Št. 60049/2006 Ob-2975/06
, Stran 1008
Občine Trzin, Komenda, Lukovica, Mengeš, Moravče in Vodice objavljajo 2 prosti delovni mesti:
1. občinski redar (m/ž) v organu skupne občinske uprave – Medobčinski inšpektorat občin Trzin, Komenda, Lukovica, Mengeš, Moravče in Vodice.
Najnižji naziv, v katerem se bo opravljalo delo na uradniškem delovnem mestu je občinski redar I (petnajsta stopnja). Uradnik/ca bo naloge opravljal/a na lokaciji Mengeška cesta 22, Trzin in na celotnem območju občin Trzin, Komenda, Lukovica, Mengeš, Moravče in Vodice. Delovno razmerje bo sklenjeno za nedoločen čas s polnim delovnim časom.
Zahtevani pogoji so:
– srednja splošna ali srednja strokovna izobrazba;
– 6 mesecev delovnih izkušenj;
– preizkus znanja za občinskega redarja;
– preizkus znanja za vodenje prekrškovnega postopka pred izdajo plačilnega naloga;
– aktivno znanje uradnega jezika.
Dodatni pogoji:
– znanje uporabe računalniških programov;
– izpit za voznika B kategorije in razpolaganje z lastnim vozilom za službene namene.
Vsebina dela:
– nadzor nad izvajanjem posameznih določb zakona o varnosti cestnega prometa, ki se nanašajo na ustavljena in parkirana vozila, skladno z zakonskimi pooblastili;
– ugotavljanje nepravilnosti in kršitev predpisov občin ustanoviteljic;
– vodenje enostavnih upravnih postopkov na I. stopnji;
– opozarjanje fizičnih in pravnih oseb o ugotovljenih nepravilnostih in kršitvah;
– neposredno izrekanje in izterjava glob na kraju prekrška;
– vodenje prekrškovnega postopka pred izdajo plačilnega naloga.
Poskusno delo: 3 mesece.
Kandidati/ke morajo izpolnjevati tudi splošne pogoje iz drugega odstavka 88. člena Zakona o javnih uslužbencih in pogoje iz 4. člena Pravilnika o pogojih za opravljanje nalog občinskega redarja.
K prijavi morajo kandidati/ke predložiti naslednja dokazila:
– fotokopijo dokazila o pridobljeni izobrazbi,
– fotokopijo delovne knjižice, iz katere bo razvidna delovna doba,
– fotokopijo zadnje odločbe o imenovanju oziroma prevedbi v uradniški naziv,
– fotokopijo potrdila o državljanstvu,
– fotokopijo potrdila o opravljenem preizkusu znanja za občinskega redarja,
– fotokopijo potrdila o preizkusu znanja za vodenje prekrškovnega postopka pred izdajo plačilnega naloga,
– potrdilo o nekaznovanosti zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in o tem, da niso bili obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, ki ga izda Ministrstvo za pravosodje,
– potrdilo krajevno pristojnega sodišča o tem, da zoper kandidata/ko ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
– potrdilo, da v zadnjih treh letih ni bil pravnomočno obsojen ali ni v kazenskem postopku za kaznivo dejanje povzročitve prometne nesreče IV. kategorije ali kaznivo dejanje zapustitve poškodovanca v prometni nesreči brez pomoči,
– potrdilo, da nima v evidenci več kot 5 kazenskih točk v cestnem prometu,
– potrdilo, da ni bil pravnomočno kaznovan za prekršek zoper javni red in mir z elementi nasilja,
– dokazila o dodatnih pogojih.
Potrdila iz sedme, osme, devete, desete in enajste alinee prejšnjega odstavka ob prijavi nadomestijo ustrezne izjave kandidata/ke. Potrdila bo izbrani/a kandidat/ka predložil/a pred sklenitvijo delovnega razmerja.
Kandidate/ke vabimo, da pošljejo pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev ter kratkim življenjepisom v roku 8 dni po objavi na naslov: Občina Trzin, Mengeška cesta 22, 1236 Trzin, v zaprti ovojnici z označbami: ``ne odpiraj``, ``objava delovnega mesta`` in ``občinski redar``.
Obravnavali bomo samo pravočasne in popolne vloge.
Kandidate/ke bomo o izbiri pisno obvestili v roku 8 dni po opravljeni izbiri.
Za dodatne informacije pokličite 01/564-17-72 (Nuška Jerman).