Na podlagi 6. člena Odloka o nadzorstvu nad izvajanjem predpisov Občine Mirna Peč (Uradni list RS, št. 102/05), drugega odstavka 18. člena Zakona o inšpekcijskem nadzoru (Uradni list RS, št. 56/02), 50.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 100/05) in na podlagi 6. in 15. člena Statuta Občine Mirna Peč (Uradni list RS, št. 18/99, 52/01 in 40/03) je Občinski svet Občine Mirna Peč na 27. redni seji dne 22. 12. 2005 sprejel
P R A V I L N I K
o obrazcu, postopku za izdajo in načinu uporabe službene izkaznice za inšpektorja
1. člen
Ta pravilnik določa obrazec, postopek za izdajo in način uporabe službene izkaznice za opravljanje inšpekcijskega nadzorstva (v nadaljnjem besedilu: službena izkaznica) za pooblaščene delavce (v nadaljevanju: inšpektorje), ki opravljajo dela in naloge v okviru Medobčinskega inšpektorata in redarstva skupne občinske uprave Občine Dolenjske Toplice, Občine Mirna Peč in Občine Žužemberk (v nadaljevanju inšpektorat in redarstvo).
2. člen
(1) Službeno izkaznico za inšpektorje izda župan občine, kjer je sedež inšpektorata in redarstva.
(2) V službeni izkaznici se navedejo občine, na območju katerih inšpektor opravlja svoje naloge.
(3) Službena izkaznica je sestavljena iz:
– usnjenega ovitka iz črnega usnja;
– identifikacije kartice;
– kartončka s pooblastilom imetnika službene izkaznice.
3. člen
Besedilo, izpisano na plastificiranem kartončku s pooblastilom iz prejšnjega člena, se glasi: »Imetnik te izkaznice izkazuje pooblastilo za opravljanje nalog inšpekcijskega nadzora na podlagi Zakona o inšpekcijskem nadzoru«.
4. člen
(1) Obrazec identifikacije kartice je velikosti 9 x 6 cm. Po vpisu podatkov o imetniku se obrazec zaščiti s plastičnim ovitkom.
(2) Obrazec vsebuje:
– v levem zgornjem kotu prostor za fotografijo velikosti 3 x 3 cm;
– pod fotografijo je prostor za ime in priimek imetnika, pod tem pa prostor za registrsko številko službene izkaznice;
– desno od prostora za fotografijo so grbi vseh občin, poleg tega pa napis “OBČINA (ime občine)” – za vse tri občine;
– pod napisom “OBČINA (ime občine)” je napis “SLUŽBENA IZKAZNICA”;
– pod napisom “SLUŽBENA IZKAZNICA” je napis “MEDOBČINSKI INŠPEKTORAT”;
– v spodnjem desnem kotu je prostor za podpis župana in pečat občine ter datum izdaje.
Službena izkaznica je bele barve, besedilo pa je črne barve.
(3) Izkaznica ni prenosljiva.
(4) Obrazec službene izkaznice je sestavni del tega pravilnika in je objavljen skupaj z njim.
5. člen
(1) Župan vodi register izdanih izkaznic s podatki o:
1. osebnem imenu in priimku imetnika izkaznice;
2. datumu izdaje;
3. registrski številki;
4. datumu prenehanja veljavnosti ali zamenjave izkaznice;
5. razlogu za prenehanje veljavnosti oziroma zamenjavo izkaznice ter
6. o izkaznicah v hranjenju, zaradi težje disciplinske kršitve inšpektorja.
(2) Župan lahko za vodenje registra izdanih izkaznic pooblasti uradno osebo na položaju, zaposleno v skupni občinski upravi Občine Dolenjske Toplice, Občine Mirna Peč in Občine Žužemberk.
6. člen
(1) Veljavnost izkaznice preneha z dnem:
1. prenehanja delovnega razmerja imetnika izkaznice,
2. razporeditve imetnika izkaznice na delovno mesto, za katero ni predpisanih inšpektorskih pooblastil,
3. odvzemom pooblastila, izdanega na podlagi 4. člena Odloka o nadzorstvu nad izvajanjem predpisov Občine Mirna Peč (Uradni list RS, št. 102/05).
(2) V primerih iz prejšnjega odstavka mora imetnik izkaznico vrniti županu oziroma osebi, pooblaščeni za vodenje registra izdanih izkaznic.
(3) Izkaznica se glede na tretji odstavek tega člena inšpektorju odvzameta za čas do dokončnosti odločbe o disciplinski odgovornosti, ko zaradi težje disciplinske kršitve ne sme opravljati nalog inšpekcijskega nadzora.
7. člen
Izkaznica se zamenja:
1. če jo imetnik izgubi in je preklicana v Uradnem listu Republike Slovenije,
2. če je poškodovana,
3. če je imetnik spremenil osebno ime.
V primerih iz 2. in 3. točke prejšnjega odstavka se izkaznica uniči. Komisijo za uničenje izkaznic in način uničenja določi direktor občinske uprave. O uničenju se sestavi zapisnik.
8. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 030-07-05/2005(30)
Mirna Peč, dne 23. decembra 2005
Župan
Občine Mirna Peč
Zvone Lah l.r.