Št. 38-1/2006 Ob-2705/06
, Stran 807
I. Namen
Namen javnega razpisa je povečati ponudbo izobraževanja vzgojiteljev in učiteljev na področju uporabe IKT pri poučevanju in učenju, in sicer: zagotoviti nova e-gradiva na internetu in izvajati seminarje za uporabo teh e-gradiv.
E-gradiva bodo poleg izobraževanju učiteljev namenjena brezplačni uporabi v vzgojno-izobraževalnem procesu, tj, podpori obstoječim izobraževalnim programom in učnim načrtom (vzgojiteljem, učiteljem, učencem in drugim na vzgojno-izobraževalnih zavodih, doma…). Namen je pridobiti e-gradiva, ki izkoriščajo različne možnosti interneta (npr. interaktivnost, slika, zvok, animacije, video…) in uvajajo različne didaktične pristope.
Ministrstvo za šolstvo in šport želi k prijavi projektov vzpodbuditi najširši krog pravnih in fizičnih oseb javnega ter zasebnega prava (npr. založbe, vzgojno-izobraževalne in druge zavode, podjetja…).
II. Predmet razpisa
Javni razpis za izobraževanje učiteljev za uporabo e-gradiv pri poučevanju in učenju predvidoma za obdobje do 15. 10. 2007 je razdeljen v štiri sklope:
1. sklop 1: projekti izdelave e-gradiv in priprava programov seminarjev za vzgojitelje in učitelje za uporabo teh e-gradiv predvidoma za obdobje do 15. 10. 2006 (»manjši projekti«);
2. sklop 2: projekti izdelave e-gradiv, priprava programa in izvedba seminarjev za vzgojitelje in učitelje za uporabo teh e-gradiv (»večji projekti«) predvidoma za obdobje do 15. 10. 2007;
3. sklop 3: projekti zbiranja manj obsežnih e-gradiv za poučevanje in učenje ter priprava programa in izvedba seminarjev za vzgojitelje in učitelje uporabo teh e-gradiv predvidoma za obdobje do 15. 10. 2007;
4. sklop 4: projekt podpore nadaljnjemu izobraževanju, usposabljanju in vseživljenjskemu učenju vzgojiteljev, učiteljev in drugih strokovnih delavcev na vzgojno-izobraževalnih zavodih na področju uporabe IKT pri poučevanju in učenju predvidoma za obdobje do 15. 10. 2007.
III. Pogoji razpisa
A) Poslovanje prijavitelja (vsi sklopi)
1. iz prijavne dokumentacije in izjave mora biti razvidno, da prijavitelj in vsi morebitni partnerji poslujejo v skladu z veljavnimi predpisi in navodili tega razpisa;
2. registracija in dovoljenja za opravljanje dejavnosti, ki so predmet prijave (opis in izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev);
3. izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev, da so finančno in poslovno sposobni izvesti naročilo (izjava);
4. poravnani davki in prispevki ter druge obvezne dajatve v skladu z veljavnimi predpisi (izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev);
5. zoper prijavitelja in morebitne partnerje ni uvedena prisilna poravnava, stečajni postopek ali likvidacijski postopek in ni prenehal poslovati na podlagi sodne ali druge prisilne odločbe (izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev);
6. prijava ne vsebuje lažnih ali zavajajočih podatkov ter netočnih ali nepopolnih podatkov (izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev);
7. v zadnjih petih letih ni bila izdana pravnomočna odločba za kaznivo dejanje prijavitelja ali morebitnih partnerjev, ki bi bilo povezano s poslovanjem ali izdana pravnomočna sodna ali upravna odločba, s katero bi bilo prijavitelju ali morebitnim partnerjem prepovedano opravljati dejavnost, ki je predmet javnega razpisa (izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev);
8. kakovost opravljanja razpisanih storitev prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev (ni potrebno dokazovati samo za sklop 1 javnim vzgojno-izobraževalnim zavodom – VIZ ali VIZ, katerim ministrstvo zagotavlja vsaj 85% sredstev za izvajanje svojih dejavnosti, za ostale sklope pa je potrebno): prijavitelj in morebitni partnerji morajo kakovost poslovanja dokazati z ustreznim certifikatom (ISO) ali z internim aktom, iz katerega je razviden nadzor nad kakovostjo poslovnih procesov, ter potek delovnih postopkov z opredelitvijo ustreznih delovnih mest za vse storitve, ki so predmet prijave (izjava in dokazilo).
B) Kapacitete in opremljenost prijavitelja (vsi sklopi)
1. prijavitelji morajo imeti ustrezno opremljene prostore za opravljanje razpisane dejavnosti, tj. razpolagati morajo s prostori v prostornini, stanju in z opremo (npr. računalniška strojna in programska oprema za razvoj multimedijskih in interaktivnih e-gradiv, komunikacijska oprema za priklop v internet…) – izjava;
2. prijavitelji morajo imeti eno stacionarno telefonsko številko in eno mobilno telefonsko številko ter vsaj en naslov e-pošte, morebitni partnerji pa vsaj eno telefonsko številko (ali stacionarno ali mobilno) in vsaj en naslov e-pošte.
C) Celovitost prijave in največje število projektov posameznega prijavitelja (vsi sklopi)
1. izjava prijavitelja in vsakega izmed morebitnih partnerjev, da v celoti sprejema pogoje, merila in ostala določila iz razpisne dokumentacije ter določila iz vzorca pogodbe;
2. prijava mora vsebovati vse predvidene storitve;
3. vsak prijavljeni projekt mora biti oddan na priloženih obrazcih, obrazci morajo biti v celoti izpolnjeni za sklop, za katerega se prijavitelj prijavlja (v primeru, da prijavitelj prijavlja več projektov, mora za vsak prijavljeni projekt izpolniti svoje prijavne obrazce). Prijava projekta mora biti oddana tudi v elektronski obliki (v formatih Microsoft Office ali OpenOffice.org), v primeru, da se podatki razlikujejo od pisne prijave, se uporabijo podatki iz pisne prijave;
4. v projektu lahko poleg prijavitelja sodelujejo tudi partnerji projekta (fizične ali pravne osebe javnega ali zasebnega prava) in zunanji sodelavci prijavitelja ali partnerjev (posamezniki – fizične osebe);
5. v primeru več partnerjev v projektu, mora prijavitelj skupaj s partnerji priložiti partnersko pogodbo o izvajanju projekta oziroma dogovor, iz katerega je razviden opis dejavnosti posameznega partnerja in razdelitev sredstev (po partnerjih in koledarskih letih 2006 in 2007);
6. izjava, da bo prijavitelj upošteval način projektnega dela pri ministrstvu in zagotavljal vso projektno dokumentacijo v informacijski sistem projektnega vodenja pri naročniku oziroma njegovem pooblaščencu (to pomeni: od dokumentov planiranja projekta, kontrolnih poročil, zaključnega poročila, do dokumentov o izdelkih projekta in po potrebi drugih dokumentov);
7. za projekte, katerih vrednost presega 12 mio SIT, bo moral prijavitelj najkasneje v 10 dneh po podpisu pogodbe predložiti bančno garancijo za dobro izvedbo posla v višini 5% od pogodbene vrednosti posla (izjava);
8. sklop 1 in 2: isti prijavitelj lahko prijavi več projektov (v postopku izbora bosta izbrana največ dva projekta, razen v primeru, da v postopku izbora ne bodo porabljena vsa sredstva);
9. sklop 1 in 2: isti avtorji ne morejo sodelovati v dveh ali več projektih, ki pokrivajo v istem razredu iste tematske sklope iz učnih načrtov oziroma katalogov znanj, pri enem ali več prijaviteljih. V nasprotnem primeru ne bo izbran noben projekt;
10. sklop 2: v primeru, da bo ministrstvo v letih 2006 in 2007 za razširitev izbranih projektov lahko zagotovilo dodatna sredstva, morajo prijavitelji prijaviti razširitve projektov že na razpisu (glejte obrazec za prijavo razširitev prijavljenih projektov). Za dodelitev dodatnih sredstev za razširitve projektov je pogoj, da bo projekt potekal v skladu s terminskim načrtom projekta;
11. sklop 1 in 2: izbrani so lahko samo projekti, ki bodo glede na merila ocenjeni z manj kot 5.000 točkami;
12. sklop 3 in 4: isti prijavitelj lahko prijavi samo en projekt za posamezni sklop 3 in 4.
D) Področje prijavljenega projekta (vsi sklopi) je lahko s področja javno veljavnih programov vrtcev, osnovnega šolstva, srednjega šolstva, posebnih potreb, dijaških domov in višjih šol.
E) Pogoji za e-gradiva – sklop 1 in 2
1. Vsebina e-gradiva:
a) vsebina e-gradiva mora pokrivati tematiko učnih načrtov oziroma katalogov znanj (v prijavi mora prijavitelj opisati skladnost e-gradiva) – učni načrti oziroma katalogi znanj so dosegljivi preko naslovov: http://www.mss.gov.si/, http://www.zrss.si, http://www.cpi.si. V prijavi mora prijavitelj podrobno opisati vsebino e-gradiva in usklajenost z učnim načrtom;
b) e-gradivo mora biti namenjeno uporabi pri delu z učenci (otroci, učenci, dijaki), in sicer: pridobivanju nove snovi, ponavljanju, vrednotenju, analizi ali sintezi, preverjanju, testiranju oziroma ocenjevanju…;
c) e-gradivo mora učence vzpodbuditi k dejavnostim (branje, pisanje, oblikovanje, reševanje, raziskovanje, sodelovanje…) ter zagotavljati pridobitev povratnih informacij;
d) e-gradivo mora biti v vsakem primeru slovenskem jeziku, lahko je poleg tega tudi v italijanskem in madžarskem jeziku.
2. Tehnične lastnosti e-gradiv:
a) vključeni morajo biti multimedijski elementi (zvok, slika, video, animacije…) in interaktivni elementi (obrazec, označevanje, izbiranje, premikanje, grupiranje, povratna informacija, točkovanje odgovorov…) – povezava (link) se ne šteje kot interaktivni element, in sicer:
– sklop 1: ena spletna stran – zaslonska slika mora v povprečju vsebovati (za opis glejte specifikacije) najmanj dva interaktivna elementa (obrazec, označevanje, izbiranje, premikanje, grupiranje, povratna informacija, točkovanje odgovorov…), povezana z vsebino e-gradiva, in en multimedijski element (zvok, slika, video, animacije…), povezan z vsebino e-gradiva,
– sklop 2: ena spletna stran – zaslonska slika mora v povprečju vsebovati najmanj dva interaktivna elementa (obrazec, označevanje, izbiranje, premikanje, grupiranje, povratna informacija, točkovanje odgovorov…), povezana z vsebino e-gradiva, in en multimedijski element (zvok, slika, video, animacije…), povezan z vsebino e-gradiva, od tega pa tudi avdio-video elemente (zvok, video, animacije…) v trajanju najmanj 2 sec (opomba: to lahko npr. pomeni ena izmed desetih spletnih strani – zalsonskih slik vsebuje 20 sec videa);
b) e-gradiva morajo v celoti ustrezati standardu SCORM – izjava (podrobneje si preberite v specifikacijah).
3. Dostopnost e-gradiv:
a) izjava prijavitelja in morebitnih partnerjev, da bo e-gradivo objavljeno na internetu na spletnih straneh. Prijavitelj mora v prijavi navesti, kjer in kako bo gradivo objavljeno, kako bo omogočen dostop in uporaba e-gradiva ter kako bo potekalo vzdrževanje e-gradiva;
b) hitrost povezave od strežnika v internet, kjer se bo nahajalo gradivo: vsaj 2 MB/s (prijaviteljem s klicnimi povezavami, ISDN ali ADSL povezavami priporočamo, da uporabijo Arnesov strežnik www2.arnes.si. VIZ in drugim svetujemo, da se povežejo s tistimi, ki imajo vsaj zahtevano kapaciteto povezave, ustrezno infrastrukturo, znanje ter že izvajajo storitve, kot npr. upravljanje LMS orodij – »learning managenment system«…);
c) prijavitelj mora zagotoviti vzgojiteljem, učiteljem in drugim strokovnim delavcem na VIZ ter učencem (otroci, učenci, dijaki, študenti) brezplačni dostop in uporabo e-gradiva vsaj še tri leta po koncu projekta (dostop od kjerkoli na internetu: iz vzgojno-izobraževalnega zavoda, od doma…). Hkrati jim mora zagotoviti prenos posameznih gradnikov e-gradiva za uporabo ali pripravo novih e-gradiv (pogoji so navedeni tudi v točki K.2 tega dokumenta, ki pa jih lahko ministrstvo kadarkoli spremen);
d) prijavitelj je dolžan na zahtevo ministrstva po koncu projekta e-gradivo prenesti na morebitni strežnik, ki ga zagotovi ministrstvo, oziroma bo po navodilih ministrstva in v skladu s predhodnim dogovorom z ministrstvom omogočal nadaljnjo uporabo in prenos e-gradiva oziroma njegove vsebine. V primeru, da po treh letih po koncu projekta prijavitelj ne bo več zagotavljal brezplačne uporabe in dostopa ter uporabo e-gradiva, bo o tem vsaj 30 dni prej obvestil ministrstvo;
e) prijavitelj bo na področju dostopnosti gradiv upošteval priporočila ministrstva oziroma njegovega pooblaščenca (predstavitev projekta, povezave do projekta, zagotavljanje dostopnosti, promocija; npr. z izbranim izvajalcem iz sklopa 4 tega razpisa ter drugimi izvajalci ministrstva na področju dejavnosti na internetu in obratno) – izjava;
f) sklop 2: prijavitelj mora v okviru projekta uporabnikom zagotoviti navodila za delo, pomoč, usmeritve in napotke pri morebitnih težavah (odziv po e-mailu v roku 24 ur ob delavnikih) in tehnično podporo za uporabo e-gradiv, kot npr. administriranje uporabniških imen in gesel vsaj še tri leta po koncu projekta (izjava).
