Uradni list

Številka 104
Uradni list RS, št. 104/2006 z dne 9. 10. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 104/2006 z dne 9. 10. 2006

Kazalo

4467. Pravilnik o subvencioniranju najemnin poslovnih prostorov, stran 10572.

Na podlagi 33. člena Statuta Občine Ajdovščina (Uradno glasilo št. 7/99, Uradni list RS, št. 2/02, 41/05, 92/05) je Občinski svet Občine Ajdovščina na seji dne 28. 9. 2006 sprejel
P R A V I L N I K
o subvencioniranju najemnin poslovnih prostorov
I. SPLOŠNE DOLOČBE IN CILJI
1. člen
S tem pravilnikom se urejajo pravila in kriteriji za subvencioniranje najemnin za proizvodne, razvojne ali raziskovalne poslovne prostore. V pravilniku so določeni tudi kriteriji, na podlagi katerih se izberejo upravičenci do subvencioniranja najemnine (v nadaljevanju subvencija).
2. člen
Cilj ukrepa je večanje gospodarske moči in s tem zaposlitvenih možnosti v občini, s ciljem zaustavitve demografskega praznjenja podeželja, večanja konkurenčnosti gospodarstva, prestrukturiranja tradicionalnih gospodarskih panog v nove tehnologije in proizvodnje z višjo dodano vrednostjo ter večanja števila delovnih mest z višjo dodano vrednostjo in delovnih mest za visoko izobražen kader.
II. UPRAVIČENCI
3. člen
Upravičenci do subvencije po tem pravilniku so samostojni podjetniki ter mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju upravičenci), ki ob dnevu vložitve vloge niso registrirana več kot 36 mesecev in ki opravljajo oziroma bodo opravljala svojo gospodarsko dejavnost na območju Občine Ajdovščina.
Za določitev malih, srednje velikih in velikih podjetij se uporabljajo določila Zakona o gospodarskih družbah.
4. člen
Subvencija se dodeli za najem poslovnih prostorov na območju Občine Ajdovščina, v katerih se vzpostavlja nova ali veča obstoječa proizvodna ali raziskovalno-razvojna dejavnost. Subvencija se ne dodeli za najemanje skladiščnih, razstavnih, prodajnih ali parkirnih površin.
5. člen
Subvencija se dodeli v skladu s kriteriji po tem pravilniku in v skladu z določili predpisov s področja dodeljevanja državnih pomoči. Subvencija po tem pravilniku se ne dodeli upravičencem, ki opravljajo dejavnosti, razvrščene v naslednja področja, oddelke, skupine in razrede po standardni klasifikaciji dejavnosti (SKD) SURS. Te dejavnosti so:
– področje A – kmetijstvo,
– področe B – ribištvo in ribiške storitve,
– področje G – trgovina, popravila motornih vozil in izdelkov široke porabe,
– področje H – gostinstvo,
– oddelek 10 – pridobivanje premoga,
– skupina 61.1 – pomorski transport,
– razred 35.11 – gradnja in popravilo ladij,
– skupina 27.1 – proizvodnja železa, jekla, ferozlitin,
– skupina 27.2 – proizvodnja cevi (iz kovin),
– skupina 27.3 – druga primarna predelava železa in jekla,
– razred 27.51 – litje železa,
– razred 27.52 – litje jekla,
– skupina 28.4 – kovanje, stiskanje, vtiskovanje in valjanje kovin; prašna metalurgija,
– skupina 28.5 – površinska obdelava in prekrivanje kovin; splošna mehanična dela,
– razred 28.73 – proizvodna izdelkov iz žice,
– razred 28.74 – proizvodnja vijačnega materiala, vezi, verig, vzmeti.
Subvencija se tudi ne dodeli upravičencem, ki:
– so odvisna podjetja (odvisno podjetje je podjetje, v katerem veliko podjetje razpolaga z lastniškimi ali glasovalnimi pravicami večjimi od 25%);
– so v težavah ali stanju kapitalske neustreznosti, kot ju opredeljuje 10. člen Zakona o finančnem poslovanju podjetij;
– so v obdobju od leta 2000 pridobila ali so v postopku pridobivanja državnih pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah;
– so za isti namen pridobila sofinanciranje iz drugih sredstev lokalnega, nacionalnega ali EU proračuna;
– imajo neporavnane obveznosti do države iz naslova davkov in prispevkov ter
– so navedena v seznamu podjetij, s katerimi se na podlagi določb Zakona o preprečevanju korupcije ne sme poslovati.
III. KRITERIJI
6. člen
Kriteriji za izbiro upravičencev za subvencijo so:
+----------+-------------------------------------------------------+---------+
|   Št.    |                    Opis kriterija                     |Največje |
|kriterija |                                                       |  št.    |
|          |                                                       | točk    |
+----------+-------------------------------------------------------+---------+
|    1     |število neposredno novo zaposlenih ter število         |  30     |
|          |neposredno novo zaposlenih z vsaj višjo izobrazbo (V – |         |
|          |novo zaposleni z najmanj višjo stopnjo izobrazbe, N –  |         |
|          |novo zaposleni z manj kot višjo stopnjo izobrazbe)     |         |
|          +-----------------------------------------------+-------+         |
|          |1-2 (1V=5;1N=3;2N=6;2V=10;1N+1V=8)             |3/10   |         |
|          +-----------------------------------------------+-------+         |
|          |3-5 (3N=9; 4N=12;5N=15; 2N+1V=11;              |9/25   |         |
|          |3N+1V=14;4N+1V=17; 1N+2V=13; 2N+2V=16;         |       |         |
|          |3N+2V=19; 3V=15; 1N+3V=18; 2N+3V=21; 4V=20;    |       |         |
|          |1N+4V=23; 5V=25                                |       |         |
|          +-----------------------------------------------+-------+         |
|          |6 ali več (6N=18; 5N+1V=20; 4N+2V=22; 3N+3V=24;|18/30  |         |
|          |2N+4V=26; 1N+5V=28; 6V=30)                     |       |         |
+----------+-------------------------------------------------------+---------+
|    2     |tržna naravnanost                                      |  10     |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |strategija trženja                            |4       |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |predpogodbe, pogodbe                          |8       |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |strateški partnerji, reference                |10      |         |
+----------+-------------------------------------------------------+---------+
|    3     |neposredna prodaja izven trga RS v preteklem letu      |  10     |
|          |oziroma v prvem letu, če gre za upravičenca, ki deluje |         |
|          |manj kot 12 mesecev                                    |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |od 1% do 10%                                  |3       |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |od 10,1% do 30%                               |6       |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |od 30,1% do 50%                               |8       |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |od 50,1%                                      |10      |         |
+----------+-------------------------------------------------------+---------+
|    4     |donosnost poslovanja (čisti dobiček/celotni prihodek)  |  10     |
|          |v preteklem letu oziroma v prvem letu, če gre za       |         |
|          |upravičenca, ki deluje manj kot 12 mesecev             |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |od 3% do 7%                                   |5       |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |7,1% do 10%                                   |8       |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |nad 10,1%                                     |10      |         |
+----------+-------------------------------------------------------+---------+
|    5     |čisti dobiček na zaposlenega v preteklem letu oziroma  |  10     |
|          |v prvem letu, če gre za upravičenca, ki deluje manj    |         |
|          |kot 12 mesecev (v EUR)                                 |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |od 800 do 2.100                               |5       |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |od 2.101 do 3.350                             |8       |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |nad 3.351                                     |10      |         |
+----------+-------------------------------------------------------+---------+
|    6     |inovativnost                                           |  30     |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |povečanje zmogljivosti ali spremembe          |15      |         |
|          |obstoječega produkta                          |        |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |produkti z izboljšanimi tehnološkimi          |20      |         |
|          |rešitvami                                     |        |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |razvoj novih tehnoloških in informacijskih    |25      |         |
|          |rešitev v povezavi s tehnološkim procesom     |        |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |število novih izdelkov (vsaj 2 izdelka; nova  |5       |         |
|          |funkcija izdelka, nova storitev izdelka)      |        |         |
|          +----------------------------------------------+--------+         |
|          |zaščitene inovacije in/ali patenti v povezavi |7       |         |
|          |s projektom                                   |        |         |
+----------+-------------------------------------------------------+---------+
|          |SKUPAJ                                                 |  100    |
+----------+-------------------------------------------------------+---------+
7. člen
Upravičenec mora za dodelitev subvencije doseči skupaj najmanj 50% vseh možnih točk po kriterijih iz prejšnjega člena.
IV. IZBIRA
8. člen
Subvencija se dodeli na podlagi javnega razpisa, ki ga objavi župan po sprejemu letnega proračuna. Župan pred objavo javnega razpisa s sklepom določi, za katere poslovne prostore se najemnine subvencionirajo.
9. člen
Javni razpis se objavi v Uradnem listu RS. Rok prijave ter rok odpiranja vlog se natančno določita v javnem razpisu. Upravičenci do subvencije oddajo vloge na obrazcih iz razpisne dokumentacije. Vlogi morajo biti obvezno priloženi naslednji dokumenti:
a) izpisek iz sodnega registra oziroma poslovnega registra, ki ne sme biti starejši od 30 dni,
b) poslovni načrt, ki mora vsebovati točne podatke o upravičencu, zlasti pa:
– predstavitev podjetja,
– dosedanje in bodoče poslovanje,
– predstavitev morebitnega investicijskega projekta (namen in prednosti projekta, ki jih prinaša uvajanje sodobne tehnologije in inovativnosti),
– posamezne aktivnosti,
– sinergijo med posameznimi aktivnostmi,
– terminski načrt in način izvedbe,
– donosnost (profitabilnost) projekta,
– pričakovane rezultate in vpliv (pomen) projekta na strategijo razvoja podjetja in doseganje strateških ciljev,
c) klasifikacijo dejavnosti,
d) čas delovanja ponudnika,
e) bilance poslovanja za vsa leta delovanja,
f) predvideno bilanco poslovanja za obdobje po najemu poslovnih prostorov, ki so predmet subvencije, za najmanj 3 leta naprej,
g) poslovni izkaz uspeha, stanja in finančnih tokov za leta poslovanja,
h) potrdilo o poravnanih davkih in prispevkih, ki ni starejše od 30 dni.
10. člen
Tričlanska strokovna komisija, ki jo imenuje župan, oceni vloge ter pripravi predlog dodelitve subvencij. O dodelitvi subvencije s sklepom odloči občinska uprava. Pritožbe rešuje župan.
11. člen
Javni razpis je odprt do porabe sredstev tekočega leta. V primeru, da razpisana sredstva ne zadoščajo za sofinanciranje vseh prispelih vlog, imajo prednost upravičenci z doseženim višjim številom točk. V primeru enakega števila točk imajo prednost upravičenci, ki prejmejo več točk pri kriteriju 1, nato pri kriteriju 6 ter v dodatnem primeru pri kriteriju 4.
12. člen
Občinski svet lahko izjemoma, ko gre za posebne interese občine na področju povečanja ali ohranitve zaposlitvenih možnosti, izbere tudi upravičenca, ki ni dosegel dovolj velikega števila točk. Upravičenec mora na občinski svet podati posebno zahtevo.
V. DODELITEV SUBVENCIJE
13. člen
Višina subvencije je v prvem letu podelitve upravičenca največ 2 EUR/m2 mesečno, v drugem letu največ 1,25 EUR/m2 mesečno, v tretjem letu pa največ 0,5 EUR/m2 mesečno. Četrto leto se najemnina ne subvencionira več. Največja subvencija, ki jo v celotnem obdobju posamezen upravičenec, lahko dobi je 30.000 EUR.
14. člen
Občina Ajdovščina bo z izbranimi upravičenci sklenila pogodbe za subvencioniranje najemnine za celotno obdobje sofinanciranja.
15. člen
Upravičenec, ki v roku enega leta po podpisu pogodbe ne doseže v poslovnem načrtu predvidenih rezultatov, števila in strukture delovnih mest, v naslednjem letu nima pravice do črpanja subvencije, dokler ne doseže v poslovnem načrtu planiranih rezultatov ter števila in strukture delovnih mest. V primeru, da doseženi rezultati od predvidenih odstopajo za več kot 50% v negativno smer, je upravičenec dolžan vrniti subvencijo od dneva pridobitve do dneva plačila, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi.
16. člen
Upravičenec, ki je pridobil subvencijo po tem pravilniku, mora opravljati dejavnost ter ohraniti število in strukturo zaposlenih, predvidenih v poslovnem načrtu, vsaj še 3 leta po zadnji pridobitvi subvencije. V primeru kršenja tega določila je upravičenec dolžan vrniti dodeljeno subvencijo, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva pridobitve do dneva plačila.
VI. KONČNA DOLOČBA
17. člen
Ta pravilnik prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 302-1/06
Ajdovščina, dne 28. septembra 2006
Župan
Občine Ajdovščina
Marjan Poljšak l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti