Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Kriteriji za vrednotenje ljubiteljskih kulturnih dejavnosti, ki se sofinancirajo iz občinskega proračuna. Društvo oziroma sekcija se razvrsti v tisto kategorijo, pri kateri izpolnjuje vse pogoje. Kombinacija dveh kategorij ni mogoča, ne glede na to, če društvo oziroma sekcija izpolnjuje določene pogoje iz ene kategorije in določene pogoje iz druge kategorije. Če društvo oziroma sekcija ne izpolnjuje pogojev nobene kategorije se izključi iz financiranja do naslednjega proračunskega leta, če bodo do tedaj uspeli izpolniti pogoje za uvrstitev v eno izmed kategorij. KRITERIJI ZA KATEGORIZACIJO VOKALNOGLASBENIH SESTAVOV I. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, koncertni listi, druga strokovna mnenja…). 2. Sestav mora imeti vsako sezono 2 samostojna koncerta z vsaj 14 pesmimi (7 novih pesmi) in 3 skupne koncerte (lahko tudi izven kraja). Program mora vsebovati kvalitetna domača in tuja glasbena dela. Samostojni koncert se šteje tudi takrat, ko je organizator in glavni nosilec koncerta zbor (z izvedbo najmanj 14 pesmi/7 novih) poleg tega na koncertu sodelujejo tudi gostje. 3. Sestav mora imeti pripravljen program celovečernega koncerta za potrebe takojšnje izvedbe v širšem slovenskem in mednarodnem kulturnem prostoru. 4. Sestav se mora udeležiti območnih revij. 5. Sestav se mora uvrstiti na regijsko tekmovanje oziroma na medobmočno prireditev JSKD. Za razvrstitev v I. KATEGORIJO prejme sestav 100 točk. II. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, koncertni listi, druga strokovna mnenja…) 2. Sestav mora imeti vsako sezono en samostojni koncert z vsaj 14 pesmimi (5 novih pesmi) in 2 skupna koncerta (lahko tudi izven kraja). Program mora vsebovati kvalitetna domača in tuja glasbena dela. Samostojni koncert se šteje tudi takrat, ko je organizator in glavni nosilec koncerta zbor (z izvedbo najmanj 14 pesmi/5 novih) poleg tega na koncertu sodelujejo tudi gostje. 3. Sestav mora imeti pripravljen program celovečernega koncerta za potrebe takojšnje izvedbe v širšem slovenskem kulturnem prostoru oziroma za potrebe Občine Tabor. 4. Sestav se mora udeležiti območnih revij. 5. Sestav se mora uvrstiti na regijsko tekmovanje oziroma na medobmočno prireditev JSKD. Za razvrstitev v II. KATEGORIJO prejme sestav 80 točk. III. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, koncertni listi, druga strokovna mnenja, ….) 2. Sestav mora imeti vsako sezono 1 skupni koncert (3 novih pesmi) in 5 drugih nastopov. 3. Sestav mora imeti pripravljen program za potrebe takojšnje izvedbe na področju delovanja oziroma za potrebe Občine Tabor. 4. Sestav se mora udeležiti območne revije s primernim programom. Za razvrstitev v III. KATEGORIJO prejme sestav 50 točk. IV. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu….), vse najmanj 6 mesecev 2. Sestav mora opraviti vsaj 3 nastope v sezoni. 3. Sestav mora imeti vsaj 5 pesmi za potrebe takojšnje izvedbe na področju delovanja oziroma za potrebe Občine Tabor. Za razvrstitev v IV. KATEGORIJO prejme sestav 20 točk. Kriteriji veljajo za vse vokalno glasbene sestave (vključno z malimi vokalnimi skupinami) v naši občini, ki izpolnjujejo pogoje pravilnika. Posebnost pri malih vokalnih skupinah (9 ali manj članov) je, da prejmejo polovico točk, ki pripada kategoriji v katero so razvrščeni. KRITERIJI ZA KATEGORIZACIJO INSTRUMENTALNIH SKUPIN I. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, koncertni listi, druga strokovna mnenja…). 2. Sestav mora imeti vsako sezono 2 samostojna koncerta (50% novih skladb) in 3 skupne koncerte (lahko tudi izven kraja). Program mora vsebovati kvalitetna domača in tuja glasbena dela. Samostojni koncert se šteje tudi takrat, ko je organizator in glavni nosilec koncerta instrumentalna skupina in izvaja 14 skladb (50% novih skladb) poleg tega na koncertu sodelujejo tudi gostje. 3. Sestav mora imeti pripravljen program celovečernega koncerta za potrebe takojšnje izvedbe v širšem slovenskem in mednarodnem kulturnem prostoru. 4. Sestav se mora udeležiti območnih revij. 5. Sestav se mora po sistemu primerjanja in v dogovorjenem časovnem zaporedju udeležiti tekmovanj na svojem območju. Za razvrstitev v I. KATEGORIJO prejme sestav 100 točk. II. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, koncertni listi, druga strokovna mnenja…). 2. Sestav mora imeti vsako sezono 1 samostojni koncert (30% novih skladb) in 2 skupna koncerta (lahko tudi izven kraja). Program mora vsebovati kvalitetna domača in tuja glasbena dela. Samostojni koncert se šteje tudi takrat, ko je organizator in glavni nosilec koncerta instrumentalna skupina in izvaja 14 skladb (30% novih skladb) poleg tega na koncertu sodelujejo tudi gostje. 3. Sestav mora imeti pripravljen program celovečernega koncerta za potrebe takojšnje izvedbe v širšem slovenskem kulturnem prostoru oziroma za potrebe Občine Tabor. 4. Sestav se mora udeležiti območnih revij. 5. Sestav se mora po sistemu primerjanja in v dogovorjenem časovnem zaporedju udeležiti tekmovanj na svojem območju. Za razvrstitev v II. KATEGORIJO prejme sestav 80 točk. III. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, koncertni listi, druga strokovna mnenja…) 2. Sestav mora imeti vsako sezono 1 skupni koncert (20% novih skladb) in 5 drugih nastopov. 3. Sestav mora imeti pripravljen program za potrebe takojšnje izvedbe na področju delovanja oziroma za potrebe Občine Tabor. 4. Sestav se mora udeležiti območne revije s primernim programom. Za razvrstitev v III. KATEGORIJO prejme sestav 50 točk. IV. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu…), vse najmanj 6 mesecev 2. Sestav mora opraviti vsaj 3 nastope v sezoni. 3. Sestav mora imeti vsaj 5 skladb za potrebe takojšnje izvedbe na področju delovanja oziroma za potrebe Občine Tabor. Za razvrstitev v IV. KATEGORIJO prejme sestav 20 točk. Kriteriji veljajo za vse instrumentalne (vključno z malimi instrumentalnimi skupinami) v naši občini, ki izpolnjujejo pogoje pravilnika. Posebnost pri malih instrumentalnih skupinah (9 ali manj članov) je, da prejmejo polovico točk, ki pripada kategoriji v katero so razvrščeni. KRITERIJI ZA KATEGORIZACIJO GLEDALIŠKIH SKUPIN OBČINE TABOR I. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, gledališki listi, druga strokovna mnenja…) 2. Gledališka skupina vsako leto izvede novo predstavo dolgo minimalno 80 min in ima 5 gostovanj na širšem slovenskem območju. 3. Sestav ima pripravljene krajše gledališke prizore, ki so primerni za sodelovanje v kulturnih programih v širšem slovenskem in mednarodnem kulturnem prostoru. 4. Gledališka skupina mora sodelovati na območni reviji gledališki skupin in se uvrsti in sodelovanje na medobmočni nivo. Za razvrstitev v I. KATEGORIJO prejme sestav 100 točk II. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, gledališki listi, druga strokovna mnenja…). 2. Gledališka skupina vsako leto izvede predstavo dolgo minimalno 50 min in ima 5 gostovanj na širšem slovenskem območju. 3. Sestav ima pripravljene krajše gledališke prizore, ki so primerni za sodelovanje v kulturnih programih v širšem slovenskem kulturnem prostoru. 4. Gledališka skupina mora sodelovati na območni reviji gledališki skupin in se uvrstiti na medobmočni nivo. Za razvrstitev v II. KATEGORIJO prejme sestav 80 točk. III. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, gledališki listi, druga strokovna mnenja…). 2. Gledališka skupina vsako drugo leto izvede predstavo dolgo minimalno 45 min in ima 4 gostovanja na območju Spodnje savinjske doline ali v širšem slovenskem območju. 3. Sestav ima pripravljene krajše gledališke prizore, ki so primerni izvedbo na področju sodelovanja oziroma za potrebe Občine Tabor. 4. Gledališka skupina mora sodelovati na medobmočni reviji gledališki skupin. Za razvrstitev v III. KATEGORIJO prejme sestav 50 točk. IV. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu…), vse najmanj 6 mesecev. 2. Gledališka skupina vsako drugo leto izvede predstavo dolgo minimalno 30 min. 3. Sestav ima pripravljene krajše gledališke prizore, ki so primerni izvedbo na področju sodelovanja oziroma za potrebe Občine Tabor. Za razvrstitev v IV. KATEGORIJO prejme sestav 20 točk. Kriteriji veljajo za vse gledališke skupine (vključno z malimi gledališkimi skupinami) v naši občini, ki izpolnjujejo pogoje pravilnika. Posebnost pri malih gledaliških skupinah (devet ali manj članov) je, da prejmejo polovico točk, ki pripada kategoriji v katero so razvrščeni. KRITERIJI ZA KATEGORIZACIJO LIKOVNIH SKUPIN I. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, izvajana dela, druga strokovna mnenja…) 2. Likovna skupina vsako leto izvede najmanj dve lastni skupinski razstavi (14 različnih slik članov skupine z najmanj 10 novimi slikami) in tri skupne razstave z drugimi likovnimi skupinami (tudi izven Občine Tabor). 3. Likovna skupina mora organizirati vsaj dve likovni delavnici za otroke, mladino in odrasle z možnostjo izvedbe tudi izven občine in sodelovati pri pripravi in izvajanju prireditev na področju Občine Tabor. 4. Likovna skupina se mora udeležiti raznih natečajev in pridobiti oceno. Za razvrstitev v I. KATEGORIJO prejme sestav 100 točk. II. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, izvajana dela, druga strokovna mnenja…) 2. Likovna skupina vsako leto izvede najmanj eno lastno skupinsko razstavo (14 različnih slik članov skupine z najmanj 10 novimi slikami) in dve skupni razstavi z drugimi likovnimi skupinami (tudi izven Občine Tabor). 3. Likovna skupina mora organizirati vsaj eno likovno delavnico za otroke, mladino in odrasle z možnostjo izvedbe tudi izven občine in sodelovati pri pripravi in izvajanju prireditev na področju Občine Tabor. 4. Likovna skupina se mora udeležiti raznih natečajev in pridobiti oceno. Za razvrstitev v II. KATEGORIJO prejme sestav 80 točk. III. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu, izvajana dela, druga strokovna mnenja…) 2. Likovna skupina vsako leto izvede najmanj eno lastno skupinsko razstavo (14 različnih slik članov skupine z najmanj 5 novimi slikami) in eno skupno razstavo z drugimi likovnimi skupinami (tudi izven Občine Tabor). 3. Likovna skupina mora organizirati vsaj eno likovno delavnico za otroke in mladino in sodelovati pri pripravi in izvajanju prireditev na področju Občine Tabor. 4. Likovna skupina se mora udeležiti raznih natečajev. Za razvrstitev v III. KATEGORIJO prejme sestav 50 točk. IV. KATEGORIJA 1. Kontinuirano delo, organizacijsko trdno in načrtno delo, redno poročanje (poročilo o delu…), vse najmanj 6 mesecev. 2. Likovna skupina vsako leto v Občini Tabor organizira eno razstavo enega ali več domačih ali tujih umetnikov. 3. Likovna skupina mora organizirati vsaj eno likovno delavnico za otroke in mladino in sodelovati pri pripravi in izvajanju prireditev na področju Občine Tabor. Za razvrstitev v IV. KATEGORIJO prejme sestav 20 točk. Kriteriji veljajo za vse likovne skupine (vključno z malimi likovnimi skupinami) v naši občini, ki izpolnjujejo pogoje pravilnika. Posebnost pri malih likovnih skupinah (devet ali manj članov) je, da prejmejo polovico točk, ki pripada kategoriji v katero so razvrščeni. Kriteriji za pridobitev sredstev za šolsko kulturno društvo Občine Tabor Če se skupina pripravlja na nastop v okviru šolskih krožkov in za učitelje obveznih ur namenjenih za obšolske dejavnosti se skupina ne more kategorizirati v financiranje kulturno društvenih dejavnosti. V kategorizacijo za financiranje spadajo Šolska kulturna društva, ki izpolnjujejo naslednje kriterije: 1. Kontinuirano delo, redno poročanje (poročila o delu, izvajana dela, druga strokovna mnenja…) 2. Skupina mora imeti v sezoni najmanj 5 nastopov. Da ima skupina nastop se šteje vsaj 15-minutni program. 3. Skupina ima pripravljen program za potrebe izvajanja na območju Občine Tabor. Za razvrstitev v KATEGORIJO prejme sestav 20 točk Dodatne točke za število članov v kulturnem društvu: Za vsakega aktivnega člana 1 dodatna točka maksimum doseženih točk je 50 točk (kljub temu da je članov lahko več kot 50). Sekcije v posameznem društvu se kategorizirajo kot samostojna društva razen pri številu članov se upošteva število vseh članov v društvu in ne sekciji. Kriteriji za delitev sredstev na osnovi dodatno planiranih aktivnosti Društva lahko pridobijo dodatna finančna sredstva tudi za aktivnosti in posebne priložnosti, ki jih planira društvo. Dodatna finančna sredstva nameni Občinski svet občine Tabor v proračunu Občine Tabor, po predhodni pridobitvi vlog za odobritev dodatnih finančnih sredstev. Za pridobitev dodatnih finančnih sredstev mora društvo do 30. 9. tekočega leta za prihodnje leto predložiti na Občino Tabor vlogo in priložiti program tekmovanj, nabav oziroma izvedb (opis, gradivo) in finančno konstrukcijo s ponudbami in predračuni iz katerih bo razvidno, koliko so stroški za naveden program tekmovanja, nabave oziroma izvedbe, iz česa izhajajo ti stroški. Da društvo dokazuje, da je predložilo finančno najugodnejšo ponudbo mora navesti, kje je preverjalo tudi eventualne druge ponudbe. Občina bo financirala programe v odvisnosti od pomena programa za občino in od razpoložljivih sredstev namenjenih v proračunu za ta namen in sicer maksimalno 60% programa tekmovanja, nabave oziroma izvedbe po predloženih dokazilih o plačilu računov. Odobrena sredstva se bodo društvom nakazovala glede na realizacijo. POSEBNI PROJEKTI – Posebni projekti niso predmet aktivnosti, ki jih društvo mora izvest za redno dejavnosti. – Projekt mora imeti za Občino Tabor kulturen, umetniški, zgodovinski značaj ipd. – Projekt mora biti izveden kot projekt ljubiteljsko kulturnih dejavnosti in ne marketinško. – Prednost imajo projekti, ki imajo za občino večji pomen. ENOTNE OBLEKE – Sofinancira se nakup enotnih oblek samo v primeru, da obleke ostanejo v lasti društva in se za druge namene ne uporabljajo. – Enotne obleke se sofinancirajo skupini, ki deluje najmanj 15 let. – Skupina mora izpolnjevati zahteve iz pravilnika za svojo dejavnost. – Skupina mora vsaj dvakrat v zadnjih štirih letih dosegati kakovostni nivo III. Kategorije. – Pravico do sofinanciranja lahko skupina uveljavlja pod navedenimi pogoji vsakih 10 let. – V enem proračunskem letu se lahko sofinancira nabava oblek le eni skupini. Prioriteta – prednost imajo tisti katerih uniforme so najstarejše. INSTRUMENTI – Sofinancira se nakup inštrumentov samo v primeru, da inštrumenti ostanejo last društva in se za druge namene ne uporabljajo. – Skupina mora delovati najmanj 15 let. – Skupina mora izpolnjevati zahteve iz pravilnika za svojo dejavnost. – Skupina mora vsaj dvakrat v 4 letih dosegati kakovostni nivo III. Kategorije. – Pravico do sofinanciranja lahko skupina uveljavlja pod navedenimi pogoji vsakih 10 let. – V enem letu se lahko financira nabava instrumentov le eni skupini. Prioriteta – prednost imajo tisti kateri najdlje časa niso s strani občine prejeli finančnih sredstev za nakup inštrumentov. VIDEO IN AVDIO SNEMANJA – Do sofinanciranja je upravičena skupina ali društvo, ki po oceni Občinskega sveta lahko z izjemno kakovostjo predstavlja ljubiteljsko kulturo občine v širšem medijskem prostoru. – V enem letu se lahko sofinancira največ en projekt. Prioriteta – kvaliteta programa in snemalnega gradiva. GOSTOVANJA V TUJINI – Občina sofinancira gostovanja v tujini, če so ta gostovanja namenjena zgolj promociji Občine Tabor in Slovenije. – Če so gostovanja organizirana na željo drugih se financirajo iz sredstev organizatorja. TEKMOVANJA – Občina sofinancira dodatne stroške udeležbe na tekmovanju. Št. 062-02/2004-2/16 Tabor, dne 29. novembra 2004. Župan Občine Tabor Vilko Jazbinšek l. r.