Uradni list

Številka 27
Uradni list RS, št. 27/2005 z dne 17. 3. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 27/2005 z dne 17. 3. 2005

Kazalo

911. Pravilnik za oddajo javnih naročil male vrednosti, stran 2536.

Na podlagi prvega odstavka 125. člena Zakona o javnih naročilih (Uradni list RS, št. 36/04 – uradno prečiščeno besedilo; v nadaljevanju: ZJN), Uredbe o skupnih osnovah za pripravo notranjega akta za oddajo javnih naročil male vrednosti (Uradni list RS, št. 84/04) in 15. člena Statuta Občine Križevci (Uradni list RS, št. 27/99, 17/01, 74/02) je Občinski svet občine Križevci na seji dne 3. 3. 2005 sprejel
P R A V I L N I K
za oddajo javnih naročil male vrednosti
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta Pravilnik določa obvezna ravnanja naročnika (Občine Križevci) pri oddaji javnih naročil male vrednosti. Javna naročila male vrednosti so tista naročila, ki presegajo 2% vrednosti iz prvega odstavka 124. člena ZJN.
Za naročila pod vrednostjo, opredeljeno v prvem odstavku tega člena, se vodijo le evidence o njihovi oddaji, ki obsegajo navedbo predmeta in vrednosti javnega naročila.
2. člen
Pri oddaji javnih naročil male vrednosti mora naročnik pri nabavi blaga, izvedbi storitev in gradenj ravnati gospodarno glede na namen, predmet in vrednost javnega naročila.
3. člen
Zainteresiranim ponudnikom mora biti omogočeno sodelovanje v postopku, ne glede na to, ali ga je naročnik povabil k ponudbi ali ne. Naročnik lahko omeji sodelovanje ponudnikov na podlagi vnaprej določenih pogojev.
V vseh postopkih imajo ponudniki pravico zahtevati informacijo o poteku in izidu postopka.
4. člen
Dokumentacija za izvedbo javnega naročila male vrednosti obsega:
1. sklep o začetku postopka oddaje javnega naročila male vrednosti (OBR-A),
2. povabilo k oddaji ponudbe (OBR-B),
3. ponudba (OBR-C),
4. predračun (OBR-D),
5. izjava o izpolnjevanju pogojev (OBR-E),
6. obvestilo o oddaji javnega naročila male vrednosti (OBR-R-F),
7. predlog za izdajo naročilnice (OBR-G),
8. poročilo o oddaji javnega naročila male vrednosti (OBR-H).
5. člen
Oddaja javnega naročila male vrednosti se izvaja po enostavnem postopku in po postopku zbiranja ponudb.
Enostavni postopek se uporablja za javna naročila male vrednosti, ki ne presegajo 10% vrednosti iz prvega odstavka 124. člena ZJN. Za ostala javna naročila male vrednosti se uporablja postopek zbiranja ponudb.
Enostavni postopek se izvaja z uporabo naročilnice, postopek zbiranja ponudb pa se vedno zaključi s sklenitvijo pogodbe.
6. člen
Oddaja naročil male vrednosti se izvaja pisno.
Naročnik lahko po zaključku zbiranja ponudb izvede pogajanja z vsemi ponudniki. O tem jih pisno obvesti in enakovredno izvede pogajanja. Po opravljenih pogajanjih naročnik sprejme odločitev.
7. člen
Ponudniki dokazujejo izpolnjevanje pogojev s pisnimi izjavami, in sicer s predložitvijo izpolnjenega obrazca (OBR-E).
8. člen
Naročnik s sklepom določi odgovorno osebo, odgovorno za izvedbo oddaje javnega naročila male vrednosti, ki mora zagotoviti zlasti: opredelitev predmeta, določitev ocenjene vrednosti, pripravo razpisne dokumentacije (če in v obsegu, kot je to potrebno) in pravilnost izvedbe oddaje javnega naročila male vrednosti.
9. člen
Naročnik v vsakem postopku posebej določi merilo za izbor, ki je lahko najnižja cena ali ekonomsko najugodnejša ponudba.
II. ODDAJA NAROČILA PO ENOSTAVNEM POSTOPKU
10. člen
Enostavni postopek poteka po naslednjih fazah:
1. sklep o začetku postopka oddaje javnega naročila male vrednosti (OBR-A),
2. povabilo k oddaji ponudbe (OBR-B),
3. ponudba (OBR-C),
4. predračun (OBR-D),
5. izjava o izpolnjevanju pogojev (OBR-E),
6. obvestilo o oddaji javnega naročila male vrednosti (OBR-R-F),
7. predlog za izdajo naročilnice (OBR-G).
11. člen
Dokumentacija o oddaji naročila po enostavnem postopku mora vsebovati vse originalne listine ter druge dokumente, pomembne za postopek in odločitev naročnika. Dokumentacija mora vsebovati tudi kopijo izdane naročilnice.
III. ODDAJA NAROČILA PO POSTOPKU ZBIRANJA PONUDB
12. člen
Postopek zbiranja ponudb poteka po naslednjih fazah:
1. sklep o začetku postopka oddaje javnega naročila male vrednosti (OBR-A),
2. povabilo k oddaji ponudbe (OBR-B),
3. ponudba (OBR-C),
4. predračun (OBR-D),
5. izjava o izpolnjevanju pogojev (OBR-E),
6. obvestilo o oddaji javnega naročila male vrednosti (OBR-H).
13. člen
Dokumentacija o oddaji naročila po postopku zbiranja ponudb mora vsebovati vse originalne listine ter druge dokumente, pomembne za postopek in odločitev naročnika. Dokumentacija mora vsebovati tudi kopijo pogodbe.
IV. KONČNA DOLOČBA
14. člen
Pravilnik se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
S tem pravilnikom preneha veljati pravilnik o oddaji javnih naročil male vrednosti (Uradni list RS, št. 17/01).
Št. 032-01-05
Križevci, dne 3. marca 2005.
Župan
Občine Križevci
Feliks Mavrič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti