Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/2005 z dne 25. 2. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/2005 z dne 25. 2. 2005

Kazalo

630. Odlok o proračunu Občine Mirna Peč za leto 2005, stran 1443.

Na podlagi 29. in 57. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98 in 70/00 in odl. US, Uradni list RS, št. 6/94, 45/94, 20/95, 73/95, 9/96, 39/96, 44/96, 59/99), 3. člena Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94, 45/97 in 56/98), 29 člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99 in 79/01) ter 15. in 70. člena Statuta Občine Mirna Peč (Uradni list RS, št. 18/99, 52/01 in 40/03) je Občinski svet občine Mirna Peč na 22. redni seji dne 16. 2. 2005 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Mirna Peč za leto 2005
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Mirna Peč za leto 2005 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A)    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
      Skupina/Podskupina kontov                        Proračun leta 2005
                                                                    v SIT
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)                           361,333.000
TEKOČI PRIHODKI (70+71)                                       185,250.000
70    DAVČNI PRIHODKI                                         155,228.000
      700 Davki na dohodek in dobiček                         127,500.000
      703 Davki na premoženje                                  12,977.000
      704 Domači davki na blago in storitve                    14,751.000
71    NEDAVČNI PRIHODKI                                        30,022.000
      710 Udeležbe na dobičku in dohodki
      od premoženja                                             7,100.000
      711 Takse in pristojbine                                    850.000
      712 Denarne kazni                                           750.000
      713 Prihodki od prodaje blaga in storitev                         –
      714 Drugi nedavčni prihodki                              21,322.000
72    KAPITALSKI PRIHODKI                                       3,000.000
      720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev                         –
      722 Prihodki od prodaje zemljišč
      in nematerialnega premoženja                              3,000.000
73    PREJETE DONACIJE                                                  –
      730 Prejete donacije iz domačih virov                             –
74    TRANSFERNI PRIHODKI                                     173,083.000
      740 Transferni prihodki iz drugih
      javnofinančnih institucij                               173,083.000
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                              455,820.000
40    TEKOČI ODHODKI                                           92,924.000
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                    26,149.000
      401 Prispevki delodajalcev
      za socialno varnost                                       3,880.000
      402 Izdatki za blago in storitve                         61,895.000
      403 Plačila domačih obresti                                       –
      409 Sredstva, izločena v rezerve                          1,000.000
41    TEKOČI TRANSFERI                                        166,794.000
      410 Subvencije                                           11,444.000
      411 Transferi posameznikom
      in gospodinjstvom                                       107,600.000
      412 Transferi neprofitnim organizacijam
      in ustanovam                                             17,203.000
      413 Drugi tekoči domači transferi                        30,547.000
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                                    93,730.000
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev                   93,730.000
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI                                 102,372.000
      431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim
      osebam, ki niso proračunski uporabniki                   79,000.000
      432 Investicijski transferi proračunskim
      uporabnikom                                              23,372.000
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)                                    –94,487.000
 
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA
KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
      750 Prejeta vračila danih posojil
      751 Prodaja kapitalskih deležev
V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
DELEŽEV (440+441)                                                       –
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
DELEŽEV                                                                 –
      440 Dana posojila
      441 Povečanje kapitalskih deležev                                 –
VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE
KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)                                            –
 
C) RAČUN FINANCIRANJA
VII. ZADOLŽEVANJE (500)
50    ZADOLŽEVANJE
      500 Domače zadolževanje
VIII. ODPLAČIILA DOLGA (550)
55    ODPLAČILA DOLGA
      550 Odplačila domačega dolga
IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV
NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                         –94,487.000
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                                       –
XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX) =-III.                       94,487.000
XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
PRETEKLEGA LETA                                                95,584.000
Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Mirna Peč.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, taksa za obremenjevanje voda, taksa za obremenjevanje okolja zaradi odlaganja odpadkov in druge predpisane namenske takse.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov in proračun.
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Župan s polletnim poročilom in konec leta poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2005 in njegovi realizaciji.
Župan Občine Mirna Peč je pooblaščen, da poveča ali zmanjša določeno postavko v proračunu za 5% brez soglasja občinskega sveta oziroma, da prerazporedi sredstva iz posameznega področja v drugo področje proračuna do višine 10% posameznega področja.
Župan je pooblaščen, da sprejme posamične programe prodaje nepremičnin za leto 2005 glede na potrjen letni program prodaje nepremičnin.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 60% obsega pravic porabe, načrtovanih v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v prihodnjih letih za investicijske odhodke in transfere bo potekal skladno z dinamiko po načrtu razvojnih programov, za namene za katere je že načrtovana pravica porabe na postavki proračuna v tekočem letu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% teh pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
6. člen
V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad.
Obvezna proračunska rezerva se oblikuje letno v višini 0,5% prihodkov sprejetega proračuna. Oblikovanje obvezne proračunske rezerve preneha, ko sredstva dosežejo višino 1,5% realizacije prihodkov proračuna preteklega leta.
Proračunske rezerve v letu 2005 ni potrebno oblikovati.
Župan odloča o uporabi sredstev proračunske porabe na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine oblikovanih in razpoložljivih sredstev rezerv in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
7. člen
V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervacijo v višini do 1,5% prejemkov proračuna.
Sredstva se uporabljajo za financiranje nepredvidenih nalog za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva in za namene za katere se med letom izkaže, da v proračunu niso bila zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu.
Porabljena sredstva za proračunsko rezervacijo se razporedijo pri uporabnikih na postavko na katero se nanašajo, če takšne postavke ni, se odpre nova postavka.
O uporabi sredstev proračunske rezervacije odloča župan in o tem seznanja občinski svet.
8. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člen ZJF, lahko župan dolžniku do višine 100.000 SIT odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE
IN JAVNEGA SEKTORJA
9. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja, se občina v proračunu 2005 ne namerava zadolžiti.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Mirna Peč ter zadolžitve in izdaja poroštev pravnih oseb javnega sektorja na ravni občine drugim fizičnim in pravnim osebam, v letu 2005 ne sme preseči skupne višine glavnic 5.000.000 tolarjev.
Javna podjetja ali javni zavodi kateri ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem ustanovitelja.
O soglasju odloča občinski svet.
O kratkoročnem zadolževanju za financiranje javne porabe, vendar le do višine 5% sprejetega proračuna, odloča župan. Znesek mora biti odplačan do konca proračunskega leta.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
10. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna morajo organizirati izvrševanje del in nalog iz svojega delovnega področja v mejah sredstev, odobrenih s proračunom.
Sredstva se med letom dodeljujejo praviloma enakomerno kot mesečne akontacije, vendar v odvisnosti in zapadlosti obveznosti ter upoštevanju likvidnostnega položaja proračuna. Sredstva se smejo uporabljati le za namene, za katere so dana.
Posredni uporabniki občinskega proračuna ne smejo za račun občinskega proračuna prevzemati obveznosti, ki presegajo zneske, določene s proračunom.
11. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni občinski upravi in županu občine, kot predstojnemu organu občine, predložiti finančne načrte za naslednje proračunsko leto na način in v rokih, ki jih predpiše župan.
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni županu poročati najmanj dvakrat letno o realizaciji nalog, in sicer ob polletju in ob zaključku leta oziroma po potrebi.
Posredni uporabniki občinskega proračuna so dolžni dodatno predložiti tudi podatke za analizo poslovanja, ki jih zahteva župan, tajnik občine ali nadzorni odbor.
12. člen
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov proračuna.
13. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Mirna Peč v letu 2006, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 403-02/05-01
Mirna Peč, dne 17. februarja 2005.
Župan
Občine Mirna Peč
Zvone Lah l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti