Uradni list

Številka 55
Uradni list RS, št. 55/2005 z dne 6. 6. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 55/2005 z dne 6. 6. 2005

Kazalo

2417. Odlok o proračunu Občine Podčetrtek za leto 2005, stran 5559.

Na podlagi 3. člena Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94 in 56/98), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02 in 56/02) in 17. ter 103. člena Statuta Občine Podčetrtek (Uradni list RS, št. 45/99, 95/99, 6/01 in 68/03), je Občinski svet občine Podčetrtek na 18. redni seji dne 19. 5. 2005 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Podčetrtek za leto 2005
1. člen
S tem odlokom se ureja način izvrševanja in upravljanje s prihodki in odhodki proračuna Občine Podčetrtek za leto 2005 (v nadaljevanju: proračun).
2. člen
Z občinskim proračunom se zagotavljajo sredstva za financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakoni opravlja Občina Podčetrtek.
3. člen
Proračun občine sestavljajo bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
----------------------------------------------------------------------
                                                      V tisoč tolarjev
Skupina/Podskupina kontov                           Proračun leta 2005
----------------------------------------------------------------------
A)    Bilanca prihodkov in odhodkov
I.    Skupaj prihodki                                          600.198
      (70+71+72+73+74)
      Tekoči prihodki (70+71)                                  320.383
70    Davčni prihodki                                          225.882
      700 Davki na dohodek in dobiček                          108.475
      703 Davki na premoženje                                   40.657
      704 Domači davki na blago in storitve                     76.750
      706 Drugi davki                                                –
71    Nedavčni prihodki                                         94.501
      710 Udeležba na dobičku
          in dohodki od premoženja                              11.900
      711 Takse in pristojbine                                   2.662
      712 Denarne kazni                                            750
      713 Prihodki od prodaje blaga in storitev                      –
      714 Drugi nedavčni prihodki                               79.189
72    Kapitalski prihodki                                        4.500
      720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev                      –
      721 Prihodki od prodaje zalog                                  –
      722 Prihodki od prodaje zemljišč
          in nematerialnega premož.                              4.500
73    Prejete donacije                                               –
      730 Prejete donacije iz domačih virov
      731 Prejete donacije iz tujine
74    Transferni prihodki                                      275.315
      740 Transferni prihodki
          iz drugih javnofinančnih institucij                  275.315
II.   Skupaj odhodki (40+41+42+43)                             633.919
40    Tekoči odhodki                                           136.050
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                     34.380
      401 Prispevki delodajalca za socialno varnost              4.200
      402 Izdatki za blago in storitve                          93.970
      403 Plačila domačih obresti                                  500
      409 Rezerve                                                3.000
41    Tekoči transferi                                         234.918
      410 Subvencije                                                 –
      411 Transferi posameznikom
          in gospodinjstvom                                    100.450
      412 Transferi neprofitnim organizacijam
          in ustanovam                                          14.750
      413 Drugi tekoči domači transferi                        119.718
      414 Tekoči transferi v tujino                                  –
42    Investicijski odhodki                                    213.085
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev                   213.085
43    Investicijski transferi                                   49.866
      430 Investicijski transferi                               49.866
III.  Proračunski primanjkljaj (I.–II.)                       – 33.721
 
B)    Račun finančnih terjatev in naložb
IV.   Prejeta vračila danih posojil
      in prodaja kapitalskih deležev (750+751+752)                 500
V.    Dana posojila in povečanje
      kapitalskih deležev (440+441+442)
    VI.   Prejeta minus dana posojila
          in spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.)                500
 
C)    Račun financiranja (VII.–VIII.)                            – 500
VII.  Zadolževanje (500)
50    Zadolževanje
      500 Domače zadolževanje
VIII. Odplačila dolga (550)
55    Odplačila dolga                                              500
      550 Odplačila domačega dolga                                 500
IX.   Sprememba stanja sredstev na računu
      (I.+IV.+VII.-II.-VII.)                                  - 33.721
X.    Prenos iz leta 2003                                       33.721
----------------------------------------------------------------------
Splošni del občinskega proračuna – odhodki, sestavljen po funkcionalni klasifikaciji po področjih proračunske porabe, in posebni del, sestavljen po ekonomski klasifikaciji javnofinančnih prejemkov in izdatkov na ravni podskupin kontov, ter načrt razvojnih programov so priloga k temu odloku.
4. člen
V proračunu so zagotovljena sredstva za delo občinskih organov in občinske uprave, za izvajanje nalog na področju družbenih dejavnosti, gospodarske infrastrukture, gospodarstva in drugih razvojnih nalog, sredstva rezerv in sredstva za odplačilo dolgov.
5. člen
Sredstva za plače in osebne prejemke delavcev občinske uprave, javnih zavodov in javnega podjetja se zagotavljajo po merilih in na način, kot je določeno v zakonu o izvrševanju proračuna Republike Slovenije, kolektivnimi pogodbami in drugimi predpisi, ki urejajo to področje.
6. člen
Sredstva občinskega proračuna se razporejajo med letom praviloma enakomerno med vse uporabnike na podlagi programov in javnih razpisov v okviru doseženih prihodkov in zapadlih obveznosti, ob upoštevanju likvidnosti občinskega proračuna.
7. člen
Sredstva proračuna uporabljajo uporabniki le za namene in v višini, kot so določeni v proračunu. Nabava opreme, investicijska in vzdrževalna dela morajo biti oddana s pogodbo, izvajalci pa izbrani na podlagi javnega razpisa ali zbiranja ponudb. Javni razpisi morajo biti objavljeni v Uradnem listu RS za vsa gradbena dela, katerih vrednost presega 20,000.000 SIT, in za naročila blaga in storitev, katerih vrednost presega 10,000.000 SIT. Za investicije, ki se po načrtu razvojnih programov izvajajo v več letih, se razpis in dodelitev del izvajalcu opravi enkrat za celotno investicijo.
Neposredni uporabniki pa so pri porabi proračunskih sredstev dolžni upoštevati tudi navodilo za oddajo javnih naročil male vrednosti, ki ga izda župan.
8. člen
V obvezno proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad, se izloči do 0,5 % prejemkov proračuna oziroma 3,000.000 SIT. Ta sredstva se uporabljajo za namene, določene v 49. členu zakona o javnih financah.
9. člen
Sredstva splošne proračunske rezervacije za financiranje posameznih namenov, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zagotoviti v zadostni višini, se oblikujejo največ v višini 0,5 % prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov oziroma v višini 2,000.000 SIT. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
10. člen
V primeru neenakomernega pritekanja prihodkov proračuna se lahko za začasno kritje odhodkov uporabijo sredstva splošne proračunske rezervacije ali najame likvidnostno posojilo do višine 5 % zadnjega sprejetega proračuna. O najetju posojila iz tega člena odloča župan.
11. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan je pooblaščen, da:
1. odloča o začasnem zmanjšanju odhodkov, če prihodki niso realizirani v planirani višini,
2. odloča o uporabi tekočih likvidnostnih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti,
3. spremeni namen in višino sredstev za posamezne namene, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog, za katere so bila določena sredstva, vendar največ do 10 % predvidene višine glavnega namena – proračunske postavke.
V ta namen je predpisan obrazec za prerazporeditev sredstev, ki je priloga k odloku.
4. odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve do višine 1,000.000 SIT v posameznem primeru iz drugega odstavka 49. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02 in 56/02).
5. odloča o uporabi splošne proračunske rezervacije, ki je namenjena za pokrivanje nepredvidenih proračunskih odhodkov do višine 200.000 SIT za posamezni namen.
O ukrepih iz 1. in 4. točke mora župan poročati občinskemu svetu.
12. člen
Proračuni neposrednih uporabnikov so sestavni deli občinskega proračuna, zato neposredni uporabniki sprejete finančne načrte za leto 2005 dostavijo v rokih, ki jih predpiše župan.
Neposredni uporabniki morajo do 10. v mesecu občinski upravi dostaviti poročilo na P obrazcu, do 28. 2. 2006 pa predložiti poslovno poročilo za leto 2005 skupaj z obrazložitvami.
Neposredni uporabniki občinskega proračuna pripravijo premoženjsko bilanco in jo do 30. 3. 2006 predložijo občinski upravi.
13. člen
Občina se sme zadolževati v obsegu, ki ne presega 10 % realiziranih prihodkov občine v letu pred letom zadolževanja. V računu financiranja, ki je sestavni del proračuna, se izkaže odplačevanje dolgov in zadolževanje občine. Občina se lahko zadolžuje za financiranje investicij v infrastrukturne objekte in naprave, namenjene za opravljanje gospodarskih in drugih javnih služb.
Ne glede na prejšnji odstavek se občina lahko zadolži za financiranje stanovanjske gradnje, oskrbe z vodo ter za odvajanje in čiščenje odplak v obsegu, ki presega 10 % realiziranih prihodkov v letu pred letom zadolževanja, če odplačilo glavnice in obresti v posameznem letu odplačila ne preseže 3 % realiziranih prihodkov.
O zadolžitvi odloča Občinski svet občine Podčetrtek. Pogodbo o zadolževanju podpiše župan le ob predhodnem soglasju Ministrstva za finance in je sestavni del pogodbe.
14. člen
Javno podjetje ali javni zavod, katerih ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem ustanovitelja. O soglasju odloča občinski svet.
15. člen
Za proračun pristojni organ občine opravlja nadzor nad finančnim, materialnim in računovodskim poslovanjem uporabnikov glede na namen, obseg in dinamiko porabe sredstev.
Če za proračun pristojni organ občine pri opravljanju proračunskega nadzora pri uporabnikih ugotovi, da se sredstva ne uporabljajo za namene, za katere so bila dodeljena, mora zahtevati, da se ta sredstva vrnejo v proračun, ter o tem obvesti župana.
16. člen
Župan je dolžan o realizaciji proračuna in prerazporeditvah na podlagi 3. točke 11. člena tega odloka poročati občinskemu svetu po polletnem obračunu in zaključnem računu.
17. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. januarja 2005.
Št. 06202-0143/2005
Podčetrtek, dne 20. maja 2005.
Župan
Občine Podčetrtek
Peter Misja l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti