Uradni list

Številka 17
Uradni list RS, št. 17/2006 z dne 17. 2. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 17/2006 z dne 17. 2. 2006

Kazalo

Št. 465-13-88/2005 Ob-3741/06 , Stran 1174
1. Navedba prodajalca: Mestna občina Novo mesto, Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto. Predmet prodaje je nepremičnina: del parc. št. 3054/17, pot v izmeri 309 m2, k.o. Prečna, in sicer del poti v predvideni izmeri ca. 245 m2. Trenutno poteka parcelacija, s katero bo del nepremičnine parc. št. 3054/17, k.o. Prečna ob Straški cesti pripadel k cestnemu telesu, delu nepremičnine, ki je predmet prodaje, pa bo podeljena nova parcelna številka, iz katere bo razvidna točna velikost nepremičnine, ki se prodaja. Namembnost navedenega zemljišča je razvidna iz lokacijske informacije št. 350-06-2167/2005-1902, z dne 5. 8. 2005, ki je na vpogled pri občinskemu organu. 3. Izhodiščna cena Izhodiščna cena nepremičnine na podlagi cenitve sodnega cenilca in izvedenca gradbene stroke na dan 22. 8. 2005 znaša 1,521.364,25 SIT za 245 m2. V izhodiščni ceni ni zajet davek na dodano vrednost. 4. Nepremičnina se prodaja v celoti po načelu videno-kupljeno. 5. Ponudniki morajo plačati kavcijo v višini 10% izhodiščne vrednosti nepremičnine. Kavcijo je potrebno nakazati na podračun pri EZR Mestne občine Novo mesto pri UJP, št. 01285-0100015234, obvezno navesti namen nakazila: kavcija, sklic na št. 3112. Plačana kavcija bo uspelemu ponudniku vračunana v ceno, neuspelim ponudnikom pa bo vrnjena brez obresti v roku 8 dni po sklenjeni pogodbi z izbranim najugodnejšim ponudnikom. 6. Pisne ponudbe morajo vsebovati naslednje dokumente: – pravne osebe morajo k vlogi priložiti izpisek iz sodnega registra, ki ne sme biti starejši od 30 dni, samostojni podjetniki izpis iz registra Davčne uprave RS, fizične osebe potrdilo o državljanstvu, – fizične osebe in samostojni podjetniki morajo v ponudbi navesti naslednje podatke: ime in priimek, naslov stalnega bivališča, EMŠO, davčno številko, številko transakcijskega računa in fotokopijo osebnega dokumenta, – pravne osebe morajo v ponudbi navesti naslednje podatke: naziv in sedež, davčno številko, matično številko, številko transakcijskega računa, podpisnika pogodbe, – navedbo nepremičnine, ki je predmet javne ponudbe, – ponujeno ceno – pri tem lahko ponudnik navede višjo ceno od izhodiščne cene določene s cenitvijo, – dokazilo o plačani kavciji. 7. Kolikor ponudnik želi, da pogodbo poleg njega sklene še druga pogodbena stranka, mora to navesti v prijavi in zanjo posredovati zahtevane podatke. 8. Sklenitev pogodbe: z izbranim ponudnikom bo Mestna občina Novo mesto sklenila pogodbo najkasneje v roku 7 dni od prejema obvestila. Če izbrani ponudnik ne bo podpisal pogodbe v navedenem roku, bo Mestna občina Novo mesto zadržala njegovo kavcijo in sklenila pogodbo z naslednjim najugodnejšim ponudnikom. 9. S sklenitvijo pogodbe kupec sprejme tudi naslednje obveznosti, in sicer: – po sklenitvi pogodbe in po pridobitvi pravnomočne odločbe o parcelaciji nepremičnin ter ukinitvi statusa javnega dobra, skleniti aneks k tej pogodbi; cena na m2 zemljišča znaša 6.209,65 SIT in se ob plačilu ustrezno revalorizira z indeksom rasti cen za življenjske potrebščine (bazni indeks je avgust 2005), – dovoliti prekope zemljišča zaradi izgradnje oziroma rekonstrukcije obstoječega ali novega javnega infrastrukturnega omrežja, – nositi vse stroške eventualnih prestavitev obstoječih komunalnih vodov, – nositi vse stroške odprave poškodb, v kolikor jih bo povzročil na zgrajenem infrastrukturnem omrežju. 10. Kriterij za izbiro najugodnejšega ponudnika je najvišja ponudbena cena. O najugodnejšem ponudniku bo odločal župan Mestne občine Novo mesto. Odpiranje ponudb in postopek za izbor najugodnejšega ponudnika bo opravila komisija za vodenje in nadzor postopka razpolaganja in upravljanja s stvarnim premoženjem Mestne občine Novo mesto. V primeru, da bo komisija ocenila, da zgolj na snovi opredeljenih kriterijev izmed zavezujočih ponudb ne more izbrati najugodnejšega ponudnika, ali da je mogoče doseči ugodnejše pogoje razpolaganja, lahko pozove vse ponudnike, da ponudbo še dopolnijo v posameznih elementih. Komisija bo po zaključenem postopku predlagala županu izbor najugodnejšega ponudnika. 11. Rok za plačilo kupnine Izbrani ponudnik mora kupnino plačati v roku 8 dni od izstavitve računa s strani prodajalke. Poleg tega bo kupec dolžan plačati pripadajoči davek na dodano vrednost, stroške notarja za overitev pogodbe oziroma zemljiškoknjižnega dovolila ter stroške vpisa lastninske pravice v zemljiško knjigo. 12. Vsa dodatna pojasnila o nepremični in ostale informacije interesenti dobijo na Mestni občini Novo mesto, Oddelku za razvoj, kontaktna oseba Darja Plantan, tel. 07/393-92-90, 393-92-92 in 393-92-93. 13. Mestna občina Novo mesto lahko ustavi začeti postopek prodaje nepremičnine do sklenitve pravnega posla, pri čemer ponudnikom povrne plačane kavcije. Prav tako si prodajalec pridržuje pravico, da ne glede na prejete ponudbe ne sklene pogodbe z najugodnejšim ponudnikom. 14. Ponudniki morajo ponudbe predložiti v zaprtih ovojnicah na naslov: Mestna občina Novo mesto, Seidlova cesta 1, 8000 Novo mesto, z oznako: »Ne odpiraj – ponudba za nakup nepremičnine parc. št. 3054/17, k.o. Prečna – sklic na šifro: 465-13-88/2005«. 15. Rok za oddajo ponudb je do vključno 45 dan po objavi v Uradnem listu RS.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti