Na podlagi 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99 in 124/00), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98 70/00, 51/02) in na podlagi 16. člena Statuta Občine Kozje (Uradni list RS, št. 64/99, 98/00) je Občinski svet Občine Kozje na 19. redni seji dne 24. 3. 2005 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kozje za leto 2005
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se ureja financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakoni opravlja občina.
2. VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 487.892
TEKOČI PRIHODKI (70+71) 199.434
70 DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706) 166.249
700 davki na dohodek in dobiček 112.253
703 davki na premoženje 19.584
704 domači davki na blago in storitve 34.412
706 drugi davki –
71 NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714) 33.185
710 udeležba na dobičku in dohodki
od premoženja 16.294
711 takse in pristojbine 2.141
712 denarne kazni 150
713 prihodki od prodaje blaga in storitev –
714 drugi nedavčni prihodki 14.600
72 KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722) 3.200
720 prihodki od prodaje osnovnih sredstev –
721 prihodki od prodaje zalog –
722 prihodki od prodaje zemljišč
in nematerialnega premoženja 3.200
73 PREJETE DONACIJE (730+731) –
730 prejete donacije iz domačih virov –
731 prejete donacije iz tujine –
74 TRANSFERNI PRIHODKI (740) 285.258
740 transferni prihodki iz drugih javnofinančnih
institucij 285.258
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 505.225
40 TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) 117.445
400 plače in drugi izdatki zaposlenim 30.722
401 prispevki delodajalcev za socialno varnost 5.056
402 izdatki za blago in storitve 78.957
403 plačila domačih obresti 510
409 rezerve 2.200
41 TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413+414) 229.915
410 subvencije 12.702
411 transferi posameznikom in gospodinjstvom 116.945
412 transferi neprofitnim organizacijam
in ustanovam 16.485
413 drugi tekoči domači transferi 83.783
414 tekoči transferi v tujino
42 INVESTICIJSKI ODHODKI (420) 114.133
420 nakup in gradnja osnovnih sredstev 114.133
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI (430) 43.732
430 investicijski transferi 7.500
431 investicijski transferi 36.232
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK
(PRIMANJKLJAJ) (I.–II.) –17.333
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
IN PRODAJA KAPIT. DELEŽEV (750+751+752) –
75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
750 prejeta vračila danih posojil –
751 prodaja kapitalskih deležev –
752 kupnine iz naslova privatizacije –
V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
DELEŽEV (440+441+442) –
44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
DELEŽEV
440 dana posojila –
441 povečanje kapitalskih deležev in naložb –
442 poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije –
443 povečanje namenskega premoženja
v javnih skladih in osebah javnega
prava, ki imajo premoženje v svoji lasti –
VI. PREJETA – DANA POSOJILA IN SPREM.
KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.–V.) –
C) RAČUN FINANCIRANJA
VII. ZADOLŽEVANJE (500) 12.000
50 ZADOLŽEVANJE
500 domače zadolževanje 12.000
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 2.808
55 ODPLAČILA DOLGA
550 odplačila domačega dolga 2.808
IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV
NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.–II.–V.–VIII.) –8.141
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.–VIII.) 9.192
XI. NETO FINANCIRANJE(VI.+VII.-VIII.-IX.) 17.333
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH
DNE 31. 12. PRETEKLEGA LETA
9009 splošni sklad za drugo 8.141
Splošni del po ekonomski klasifikaciji sestavljajo:
– bilanca odhodkov in prihodkov
– račun finančnih terjatev in naložb
– račun financiranja.
Posebni del proračuna – odhodki po področjih proračunske porabe – sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov, finančni načrti neposrednih uporabnikov, načrt razvojnih programov, kadrovski načrt so priloga k temu odloku in se objavijo na oglasni deski občine.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so donacije, prihodki stanovanjskega gospodarstva, prihodki od prodaje ali zamenjave občinskega stvarnega premoženja, pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest, požarna taksa, taksa za obremenjevanje vode, taksa za obremenjevanje okolja ter druge predpisane namenske takse.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov proračuna.
4. člen
Župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med konti v okviru proračunske postavke in med proračunskimi postavkami v okviru posameznega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2005 in njegovi realizaciji.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Prerazporeditev pravic porabe in prvega in drugega odstavka tega člena se opravi s pisno odredbo, iz katere je razvidno, na kateri proračunski postavki in podkontu se pravica porabe povečuje in na kateri se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri proračunski postavki se odpira nov podkonto.
5. člen
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere, ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami.
Obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, mora uporabnik vključiti v proračun leta, na katero se nanašajo.
Prevzete obveznosti iz prvega in drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
6. člen
Proračunski skladi so:
– proračunska rezerva, oblikovana po ZJF, se v letu 2005 oblikuje v višini 1,000.000 SIT.
Na predlog občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 1,000.000 SIT župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
7. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 100.000 SIT odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE
IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2005 lahko zadolži v skladu z določili ZJF.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Kozje, v letu 2005 ne sme preseči skupne višine dovoljenega zadolževanja.
V letu 2005 se javni zavodi in javno podjetje, katerih ustanoviteljica je Občina Kozje, ne smejo dolgoročno zadolževati ali izdajati poroštev drugim pravnim ali fizičnim osebam.
6. PREHODNE IN KONČNE ODLOČBE
9. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Kozje v letu 2006, če bo začasno financiranje potrebno, se uporabljata ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
10. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 06202-0001/2005-19/02
Kozje, dne 24. marca 2005.
Župan
Občine Kozje
Dušan Andrej Kocman l. r.