Uradni list

Številka 13
Uradni list RS, št. 13/2006 z dne 10. 2. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 13/2006 z dne 10. 2. 2006

Kazalo

Št. 60049/2006 Ob-2975/06 , Stran 1008
Občine Trzin, Komenda, Lukovica, Mengeš, Moravče in Vodice objavljajo 2 prosti delovni mesti: 1. občinski redar (m/ž) v organu skupne občinske uprave – Medobčinski inšpektorat občin Trzin, Komenda, Lukovica, Mengeš, Moravče in Vodice. Najnižji naziv, v katerem se bo opravljalo delo na uradniškem delovnem mestu je občinski redar I (petnajsta stopnja). Uradnik/ca bo naloge opravljal/a na lokaciji Mengeška cesta 22, Trzin in na celotnem območju občin Trzin, Komenda, Lukovica, Mengeš, Moravče in Vodice. Delovno razmerje bo sklenjeno za nedoločen čas s polnim delovnim časom. Zahtevani pogoji so: – srednja splošna ali srednja strokovna izobrazba; – 6 mesecev delovnih izkušenj; – preizkus znanja za občinskega redarja; – preizkus znanja za vodenje prekrškovnega postopka pred izdajo plačilnega naloga; – aktivno znanje uradnega jezika. Dodatni pogoji: – znanje uporabe računalniških programov; – izpit za voznika B kategorije in razpolaganje z lastnim vozilom za službene namene. Vsebina dela: – nadzor nad izvajanjem posameznih določb zakona o varnosti cestnega prometa, ki se nanašajo na ustavljena in parkirana vozila, skladno z zakonskimi pooblastili; – ugotavljanje nepravilnosti in kršitev predpisov občin ustanoviteljic; – vodenje enostavnih upravnih postopkov na I. stopnji; – opozarjanje fizičnih in pravnih oseb o ugotovljenih nepravilnostih in kršitvah; – neposredno izrekanje in izterjava glob na kraju prekrška; – vodenje prekrškovnega postopka pred izdajo plačilnega naloga. Poskusno delo: 3 mesece. Kandidati/ke morajo izpolnjevati tudi splošne pogoje iz drugega odstavka 88. člena Zakona o javnih uslužbencih in pogoje iz 4. člena Pravilnika o pogojih za opravljanje nalog občinskega redarja. K prijavi morajo kandidati/ke predložiti naslednja dokazila: – fotokopijo dokazila o pridobljeni izobrazbi, – fotokopijo delovne knjižice, iz katere bo razvidna delovna doba, – fotokopijo zadnje odločbe o imenovanju oziroma prevedbi v uradniški naziv, – fotokopijo potrdila o državljanstvu, – fotokopijo potrdila o opravljenem preizkusu znanja za občinskega redarja, – fotokopijo potrdila o preizkusu znanja za vodenje prekrškovnega postopka pred izdajo plačilnega naloga, – potrdilo o nekaznovanosti zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in o tem, da niso bili obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, ki ga izda Ministrstvo za pravosodje, – potrdilo krajevno pristojnega sodišča o tem, da zoper kandidata/ko ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, – potrdilo, da v zadnjih treh letih ni bil pravnomočno obsojen ali ni v kazenskem postopku za kaznivo dejanje povzročitve prometne nesreče IV. kategorije ali kaznivo dejanje zapustitve poškodovanca v prometni nesreči brez pomoči, – potrdilo, da nima v evidenci več kot 5 kazenskih točk v cestnem prometu, – potrdilo, da ni bil pravnomočno kaznovan za prekršek zoper javni red in mir z elementi nasilja, – dokazila o dodatnih pogojih. Potrdila iz sedme, osme, devete, desete in enajste alinee prejšnjega odstavka ob prijavi nadomestijo ustrezne izjave kandidata/ke. Potrdila bo izbrani/a kandidat/ka predložil/a pred sklenitvijo delovnega razmerja. Kandidate/ke vabimo, da pošljejo pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev ter kratkim življenjepisom v roku 8 dni po objavi na naslov: Občina Trzin, Mengeška cesta 22, 1236 Trzin, v zaprti ovojnici z označbami: ``ne odpiraj``, ``objava delovnega mesta`` in ``občinski redar``. Obravnavali bomo samo pravočasne in popolne vloge. Kandidate/ke bomo o izbiri pisno obvestili v roku 8 dni po opravljeni izbiri. Za dodatne informacije pokličite 01/564-17-72 (Nuška Jerman).

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti