Na podlagi 120. člena Poslovnika Občinskega sveta občine Sevnica (Uradni list RS, št. 43/00, 91/00, 102/00, 65/03 in 114/04) je Občinski svet občine Sevnica na 21. redni seji dne 2. 6. 2005 potrdil uradno prečiščeno besedilo pravilnika o postopku in merilih za vrednotenje kulturnih programov in projektov, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Sevnica, ki obsega:
– Pravilnik o postopku in merilih za vrednotenje kulturnih programov in projektov, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 4/04) in
– Pravilnik o spremembi pravilnika o postopku in merilih za vrednotenje kulturnih programov in projektov, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 17/05)
P R A V I L N I K
o postopku in merilih za vrednotenje kulturnih programov in projektov, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Sevnica
(uradno prečiščeno besedilo)
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem pravilnikom se določijo pogoji, kriteriji in postopki za razdelitev proračunskih sredstev, namenjenih za sofinanciranje programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti na področju kulture v občini Sevnica.
2. člen
Izvajalci programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti v občini so:
– društva in zveze, registrirani za izvajanje programov na področju kulture,
– posamezniki, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri ministrstvu za kulturo,
– ustanove, ki so ustanovljene za opravljanje dejavnosti v kulturi in so neprofitne,
– zavodi, gospodarske družbe in druge organizacije, registrirane za opravljanje dejavnosti v kulturi, vse v organiziranju nekomercialnih programov in projektov,
– javni zavodi s področja vzgoje in izobraževanja za obseg dejavnosti, ki presega šolski program.
3. člen
Izvajalci programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti ter ostalih kulturnih projektov v občini morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– da imajo sedež v Občini Sevnica,
– da imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničevanje kulturnih aktivnosti,
– da imajo zagotovljene redne vaje,
– da imajo urejeno evidenco o članstvu, plačani članarini in ostalo dokumentacijo, kot to določa zakon o društvih,
– da vsako leto občinski upravi redno dostavljajo poročila o realizaciji programov, načrt aktivnosti za prihodnje leto in poročila o doseženih uspehih na občinskih, regionalnih in državnih tekmovanjih, če se jih udeležijo,
– za posameznike, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri ministrstvu, pristojnem za kulturo, je pogoj, da imajo stalno prebivališče v Občini Sevnica.
4. člen
Po tem pravilniku se sofinancirajo vsebine kulturnih programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti, javne kulturne dobrine širšega pomena (uprizoritvene umetnosti, vizualne umetnosti, novi mediji ipd.), pokriva tudi druge kulturne potrebe občanov, ki jih Občina Sevnica ugotovi s svojim lokalnim programom za kulturo.
Sredstva za investicije in investicijsko vzdrževanje javnih kulturnih objektov občinskega pomena niso predmet financiranja po tem pravilniku, ampak se zagotavljajo v vsakoletnem proračunu občine na posebnih proračunskih postavkah.
II. POSTOPEK
5. člen
Občina Sevnica vsako leto objavi javni razpis ali javni poziv za zbiranje ponudb programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti ter ostalih projektov na področju kulture, ki se sofinancirajo iz proračuna občine. Postopek javnega razpisa vodi občinska uprava ter za posamezne dele postopka imenovane strokovne komisije, in sicer po postopku, ki ga določa pravilnik o izvedbi javnega poziva in javnega razpisa (Uradni list RS, št. 6/03).
6. člen
Postopek odpiranja vlog, prispelih na javni poziv, odpira pristojni uslužbenec občinske uprave po vrstnem redu prispetja. Postopek odpiranja vlog, prispelih na javni razpis, pa odpira strokovna komisija za odpiranje vlog, ki jo imenuje župan, praviloma za vsa razpisna področja.
7. člen
Postopek strokovne presoje in ocenjevanja vlog izvede strokovna komisija, ki jo imenuje župan na predlog odbora za kulturo. Župan odloči o izbiri izvajalcev in vrednosti posameznih programov in projektov na predlog strokovne komisije.
