Uradni list

Številka 34
Uradni list RS, št. 34/2005 z dne 1. 4. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 34/2005 z dne 1. 4. 2005

Kazalo

1143. Odlok o proračunu Občine Kobarid za leto 2005, stran 3159.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni skupnosti (Uradni list RS, št. 72/93), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02) in 18. člena Statuta Občine Kobarid (Uradni list RS, št. 8/00, 79/00, 53/02, 74/02 in 80/03) je Občinski svet občine Kobarid na 22. redni seji dne 23. 3. 2005 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kobarid za leto 2005
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Kobarid za leto 2005 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina proračuna, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po področjih funkcionalne klasifikacije javno finančnih izdatkov, in posebni del, načrt razvojnih programov, načrt delovnih mest občinske uprave, načrt nabave osnovnih sredstev občinske uprave ter načrt prodaje stvarnega premoženja so priloge k temu odloku.
Splošni del proračuna Občine Kobarid za leto 2005 se določa v naslednjih zneskih v SIT.
A)    Bilanca prihodkov in odhodkov
------------------------------------------------------------------
Skup. podskup.
Konto,podkon.    Naziv konta                              Proračun
------------------------------------------------------------------
                 2005
------------------------------------------------------------------
 
I.    Skupaj prihodki (70+71+72+73+74)                 901,436.415
      Tekoči prihodki (70 + 71)                        391,069.950
70    Davčni prihodki
      (700+701+702+703+704+705+706)                    314,915.670
      700 Davek na dohodek in dobiček                  243,275.700
      703 Davki na premoženje                           32,675.720
      704 Domači davki na blago in storitve             38,964.250
71    Nedavčni prihodki
      (710+711+712+713+714)                             76,154.280
      710 Udeležba na dobičku
          in dohodki od premoženja                      70,730.000
      711 Takse in pristojbine                           3,374.280
      712 Denarne kazni                                     50.000
      714 Drugi nedavčni prihodki                        2,000.000
72    Kapitalski prihodki (720+721+722)                 97,347.844
      720 Prihodki od prodaje stavb                     10,654.688
      722 Prihodki od prodaje zemljišč
          in nematerialno premoženje                    86,693.156
73    Prejete donacije (730 + 731)                       1,300.000
74    Transferni prihodki                              411,718.621
II.   Skupaj odhodki (40+41+42+43)                     883,871.206
40    Tekoči odhodki
      (400+401+402+403+404+409)                        207,378.129
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim             60,113.000
      401 Prispevki delodajalcev
          za socialno varnost                            7,976.000
      402 Izdatki za blago in storitve                 132,937.523
      403 Plačila domačih obresti                        5,800.000
      409 Rezerve                                          551.606
41    Tekoči transferi (410+411+412+413+414)           288,393.108
      410 Subvencije                                     1,620.000
      411 Transferi posameznikom
          In gospodinjstvom                             95,148.915
      412 Transferi neprofitnim organizacijam
          in ustanovam                                  39,085.353
      413 Drugi tekoči domači transferi                152,538.840
42    Investicijski odhodki (420)                      323,733.363
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev           323,733.363
43    Investicijski transferi (430)                     64,366.606
      430 Investicijski transferi                       64,366.606
III.  Proračunski presežek primanjkljaj (I.-II.)        17,565.209
 
B)    Račun finančnih terjatev in naložb
IV.   Prejeta vračila danih pos.
      in prodaje kap. d. (750+751+752)                     500.000
V.    Dana posojila in poveč. kapital.
      deležev (440+441+442)                                      –
      Spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.)                     –
      Skupni presežek (primanjkljaj)
      (I. + IV.) – (II. + V.)                           18,065.209
 
C)    Račun financiranja
VII.  Zadolževanje (500)                                         –
VIII. Odplačila domačega dolga                          21,570.000
IX.   Povečanje (zmanjšanje) sredstev na
      računih (I.+IV.+VIII.) – (II.+V.+IX.)             -3,504.791
X.    Neto zadolževanje (VII. – VIII.)                 -21,570.000
XI.   Stanje sredstev
      na računu konec preteklega leta                    3,725.220
XII.  Stanje sredstev na računu konec leta                 220.429
------------------------------------------------------------------
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan ali druga oseba po njegovem pooblastilu.
V primeru težav pri izvajanju proračuna, je odgovorna oseba za izvajanje proračuna do sprejetja morebitnega rebalansa, dolžna izvajati proračun tako, da se poravnajo obveznosti iz naslova dotacij, ki niso zakonsko obvezne, v sorazmerno znižanem znesku za vse upravičence.
4. člen
Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan lahko izvede prerazporeditev pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna največ do višine +-20% in o tem obvesti občinski svet. Za večje prerazporeditve mora župan predlagati rebalans.
Ko se naredi zaključni račun poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2005 in njegovi realizaciji.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti proračuna, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih petih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem proračunu 2005.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem proračunu 2005.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
Prevzete obveznosti iz prvega in drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu razvojnih programov.
6. člen
Občina Kobarid ima proračunski sklad, ki deluje kot:
– račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 200.000 tolarjev župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA
DRŽAVE
7. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200.000 tolarjev odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga in o tem s pisnim poročilom obvestiti občinski svet.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE
IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti pri dolgoročnem zadolževanju javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Kobarid, v letu 2005 ne sme preseči skupne višine glavnic 5,000.000 tolarjev.
9. člen
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja) se lahko v letu 2005 zadolžijo le s prehodnim soglasjem občinskega sveta.
6. PREDHODNE IN KONČNE DOLOČBE
10. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Kobarid v letu 2006, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
11. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 40302-1/04
Kobarid, dne 23. marca 2005.
Župan
Občina Kobarid
Pavel Gregorčič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti