Uradni list

Številka 61
Uradni list RS, št. 61/2005 z dne 30. 6. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 61/2005 z dne 30. 6. 2005

Kazalo

2737. Pravilnik o dodeljevanju interventnih enkratnih denarnih socialnih pomoči v Občini Sežana, stran 6446.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 20/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98, 70/00 in 51/02), 99. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 54/92, 56/92, 13/93, 1/99, 41/99, 36/00, 54/00, 26/01, 6/02, 110/02, 5/03, 2/04 in 7/04) ter 122. in 16. člena Statuta Občine Sežana (Uradni list RS, št. 40/99, 68/99, 3/01 in 40/03) je Občinski svet občine Sežana na seji dne 16. 6. 2005 sprejel
P R A V I L N I K
o dodeljevanju interventnih enkratnih denarnih socialnih pomoči v Občini Sežana
I. SPLOŠNI DOLOČBI
1. člen
S tem pravilnikom se določijo upravičenci do interventne enkratne denarne socialne pomoči (v nadaljevanju: interventna enkratna denarna pomoč), nameni in višina interventnih enkratnih denarnih pomoči ter postopek dodeljevanja in izplačevanja interventnih enkratnih denarnih pomoči iz sredstev proračuna Občine Sežana.
2. člen
Interventna enkratna denarna pomoč je denarna socialna pomoč, ki se lahko na predlog Centra za socialno delo Sežana dodeli samski osebi oziroma družini v enkratnem denarnem znesku, največ enkrat letno, in sicer ob nastopu izjemnih socialnih razmer.
Izjemoma se lahko interventna enkratna denarna pomoč izplača v funkcionalni obliki (naročilnice, plačila računov itd.) v primeru, da Center za socialno delo Sežana oceni, da pomoč ne bi bila namensko uporabljena.
Sredstva za interventne enkratne denarne pomoči se zagotavljajo do porabe sredstev, določenih z vsakoletnim proračunom občine.
II. UPRAVIČENCI DO INTERVENTNIH ENKRATNIH DENARNIH POMOČI
3. člen
Upravičenci do interventne enkratne denarne pomoči so državljani Republike Slovenije, ki imajo prijavljeno stalno prebivališče na območju Občine Sežana in so se zaradi spleta neugodnih okoliščin, na katere niso mogli vplivati (dolgotrajna bolezen, invalidnost, smrt v družini, elementarne nesreče, požar in druge izjemne razmere), znašli v takšnem položaju, da ne morejo poravnati najnujnejših obveznosti, in nujno potrebujejo interventno enkratno denarno pomoč iz sredstev proračuna Občine Sežana.
III. NAMENI INTERVENTNE ENKRATNE DENARNE POMOČI
4. člen
Interventna enkratna denarna pomoč je namenjena za:
– nakup šolskih potrebščin osnovnošolcem,
– plačilo letovanja ali šole v naravi za osnovnošolske otroke,
– plačilo kosil osnovnošolcem med šolskim letom,
– nakup ozimnice in kurjave,
– pomoč pri doplačilu zdravstvenih storitev, ki so nujno potrebne in niso zagotovljene z obveznim zdravstvenim zavarovanjem,
– pomoč pri elementarnih nesrečah in požarih,
– kritje drugih stroškov in izdatkov za premostitev trenutne materialne ogroženosti z upoštevanjem izjemnih socialnih razmer upravičenca.
IV. VIŠINA INTERVENTNE ENKRATNE DENARNE POMOČI
5. člen
Interventna enkratna denarna pomoč znaša največ dvakratni znesek osnovnega zneska minimalnega dohodka iz Zakona o socialnem varstvu, v primeru elementarne nesreče in požara pa največ štirikratni znesek osnovnega zneska minimalnega dohodka iz Zakona o socialnem varstvu.
Pri odločanju o višini interventne enkratne denarne pomoči je potrebno poleg izjemnih socialnih razmer upravičenca upoštevati tudi možnosti glede na zagotovljena sredstva v proračunu občine.
V. POSTOPKI
6. člen
Postopek ugotavljanja upravičenosti do dodelitve interventne enkratne denarne pomoči se začne na predlog Centra za socialno delo Sežana.
Center za socialno delo v predhodnem postopku, to je pred posredovanjem predloga za dodelitev interventne enkratne denarne pomoči Občinski upravi občine Sežana, pridobi od samske osebe oziroma družine ustrezna dokazila o slovenskem državljanstvu in stalnem prebivališču, potrdilo o družinski skupnosti, podatke, potrebne za izplačilo interventne enkratne denarne pomoči, ter pridobi oziroma izvede druge dokaze po prosti presoji, s katerimi se dokazujejo izjemne socialne razmere v konkretnem primeru.
Center za socialno delo Sežana pošlje Občinski upravi občine Sežana zgoraj navedena dokazila in predlog za dodelitev interventne enkratne denarne pomoči, ki vsebuje navedbo dejstev in okoliščin, pomembnih za odločanje o upravičenosti do dodelitve interventne enkratne denarne pomoči, obrazložitev ugotovljenega dejanskega stanja in izrednih socialnih razmer, v katerih se je znašla samska oseba oziroma družina, ter navedbo namena in predlagano višino interventne enkratne denarne pomoči.
Obrazložen predlog za dodelitev interventne enkratne denarne pomoči obravnava tričlanska Komisija, ki jo po sprejemu proračuna za tekoče leto imenuje župan s sklepom. Komisija je praviloma sestavljena iz enega predstavnika Občinske uprave, enega predstavnika Centra za socialno delo Sežana in enega predstavnika Odbora za zdravstvo in socialno varstvo Občine Sežana.
7. člen
Komisija se sestane najpozneje v roku 14 dni po prejemu obrazloženega predloga Centra za socialno delo Sežana skupaj z ustreznimi dokazili ter izda soglasje oziroma nesoglasje k dodelitvi interventne enkratne denarne pomoči.
Komisija lahko od Centra za socialno delo Sežana zahteva, da v roku 8 dni dopoldni predlog za dodelitev interventne enkratne denarne pomoči z dodatnimi dejstvi in dokazi, pomembnimi za izdajo soglasja oziroma nesoglasja.
V primeru, da komisija ne soglaša s predlogom Centra za socialno delo Sežana za dodelitev interventne enkratne denarne pomoči, je potrebna tudi obrazložitev razlogov za izdajo nesoglasja.
8. člen
Občinska uprava občine Sežana najpozneje v treh dneh po odločitvi pristojne komisije posreduje Centru za socialno delo Sežana soglasje z navedbo višine interventne enkratne denarne pomoči oziroma nesoglasje k izplačilu interventne enkratne denarne pomoči.
Na podlagi soglasja oziroma nesoglasja pristojne komisije odloči Center za socialno delo Sežana o upravičenosti oziroma neupravičenosti do dodelitve interventne enkratne denarne pomoči in o višini le-te z odločbo najpozneje v osmih dneh po prejemu soglasja oziroma nesoglasja pristojne komisije. Center za socialno delo Sežana odloči tudi o stroških, ki so nastali v postopku.
Center za socialno delo Sežana izplača interventno enkratno denarno pomoč takoj, ko postane odločba dokončna.
9. člen
Zoper odločbo Centra za socialno delo Sežana je dopustna pritožba v roku petnajstih dni od dneva prejema odločbe. O pritožbi zoper odločbo Centra za socialno delo Sežana odloča župan Občine Sežana.
V postopku dodelitve interventne enkratne denarne pomoči se, kolikor ta pravilnik ne določa drugače, uporablja zakon, ki ureja splošni upravni postopek.
10. člen
Občina Sežana s tem pravilnikom podeljuje CSD Sežana, Kosovelova 4 b, Sežana, javno pooblastilo za vodenje upravnega postopka in odločanje v upravnem postopku dodelitve interventne enkratne denarne pomoči na prvi stopnji odločanja, upoštevajoč soglasje oziroma nesoglasje pristojne komisije.
Občina Sežana ima poleg pristojnosti izdaje soglasja oziroma nesoglasja komisije k izplačilu interventne enkratne denarne pomoči tudi pravico do nadzora vodenja postopkov in odločanja, pravico do pregleda zadeve ter pravico do prejema enega izvoda izdane odločbe o upravičenosti in višini interventne enkratne denarne pomoči.
Za izvajanje tega pravilnika sklene Občina Sežana s Centrom za socialno delo Sežana pogodbo, s katero se določijo medsebojne pravice in obveznosti.
VI. KONČNA DOLOČBA
11. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 06202-5/2005-8
Sežana, dne 16. junija 2005.
Župan
Občine Sežana
Miroslav Klun l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti