Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/2005 z dne 25. 2. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/2005 z dne 25. 2. 2005

Kazalo

649. Odlok o proračunu Občine Tišina za leto 2005, stran 1472.

Na podlagi zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02), zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93) in 16. člena Statuta Občine Tišina (Uradni list RS, št. 23/99, 77/02), je Občinski svet občine Tišina na 18. seji, dne 28. 1. 2005 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Tišina za leto 2005
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Tišina za leto 2005 (v nadaljevanju: proračun) določa višina proračuna, postopki izvrševanja, upravljanje z občinskim premoženjem in dolgovi, obseg zadolževanje občine in druga vprašanja.
Z občinskim proračunom se zagotavljajo sredstva za financiranje javne porabe v Občini Tišina za leto 2005.
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
-----------------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov                                  Znesek v SIT
-----------------------------------------------------------------------
A)    Bilanca prihodkov in odhodkov
I.    Skupaj prihodki (70+71+72+73+74)                      660,539.636
      Tekoči prihodki (70+71)                               275,440.097
70    Davčni prihodki                                       209,611.239
      700 Davek na dohodek in dobiček                       160,145.000
      703 Davki na premoženje                                19,553.980
      704 Domači davki na blago in storitve                  29,912.259
      706 Drugi davki
71    Nedavčni prihodki                                      65,828.858
      710 Udeležba na dobičku
          in odhodki od premoženja                            8,724.041
      711 Takse in pristojbine                                1,872.000
      712 Denarne kazni                                          32.000
      713 Prihodki od prodaje
          blaga in storitev                                  27,895.939
      714 Drugi nedavčni prihodki                            27,304.878
72    Kapitalski prihodki                                     7,601.803
      720 Prihodki od prodaje
          osnovnih sredstev                                   1,200.000
      721 Prihodki od prodaje zalog
      722 Prihodki od prodaje zemljišč
          in nematerialnega premož.                           6,401.803
73    Prejete donacije
      730 Prejete donacije iz domačih virov
      731 Prejete donacije iz tujih virov
74    Transferni prihodki                                   377,497.737
      740 Transferni prihodki
          iz drugih javnofinančnih institucij               377,497.737
II.   Skupaj odhodki (40+41+42+43)                          693,507.277
40    Tekoči odhodki                                        147,358.018
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                  50,498.877
      401 Prispevki delodajalcev
          za socialno varnost                                 9,120.319
      402 Izdatki za blago in storitve                       83,738.822
      403 Plačila domačih obresti                             1,500.000
      409 Rezerve                                             2,500.000
41    Tekoči transferi                                      180,514.887
      410 Subvencije                                          7,255.643
      411 Transferi posameznikom
          in gospodinjstvom                                 104,028.637
      412 Transferi neprofitnim
          organizacijam in ustanovam                         24,590.358
      413 Drugi tekoči domači transferi                      44,640.249
      414 Tekoči transferi v tujino
42    Investicijski odhodki                                 341,952.872
      420 Nakup in gradnja
          osnovnh sredstev                                  341,952.872
43    Investicijski transferi                                23,681.500
      430 Investicijski transferi                            23,681.500
III.  Proračunski presežek (I.-II.)
      (proračunski primanjkljaj)                           - 32,967.641
 
B)    Račun finančnih terjatev in naložb
IV.   Prejeta vračila danih posojil in prodaja
      kapitalskih deležev                                     2,800.000
75    Prejeta vračila danih posojil                           2,800.000
      750 Prejeta vračila danih posojil                       2,800.000
      751 Prodaja kapitalskih deležev
V.    Dana posojila in povečanje
      kapitalskih deležev
44    Dana posojila in povečanje
      kapitalskih deležev
      440 Dana posojila
      411 Povečanje kapitalskih deležev in naložb
VI.   Prejeta minus dana posojila in
      spremembe kapitalskih deležev                           2,800.000
 
C)    Račun financiranja
VII.  Zadolževanje                                           30,000.000
50    Zadolževanje                                           30,000.000
      500 Domače zadolževanje                                30,000.000
VIII. Odplačila dolga                                         2,000.000
55    Odplačila dolga                                         2,000.000
      550 Odplačila domačega dolga                            2,000.000
X.    Neto zadolževanje                                      28,000.000
XI.   Spremembe stanja sredstev na računih
      (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                             -2,167.641
X.    Stanje sredstev na računih
      ob koncu preteklega leta                                2,167.641
-----------------------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – odhodki in drugi izdatki po funkcionalni klasifikaciji, posebni del proračuna (finančna načrta občinskih organov in občinske uprave ter režijskega obrata Občine Tišina) ter načrt razvojnih programov so priloge k temu odloku.
Zmanjšanje sredstev na računih proračuna Občine Tišina za leto 2005 se financira iz naslova prenosa stanja sredstev na računih preteklega leta. Posebni del proračuna na ravni podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani občine ali na oglasni deski občine.
3. člen
Prejemki proračuna se pobirajo in vplačujejo v proračun v skladu z zakonom in drugimi predpisi ne glede na obseg, ki je v proračunu določen za posamezno vrsto prejemka.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmerni namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov finančnega načrta uporabnika in proračuna.
Namenski prejemki proračuna so vsi prejemki občine v skladu z 43. členom ZJF, poleg tega so namenski prejemki, ki zahtevajo namenske izdatke, izdatek tudi okoljske dajatve za leto 2005, ter okoljska dajatev za odpadno vodo za leto 2004.
4. člen
Sredstva proračuna se lahko uporabijo, če so za to izpolnjeni z ustavo, zakonom in drugimi predpisi določeni pogoji, če z zakonom o javnih financah in tem odlokom ni drugače določeno.
Uporabniki proračuna smejo sredstva proračuna uporabljati le za namene in le v okviru sredstev, ki so za posamezni namen določena v proračunu.
V breme proračuna se ne smejo prevzemati nobene obveznosti, ki bi presegala za ta namen določena sredstva v proračunu.
5. člen
Sredstva proračuna občine se nakazujejo proračunskim uporabnikom do konca proračunskega leta. Med letom se delijo enakomerno med vse uporabnike v odvisnosti od njihovih zapadlih obveznosti in ob upoštevanju likvidnostnega položaja občinskega proračuna.
6. člen
Če se med letom spremeni delovno področje oziroma pristojnost neposrednega uporabnika, se sorazmerno poveča ali zmanjša obseg sredstev za delovanje neposrednega uporabnika. O povečanju ali zmanjšanju sredstev odloča župan.
Če se neposredni uporabnik med letom ukine in njegovih nalog ne prevzame drug neposredni uporabnik, se neporabljena sredstva prenesejo v splošno proračunsko rezervacijo.
7. člen
Župan lahko, poleg z zakonom dovoljenih prerazporeditev proračunskih sredstev, znotraj posamezne dejavnosti prerazporedi sredstva proračuna med postavkami-konti s sklepom, če:
– nastanejo za to utemeljeni razlogi, ker planiranih sredstev zaradi objektivnih razlogov ne bo mogoče porabiti v proračunskem letu, na drugih postavkah pa so izkazane potrebe po povečanju sredstev;
– se na določenih postavkah izkažejo prihranki, na drugih pa nastanejo potrebe po dodatnih sredstvih;
– to narekuje dinamika izvajanja investicij in njihova realizacija.
V okviru skupnega obsega proračunskih sredstev lahko župan spremeni namen in višino sredstev za posamezno dejavnost, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila sredstva zagotovljena, vendar največ do višine 20% sredstev, ki so za posamezno dejavnost namenjena.
Župan mora o izvršenih prerazporeditvah občinskemu svetu poročati polletno.
8. člen
Vsak izdatek iz proračuna mora imeti za podlago verodostojno knjigovodsko listino, s katero se izkazuje obveznost za plačilo.
Obveznosti v breme občinskega proračuna se plačujejo v rokih, ki so za posamezne namene porabe določeni v zakonu o izvrševanju državnega proračuna.
Neposredni uporabniki uporabljajo sredstva za plačevanje že opravljenih nabav blaga, storitev in gradbenih del. Dogovarjanje predplačil je možno le izjemoma ob primernem zavarovanju predplačil v skladu s predpisom ministra za finance ter na podlagi predhodnega soglasja župana.
9. člen
Župan lahko prevzema obveznosti s pogodbami, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, če so za ta namen že planirana sredstva v proračunu tekočega leta.
Skupni obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih za tekoče odhodke in tekoče transfere ne smejo presegati 25% izdatkov skupine 40 in 41 v bilanci prihodkov in odhodkov proračuna občine.
Skupne prevzete obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne smejo presegati 75%, izdatkov skupine 42 in 43 v bilanci prihodkov in odhodkov proračuna občine. Za prevzemanje investicijskih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, mora župan pridobiti soglasje občinskega sveta.
Obveznost, ki bodo zahtevale plačila v prihodnjih letih se morajo vključiti v proračun leta na katerega se nanašajo.
10. člen
Občina Tišina iz proračuna za leto 2005 ne bo izločila dodatnih sredstev v proračunsko rezervo. Izdatki za odpravo posledic naravnih nesreč, opredeljenih v 49. členu zakona o javnih financah, se bodo v letu 2005 financirali iz neporabljenih sredstev rezerv, ki so bila v proračunsko rezervo izločena v preteklih letih.
O uporabi sredstev rezerv (zagotovljenih v preteklih letih) odloča župan in obvešča občinski svet s pisnimi poročili.
11. člen
V splošno proračunsko rezervacijo se izloči 2,500.000 SIT odhodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
12. člen
Za izvrševanje proračuna občine je odgovoren župan. Občinska uprava mora mesečno spremljati izvrševanje proračuna občine in o tem obveščati župana.
Odredbodajalec za uporabo sredstev proračuna občine je župan.
13. člen
Župan je pooblaščen, da:
– v skladu s 40. členom zakona o javnih financah zadrži izvrševanje posameznih izdatkov občinskega proračuna, če prihodki občinskega proračuna med letom ne dotekajo v predvideni višini;
– podpisuje pogodbe za financiranje investicijskih objektov in opremo ter drugih materialnih stroškov v okviru sprejetega proračuna;
– upravlja s prostimi denarnimi sredstvi na računih. Prosta denarna sredstva se lahko nalagajo v Banko Slovenije, banke in državne vrednostne papirje v skladu s predpisom ministra pristojnega za finance.
14. člen
Občina Tišina se v letu 2005 lahko dolgoročno zadolži do višine 30,000.000 SIT za financiranje investicij v komunalno infrastrukturo.
15. člen
V sprejetem proračunu lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika finančna služba proračuna občine znotraj proračunske postavke odpre nov konto, če je to potrebno zaradi pravilnega knjiženja porabe.
16. člen
Nadzorni odbor opravlja nadzor nad finančnim, materialnim in računovodskim poslovanjem uporabnikov glede na namen obseg in dinamiko porabe sredstev proračuna. Uporabniki so nadzornemu odboru dolžni predložiti zahtevane podatke, potrebne za analizo porabe sredstev.
17. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Tišina v letu 2006, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
18. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-2/05
Tišina, dne 4. februarja 2005.
Župan
Občine Tišina
Jožef Poredoš, inž. agr. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti