije dejavnosti (Uradni list RS, št. 02/02) so dejavnosti zavoda:
Šifra                   Vsebina
85.121  splošna izvenbolnišnična zdravstvena dejavnost,
85.122  specialistična izvenbolnišnična zdravstvena
        dejavnost,
85.130  zobozdravstvena dejavnost
85.141  sam.zdravstvene dejavnosti, ki jih ne opravljajo
        zdravniki.
V. ORGANI JAVNEGA ZAVODA
8. člen
Z javnim zavodom upravljajo in vodijo posle organi, v mejah pooblastil in nalog, ki jih v skladu z zakonom določata ta odlok in statut javnega zavoda.
Organi zdravstvenega doma so:
– svet javnega zavoda
– strokovni svet in
– direktor javnega zavoda.
Javni zavod lahko ima tudi druge organe, ki jih določajo drugi zakoni ali statut javnega zavoda.
Svet javnega zavoda
9. člen
Organ upravljanja je svet javnega zavoda.
Svet javnega zavoda šteje sedem članov in ga sestavljajo:
– štirje predstavniki ustanoviteljic,
– dva predstavnika delavcev javnega zavoda in,
– en predstavnik uporabnikov – zavarovancev.
Občinski sveti ustanoviteljic imenujejo v svet javnega zavoda vsak po enega predstavnika.
Predstavnike delavcev javnega zavoda izvolijo delavci neposredno po postopku in na način, ki ga v skladu z zakonom določa statut javnega zavoda.
Predstavnika uporabnikov imenuje pristojni organ Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije.
Naloge in pristojnosti sveta so:
– sprejema letni programe dela, določa finančni načrt in porabo amortizacijskih sredstev,
– sprejema statut zavoda,
– imenuje direktorja zavoda.
10. člen
Mandat predsednika in članov sveta javnega zavoda traja štiri leta.
Predsednik in člani sveta so lahko ponovno imenovani oziroma izvoljeni.
Pristojnosti in način dela sveta javnega zavoda se v skladu z zakonom določijo v statutu javnega zavoda.
Strokovni svet
11. člen
Strokovni svet je kolegijski strokovni organ javnega zavoda. Naloge, sestavo in način oblikovanja strokovnega sveta določa statut javnega zavoda.
Direktor
12. člen
Direktor organizira in vodi delo ter poslovanje javnega zavoda, predstavlja in zastopa javni zavod in je odgovoren za zakonitost dela.
Direktor zastopa in predstavlja javni zavod brez omejitev.
Pristojnosti in naloge direktorja opredeljujeta zakon in statut zdravstvenega doma.
13. člen
Direktorja imenuje in razrešuje svet javnega zavoda s soglasjem ustanoviteljev.
Direktor je imenovan na podlagi javnega razpisa, če izpolnjuje pogoje, določene s statutom zavoda in z zakonom.
Mandat direktorja traja štiri leta in je po poteku mandata lahko ponovno imenovan.
VI. SREDSTVA ZA USTANOVITEV IN DELO JAVNEGA ZAVODA
14. člen
Za opravljanje dejavnosti iz 7. člena tega odloka ostaja javnemu zavodu v upravljanju premoženje, s katerim že upravlja do uveljavitve tega odloka.
Sredstva za delo javnega zavoda zagotavljajo ustanoviteljice na način, da dajejo premično in nepremično premoženje v upravljanje javnemu zavodu Zdravstveni dom Ravne na Koroškem v skladu z naslednjimi kriteriji:
– nepremičnine dajejo občine ustanoviteljice Zdravstvenemu domu Ravne na Koroškem v upravljanje po teritorialnem principu,
– premično premoženje dajejo občine ustanoviteljice Zdravstvenemu domu Ravne na Koroškem v upravljanje po teritorialnem principu, razen za dejavnosti skupnega pomena, kot so fizioterapija, laboratorij na Ravnah, rentgen, specialistične ambulant in druge dejavnosti skupnega pomena,
– premično premoženje za dejavnosti skupnega pomena (fizioterapija, laboratorij na Ravnah, rentgen, specialistične ambulante...) dajejo občine ustanoviteljice Zdravstvenemu domu Ravne na Koroškem v upravljanje po deležu števila prebivalcev posameznih občin ustanoviteljic v skupnem številu prebivalcev občin ustanoviteljic.
Ustanoviteljice s pogodbo o upravljanju za posamezne vrste premoženja podrobneje določijo pravna razmerja, ki izhajajo iz vsebine tega odloka.
Bilanca stanja ZD Ravne na Koroškem se deli na podbilance ustanoviteljic na naslednji način:
– nepremično in premično premoženje v skladu s prvo, drugo in tretjo alineo drugega odstavka tega člena,
– naložbe, zaloge, terjatve, denar in aktivne časovne razmejitve po deležu števila prebivalcev posameznih občin ustanoviteljic v skupnem številu prebivalcev občin ustanoviteljic,
– obveznosti za dolgoročne finančne naložbe ZD Ravne na Koroškem do ustanoviteljic po izračunanem deležu števila prebivalcev občin ustanoviteljic med ostale občine ustanoviteljice, obveznosti za dolgoročne finančne naložbe ZD Ravne na Koroškem do tretjih oseb po deležu števila prebivalcev posameznih občin ustanoviteljic v skupnem številu prebivalcev občin ustanoviteljic,
– obveznosti za neopredmetena dolgoročna sredstva in opredmetena osnovna sredstva po principu pokrivanja dolgoročnih sredstev iz aktivne strani podbilance ustanoviteljic z dolgoročnimi viri za vsako posamezno ustanoviteljico,
– presežek prihodkov nad odhodki ali odhodkov nad prihodki po deležu števila prebivalcev posameznih občin ustanoviteljic v skupnem številu prebivalcev občin ustanoviteljic,
– razlika med aktivo iz podbilanc posameznih ustanoviteljic in vsote tretje, četrte in petenee tega odstavka se krije z razdelitvijo kratkoročnih obveznosti ZD Ravne na Koroškem na posamezne ustanoviteljice.
15. člen
Za upravljanje s premoženjem je javni zavod odgovoren ustanoviteljem v skladu s pogodbo o upravljanju.
Javni zavod je dolžan upravljati s premoženjem ustanoviteljic in ga uporabljati kot dober gospodar v dogovorjene namene.
Za pravne posle v zvezi z nepremičnim premoženjem mora javni zavod pridobiti soglasje ustanoviteljic.
VII. VIRI, NAČIN IN POGOJI PRIDOBIVANJA SREDSTEV ZA DELO JAVNEGA ZAVODA
16. člen
Sredstva za izvajanje dejavnosti pridobiva zavod:
– na podlagi pogodbe za opravljanje dejavnosti, sklenjene z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije,
– od zavarovalnic na osnovi dodatnega zdravstvenega zavarovanja uporabnikov,
– s prodajo storitev drugim,
– iz državnega proračuna za naloge, ki se tako financirajo,
– iz proračuna ustanoviteljic za naloge, za katere je predpisano oziroma se zanje dogovorijo,
– iz drugih virov.
Javni zavod mora sredstva, ki jih zagotavljajo ustanoviteljice iz proračunov, uporabljati za namene, določene v proračunih.
VIII. RAZPOLAGANJE S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJLJAJA
17. člen
Za upravljanje s premoženjem je javni zavod odgovoren ustanoviteljicam.
V primeru, da primanjkljaj izhaja iz neporavnanih obveznosti posamezne občine ustanoviteljice, ga pokrije ta občina.
Presežke prihodkov nad odhodki, ki jih javni zavod doseže pri opravljanju svoje dejavnosti, uporablja za opravljanje in razvoj svoje dejavnosti.
18. člen
O načinu in višini pokrivanja primanjkljaja, ki nastane iz dela dejavnosti javne službe in ga ni moč pokriti iz razpoložljivih sredstev javnega zavoda, odločajo ustanoviteljice na predlog sveta javnega zavoda.
IX. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU
19. člen
Javni zavod odgovarja za svoje obveznosti s premoženjem, s katerim razpolaga.
Javni zavod ima v pravnem prometu s tretjimi osebami vsa pooblastila, razen za promet z nepremičninami.
X. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJIC IN JAVNEGA ZAVODA
20. člen
Ustanoviteljice javnega zavoda uresničujejo svoje pravice in obveznosti v skladu z določili Zakona o zavodih, Zakona o zdravstveni dejavnosti in tega odloka.
Druge medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti, ki niso opredeljene s tem odlokom, se uredijo s statutom oziroma s pogodbo. Pogodbo v imenu ustanoviteljic podpišejo župani občin.
21. člen
Ustanoviteljice so dolžne javnemu zavodu zagotoviti sredstva za njegov razvoj oziroma razširjeno reprodukcijo in investicijska vlaganja v okviru dogovorjene mreže javne zdravstvene dejavnosti na svojem območju.
Za investicijska vlaganja in razvoj dejavnosti skupnega pomena se ustanoviteljice o deležih dogovorijo ob vsakokratnih vlaganjih.
22. člen
Javni zavod je dolžan ustanoviteljicam najmanj enkrat letno, zlasti pa na njihovo zahtevo, nuditi podatke o izvajanju dejavnosti, podatke o poslovanju in poslovnih rezultatih ter druge podatke, ki so neobhodni za izvrševanje funkcije ustanoviteljic.
23. člen
V primeru, da mora v posamezni zadevi javni zavod pridobiti soglasje vseh ustanoviteljic, so ustanoviteljice dolžne o izdaji soglasja odločiti najkasneje v 60 dneh od prejema zahtevka, v nasprotnem primeru se šteje, da soglasje ni pridobljeno.
XI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
24. člen
Javni zavod mora uskladiti svojo organiziranost in sprejeti statut najkasneje v šestih mesecih po uveljavitvi tega odloka.
25. člen
Direktor in ostali organi upravljanja nadaljujejo z delom do izteka mandata.
26. člen
Z dnem, ko začne veljati ta odlok, prenehata veljati Odlok o organiziranju javnega zavoda Zdravstveni dom Ravne na Koroškem (MUV, št. 7/91) in Sprememba odloka o organiziranju javnega zavoda Zdravstveni dom Ravne na Koroškem (Uradni list RS, št. 28/01).
27. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Župan
Občine Ravne Na Koroškem
Maksimilijan Večko l. r.
 
Župan
Občina Prevalje
dr. Matic Tasič l. r.
 
Župan
Občine Mežica
Janez Praper l. r.
 
Župan
Občine Črna na Koroškem
Janez Švab l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti