Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni skupnosti (Uradni list RS, št. 72/93), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 18. člena Statuta Občine Kobarid (Uradni list RS, št. 8/00, 79/00, 53/02, 74/02 in 80/03) je Občinski svet občine Kobarid na 22. redni seji dne 23. 3. 2005 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kobarid za leto 2005
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Kobarid za leto 2005 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po področjih funkcionalne klasifikacije javno finančnih izdatkov, in posebni del, načrt razvojnih programov, načrt delovnih mest občinske uprave, načrt nabave osnovnih sredstev občinske uprave ter načrt prodaje stvarnega premoženja so priloge k temu odloku.
Splošni del proračuna Občine Kobarid za leto 2005 se določa v naslednjih zneskih v SIT.
A) Bilanca prihodkov in odhodkov
------------------------------------------------------------------
Skup. podskup.
Konto,podkon. Naziv konta Proračun
------------------------------------------------------------------
2005
------------------------------------------------------------------
I. Skupaj prihodki (70+71+72+73+74) 901,436.415
Tekoči prihodki (70 + 71) 391,069.950
70 Davčni prihodki
(700+701+702+703+704+705+706) 314,915.670
700 Davek na dohodek in dobiček 243,275.700
703 Davki na premoženje 32,675.720
704 Domači davki na blago in storitve 38,964.250
71 Nedavčni prihodki
(710+711+712+713+714) 76,154.280
710 Udeležba na dobičku
in dohodki od premoženja 70,730.000
711 Takse in pristojbine 3,374.280
712 Denarne kazni 50.000
714 Drugi nedavčni prihodki 2,000.000
72 Kapitalski prihodki (720+721+722) 97,347.844
720 Prihodki od prodaje stavb 10,654.688
722 Prihodki od prodaje zemljišč
in nematerialno premoženje 86,693.156
73 Prejete donacije (730 + 731) 1,300.000
74 Transferni prihodki 411,718.621
II. Skupaj odhodki (40+41+42+43) 883,871.206
40 Tekoči odhodki
(400+401+402+403+404+409) 207,378.129
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 60,113.000
401 Prispevki delodajalcev
za socialno varnost 7,976.000
402 Izdatki za blago in storitve 132,937.523
403 Plačila domačih obresti 5,800.000
409 Rezerve 551.606
41 Tekoči transferi (410+411+412+413+414) 288,393.108
410 Subvencije 1,620.000
411 Transferi posameznikom
In gospodinjstvom 95,148.915
412 Transferi neprofitnim organizacijam
in ustanovam 39,085.353
413 Drugi tekoči domači transferi 152,538.840
42 Investicijski odhodki (420) 323,733.363
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 323,733.363
43 Investicijski transferi (430) 64,366.606
430 Investicijski transferi 64,366.606
III. Proračunski presežek primanjkljaj (I.-II.) 17,565.209
B) Račun finančnih terjatev in naložb
IV. Prejeta vračila danih pos.
in prodaje kap. d. (750+751+752) 500.000
V. Dana posojila in poveč. kapital.
deležev (440+441+442) –
Spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.) –
Skupni presežek (primanjkljaj)
(I. + IV.) – (II. + V.) 18,065.209
C) Račun financiranja
VII. Zadolževanje (500) –
VIII. Odplačila domačega dolga 21,570.000
IX. Povečanje (zmanjšanje) sredstev na
računih (I.+IV.+VIII.) – (II.+V.+IX.) -3,504.791
X. Neto zadolževanje (VII. – VIII.) -21,570.000
XI. Stanje sredstev
na računu konec preteklega leta 3,725.220
XII. Stanje sredstev na računu konec leta 220.429
------------------------------------------------------------------
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan ali druga oseba po njegovem pooblastilu.
V primeru težav pri izvajanju proračuna, je odgovorna oseba za izvajanje proračuna do sprejetja morebitnega rebalansa, dolžna izvajati proračun tako, da se poravnajo obveznosti iz naslova dotacij, ki niso zakonsko obvezne, v sorazmerno znižanem znesku za vse upravičence.
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan lahko izvede prerazporeditev pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna največ do višine +-20% in o tem obvesti občinski svet. Za večje prerazporeditve mora župan predlagati rebalans.
Ko se naredi zaključni račun poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2005 in njegovi realizaciji.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti proračuna, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih petih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem proračunu 2005.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem proračunu 2005.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
Prevzete obveznosti iz prvega in drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu razvojnih programov.
6. člen
Občina Kobarid ima proračunski sklad, ki deluje kot:
– račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 200.000 tolarjev župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA
DRŽAVE
7. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga in o tem s pisnim poročilom obvestiti občinski svet.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE
IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti pri dolgoročnem zadolževanju javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Kobarid, v letu 2005 ne sme preseči skupne višine glavnic 5,000.000 tolarjev.
9. člen
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja) se lahko v letu 2005 zadolžijo le s prehodnim soglasjem občinskega sveta.
6. PREDHODNE IN KONČNE DOLOČBE
10. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Kobarid v letu 2006, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
11. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 40302-1/04
Kobarid, dne 23. marca 2005.
Župan
Občina Kobarid
Pavel Gregorčič l. r.