F) Pogoji za zbiranje e-gradiv – sklop 3:
1. v prijavi mora prijavitelj podrobno opisati dejavnosti, ki bodo potekale v okviru zbiranja gradiv;
2. prijavitelji lahko prijavijo le nadgradnje zbiranja e-gradiv na internetu preko spletnih strani (www), ki že delujejo in je objavljenih vsaj 100 gradiv;
3. število novih e-gradiv, ki mora biti objavljenih v času projekta, mora biti v posameznem koledarskem letu vsaj 400 (med te se ne štejejo gradiva, ki bodo nastala v okviru tega razpisa, tj. sklop 1 ali 2);
4. v okviru projekta je potrebno izvesti vsaj 3 natečaje letno za pridobivanje novih e-gradiv (vsak natečaj najmanj za 3 različna predmetna oziroma strokovna področja), kjer je potrebno upoštevati naslednje: najboljše izdelke za posamezno predmetno oziroma strokovno področje na natečaju je potrebno nagraditi (o nagradi presodi prijavitelj; stroški za nagrade morajo biti upravičeni v okviru pravil ESS in se zagotavljajo iz projekta) in vsaj v okviru enega natečaja morajo biti e-gradiva objavljena samo v formatih OpenOffice.org;
5. izvajalec mora zagotoviti stalni dostop do spletnih strani in e-gradiv ter zagotoviti ustrezno vzdrževanje in administracijo spletnih strani vsaj še tri leta po koncu projekta.
G) Pogoji za seminarje za sklop 1, 2 in 3:
1. izjava prijavitelja, da bo pripravil program seminarja v obsegu in obliki, kot je zahtevano v vzorcu programa seminarja;
2. sklop 1 in 2: vsebina seminarja mora biti namenjena podpori uporabe e-gradiv, ki bo nastalo v okviru projekta;
3. sklop 3: vsebina seminarja mora biti namenjena podpori uporabe spletnih strani ali e-gradiv, ki so objavljeni na teh spletnih strani;
4. trajanje seminarja mora biti:
a) sklop 1: od 2 do 8 ur (odvisno od obsega e-gradiva),
b) sklop 2 in 3: od 16 do 32 ur (odvisno od obsega e-gradiva). V primeru, da je obseg e-gradiva velik oziroma pokriva več predmetov, prijavitelj lahko ponudi skupaj do pet različnih seminarjev (v trajanju od 16 do 32 ur na seminar);
5. seminarsko gradivo, ki nastane v okviru projekta, lahko za posamezni seminar obsega od 1 avtorske pole do 21 avtorske pole (odvisno od obsega e-gradiva).
H) Pogoji za podporo izobraževanju učiteljev – sklop 4:
1. izjava prijavitelja, da bo izvajal dejavnosti in storitve, kot so navedene v specifikacijah tega razpisa, in jih predhodno uskladil z ministrstvom;
2. reference prijavitelja: prijavitelj mora prijavi priložiti izjavo in dokazila, iz katerega je razvidno, da:
a) prijavitelj pozna sistem nadaljnjega izobraževanja učiteljev in druge izobraževalne dogodke (npr. obrazložitve ali pogodbe o izvajanju seminarjev ali drugih izobraževalnih oblik za učitelje, npr. videokonference…) in
b) je prijavitelj sodeloval z vzgojno-izobraževalnimi zavodi (npr. obrazložitve, pogodbe ali izjave o projektih…).
I) Stroški in vrednost projekta – vsi sklopi:
1. izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev, da se zavedajo, da storitve in dejavnosti iz tega razpisa niso oproščene DDV;
2. izjava prijavitelja in morebitnih partnerjev, da bodo pri oddaji računov pri vmesnih in končnem poročilu prijavljali stroške z odštetim povrnljivim DDV (povrnljiv DDV v nobenem primeru ni upravičen strošek);
3. izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev, da bodo vsi načrtovani stroški upravičeni v okviru razpisa in Evropskega socialnega sklada;
4. sklop 1: najnižja skupna vrednost projekta 200.000 SIT, najvišja skupna vrednost projekta 700.000 SIT;
5. sklop 2: najnižja skupna vrednost projekta 1,500.000 SIT, najvišja skupna vrednost projekta 30,000.000 SIT;
6. sklop 3: najvišja skupna vrednost projekta 10 milijonov (poleg tega največ 5 milijonov SIT v koledarskem letu 2006 in 5 milijonov SIT 2007);
7. sklop 4: najvišja skupna vrednost projekta 18 milijonov (poleg tega največ 7 milijonov SIT v koledarskem letu 2006 in največ 11 milijonov SIT v koledarskem letu 2007);
8. vsi sklopi: v primeru, da bo prijavitelj uveljavljal amortizacijo, jo mora ovrednotiti za vsako koledarsko leto 2006 in 2007 posebej;
9. sklop 1, 2 in 3: prijavitelj mora upoštevati najvišje možne vrednosti posamezne vrste stroškov projekta (glej specifikacije: priprava in izdelava e-gradiva, priprava programa seminarja s seminarskim gradivom, izvedba seminarjev, vodenje in koordinacija projekta…);
10. sklop 1 in 2: v primeru uporabe LMS orodja (learning managenment system), stroški projekta ne morejo vsebovati stroškov za razvoj, najem ali plačilo licenc za uporabo teh orodij, poleg tega morajo biti ti sistemi brezplačno dostopni vsem morebitnim uporabnikom;
11. sklop 2 in 3: najvišja možna cena ene izvedbe seminarja je 800.000 SIT (vključene vse dajatve, tudi DDV);
12. sklop 2 in 3: največje možno število izvedb seminarja v posameznem koledarskem letu 2006 in 2007 je odvisno od cene ene izvedbe seminarja (vključene vse dajatve, tudi DDV;):
a) manj kot 24 urni seminarji:
– do 300.000 SIT za eno izvedbo seminarja: do 10 izvedb na posamezno leto 2006 ali 2007,
– od vključno 300.000 SIT do 350.000 SIT za eno izvedbo seminarja: največ 5 izvedb,
– od vključno 350.000 SIT do 400.000 SIT za eno izvedbo seminarja: največ 3 izvedbe,
– od vključno 400.000 SIT do 500.000 SIT za eno izvedbo seminarja: največ 2 izvedbi,
– od vključno 500.000 SIT za eno izvedbo seminarja: največ 1 izvedba,
b) 24 ali več urni seminarji:
– do 400.000 SIT za eno izvedbo seminarja: do 10 izvedb na posamezno leto 2006 ali 2007,
– od vključno 400.000 SIT do 450.000 SIT za eno izvedbo seminarja: največ 5 izvedb,
– od vključno 450.000 SIT do 500.000 SIT za eno izvedbo seminarja: največ 3 izvedbe,
– od vključno 500.000 SIT do 550.000 SIT za eno izvedbo seminarja: največ 2 izvedbi,
– od vključno 550.000 SIT na posamezno izvedbo seminarja: največ 1 izvedba;
13. sklop 2: sredstva za prijavljeno razširitev projektov, za katere bo morebiti ministrstvo v letih 2006 in 2007 zagotovilo dodatna sredstva, ne štejejo v skupno ceno projekta; skupna vrednost razširitve projekta (prav tako kot za osnovni projekt) ne more presegati 30,000.000 SIT.
J) Terminski načrt projekta – vsi sklopi (povezan je s porabo sredstev iz posameznega proračunskega leta):
1. sklop 1: projekt se mora končati najkasneje do 15. oktobra 2006;
2. sklop 2, 3 in 4: projekti se začnejo predvidoma v aprilu 2006 (oz. s podpisom pogodbe) in trajajo najkasneje do 15. 10. 2007;
3. sklop 2 in 3 – poraba sredstev in faze projekta: za vsak prijavljeni projekt je potrebno načrtovani porabo sredstev takole: polovico sredstev v letu 2006 in polovico sredstev v letu 2007 (npr. v letu 2006 6 mio SIT in v letu 2007 6 mio SIT), tudi če se vse dejavnosti zaključijo v letu 2006:
a) sklop 2, 3 in 4: v prijavi mora prijavitelj predvideti v posameznem koledarskem letu 2006 in 2007 vsaj dve fazi, kjer se zadnja v posameznem letu konča najkasneje do 15. 10. 2006 oziroma 15. 10. 2007. V okviru vsake faze prijavitelj predvidi:
– rezultate ob koncu faze,
– porabljena finančna sredstva v posamezni fazi oziroma potrebna sredstva za izvedbo posamezne faze (opravljeno delo in storitve).
K) Avtorske pravice, recenzije in lektoriranje za sklop 1, 2 in 3:
1. avtorske pravice: izjava prijavitelja, partnerjev in vseh članov projektne skupine, da bodo za izdelke (e-gradivo, program seminarja, seminarsko gradivo…) prenesli vse materialne avtorske pravice na ministrstvo, enkrat za vselej in za vse primere,
2. izjava prijavitelja, partnerjev in vseh članov projektne skupine, da bo nastale izdelke v okviru projekta (e-gradivo, program seminarja, seminarsko gradivo…) skupaj z navedbo avtorja lahko ministrstvo objavljalo kjerkoli na internetu ter bo zagotovljena brezplačna uporaba v izobraževalne in nekomercialne namene za neomejen čas kot gradivo, ki ga je možno dopolnjevati, nadgrajevati in spreminjati (ministrstvo bo predvidoma na tak način dovoljevalo uporabo e-gradiv, lahko pa to kadarkoli spremeni).
Opomba: način uporabe je tak, ko je licenca »Creative Commons«, in sicer: - priznanje avtorstva + - nekomercialno + - deljenje pod istimi pogoji, kar skupaj pomeni: »ta licenca dovoli uporabnikom avtorsko delo in njegove predelave reproducirati, distribuirati, dajati v najem, priobčiti javnosti in predelovati samo pod pogojem, da navedejo avtorja, da ne gre za komercialno uporabo in da tudi oni naprej širijo izvirna dela/predelave pod istimi pogoji« (več o licenci na naslovu http://creativecommons.si in http://creativecommons.org);
3. za vsa gradiva (npr. besedilo, slike, zvok …), ki ne bodo nastala v okviru projekta, tj. že obstajajo, bo prijavitelj pridobil dovoljenje za takšno uporabo, kot je navedeno v prejšnji točki in navedel vir v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah (http://www.dz-rs.si/ – glejte Sprejeti zakoni in akti);
4. sklop 3: izjava, da bo za vsa objavljena e-gradiva prijavitelj zagotovil (pridobil) dovoljenje za takšno uporabo, kot je navedeno v točki K.2;
5. sklop 1, 2 in 3: recenzije:
a) prijavitelj mora za vse izdelke (e-gradivo, program seminarja in seminarsko gradivo...) zagotoviti recenzijo in smiselno upoštevati vse morebitne popravke in spremembe recenzentov,
b) sklop 2: prijavitelj mora zagotoviti dve recenziji za e-gradivo: recenzijo praktika (npr. učitelj, ki ni (so)avtor gradiva), in recenzijo strokovnjaka,
c) sklop 1, 2 in 3: izjava, da bodo upošteval vse popravke in v okviru možnosti upošteval usmeritve morebitnega recenzenta oziroma konzulenta, ki ga bo zagotovilo ministrstvo;
6. sklop 1, 2 in 3: lektoriranje: prijavitelj mora za vse izdelke (e-gradivo, program seminarja in seminarsko gradivo…) zagotoviti lektoriranje (lektorja).
L) Kadrovski pogoji za prijavljene (vsi sklopi):
1. prijavitelj mora v prijavi za vsakega prijavljenega (ki je ali ni zaposlen pri prijavitelju oziroma morebitnem partnerju) navesti podatke o izobraževanju, izkušnja in druge predvidene podatke v obrazcu za prijavo, priložiti izjavo oziroma predpogodbo o sodelovanju v projektu (iz izjave oziroma pogodbe mora biti razviden opis del in storitev, ki jih bo opravil) ter priložiti dokazila o posebnih znanjih in izkušnjah;
2. izobrazba za vodjo projekta za sklop 1, 2, 3 in 4: vodja projekta mora imeti vsaj visoko izobrazbo – dokazilo;
3. izkušnje (izjave in dokazila) za sklop 1, 2 in 3 – pogoji za (so)avtorje vsebin* e-gradiv, programa seminarja in seminarskega gradiva: vsak prijavljeni mora zadoščati naslednjim pogojem:
a) prijavljeni izvaja in je v preteklih dveh letih pred letom objave tega razpisa izvajal javno-veljavno predšolske, osnovnošolske, srednješolske, višješolske ali visokošolske programe, programe posebnih potreb, dijaških domov ali nižje glasbene šole (npr. vzgojitelj, učitelj, profesor, visokošolski učitelj ali sodelavec na fakulteti, npr. asistent …) ali je prijavljeni v zadnjih dveh letih pred objavo tega razpisa izvajal izobraževanje vzgojiteljev/učiteljev (po Katalogu stalnega strokovnega spopolnjevanja ali Katalogu nadaljnjega izobraževanja) na predmetnem oziroma strokovnem področju projekta ali dejavnosti, ki ga prijavlja,
b) sklop 1 in 2: vsak prijavljeni, ki bo (so)avtor vsebin e-gradiva, mora imeti izkušnje pri pripravi e-gradiv (dokazilo o e-gradivu – naslov in dosegljivost e-gradiva,lahko je e-gradivo priloženo v tiskani obliki),
c) v primeru, da je skupina (so)avtorjev vsebin e-gradiva, programa seminarja in seminarskega gradiva sestavljena iz vsaj 3 članov, je lahko na vsake tri člane te skupine eden (tj. eden izmed 3 članov) tak, ki ne ustreza zahtevam prejšnjih točk a) in b);
*med (so)avtorje vsebin ne spadajo strokovnjaki na področju kodiranja e-gradiva, vzdrževanje strežnika, pomoči uporabnikom in drugih tehničnih storitev (npr. programerji, administratorji računalniških aplikacij ipd.);
4. izkušnje (izjave in dokazila) za sklop 1, 2 in 3 – pogoji za strokovnjake na področju kodiranja e-gradiva, vzdrževanje strežnika, pomoči uporabnikom in drugih tehničnih storitev: vsak prijavljeni mora zadoščati naslednjim pogojem:
a) vsak prijavljeni, ki bo kodiral e-gradivo, administriral aplikacije, skrbel za objavo gradiva na internetu, vzdrževal strežnik, skrbel za pomoč uporabnikom in izvajal druge tehnične storitve mora imeti izkušnje pri izvajanju teh storitev,
b) v primeru, da je skupina teh strokovnjakov sestavljena iz vsaj 3 članov, je lahko na vsake tri člane te skupine eden (tj. eden izmed 3 članov) tak, ki ne ustreza zahtevam prejšnje točke a);
5. pogoji za izvajanje seminarjev sklop 2 in 3:
a) vsaj 1 zadolžen za področje vodenja in organizacijo seminarjev, ki ima vsaj visoko izobrazbo,
b) vsi prijavljeni predavatelji na seminarju morajo imeti vsaj univerzitetno izobrazbo pedagoške smeri ali univerzitetno izobrazbo skupaj z opravljenim pedagoško- andragoškim izpitom in vsaj 2 leti delovnih izkušenj na področju izvajanja izobraževanja odraslih ali je visokošolski učitelj ali sodelavec na fakulteti (npr. asistent) – dokazilo,
c) vsi prijavljeni asistenti na seminarju morajo imeti vsaj visoko izobrazbo pedagoške smeri ali visoko izobrazbo skupaj z opravljenim pedagoško-andragoškim izpitom in vsaj 2 letne izkušnje pri izobraževanju odraslih ali je visokošolski učitelj ali sodelavec na fakulteti (npr. asistent) – dokazilo;
6. izkušnje (izjave in dokazila) za sklop 4: vsaj eden v projektni skupini zadošča naslednjemu pogoju: izvaja ali je v zadnjih petih letih pred letom objave tega razpisa izvajal javno-veljavne predšolske, osnovnošolske in srednješolske, višješolske ali visokošolske programe, programe posebnih potreb, dijaških domov ali nižje glasbene šole (npr. vzgojitelj, učitelj, profesor, visokošolski učitelj ali sodelavec na fakulteti, npr. asistent …) ali je v zadnjih petih letih pred objavo tega razpisa izvajal izobraževanje vzgojiteljev/učiteljev (po Katalogu stalnega strokovnega spopolnjevanja ali Katalogu nadaljnjega izobraževanja).
M) vmesna poročila in končno poročilo o projektu (vsi sklopi):
1. izjava prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev, da bo ob koncu vsake faze in v rokih, ki so določeni s tem razpisom, oddal vmesna poročila in končno poročilo v skladu z Navodili za končnega prejemnika o načinu oddaje računa/zahtevka za plačilo oziroma vmesnih in končnih poročil ter poročila zagotavljal tudi v informacijskem sistemu projektnega vodenja pri naročniku (zadnja faza v posameznem letu se mora končati do 15. oktobra v posameznem letu 2006 in 2007) – ministrstvo bo vmesna in končna poročila in predvsem izdelke projekta (nastale v posameznih fazah in ob koncu projekta) ocenil kot primerne/neprimerne – samo primerna poročila in izdelki so lahko osnova za plačilo sredstev za projekta v posamezni fazi ali ob koncu projekta;
2. sklop 1 in 2: izjava, da bo prijavitelj ob vmesnih poročilih in ob koncu projekta poleg zahtevka za plačilo in ustrezno pripravljene dokumentacije (več v specifikacijah – Navodila za končnega prejemnika o načinu oddaje računa/zahtevka za plačilo oziroma vmesnih in končnih poročil) oddal:
a) v pisni obliki (natisnjeno na papir): vsebinsko poročilo, scenarij e-gradiva, program seminarja s seminarskim gradivom, recenzije in druga pisna gradiva v zvezi s projektom;
b) v elektronski obliki:
– finančno in vsebinsko poročilo, scenarij e-gradiva, program seminarja s seminarskim gradivom in druga elektronska gradiva v zvezi s projektom (v formatih Microsoft Office ali OpenOffice.org),
– e-gradivo, in morebitne posamezne gradnike e-gradiva (v takšni elektronski obliki, ki jo omogoča uporabljena tehnologija);
3. sklop 3:
a) izjava, da bo prijavitelj ob koncu projekta oddal poročilo o projektu, seznam vseh objavljenih e-gradiv, program seminarja in seminarsko gradivo,
b) izjava, da bodo spletne strani in e-gradiva brezplačno dostopna vzgojiteljem, učiteljem ter učencem tudi po izteku treh let po koncu projekta;
4. sklop 4: izjava, da bo prijavitelj ob koncu projekta oddal poročilo o projektu, ki vsebuje vso korespondenco z VIZ, poročila o dogodkih in vseh drugih dejavnostih, ki bodo potekale;
5. vsi sklopi: v primeru več partnerjev v projektu, bo moral vsak partner pripraviti svoje vmesno in končno poročilo, ki ga bo prijavitelj potrdil in oddal ministrstvu skupaj s skupnim poročilom o projektu (sredstva za projekt bodo nakazana vsakemu od partnerjem neposredno z ministrstva);
6. izjava, da v primeru, da bo ministrstvo potrebovalo ali zahtevalo dodatne informacije ali dokazila, bo prijavitelj vse informacije in dokazila dal na razpolago ministrstvu v času projekta in vsaj še do leta 2013;
7. izjava prijavitelja in morebitnih partnerjev, da se bodo udeležili delavnice za pripravo zahtevkov/računov za plačilo in ustrezno pripravo dokumentacije.
N) Vprašanja in odgovori (vsi sklopi) – obrazložitev, dopolnitev in sprememba pogojev in meril razpisa:
1. Ministrstvo za šolstvo in šport lahko v okviru vprašanj in odgovorov podrobneje obrazloži, prav tako pa tudi dopolni in spremeni pogoje in merila tega razpisa, vendar največ 5 delovnih dni pred rokom za oddajo prijav, tj, do 13. 3. 2006.
IV. Merila za izbor:
A) sklop 1 in 2: nižja vrednost po dobljeni formuli ima prednost pred višjimi vrednostmi (pogoj je manj kot 5.000 točk):
Ceg + Csem + Nar + Orodja
V primeru enakovrednih prijavljenih projektov imajo prednost projekti s področja naravoslovja. V primeru, da so projekti še enakovredni, ima prednost tisti, v katerem sodeluje več strokovnjakov s področja projekta, izmed teh pa projekt z nižjo ceno.
V primeru, da bodo še vedno enakovredni projekti različnih ponudnikov, bo končni izbor projektov odločil žreb iz škatle (posode), ki ga bo opravila komisija za izbor.
V primeru, da bodo še vedno enakovredni projekti istega prijavitelja, pa se upošteva vrstni red prijavljenih projektov.
Obrazložitev posameznih oznak:
1. Ceg = (Priprava in izdelava e-gradiva ter dostopnost e-gradiva) / ((delež števila ur v šolskem letu, pri kateri bo e-gradivo možno uporabljati) x (število ur predmeta na teden)) / 3000
Priprava in izdelava e-gradiva ter dostopnost e-gradiva: vrednost navede prijavitelj v prijavi (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.5, vrstico v tabeli pod zaporedno številko 1)
Delež števila ur v posameznem šolskem letu, pri katerih bo gradivo možno uporabljati: delež števila ur navede prijavitelj v prijavi (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.1, šesti stolpec v tabeli).
Posebni primer:
– v primeru, da je uporabno pri enakem predmetu v različnih izobraževalnih programih (npr. kemija za 2. letnik gimnazije ali kemija za 2. letnik v poklicnih šolah), se navede najvišji tak delež (tako je za prijavitelja najugodneje).
Število ur predmeta na teden: število navede prijavitelj v prijavi (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.1, sedmi stolpec v tabeli).
Posebni primer:
– v primeru, da je uporabno pri enakem predmetu v različnih programih (npr. kemija za 2. letnik gimnazije ali kemija za 2. letnik v poklicnih šolah), se navede najvišje število (tako je za prijavitelja najugodneje).
Poseben primer: v primeru, da bo e-gradivo uporabno pri različnih predmetih (npr. geografija, zgodovina), se za vsak predmet najprej izračuna
(delež števila ur v šolskem letu, pri kateri bo e-gradivo možno uporabljati) x (število ur predmeta na teden)
Nato se dobljene vrednosti po posameznih predmetih sešteje in uporabi formula:
Ceg = (Priprava in izdelava e-gradiva ter dostopnost e-gradiva) / (vsota dobljenih vrednosti po posameznih predmetih) / 3000.
2. Csem = ((cena priprave in izdelave seminarja s seminarskim gradivom) + (skupna cena izvedb vseh seminarja-ev)) / ((skupno št. udeležencev na vseh seminarjih) x (skupno št. ur vseh seminarjev))
Cena priprave in izdelave seminarja s seminarskim gradivom: navede jo prijavitelj v prijavi (glej dodatek 2.2 obrazca za prijavo projekta). V primeru, da izvajalec prijavi več različnih seminarjev, se cene seštejejo.
Skupna cena izvedb vseh seminarja-ev*: ceno za posamezni seminar, ki jo navede prijavitelj v prijavi (glej dodatek 2.3 obrazca za prijavo projekta), se pomnoži s številom prijavljenih izvedb seminarja (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.3, peti stolpec v tabeli). V primeru, da izvajalec ponudi več različnih seminarjev, se seštejejo dobljene vrednosti različnih seminarjev.
Za Sklop 1 se upošteva vrednost 0.
Skupno št. udeležencev na vseh seminarjih*: prijavitelj v prijavi navede maksimalno število udeležencev na seminar (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.3, četrti stolpec v tabeli), ki se ga pomnoži s številom prijavljenih izvedb posameznega seminarja (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.3, peti stolpec v tabeli). V primeru, da izvajalec ponudi več različnih seminarjev, se nato sešteje skupno število vseh predvidenih udeležencev.
Za Sklop 1 se upošteva vrednost 16.
Skupno št. ur seminarjev*: prijavitelj v prijavi za seminar navede število ur (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.3, tretji stolpec v tabeli), ki se ga pomnoži s številom prijavljenih izvedb posameznega seminarja (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.3, peti stolpec v tabeli). V primeru, da izvajalec ponudi več različnih seminarjev, se nato sešteje skupno število vseh predvidenih ur.
Za Sklop 1 se upošteva samo v prijavi navedeno število ur seminarja (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.3, tretji stolpec v tabeli).
* Upošteva se cena, število seminarjev in število udeležencev samo za izbrane seminarje (tj. odšteje se za tiste seminarje in udeležence, ki niso izbrani – npr. seminarji ali število izvedb ne ustrezajo pogojem razpisa).
3. Nar: če področje projekta ni naravoslovje, se dodeli: 100 točk, sicer pa 0 točk.
Opomba: to pomeni, da imajo naravoslovni predmeti prednost pred ostalimi predmeti.
4. Orodja: v primeru, da bo e-gradivo pripravljeno v LMS okolju (learning managenment system), se dodeli: -10% x Ceg, sicer pa 0 točk.
Opomba: v tem primeri se število točk zniža. Razlog je v tem, da mora prijavitelj v primeru uporabe LMS okolja zagotoviti storitve kot npr. administracijo uporabnikov (dodeljevanje gesel…) in se tako strošek teh storitev v merilu upošteva.
B) Sklop 3: nižja vrednost po dobljeni formuli ima prednost pred višjimi vrednostmi:
Cena projekta / predvideno število novih gradiv na portalu
V primeru, da sta dva projekta enakovredna, ima prednost tisti, ki ima večje število trenutno objavljenih gradiv na portalu.
Predvideno število novih gradiv na portalu: navede ga prijavitelj v prijavi (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.2, tretji odstavek).
C) Sklop 4: nižja vrednost po dobljeni formuli ima prednost pred višjimi vrednostmi:
Cena projekta / skupna vsota števila ur vseh sodelavcev na projektu
V primeru, da sta dve prijavi enakovredni, ima prednost projekt z nižjo ceno.
Skupna vsota števila ur vseh sodelavcev na projektu: navede jo prijavitelj v prijavi (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.4, zadnjo vrstico v tabeli).
V. Postopek pregledovanja in izbora vlog
Postopek pregledovanja in izbora prijav projektov je naslednji:
1. ugotavljanje popolnosti prijav,
2. nepopolne prijave lahko ministrstvo pozove k dopolnitvi,
3. po prejetju dopolnitev: izločitev nepopolnih vlog iz nadaljnje obravnave,
4. vloge se razvrstijo v štiri sklope, ki se jih v nadaljevanju obravnava ločeno,
5. ugotavljanje pogojev razpisa in izločitev projektov, ki ne ustrezajo pogojem razpisa, iz nadaljnje obravnave,
6. v primeru, da je razpoložljivih sredstev dovolj za vse prijavljene projekte, se izbere vse ponujene projekte ter konča izbor;
Posebnost sklop 1 in 2: v primeru, da je razpoložljivih sredstev dovolj za vse prijavljene projekte, kjer se za vsakega prijavitelja upoštevata le dva projekta, se izbere prva dva projekta vsakega prijavitelja, nadaljnji izbor pa se izvaja le na preostali projektih.
Posebnost sklop 4: izbran bo en sam projekt.
7. projekti se točkujejo. Oblikuje se seznam projektov v naraščajočem vrstnem redu glede na število doseženih točk;
Posebnost sklop 1 in 2: izbere se lahko le dva projekta vsakega od prijaviteljev.
8. izbere se prvi projekt, nato drugi itd. dokler je sredstev dovolj;
9. pri izbiri projektov se lahko zmanjša obseg projektov (npr. če je premalo sredstev za izvedbo prijavljenega projekta);
10. v primeru, da v katerem od sklopov ostanejo sredstva, se jih lahko prenese v druge sklope, pri tem je ima najvišjo prioriteto: sklop 2, nato sklop 1, nato sklop 3;
Posebnost sklop 1 in 2: v primeru ostanka sredstev, se lahko izbere več kot dva projekta posameznega prijavitelja.
11. sklop 2 – izbor razširitev projektov: v primeru, da bo ministrstvo v letih 2006 in 2007 lahko zagotovilo dodatna sredstva za razširitve projektov, je postopek izbora razširitev projektov, ki ustrezajo pogojem, isti kot za osnovne projekte.
VI. Upravičeni stroški in aktivnosti
Ministrstvo bo zagotovilo sredstva samo tiste storitve in gradiva, ki so navedeni v specifikacijah. Druge morebitne stroške nosi izbrani izvajalec sam.
Strukturo vseh stroškov bo pri vsakem poročilu potrebno prikazati, vsi stroški morajo biti upravičeni po navodili in pravilih v okviru Evropskega socialnega sklada (glejte specifikacije), sicer izvajalcu ne bodo priznani. Za črpanje sredstev iz Evropskih strukturnih skladov je potrebno za vsak upravičen strošek priložiti tudi dokazilo o strošku (račun, avtorska ali podjemna pogodba, osebni dohodek…) ter dokazilo o plačilu tega stroška (bančni izpisi ipd.). Npr. DDV je upravičen samo v tistem delu, za katerega ni možno zahtevati povrnitve.
VII. Posebni pogoji, zahtevani s strani Evropskega socialnega sklada, ki jih morajo izpolnjevati prijavitelji
1 Poročanje
Izvajalec projekta mora upoštevati dodatne zahteve o poročanju, ki so specifične za Evropski socialni sklad (ESS), npr. podrobnejši podatki o izvedenih storitvah, izdelavi e-gradiv, seminarjih, dokazila o porabljenih sredstvih…
Poleg tega je potrebno pripravljati kvartalna in letna poročila.
Zahtevani podatki o izvedbi projektov, se morajo zajemati na ravni izvajalca projekta ter se preko predpisanega načina posredovati ministrstvu.
V zvezi s spremljanjem in načinom poročanja in posredovanjem informacij finančne in vsebinske narave se bo izvajalec obvezal, da bo ministrstvu dostavil tudi vsak druga finančna in vsebinska poročila o namenski porabi proračunskih sredstev po pogodbi.
2. Obveščanje in informiranje javnosti
Informiranje v zvezi s pomočmi iz strukturnih skladov EU je namenjeno zagotavljanju razvidnosti in transparentnosti vloge EU v Sloveniji ter ozaveščanju javnosti o možnostih pomoči, ki jih v okviru strukturnih skladov prejema Slovenija. V fazi izvajanja je pomembno, da ministrstvo in na razpisih izbrani izvajalci za vse aktivnostih v zvezi z ESS uporablja enotni logotip ESS (zastava EU in pripis Evropski socialni sklad), in sicer črno beli za tiskanje dokumentov na tiskalnikih oziroma barvnega za promocijske materiale, ki se tiskajo v tiskarni in omogočajo uporabo barvnega logotipa. Logotip ESS mora biti enake velikosti kot ostali logotipi na posameznem dokumentu oziroma drugem izdelku. Pri aktivnostih oziroma izdelkih, ki se izvajajo oziroma nastanejo direktno v okviru programov ESS s pomočjo sredstev EU, se mora vedno uporabljati tudi navedbo »Projekt je sofinanciran iz sredstev Evropskega socialnega sklada«.
Podrobnosti so navedene v dodatku specifikacijah.
VIII. Okvirna višina razpoložljivih sredstev
Skupna okvirna višina razpoložljivih sredstev, ki se dodeljujejo na podlagi tega javnega razpisa, je skupaj 384,000.000 SIT, oziroma posameznih letih:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Sredstva bodo črpana iz dveh proračunskih postavk:
– PP 4410 Skturni skladi – lastna udeležba – EPD 2.3.: izobraževanje učiteljev in razvoj izobraževanja v primarnem in sekundarnem sektorju, konto 4020,
– PP 4423 Strukturni skladi – tuja udeležba – EPD 2.3.: izobraževanje učiteljev in razvoj izobraževanja v primarnem in sekundarnem sektorju, konto 4020.
Predvidena sredstva po posameznih sklopih:
Sklop 1: sredstva v letu 2006: 30 mio SIT.
Sklop 2:
– sredstva v letu 2006: 153 mio SIT,
– sredstva v letu 2007: 153 mio SIT.
Ministrstvo bo skušalo zagotoviti dodatna sredstva za razširitev izbranih projektov (prijavitelji morajo morebitne razširitve projektov predvideti že v prijavi) v letu 2006 oziroma 2007.
Sklop 3:
– sredstva v letu 2006: 15 mio SIT,
– sredstva v letu 2007: 15 mio SIT.
Sklop 4:
– sredstva v letu 2006: 7 mio SIT,
– sredstva v letu 2007: 11 mio SIT.
IX. Obdobje za porabo sredstev
Za sredstva, dodeljena za posamezno leto, mora izbrani izvajalec finančna in druga zahtevana dokazila za izplačilo posredovati ministrstvu najkasneje do 15. oktobra v tekočem letu.
Prejemnik zahtevkov za izplačilo končnih prejemnikov je ministrstvo. Ministrstvo pripravi in odobri sklepe izplačila končnim prejemnikom, prav tako pa dejansko izvrši plačila. Nadzor po 4. členu Uredbe 438/2001 izvaja kontrolna enota pri ministrstvu.
X. Rok za izvedbo aktivnosti: predvideni rok za začetek izvajanja aktivnosti iz razpisa je april 2006. Čas izvajanja celotnega projekta pa je najkasneje do 15. oktobra 2007.
XI. Rok za prijavo: ministrstvo mora ponudbe prejeti do 20. marca 2006 do 9. ure v vložišče: Ministrstvo za šolstvo in šport, Kotnikova 38, 1000 Ljubljana.
XII. Prijava, opremljanje prijave, prepozne prijave
Prijava
Prijava na ta razpis mora biti poslana na predpisanih obrazcih iz razpisne dokumentacije.
Prijava mora vsebovati vse ustrezno izpolnjene obrazce, zložene v predhodno navedenem vrstnem redu. Za izpolnjenimi obrazci morajo biti priložene zahtevane priloge v vrstnem redu, kot ustreza obrazcem, na katere se nanašajo.
Vsi obrazci za prijavo in vse priloge morajo biti parafirane s strani prijavitelja (vzorec pogodbe se ne izpolnjuje, le parafira).
Opremljanje in označevanje prijave
Prijavitelj naj ponudbeno dokumentacijo zapre v eno zunanjo ovojnico. Vsi dokumenti iz ovojnice naj bodo zloženi v mapo, posamezni obrazci ločeni s pregradami zaradi lažjega pregleda ponudbe, povezani z vrvico in zapečateni.
Na zunanji kuverti mora biti obvezno nalepljen izpolnjen obrazec »prijava oddaje ponudbe«, ki je vsebovan v razpisni dokumentaciji. Oznaka ponudbe je MŠŠ-IZO3-RO-38-1/2006 ponudnik pa vpiše še poln naziv firme ter ponudbo ustrezno označi.
Prepozne prijave
Vse prepozne in nepravilno opremljene ponudbe ministrstvo zavrže in bodo neodprte vrnjene ponudnikom.
XIII. Odpiranje vlog in rok za obveščanje o izidu razpisa
Ponudbe bo po izteku roka za oddajo odprla in ocenila strokovna komisija. Javno odpiranje vlog bo potekalo 20. marca 2006 ob 12. uri na Ministrstvu za šolstvo in šport, Kotnikova 38, Ljubljana, v sejni sobi št. 425 v 4. nadstropju.
O dodelitvi sredstev po tem razpisu bo s sklepom odločil Programski svet Evropskega socialnega sklada pri Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve. Ponudnike bo minister za šolstvo in šport obvestil z obvestilom o izboru.
Ponudniki lahko vložijo pritožbo zoper izbor v 8 dneh od prejema obvestila, in sicer na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Kotnikova 38, 1000 Ljubljana, z oznako “MŠZŠ-IZO3-RO-38-1/2006-pritožba”. V pritožbi morajo ponudniki natančno opredeliti razloge, zaradi katerih vlagajo pritožbo.
Ponudniki bodo o izboru pisno obveščeni predvidoma v roku 30 dni po poteku roka za prijavo.
XIV. Razpisna dokumentacija
Razpisno dokumentacijo sestavljajo:
1. razpis (ta dokument);
2. priloga 1: specifikacije;
3. priloga 2: obrazec »izjava«;
4. priloga 3: obrazec »podatki o prijavitelju«;
5. priloga 4: obrazec »prijava projekta«;
6. priloga 5: vzorec pogodbe;
7. priloga 6: obrazec »Prijava oddaje ponudbe« (prijavitelj jo nalepi na ovojnico);
8. internetni naslov za vprašanja in odgovore: http://www.praetor.si/HP/praetor.nsf?Open (rubrika Vprašanja in odgovori).
XV. Dostop do razpisne dokumentacije in naročnika
Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija je dostopna na spletnih straneh ministrstva na naslovu: http://www.mss.gov.si/, lahko pa jo prijavitelji dobijo osebno na Ministrstvu za šolstvo in šport, Kotnikova 38, Ljubljani, v 3. nadstropju od 12. do 13. ure pri Mojci Černe (soba št. 313) ali Mihi Podržaju, tel. 01/478-42-85 ali -86.
Informacije
Dodatne informacije lahko zastavite na internetnem naslovu: http://www.praetor.si/HP/praetor.nsf?Open (rubrika Vprašanja in odgovori), kjer bodo objavljena vsa vprašanja in odgovori.
Informativna dneva
Informativna dneva bosta potekala:
– 14. 2. 2006 ob 12. uri na Ministrstvu za šolstvo in šport, Kotnikova 38, Ljubljana, v sejni sobi št. 425 v 4. nadstropju;
– 7. 3. 2006 ob 12. uri na Ministrstvu za šolstvo in šport, Kotnikova 38, Ljubljana, v sejni sobi št. 425 v 4. nadstropju.