Strokovna komisija šteje sedem članov in je sestavljena iz članov, ki s svojim večletnim delovanjem aktivno soustvarjajo ljubiteljsko kulturo na posameznih področjih v Občini Sevnica:
– področje instrumentalne, vokalne, plesne dejavnosti (en član),
– gledališke, literarne dejavnosti (en član),
– likovne, fotografske in filmske (en član),
– ZKD (en član),
– OI JSKD Sevnica (en član) in
– Strokovna služba Občine Sevnica (dva člana).
8. člen
Z vsakim izvajalcem, ki mu je bilo priznano sofinanciranje, župan občine sklene pogodbo, s katero se uredijo vsa medsebojna razmerja v zvezi z zagotavljanjem občinskih sredstev za financiranje predmeta pogodbe.
Pogodba vsebuje naslednje sestavine oziroma navedbe:
– pogodbene stranke (naziv, naslov, davčna številka, številka računa ...),
– opredelitev javnega interesa, zaradi katerega se dodeljujejo sredstva,
– trajanje pogodbe,
– rok, do katerega lahko izvajalec črpa finančna sredstva,
– elemente zahtevkov za izplačila v primeru, da so potrebni,
– navedbo skrbnikov pogodbe za vsako stranko,
– pravico sprememb večletnih pogodb,
– obveznost navajanja Občine Sevnica kot financerja,
– obveznost poročanja izvajalca Občini Sevnica,
– obveznost v skladu s 63. členom ZUJIK,
– način nadzora nad zakonito in namensko porabo sredstev,
– določilo o sankcijah, če izvajalec nenamensko porabi dodeljena sredstva ali ne izpolni predmeta pogodbe,
– določilo, da mora izvajalec sproti obveščati občino o spremembah, ki lahko vplivajo na izpolnitev pogodbenih obveznosti,
– datum podpisa, podpis in, če je izvajalec pravna oseba, tudi žig.
Pristojni občinski uslužbenec je praviloma tudi skrbnik pogodb. Vodi evidence o izvajanih kulturnih programih, opravlja nadzor nad izvajanjem programov po sklenjenih pogodbah ter enkrat letno poroča odboru za kulturo in občinskemu svetu o realizaciji programov.
III. MERILA
9. člen
Strokovna komisija za presojo in ocenjevanje vlog ovrednoti kulturne programe in projekte, ki izpolnjujejo pogoje javnega razpisa ali javnega poziva. Osnovna merila za vrednotenje projektov na področju kulture so:
– kakovost in zahtevnost predlaganega programa,
– realna možnost izvedbe programa (kadrovski, finančni, prostorski, časovni pogoji),
– neprofitnost programa,
– delež lastnih prihodkov,
– delež sofinancerjev,
– odmevnost programov izvedenih v preteklem letu (število obiskovalcev, strokovna kritika).
10. člen
Programe in projekte s področja ljubiteljske kulturne dejavnosti strokovna komisija ocenjuje na podlagi meril in kriterijev za sofinanciranje programov in projektov ljubiteljske kulturne dejavnosti, ki so navedeni v 13. in 14. členu tega pravilnika.
Vrednost posameznih programov in projektov po merilih in kriterijih je izražena v točkah. Vrednost točke po posameznih programih in projektih se izračuna kot razmerje med obsegom sredstev, predvidenih za ljubiteljske kulturne dejavnosti, in skupnim številom točk vseh na javni poziv ali javni razpis prijavljenih programov in projektov.
11. člen
Temeljna pravila za izvajanje ljubiteljske kulturne dejavnosti so:
– kvalitetno in redno delo društva, zveze, zavoda ali posameznika,
– množičnost članstva in število nastopov,
– udeležba na predstavah, proslavah in prireditvah v Občini Sevnica in izven nje.
12. člen
Občina Sevnica zbira predloge za sofinanciranje naslednjih področij kulturnih dejavnosti:
– glasbena dejavnost,
– uprizoritvena dejavnost,
– likovna, fotografska in filmska dejavnost,
– literarna dejavnost in multimedialni projekti,
– mladinska kultura,
– novi mediji in nove pobude.
13. člen
Osnovna dejavnost ljubiteljskih kulturnih skupin se sofinancira le pod pogojem, da rezultate svojega dela vsaj enkrat letno predstavijo publiki. Vrednotenje se opravi tako, da se točkujejo naslednji elementi:
a) organizacija kulturnih prireditev,
b) študij oziroma priprava programa,
c) izvedbo programa,
d) dodatki za opremo, številčnost, kakovost, meddržavno sodelovanje in visoko obletnico delovanja,
e) založništvo,
f) izobraževanje kadrov.
Za kulturne skupine z instrumentalno, vokalno in gledališko dejavnost pa velja, da bo financiranje upoštevano le pod pogojem, da se kulturne skupine obvezno udeležijo območnih oziroma medobmočnih revij ali srečanj, ki jih vsako leto organizira JSKD. V nasprotnem primeru se ocenjujejo po kriteriju 1. točke 13. člena (organizacija kulturne prireditve).
1. Organizacija kulturnih prireditev – (upravičenec je organizator prireditve v občini; podlaga za izplačilo je poročilo o izvedbi s potrdilom JSKD, ZKD, ali druge zveze, ki deluje na področju kulture). Najvišje možno doseženo število je 500 točk.
Komisija bo izbrala in točkovala kulturne prireditve v širšem javnem interesu, ki se bodo sofinancirale, na podlagi naslednjih kriterijev oziroma meril:
+-------------------------+---------+----------------------------------------+
|– nivo prireditve |do 200 |20 – društveni; do 50 – krajevni; do 75 |
| |točk |– občinski, do 80 – območni; |
| | |do 120 – medobmočni; do 150 – državni; |
| | |do 200 – meddržavni |
+-------------------------+---------+----------------------------------------+
|– število nastopajočih |do 40 |2 – na vsakega izvajalca/skupino |
|izvajalcev |točk | |
+-------------------------+---------+----------------------------------------+
|– število obiskovalcev na|do 100 |50 – do 50 obisk.; 75 – do 100 obisk., |
|prireditvi |točk |100 – nad 100 obisk. oziroma ustrezni |
| | |sorazmerni delež točk |
+-------------------------+---------+----------------------------------------+
|– čas-trajanje izvedbe |do 60 |30 – nad 45 min; 60 – nad 90 min;... |
|prireditev |točk |oziroma ustrezen sorazmerni delež točk |
+-------------------------+---------+----------------------------------------+
|– delež lastnih sredstev |do 40 |1 – na vsakih 5% lastnih sredstev, itd. |
|in drugih neproračunskih |točk | |
|virov za izvedbo | | |
|prireditve | | |
+-------------------------+---------+----------------------------------------+
|– tradicionalnost |do 10 |1 – na vsako leto izvedene v |
|prireditve |točk |preteklosti itd. |
+-------------------------+---------+----------------------------------------+
|– kadrovsko in |do 50 |10 – za vsak posamezni organizacijsko- |
|organizacijsko-tehnična |točk |tehnični sklop z ustrezno kadrovsko |
|struktura izvajalca pri | |zasedbo, pomemben za izvedbo (prevoz, |
|izvedbi prireditve | |ozvočenje notranje, zunanje, redarska |
| | |služba, čiščenje...) |
+-------------------------+---------+----------------------------------------+
2. Študij oziroma priprava programa – glede na zahtevnost programa se prizna različno število vaj oziroma delovnih srečanj, ki se pomnožijo s številom točk, priznanih za dejansko izobrazbo, ki jo ima umetniški vodja na ustreznem področju, in sicer:
– za visoko izobrazbo 6 točk,
– za višjo izobrazbo 5 točk,
– za srednjo izobrazbo 4 točke,
– za nižjo izobrazbo ter 6 do 10 let delovnih
izkušenj 4 točke,
– za univerzitetno izobrazbo 9 točk,
– za srednjo, višjo ali visoko izobrazbo
z najmanj 20 let delovnih izkušenj s potrjeno
kvaliteto dela skupine, ki jo vodi 8 točk.
Pri kulturnih dejavnostih, kjer ne obstajajo možnosti pridobivanja redne izobrazbe na ustreznih šolah, se za umetniškega vodjo zahtevajo opravljeni tečaji in izobraževanja, ki jih organizira ZKD in JSKD RS, ter 4 do 6 let delovnih izkušenj. Takšnega umetniškega vodjo se ocenjuje s 3 točkami.
Točkuje se le študij oziroma priprava na enega izmed treh možnih programov oziroma projektov. Število priznanih vaj ali srečanj je naslednje:
a) Pihalni in simfonični orkestri – od 30 do 45 instrumentalistov:
(1 vaja = 2 šolski uri)
– samostojni premierni koncert 120 vaj
– samostojni celovečerni koncert 90 vaj
– sodelovanje na koncertu z drugimi izvajalci 60 vaj
b) Instrumentalne skupine od 18 do 30 instrumentalistov
– samostojni premierni koncert 90 vaj
– samostojni celovečerni koncert 60 vaj
– sodelovanje na koncertu z drugimi izvajalci 40 vaj
c) Instrumentalne skupine pod 18 instrumentalistov
– samostojni premierni koncert 70 vaj
– samostojni celovečerni koncert 50 vaj
– polovični koncert 30 vaj
d) Pevski zbori od 16 do 45 pevcev (1 vaja = 2 šolski uri)
– samostojni premierni koncert 90 vaj
– samostojni celovečerni koncert 60 vaj
– polovični koncert 30 vaj
e) Okteti in pevski sestavi do 16 pevcev
– samostojni premierni koncert 90 vaj
– samostojni celovečerni koncert 60 vaj
– polovični koncert 30 vaj
f) Ljudski pevci
– samostojni premierni koncert 15 vaj
– samostojni celovečerni koncert 10 vaj
– polovični koncert 5 vaj
g) Otroški pevski zbori
– samostojni premierni koncert 50 vaj
– samostojni celovečerni koncert 30 vaj
– polovični koncert 20 vaj
h) Folklorne skupine do 20 članov
(1 vaja = 2 šolski uri)
– samostojni premierni nastop 90 vaj
– samostojni celovečerni nastop 60 vaj
– polovični koncert 40 vaj
i) Plesne skupine do 10 članov (1 vaja = 2 šolski uri)
– samostojni premierni nastop 60 vaj
– samostojni celovečerni nastop 40 vaj
– polovični koncert 20 vaj
j) Gledališke in lutkovne skupine do 10 članov
(1 vaja = 3 šolske ure)
– za delo s tremi ali več dejanji 90 vaj
– za delo z dvema dejanjema 70 vaj
– za enodejanko 30 vaj
Za priredbo scenarija se prizna še 50 točk,
za avtorsko delo pa 80 točk.
Opomba: Za otroške gledališke in lutkovne skupine velja, da se upošteva polovica vaj, ki so priznane odraslim gledališkim in lutkovnim skupinam.
k) Literarna dejavnost – 3 do 10 avtorjev (delovno srečanje = 2 šolski uri)
– organizacija celovečernih
prireditev z lastnimi novimi teksti 40 delovnih srečanj
– organizacija celovečerne
prireditve z lastnimi
že objavljenimi teksti 20 delovnih srečanj
polovični nastop 10 delovnih srečanj
l) Likovne, fotografske in kiparske
skupine – do 10 avtorjev (delovno srečanje = 3 šolske ure)
– organizacija ex tempora
ali kolonije 50 delovnih srečanj
– priprava skupinske razstave
z lastnimi novimi del 40 delovnih srečanj
– organizacija likovne oziroma
fotografske delavnice 40 delovnih srečanj
m) Video in filmska dejavnost
(delovno srečanje = 3 šolske ure)
– priprava lastne celovečerne video
oziroma filmske produkcije 60 delovnih srečanj
– priprava dokumentarne
kratkometražne video produkcije
(do 20 min.) 40 delovnih srečanj
– organizacija video
in filmskih delavnic 30 delovnih srečanj
3. Izvedba programa
Za samostojni premierni koncert oziroma predstavo se šteje samo izvedba novih del, ki jih izvajalec še ni izvajal. Za samostojni celovečerni koncert oziroma predstavo je potrebno izvesti vsaj eno tretjino novih del in dve tretjini starih del iz minulih let. Za polovični koncert oziroma prireditev (sodelovanje z drugimi izvajalci) pa mora izvajalec izvesti vsaj 15- do 20- minutni program iz minulih let. Občini Sevnica je potrebno poslati ustrezna dokazila o izvedenem programu.
3a) Pihalni in simfonični orkestri – od 30 do 45 instrumentalistov:
– samostojni premierni koncert do 4000 točk
– samostojni celovečerni koncert do 3000 točk
– udeležba na reviji ali srečanjih
z ocenjevanjem do 2500 točk
– ponovitev samostojnega celovečernega
koncerta do 1000 točk
– polovični koncert do 700 točk
– nastop na prireditvi,
proslavi ali predstavitvi do 100 točk
3b) Instrumentalne skupine od 18 do 30 instrumentalistov
– samostojni premierni koncert do 3000 točk
– samostojni celovečerni koncert do 2250 točk
– udeležba na reviji ali srečanjih
z ocenjevanjem do 1875 točk
– ponovitev samostojnega
celovečernega koncerta do 750 točk
– polovični koncert do 525 točk
– nastop na prireditvi,
proslavi ali predstavitvi do 75 točk
3c) Instrumentalne skupine pod 18 instrumentalistov
– samostojni premierni koncert do 2000 točk
– samostojni celovečerni koncert do 1500 točk
– udeležba na reviji ali srečanjih
z ocenjevanjem do 1250 točk
– ponovitev samostojnega celovečernega
koncerta do 500 točk
– polovični koncert do 350 točk
– nastop na prireditvi,
proslavi ali predstavitvi do 50 točk
3d) Pevski zbori nad 16 do 45 pevcev
– samostojni premierni koncert do 4000 točk
– samostojni celovečerni koncert do 3000 točk
– udeležba na reviji ali srečanjih
z ocenjevanjem do 2500 točk
– ponovitev samostojnega
celovečernega koncerta do 1000 točk
– polovični koncert do 700 točk
– nastop na prireditvi,
proslavi ali predstavitvi do 100 točk
3e) Okteti in pevski sestavi do 16 pevcev
– samostojni premierni koncert do 4000 točk
– samostojni celovečerni koncert do 3000 točk
– udeležba na reviji ali srečanjih
z ocenjevanjem do 2500 točk
– ponovitev samostojnega
celovečernega koncerta do 1000 točk
– polovični koncert do 700 točk
– nastop na prireditvi,
proslavi ali predstavitvi do 100 točk
3f) Ljudski pevci
– samostojni premierni koncert do 500 točk
– samostojni celovečerni koncert do 300 točk
– polovični koncert do 100 točk
– nastop na prireditvi,
proslavi ali predstavitvi do 80 točk
3g) Otroški pevski zbori nad 16 pevcev
– samostojni premierni koncert do 1500 točk
– udeležba na reviji ali srečanjih
z ocenjevanjem do 1000 točk
– samostojni celovečerni koncert do 500 točk
– polovični koncert do 200 točk
– nastop na prireditvi,
proslavi ali predstavitvi do 80 točk
3h) Folklorne skupine do 20 članov
– samostojni premierni nastop do 2000 točk
– samostojni celovečerni nastop do 800 točk
– polovični koncert do 300 točk
– nastop na prireditvi,
proslavi ali predstavitvi do 80 točk
3i) Plesne skupine do 10 članov
– samostojni premierni nastop do 1000 točk
– samostojni celovečerni nastop do 500 točk
– polovični koncert do 200 točk
– nastop na prireditvi,
proslavi ali predstavitvi do 80 točk
3j) Gledališke in lutkovne skupine do 10 članov
– za delo s tremi ali več dejanji
1. Premierna predstava do 4000 točk
2. Udeležba na reviji ali srečanjih
z ocenjevanjem do 2500 točk
3. Ponovitev predstave do 1000 točk
– za delo z dvema dejanjema
1. Premierna predstava do 2000 točk
2. Udeležba na reviji ali srečanjih
z ocenjevanjem do 1200 točk
3. Ponovitev predstave do 750 točk
– za enodejanko
1. Premierna predstava do 1000 točk
2. Udeležba na reviji ali srečanjih
z ocenjevanjem do 500 točk
3. Ponovitev predstave do 500 točk
Opomba: Priznana je samo ena ponovitev premierne predstave!
3k) Literarna dejavnost – 3 do 10 avtorjev
– literarni večer z lastnimi deli do 1500 točk
– literarni večer z deli drugih avtorjev do 800 točk
– nastop na prireditvi, proslavi
ali predstavitvi do 80 točk
3l) Likovne, fotografske in kiparske skupine – do 10 avtorjev
– organizacija kolonije, natečajev do 2000 točk
– priprava skupinske razstave
z lastnimi novimi deli do 1500 točk
– organizacija likovne oziroma
fotografske delavnice do 500 točk
3m) Video in filmska dejavnost – projekti posameznih ali več avtorjev
– priprava lastne celovečerne
video oziroma filmske produkcije do 2500 točk
– dokumentarna kratkometražna
video produkcija (do 20 min.) do 1200 točk
– organizacija video in filmskih delavnic do 500 točk
4. Dodatki na opremo, številčnost, kakovost, meddržavno sodelovanje in visoko obletnico delovanja:
1. Za vzdrževanje instrumentov in nakup potrošnega materiala se letno prizna orkestru po 40 točk na vsakega dejavnega instrumentalista, ki je plačal članarino.
2. Folklornim skupinam pripada letno po 40 točk na plesalca in godbenika za vzdrževanje noš in instrumentov.
3. Plesnim skupinam pripada po 30 točk na plesalca za vzdrževanje kostumov, gledališkim in lutkovnim skupinam pa glede na zahtevnost od 5 do 40 točk.
4. Za številčnost se skupini, ki presega število članov, določeno po osnovnem vrednotenju, priznajo dodatne točke, in sicer:
– za več kot 100% preseganje 50%,
– za več kot 50% preseganje 30%,
– za več kot 30% preseganje 20%
vseh točk, zbranih za izvedbo programa v preteklem letu.
5. Za kakovostni nivo, ki ga doseže izvajalec, mu na podlagi strokovne ocene ustrezne žirije ali ocenjevalca pripada dodatno število točk. Komisija bo predlagala v izbor sofinanciranje kulturnega društva oziroma kulturne skupine za udeležbo na občinskih, medobmočnih, državnih, mednarodnih tekmovanjih na podlagi naslednjih kriterijev oziroma meril:
– izvajalcu, ki uspešno nastopa
na mednarodnih tekmovanjih 50%,
– izvajalcu, ki uspešno nastopa
na državnih tekmovanjih 30%,
– izvajalcu, ki uspešno nastopa
na medobmočnih tekmovanjih 20%,
– izvajalcu, ki uspešno nastopa
na občinskih tekmovanjih 10%
vseh točk, ki jih zbere v preteklem letu za izvedbo programa. Upravičenec je udeleženec tekmovanja; dokazilo oziroma podlaga za izplačilo je programski list.
6. V primeru, da je kulturno društvo oziroma izvajalec kulturnih dejavnosti povabljeno na nastop v tujino v cilju medsebojnega sodelovanja in povezovanja s kulturnimi društvi in našimi zdomci v tujini, kjer predstavlja občino in/ali državo, se mu za ta namen določi enkratno število točk v višini do največ 2000 točk. Kulturno društvo mora predložiti program in povabilo, da je povabljeno v tujino.
7. V letu, ko izvajalec kulturnih dejavnosti v občini Sevnica praznuje visoko obletnico delovanja, mu pripada dodatno število točk, in sicer:
a) za 10. obletnico delovanja 10%,
b) za 15. obletnico delovanja 15%,
c) za 20. obletnico delovanja 20%,
d) za 25. obletnico delovanja 25%,
e) za 30. obletnico delovanja 30%,
f) za 35. obletnico delovanja 35%,
g) za 40. obletnico delovanja 40%,
h) za 45. obletnico delovanja 45%,
i) za 50. obletnico in več let delovanja 50%
vseh točk, ki jih je v preteklem letu zbral za vaje in izvedbo programa, vendar pod pogojem, da za to priložnost pripravi in izvede zahtevnejši jubilejni program.
5. Založništvo
Kolikor bo letni program na področju ljubiteljske kulture predvideval tudi sorazmerni delež sredstev za sofinanciranje založništva (knjige, literarne revije, kasete oziroma CD ipd.), se nanj lahko prijavijo kulturna društva in posamezniki, ki bodo izdajatelj edicije. Prednost pri sofinanciranju bodo imele avtorske edicije in edicije, ki so povezane z zgodovinsko in kulturno dediščino društva, ki bodo namenjene čim večjemu številu uporabnikov, in tiste, ki bodo s predvideno finančno konstrukcijo opravičile smotrno namembnost sofinanciranja.
6. Izobraževanje (upravičenec je udeleženec izobraževanja; dokazilo je potrdilo organizatorja o udeležbi na seminarju)
Pogoj za sofinanciranje je ustrezna pogodba ali dogovor med upravičencem in društvom o delu v skupini oziroma vodenju skupine najmanj še za eno naslednje leto od sofinanciranja izobraževanja.
Komisija bo predlagala v izbor za sofinanciranje izobraževanja mentorjev in članov kulturnih skupin na medobčinski in državni ravni prijavljene kandidate na podlagi naslednjih kriterijev oziroma meril:
– dosedanja strokovna usposobljenost kandidata,
– potrebna strokovna usposobljenost,
– število članov skupine, kjer kandidat deluje,
– interes društva po izobraževanju,
– lastni delež sredstev – soudeležba,
– mnenje JSKD, ZKD ali ustrezne reprezentativne zveze.
14. člen
Rekreativni orkestri, pevski zbori in okteti, glasbene in plesne skupine.
V to skupino spadajo orkestri, zbori, skupine in drugi, ki nimajo statusa registriranega kulturnega društva pri pristojnem upravnem organu in ki zaradi višje starosti članov, psihosocialnih in drugih razlogov ne morejo pripraviti javnega koncerta, se pa dejavno vključujejo v svoje bivalno okolje, njihovo delovanje pa je v javnem interesu, da ga občina financira na primerljiv način. Takšne kulturne aktivnosti morajo po vsebini predstavljati kulturno celoto.
Tem pripada:
1. za vaje enkrat letno 300 točk,
2. za vsak javni nastop po 50 točk, vendar se prizna največ 5 nastopov na leto.
Pravilnik o postopku in merilih za vrednotenje kulturnih programov in projektov, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 4/04), vsebuje naslednji končni določbi:
IV. KONČNE DOLOČBE
15. člen
Spremembe in dopolnitve tega pravilnika se uveljavljajo po enakem postopku, kot velja za njegov sprejem.
16. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporabljati pa se začne za sofinanciranje programov v letu 2004.
Pravilnik o spremembi pravilnika o postopku in merilih za vrednotenje kulturnih programov in projektov, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 17/05), vsebuje naslednjo končno določbo:
2. člen
Ta pravilnik o spremembi pravilnika o postopku in merilih za vrednotenje kulturnih programov in projektov, ki se sofinancirajo iz proračuna Občine Sevnica, začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS, uporabljati pa se začne za sofinanciranje programov v letu 2005.
Št. 67000-0008/2005
Sevnica, dne 2. junija 2005.
Župan
Občine Sevnica
Kristijan Janc l. r.