Uradni list

Številka 11
Uradni list RS, št. 11/2006 z dne 3. 2. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 11/2006 z dne 3. 2. 2006

Kazalo

440. Odlok o proračunu Občine Komen za leto 2006, stran 1117.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi – UPB1 (Uradni list RS, št. 100/05), Zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94, 56/98 in 90/05), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 in 110/02) in 16. člena Statuta Občine Komen (Uradni list RS, št. 46/01) je Občinski svet Občine Komen na 32. redni seji dne 24. 1. 2006 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Komen za leto 2006
1. člen
Odlok o proračunu Občine Komen za leto 2006 določa obseg javne porabe Občine Komen za leto 2006 in način izvrševanja proračuna, upravljanje s prejemki iz izdatki proračuna ter občinskim premoženjem.
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin se določa v naslednjih zneskih (v SIT):
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|A)    |BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                          |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|I.    |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)                       |1.001.746.076|
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                                | 487.561.275 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|70    |DAVČNI PRIHODKI                                        | 353.432.275 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |700 Davki na dohodek in dobiček                        | 277.622.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |703 Davki na dohodek in dobiček                        |  32.604.275 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |704 Domači davki na blago in storitve                  |  43.206.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |706 Drugi davki                                        |           0 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|71    |NEDAVČNI PRIHODKI                                      | 134.129.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja       | 128.229.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |711 Takse in pristojbine                               |   1.983.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |712 Denarne kazni                                      |     262.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |713 Prihodki od prodaje blaga in storitev              |   3.500.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |714 Drugi nedavčni prihodki                            |     155.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|72    |KAPITALSKI PRIHODKI                                    | 182.800.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev              |   2.400.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |721 Prihodki od prodaje zalog                          |           0 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega     | 180.400.000 |
|      |premoženja                                             |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|73    |PREJETE DONACIJE                                       |  15.050.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |730 Prejete donacije iz domačih virov                  |   3.050.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |731 Prejete donacije iz tujine                         |  12.000.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|74    |TRANSFERNI PRIHODKI                                    | 316.334.801 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih       | 145.759.801 |
|      |institucij                                             |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |741 Prej. sred. iz držav. prorač. iz sred. prorač.     | 170.575.000 |
|      |Evropske unije                                         |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|II.   |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                           |1.166.435.156|
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|40    |TEKOČI ODHODKI                                         | 230.518.400 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                  |  37.025.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost         |   5.611.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |402 Izdatki za blago in storitve                       | 175.682.400 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |403 Plačila domačih obresti                            |           0 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |409 Rezerve                                            |  12.200.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|41    |TEKOČI TRANSFERI                                       | 259.216.016 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |410 Subvencije                                         |   9.730.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom           | 117.055.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam   |  38.151.834 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |413 Drugi tekoči domači transferi                      |  94.279.182 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |414 Tekoči transferi v tujino                          |           0 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|42    |INVESTICIJSKI ODHODKI                                  | 633.831.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev                 | 633.831.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|43    |INVESTICIJSKI TRANSFERI                                |  42.869.740 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |431 Investicijski transferi pravnim in fiz. oseb, ki   |  35.169.740 |
|      |niso prorač. upor.                                     |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom   |   7.700.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |                                                       |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|III.  |PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI             |–164.689.080 |
|      |PRIMANJKLJAJ)                                          |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|B)    |RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB                     |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|IV.   |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH   |           0 |
|      |DELEŽEV (750-751+752)                                  |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |750 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                      |           0 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |750 Prejeta vračila danih posojil                      |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |751 Prodaja kapitalskih deležev                        |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |752 Kupnine iz naslova privatizacije                   |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|V.    |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440-   |           0 |
|      |441+442)                                               |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|44    |DANA POSOJILA IN POVEČ. KAPITALSKIH DELEŽEV            |           0 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |440 Dana posojila                                      |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb            |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije    |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|VI.   |PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH   |           0 |
|      |DELEŽEV (IV. – V.)                                     |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |                                                       |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|C)    |RAČUN FINANCIRANJA                                     |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|VII.  |ZADOLŽEVANJE (500)                                     | 138.540.080 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|50    |ZADOLŽEVANJE                                           | 138.540.080 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |500 Domače zadolževanje                                | 138.540.080 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|VIII. |ODPLAČILA DOLGA (550)                                  |     200.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|55    |ODPLAČILA DOLGA                                        |     200.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|      |550 Odplačila domačega dolga                           |     200.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|IX.   |POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH             |           0 |
|      |(I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                             |             |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|X.    |NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                         | 138.340.080 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|XI.   |NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.=-III)            |–164.689.080 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
|XII.  |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12. PRETEKLEGA LETA  |  26.349.000 |
+------+-------------------------------------------------------+-------------+
Prihodki in odhodki proračuna ter drugi prejemki in izdatki proračuna Občine Komen so zajeti v bilanci prihodkov in odhodkov, računu finančnih terjatev in naložb in računu financiranja, ki so sestavni del tega odloka. V posebnem delu proračuna, ki je tudi sestavni del proračuna, je prikazana podrobnejša razčlenitev sredstev po posameznih namenih in uporabnikih. Sestavni del proračuna je tudi načrt razvojnih programov za obdobje od leta 2006–2009.
Zmanjšanje denarnih sredstev se pokriva v breme prenosa denarnih sredstev.
3. člen
Občina se lahko zadolži na podlagi predhodnega soglasja ministra, pristojnega za finance, pod pogoji, ki jih določa zakon, ki ureja financiranje občin. Posli zadolžitve, za katere ministrstvo za finance ni izdalo soglasja, so nični.
4. člen
Sredstva proračuna se uporabljajo le za namene, ki so določeni s proračunom. V imenu občine se prevzemajo obveznosti le v okviru sredstev, ki so v proračunu predvideni za posamezne namene.
Sredstva proračuna se lahko uporabljajo, če so izpolnjeni vsi z zakonom ali drugim aktom predpisani pogoji za uporabo teh sredstev.
Plače uporabnikov proračuna se izplačujejo v rokih, na način in v skladu z Akti Vlade RS.
5. člen
Za posamezen investicijski projekt, za katerega je župan potrdil investicijski dokument in se financira preko več let, je možno razpisati javno naročilo in prevzeti obveznosti do višine sredstev določenih v načrtu razvojnih programov.
Obveznosti po prejšnji postavki, ki zahteva plačilo v prihodnjih letih, se prioritetno vključujejo v proračun leta, na katero se nanašajo.
6. člen
Sredstva proračuna se posrednim proračunskim porabnikom med letom praviloma dodeljujejo mesečno v obliki dvanajstine, razen investicijskih transferov, kjer se sredstva nakazujejo na osnovi dokumentacije o že opravljenih investicijah.
Pri tem je treba upoštevati zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostni položaj proračuna.
V primeru, da zaradi neenakomernega priliva prihodkov pride do likvidnostnih težav, se sredstva prioritetno zagotavljajo za zakonsko določene naloge, ki so opredeljene v posebnem delu proračuna, in za minimalni obseg nalog, ki še omogoča delovanje uporabnikov.
7. člen
Razdelitev sredstev proračunskih postavk, namenjenih društvom in zvezam, ki niso posredni ali neposredni proračunski uporabniki in katerih višina ni določena s proračunom, se razdeli na osnovi razpisa.
8. člen
Sredstva proračunske rezerve se izločijo v višini, določeni s proračunom. Sredstva se izločajo mesečno po dvanajstinah. Sredstva rezerve se uporabljajo za odpravo posledic naravnih nesreč, kot so potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok sneg, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni, druge nesreče, ki jih povzročajo naravne sile in ekološke nesreče.
O uporabi proračunske rezerve do višine 50% zbranih sredstev proračunske rezerve odloča župan na podlagi predloga občinske uprave in o uporabi sredstev pisno obvesti občinski svet. O uporabi sredstev v višini nad 50% odloča občinski svet s posebnim odlokom.
9. člen
Del predvidenih proračunskih prejemkov se ne razporedi in se predvidi kot splošna proračunska rezervacija za financiranje namenov, ki jih ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo predvidenih dovolj sredstev, pri čemer sredstva splošne proračunske rezervacije ne smejo presegati 2% prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
O uporabi splošne proračunske rezervacije odloča župan in o tem obvešča občinski svet.
10. člen
Za plačevanje obveznosti iz občinskega proračuna veljajo enaki roki, ki se za posamezne namene porabe določijo v zakonu o izvrševanju državnega proračuna.
Neposredni porabniki proračuna plačujejo obveznosti za že opravljene nabave blaga, storitev in gradbenih del.
Dogovarjanje o predplačilih je možno s soglasjem župana le izjemoma, in sicer ob primernem zavarovanju predplačil.
11. člen
Namenski prihodki proračuna za leto 2006 so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena zakona o javnih financah, tudi naslednji prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, ki se uporabljajo za odhodke bilance prihodkov in odhodkov ali za izdatke v računu financiranja:
– prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93), ki se po kriterijih vlade uporabijo za namene, določene v navedenem zakonu;
– taksa za obremenjevanje vode na osnovi Uredbe o taksi za obremenjevanje vode (Uradni list RS, št. 41/95, 44-96, 8/96, 124/00, 49/01);
– taksa za obremenjevanje okolja zaradi odlaganja odpadkov (Uradni list RS, št. 49/02);
– samoprispevki, ki jih uvedejo vaške skupnosti;
– prihodki iz naslova pristojbin za vzdrževanje gozdnih cest se v proračunu in se porabijo kot namenski izdatki, opredeljeni v posebnem delu proračuna na postavki 110410;
– drugi prihodki, ki jih vaške skupnosti pridobijo za svoje naloge (najem grobov, drugi namenski prispevki vaške skupnosti);
– namenska sredstva za odpravo nesorazmerij v plačah na podlagi Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o sistemu plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 53/05) in Navodila za izračun višine namenskih sredstev za odpravo nesorazmerij v plačah (Uradni list RS, št. 60/05);
– namenska sredstva iz državnega proračuna za posamezne projekte oziroma investicije (kulturni tolar, INTERREG, regionalne spodbude in druga sredstva iz finančnih shem).
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena, se prenesejo v proračun naslednjega leta.
12. člen
Pogodba za nabavo blaga, naročilo storitev in oddajo gradenj v breme proračuna se lahko sklene samo skladno s predpisi o javnem naročanju.
13. člen
Če se v teku proračuna ugotovi, da so potrebna dodatna sredstva, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti, so pa nujna za izvrševanje predpisov ali izvršitev storitev, se dodatni odhodki poravnavajo v breme drugih postavk. O prerazporeditvi odloča župan.
O izvršenih prerazporeditvah sredstev mora župan šestmesečno poročati občinskemu svetu, in sicer z obravnavo realizacije proračuna za I. polletje in z zaključnim računom. Znotraj proračunskih postavk se sredstva lahko prerazporejajo oziroma določajo novi konti.
Prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb in računom financiranja ni možno.
Če se po sprejemu proračuna ugotovi, da obstaja možnost prodaje finančnega in stvarnega premoženja, lahko občinski svet na predlog župana dopolni ali spremeni načrt prodaje premoženja.
14. člen
V sprejetem proračunu lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika finančna služba proračuna občine znotraj proračunske postavke odpre nov konto, določi vsaki proračunski postavki novo programsko in funkcionalno klasifikacijo, če je to potrebno zaradi pravilnega knjiženja porabe ali uvrstitve.
15. člen
V primeru, da občina prejme namenska sredstva, ki niso bila predvidena s tem odlokom, se za ta namen odpre nova postavka proračuna na strani odhodkov za isti namen.
16. člen
Odredbodajalec proračuna je župan.
Župan je pooblaščen, da odloča:
– o uporabi splošne proračunske rezerve za premalo predvidene odhodke in nepredvidene odhodke, ki so nujna za izvrševanje zakonskih in pogodbenih obveznosti;
– o začasni vezavi tekočih likvidnih sredstev zaradi ohranitve realne vrednosti;
– o odtujitvi in pridobitvi premičnega premoženja v višini do 1.000.00,00 SIT;
– v primeru neenakomernega pritekanja prihodkov o kratkoročni zadolžitvi največ do 5% sprejetega proračuna;
– o razdelitvi sredstev iz postavke splošne proračunske rezerve;
– v drugih primerih, ko to določa zakon.
17. člen
Župan lahko odpiše ali deloma odpiše plačilo dolga do višine 100.000 SIT, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
Kot dolg iz predhodnega odstavka se ne šteje dolg do občine iz naslova obveznih dajatev.
18. člen
Vsak izdatek iz proračuna mora imeti za podlago verodostojno knjigovodsko listino, s katero se izkazuje obveznost za izplačilo. Pred izplačilom iz proračuna morajo preveriti in pisno potrditi delavci občinske uprave – skrbniki proračunskih postavk, ki so zadolženi za posamezna področja izvrševanja proračuna v skladu s Pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest in delovnih razmerij v Občinski upravi Občine Komen.
Izdatke vaške skupnosti preverja in pisno potrdi predsednik posamezne vaške skupnosti.
19. člen
Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi, uporablja se od 1. 1. 2006 dalje.
Št. 40302-06/05-6
Komen, dne 24. januarja 2006
Župan
Občine Komen
Uroš Slamič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti