Uradni list

Številka 93
Uradni list RS, št. 93/2005 z dne 21. 10. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 93/2005 z dne 21. 10. 2005

Kazalo

4096. Program priprave strategije prostorskega razvoja Občine Zagorje ob Savi, stran 9807.

Na podlagi 27. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02 in 8/03) in 30. člena Statuta Občine Zagorje ob Savi (Uradni vestnik Zasavja, št. 6/99, 15/00, 8/03) je župan Občine Zagorje ob Savi sprejel
P R O G R A M P R I P R A V E
strategije prostorskega razvoja
Občine Zagorje ob Savi
1. člen
(predmet programa priprave)
1. ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo strategije prostorskega razvoja občine;
2. predmet in programska izhodišča strategije prostorskega razvoja občine;
3. nosilci urejanja prostora, ki dajejo smernice in mnenja ter druge udeleženci, ki bodo sodelovali pri pripravi strategije prostorskega razvoja občine;
4. seznam potrebnih strokovnih podlag za načrtovanje predvidenih prostorskih ureditev;
5. način pridobitve strokovnih rešitev;
6. navedba in način pridobitve geodetskih podlag;
7. rok za pripravo strategije prostorskega razvoja občine oziroma njenih posameznih faz;
8. obveznosti v zvezi s financiranjem strategije prostorskega razvoja občine.
2. člen
(ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi)
S tem programom priprave se opredelijo vsebina in obseg izdelave prostorske strategije, postopek in roki priprave, seznam pristojnih nosilcev urejanja prostora, ki sodelujejo v postopku načrtovanja predvidenih prostorskih ureditev, pripravljavci in nosilci upravno-strokovnih aktivnosti ter način zagotovitev potrebnih finančnih sredstev za izvedbo naloge.
Priprava Strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi (v nadaljnjem tekstu: SPRO) je potrebna predvsem zaradi uskladitve občinskih prostorskih aktov s prostorskimi akti Republike Slovenije in sprejeto Strategijo prostorskega razvoja Slovenije (SPRS). Razlogi za pripravo SPRO so tudi njene razvojne potrebe ter pobude in predlogi pravnih in fizičnih oseb, na katere se je občina dolžna odzvati najmanj enkrat na štiri leta (67. člen Zakona o urejanju prostora, Uradni list RS, št. 110/02, 8/03).
Pravno podlago za pripravo prostorske strategije predstavlja Zakon o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03; v nadaljevanju: ZureP-1). Na podlagi četrtega odstavka 171. člena ZUreP-1 občine pričnejo s pripravo SPRO po uveljavitvi strategije prostorskega razvoja Slovenije in jo morajo sprejeti najkasneje v treh letih po sprejemu strategije prostorskega razvoja Slovenije.
Prostorske sestavine dolgoročnega družbenega plana Občine Zagorje ob Savi za obdobje 1986–2000 in družbenega plana občine Zagorje ob Savi za obdobje 1986–1990 (Uradni vestnik Zasavja, št. 9/86) ter spremembe in dopolnitve prostorskih sestavin dolgoročnega in srednjeročnega plana občine Zagorje ob Savi v letih 1994, 1997 in 2002 (Uradni vestnik Zasavja 2/96, 15/98 in 17/03); v nadaljnjem besedilu Prostorski plan Občine Zagorje ob Savi. Prostorski plan občine Zagorje ob Savi je bil izdelan v prejšnji družbeno ekonomski ureditvi v okviru sistema družbenega planiranja, zaradi spremenjenega družbenega, ekonomskega in pravnega sistema v Republiki Sloveniji, pa kljub naknadno sprejetim spremembam, ne zagotavlja več želenega usmerjanja prostorskega razvoja. Veljavni Prostorski plan občine Zagorje ob Savi je treba nadomestiti z v ZUreP-1 določeno prostorsko strategijo občine, ki bo ob upoštevanju državnih usmeritev za urejanje prostora na lokalni ravni določila cilje in usmeritve za urejanje prostora v občini Zagorje ob Savi.
3. člen
(predmet in programska izhodišča SPRO)
Predmet SPRO je opredelitev izhodišč in vizije prostorskega razvoja občine ter določitev usmeritev za razvoj dejavnosti v prostoru in njegove rabe, tako da bodo zagotovljeni pogoji za usklajen in vzdržen razvoj na območju občine ter da bo omogočeno usmerjanje prostorskih razvojnih procesov in z njimi povezanih prostorskih ureditev ter uveljavljanje prostorskih ukrepov za njeno izvajanje.
Programska izhodišča Strategije prostorskega razvoja Občine Zagorje ob Savi:
– upoštevanje Strategije prostorskega razvoja Slovenije in Prostorskega reda Slovenije s poudarkom na lokalnih posebnostih,
– skladen razvoj Občine Zagorje ob Savi po načelih trajnostnega razvoja, v povezavi z gospodarskimi, družbenimi in okoljskimi razmerami,
– vzdržen prostorski razvoj, usklajen z razvojnimi in poselitvenimi potrebami,
– upoštevanje razvojnih dokumentov posameznih nosilcev urejanja prostora,
– usmerjanje prostorskega razvoja skladno z varstvenimi usmeritvami in zahtevami s področja varstva okolja, ohranjanja narave, varstva naravnih virov in varstva kulturne dediščine ter sanacijo degradiranih območij,
– povezovanje posameznih območij znotraj občine, povezovanje občinskega prostora s sosednjimi občinami in povezovanje občine s širšim regionalnim prostorom oziroma navezave na potencialni novi razvojni osi države,
– spodbujanje kvalitetnega lokalnega prostorskega razvoja,
– spodbujanje za razvoj ustreznih storitvenih in oskrbnih funkcij, razvoj delovnih mest za okoliško prebivalstvo ter omogočanje možnosti za športno in kulturno dejavnost; zagotavljanje prebivalcem naselja in njihovega zaledja možnosti za vsakodnevno oskrbo, izobraževanje, informiranje in druženje,
– zagotavljanje zadostne in dostopne oskrbe z družbenimi in drugimi storitvenimi dejavnostmi, ne glede na obseg svojega gravitacijskega območja.
Občina Zagorje ob Savi bo v kolikor bo izražen interes za izdelavo skupnih elementov strategije prostorskega razvoja, predvsem na področju prometa, infrastrukture, vodooskrbe, čiščenja in ravnanja z odpadnimi vodami ter drugih skupnih projektov usklajevala svoje interese z interesi sosednjih občin.
4. člen
(nosilci urejanja prostora, ki dajejo smernice in mnenja ter drugi udeleženci, ki bodo sodelovali pri pripravi strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi)
Pripravljavec Strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi je Občina Zagorje ob Savi, ki je z javnim razpisom izbrala zunanjega načrtovalca podjetje Savaprojekt d.d. Krško. Pripravljavec po sprejemu programa priprave pozove pristojne nosilce urejanja prostora, da mu v roku 30 dni podajo smernice za načrtovanje predvidenih prostorskih ureditev. V primeru molka nosilca urejanja prostora, se bo v skladu z 29. členom ZUreP-1 štelo, da nimajo smernic, pri čemer pa mora izdelovalec upoštevati vse zahteve, ki jih za načrtovanje predvidenih prostorskih ureditev določajo veljavni predpisi in drugi pravni akti.
Nosilci urejanja prostora, ki bodo sodelovali pri pripravi SPRO:
1. Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, Urad za prostorski razvoj, Dunajska 21, 1000 Ljubljana, (smernice za razvoj poselitve);
2. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za varstvo okolja, Direktorat za okolje, Vojkova 1b, 10000 Ljubljana, (smernice za varstvo okolja in ravnanje z odpadki);
3. Zavod Republike Slovenije za varstvo narave, Cankarjeva 10, 1000 Ljubljana, (smernice za ohranjanje narave);
4. Zavod Republike Slovenije za varstvo narave, OE Ljubljana, Kersnikova 3, 1000 Ljubljana (smernice za ohranjanje narave);
5. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za varstvo okolja, Direktorat za vode, Vojkova 1b, 1000 Ljubljana, (smernice s področja voda);
6. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za okolje, Urad za upravljanje z vodami, Vojkova 1b, 1000 Ljubljana (smernice za rabo voda in priobalnih zemljišč);
7. Ministrstvo za gospodarstvo, Direktorat za energijo, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, smernice za področje energetike);
8. Ministrstvo za gospodarstvo, Direktorat za turizem, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, (smernice za področje turizma);
9. Ministrstvo za gospodarstvo, Direktorat za podjetništvo in konkurenco, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, (smernice za razvoj podjetništva);
10. Ministrstvo za gospodarstvo, Direktorat za elektronske komunikacije, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, (smernice za informacijski razvoj in telekomunikacije);
11. Geoplin, d,o.o. Ljubljana, Cesta Ljubljanske brigade 11, 1000 Ljubljana, (smernice za področje transporta in skladiščenje zemeljskega plina);
12. ELES Elektro – Slovenija, d.o.o., Hajdrihova 2, 1000 Ljubljana, (smernice za področje prenosa električne energije);
13. Elektro Ljubljana d.d., DE Elektro Trbovlje, Gimnazijska 25, 1420 Trbovlje (smernice za področje prenosa in distribucije električne energije lokalnega pomena);
14. Ministrstvo za okolje in prostor, Uprava Republike Slovenije za rudarstvo, Dunajska 48, 1000 Ljubljana, (smernice za rabo potencialnih nahajališč mineralnih surovin);
15. Ministrstvo za promet, Direktorat za ceste, Langusova 4, 1535 Ljubljana, (smernice za razvoj cestnega prometa);
16. Ministrstvo za promet, Direktorat za železnice Langusova 4, 1535 Ljubljana, (smernice za razvoj železniškega prometa);
17. Ministrstvo za promet, Direktorat za letalstvo, Langusova 4, 1535 Ljubljana, (smernice za razvoj letalskega prometa);
18. Ministrstvo za obrambo, Urad za obrambne zadeve, Sektor za civilno obrambo, Kardeljeva ploščad 25, 1000 Ljubljana, (smernice razvoja ter režimov urejanja območij in infrastrukture, ki so namenjena za potrebe obrambe);
19. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Kardeljeva ploščad 25, 1000 Ljubljana, (smernice za zaščito in reševanje pred nesrečami, ki predstavljajo največjo nevarnost);
20. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za kmetijstvo, Dunajska 56, 1000 Ljubljana, (smernice za ohranjanje kmetijskih potencialov);
21. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za gozdarstvo, lovstvo in ribištvo, Dunajska 56, 1000 Ljubljana, (smernice za ohranjanje gozdarstva, lovstva in ribištva);
22. Pristojna ribiška družina, Zavoda za ribištvo Slovenije, Župančičeva 9, 1000 Ljubljana (smernice za področje ribištva);
23. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za varno hrano, Dunajska 56, 1000 Ljubljana, (smernice za področje prehrane);
24. Zavod za gozdove Slovenije, OE Ljubljana, Tržaška c. 2, 1000 Ljubljana (smernice za področje gozdarstva lokalnega pomena);
25. Ministrstvo za zdravje RS, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, (smernice za razvoj omrežja ustanov zdravstvene dejavnosti);
26. Ministrstvo za šolstvo in šport, Urad za razvoj šolstva, Trg OF 13, 1000 Ljubljana, (smernice za razvoj omrežja šol);
27. Ministrstvo za šolstvo in šport, Direktorat za šport, Trg OF 13, 1000 Ljubljana, (smernice za razvoj športa);
28. Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo, Trg OF 13, 1000 Ljubljana, (smernice za razvoj omrežja izobraževalnih in znanstvenih ustanov);
29. Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, (smernice za razvoj dejavnosti kulture, ki so prostorsko relevantne);
30. Zavod RS za varstvo kulturne dediščine, Cankarjeva 4/II, p.p. 1571, 1000 Ljubljana, (smernice za varstvo kulturne dediščine);
31. Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, OE Ljubljana, Tržaška 4, 1000 Ljubljana (smernice za varstvo kulturne dediščine);
32. Ministrstvo za notranje zadeve, Štefanova 2, 1000 Ljubljana, (smernice za razmestitev objektov državnih upravnih organov);
33. Ministrstvo za pravosodje, Župančičeva 3, 1000 Ljubljana, (smernice za razmestitev objektov pravosodnih organov);
34. Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, (smernice za razvoj omrežja javnih služb za potrebe socialnega razvoja);
35. Služba vlade za lokalno samoupravo in regionalno politiko, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, (smernice za razvoj omrežja objektov lokalnih in regionalnih upravnih organov).
Kolikor se ugotovi, da se za izdelavo predloga Strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi potrebuje dodatne smernice, lahko pripravljavec prostorskega akta k sodelovanju povabi tudi druge organe in organizacije.
5. člen
(seznam potrebnih strokovnih podlag za pripravo Strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi)
Na podlagi strokovnih podlag se analizira stanje, ugotovijo in izpostavijo problemi ter na tej podlagi pripravijo osnove za odločitve v Strategiji prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi. Strokovne podlage je treba v postopku priprave prostorske strategije izdelati v skladu s Pravilnikom o podrobnejši vsebini, obliki in načinu priprave strategije prostorskega razvoja občine te vrstah njenih strokovnih podlag (Uradni list RS, št. 17/04) in tolmačenji MOP UPR, do tiste stopnje natančnosti, ki omogoča odločitve na strateškem nivoju.
Prioritetno se preveri aktualnost in uporabnost že izdelanih strokovnih podlag.
Že izdelane strokovne podlage pripravljavca prostorske strategije so predvsem:
Razvojne možnosti naselij Izlake in Kisovec iz vidika njunih demografsko – socialnih potencialov (Razvojni center planiranje d.o.o. Celje, 1998)
Strokovne podlage za urbanistično zasnovo naselja Izlake in spremembo meje ureditvenega območja naselja Izlake (Razvojni center planiranje d.o.o. Celje, 1998)
Strokovne podlage za urbanistično zasnovo naselja Kisovec (Razvojni center planiranje d.o.o. Celje, 1998)
Strokovne podlage za širitev ureditvenega območja počitniških hiš Kandrše (023-6) (Razvojni center planiranje d.o.o. Celje, 2002)
Strokovne podlage za širitev manjših naselij (Razvojni center planiranje d.o.o. Celje, 2002)
Strokovne podlage za opredelitev vodovarstvenih območij (GEOKO d.o.o., 1999),
Strokovne podlage s področja varstva kulturne dediščine za spremembe in dopolnitve prostorskih sestavin dolgoročnega plana Občine Zagorje ob Savi (LRZVNKD, 2000)
Naravovarstvene smernice za izdelavo sprememb in dopolnitev dolgoročnega in srednjeročnega prostorskega plana občine Zagorje ob Savi (LRZVNKD, 2001).
Posamezni nosilec prostora v skladu s tem programom priprave pripravljavcu na njegovo zahtevo predloži strokovne podlage s svojega področja, pri čemer mora upoštevati raven podrobnosti obravnavane problematike. Strokovne podlage nosilcev urejanja prostora, s katerimi razpolagajo, so predvsem podatki in analize stanja in teženj prostorskega razvoja dejavnosti, predlogi morebitnih razvojnih potreb ali prostorskih ureditev s področja dejavnosti nosilca urejanja prostora, vključno z njihovimi operativnimi programi ter drugi pogoji in omejitve za razvoj dejavnosti v prostoru. (7. člen ZureP-1)
Izdelajo in pridobijo se lahko tudi druge analize prostora in podrobnejše strokovne podlage (za urbanistične zasnove, za nov vnos posamezne dejavnosti v prostor, za pobude, ki obsegajo več kot en stanovanjski objekt), za katere se v postopku priprave prostorske strategije ugotovi, da so pomembne pri obravnavi problematike in za odločitve o prostorskem razvoju občine (na primer analiza stanja v prostoru, analiza teženj prostorskega razvoja občine, analiza razvojnih pobud iz javnega in zasebnega sektorja, analizo razvojnih potreb in možnosti dejavnosti v prostoru, analizo ranljivosti prostora).
6. člen
(način pridobitve strokovnih rešitev)
Strokovne rešitve se pridobivajo v skladu z Zakonom o urejanju prostora.
7. člen
(navedba in način pridobitve geodetskih podlag)
Za izdelavo Strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi se uporabijo predpisane geodetske podlage, ki jih zagotovi pripravljavec.
8. člen
(rok za pripravo Strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi oziroma njenih posameznih faz)
Priprava prostorske strategije bo ob sodelovanju nosilcev urejanja prostora potekala po priloženem terminskem planu, ki je sestavni del tega programa priprave.
Pomembnejši koraki pri pripravi prostorske strategije so:
– obvestilo o nameri (40. člen ZVO),
Obvestilo o nameri izdelave strategije prostorskega razvoja je bilo dne 14. 4. 2005 poslano na Ministrstvo za okolje in prostor. Ministrstvo za okolje in prostor je dne 22. 6. 2005 pod št. 354-09-170/2005 izdalo odločbo, da je potrebno v postopku priprave strategije prostorskega razvoja izvesti celovito presojo vplivov na okolje (CPVO).
– sklic prve prostorske konference,
Prostorsko konferenco pripravljavec skliče in vodi v skladu z 28. členom ZUReP-1. Dne 28. 9. 2005 je Občina Zagorje ob Savi, Oddelek za okolje in prostor izvedla prvo prostorsko konferenco z namenom, da se pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalne skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti glede priprave prostorskega akta.
Obvestilo o datumu, kraju in času zbora konference ter možnosti ogleda gradiva je pripravljavec v skladu z zakonom objavil v sredstvih javnega obveščanja na Radiu Trbovlje in časopisu Zasavc, na informativnih straneh lokalne televizije ETV in na spletni strani www.zagorje.si.
– pridobivanje smernic in strokovnih podlag nosilcev urejanja prostora v skladu s 30. členom ZureP-1,
Pripravljavec prostorske strategije po sprejemu programa priprave pozove pristojne nosilce urejanja prostora, navedene v 4. členu tega programa, da v roku 30 dni po prejemu vloge podajo svoje smernice za načrtovanje predvidene prostorske ureditve. V primeru molka nosilca urejanja prostora, se bo v skladu z 29. členom ZUreP-1 štelo, da nimajo smernic, pri čemer pa mora izdelovalec upoštevati vse zahteve, ki jih za načrtovanje predvidenih prostorskih ureditev določajo veljavni predpisi in drugi pravni akti.
– Izdelava osnutka predloga strategije prostorskega razvoja,
– Izdelava okoljskega poročila,
Vzporedno s pripravo predloga prostorske strategije oziroma pred javno razgrnitvijo predloga teče izdelava okoljskega poročila, njegova revizija in pridobitev potrdila o ustreznosti okoljskega poročila. Za izvedbo celovite presoje vplivov na okolje (v nadaljevanju: CPVO) mora pripravljavec prostorske strategije zagotoviti okoljsko poročilo, ki mora vsebovati informacije, potrebne za CPVO. Pripravljavec prostorske strategije mora zagotoviti tudi revizijo okoljskega poročila in od MOPE pridobiti potrdilo o ustreznosti okoljskega poročila. Okoljsko poročilo, revizija okoljskega poročila in predlog prostorske strategije se javno razgrnejo po postopku, ki je predpisan z ZUrep-1.
Manjši del območja je uvrščen v posebno varstveno območje – območje Natura 2000. Pri pripravi prostorske strategije je potrebno na posebnih varstvenih območjih in potencialnih posebnih ohranitvenih območjih (območja Natura 2000) izvesti presojo sprejemljivosti vplivov oziroma posledic prostorske strategije glede na varstvene cilje teh območij. Oceno o sprejemljivosti vpliva oziroma posledicah prostorske strategije na posebna varstvena območja poda MOPE v postopku CPVO po ZVO-1.
– sklic druge prostorske konference,
Zbor druge prostorske konference skliče in vodi pripravljavec najmanj štirinajst dni pred javno razgrnitvijo prostorskega akta (28. člen ZureP-1) ter določi kraj in čas izvedbe.
– javna razgrnitev in obravnava prostorskega akta,
Po sprejemu sklepa o javni razgrnitvi na Občinskem svetu Občine Zagorje ob Savi se predlog Strategije prostorskega razvoja Občine Zagorje ob Savi javno razgrne za najmanj 30 dni. V času javne razgrnitve pripravljavec organizira javno obravnavo predloga. O pripombah in predlogih danih v času javne razgrnitve, pripravljavec vodi zapisnik, o njih zavzame stališča ter zagotovi, da se prostorski akt dopolni v skladu s stališči do pripomb in predlogov. Stališča do pripomb in predlogov na predlog SPRO, podanih v času javne razgrnitve, sprejme župan. Izdela se dopolnjen predlog.
– pridobivanje mnenj pristojnih nosilcev urejanja prostora,
Po javni razgrnitvi pripravljavec dopolni prostorski akt v skladu s stališči do pripomb in predlogov, danih v času javne razgrnitve predloga Strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi in pozove pristojne nosilce urejanja prostora iz 4. člena tega programa, da mu v roku 30 dni po prejemu vloge podajo mnenja k dopolnjenemu predlogu prostorskega akta. V mnenju nosilci urejanja prostora ne morejo postavljati novih ali drugačnih pogojev od tistih, ki so jih podali v smernicah. V primeru molka nosilca urejanja prostora se šteje, da na predvideno prostorsko ureditev nima pripomb.
– Pridobitev sklepa MOP po ZVO-1
Po pridobitvi mnenj nosilcev urejanja prostora izdelovalec pripravi usklajeni predlog prostorske strategije, ki ga posreduje MOP v pregled z namenom pridobitve sklepa o potrditvi prostorske strategije po ZVO-1 (o sprejemljivosti vplivov izvedbe prostorske strategije na okolje) in ocene o sprejemljivosti vplivov oziroma posledicah prostorske strategije na posebna varstvena območja (območja Nature 2000) po ZON-B.
– priprava usklajenega predloga prostorske strategije za občinski svet in sprejem le te na občinskem svetu,
Občina Zagorje ob Savi posreduje dopolnjen predlog Strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi v sprejem Občinskemu svetu Občine Zagorje ob Savi. Sestavni del gradiva so stališča s pripombami in predlogi iz javne obravnave in javne razgrnitve, priporočila prostorske konference ter mnenje o usklajenosti MOPE po ZVO-1 in pozitivna ocena po ZON-B. Občinski svet sprejme Strategijo prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi z odlokom.
– pridobitev sklepa ministra,
Pred objavo Odloka o Strategiji prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi je potrebno sprejeti prostorski akt poslati ministru za prostor v potrditev. Minister za prostor v 15 dneh od prejema vloge ugotovi, ali je vloga popolna in v skladu z 69. členom ZUreP-1 s sklepom potrdi skladnost Strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi z ZUreP-1 in na njegovi podlagi izdanimi predpisi ter prostorskimi akti države.
– objava odloka o prostorski strategiji,
Potrjeni Odlok o Strategiji prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi se objavi skupaj z datumom in številko sklepa ministra za prostor o potrditvi.
9. člen
(obveznosti v zvezi s financiranjem Strategije prostorskega razvoja občine Zagorje ob Savi)
Finančna sredstva za pripravo prostorske strategije zagotovi pripravljavec v okviru sprejetega proračuna za leto 2005 iz proračunskega stroškovnega mesta 1110 in predvidenih sredstev v naslednjih proračunskih obdobjih, skladno z načrtom razvojnih programov občine za obdobje 2005-2008.
10. člen
Ta program priprave se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 352-5/2004
Zagorje ob Savi, dne 29. septembra 2005
Župan
Občine Zagorje ob Savi
Matjaž Švagan l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti