Št. 36001-0052/2005 Ob-5474/06
, Stran 1639
1. Naziv in sedež organizatorja javne ponudbe: Občina Sevnica, Glavni trg 19/a, 8290 Sevnica, tel. 07/816-12-00; faks 07/816-12-10.
2. Opis predmeta najema: predmet najema je poslovni prostor – pisarna v izmeri 18,30 m2, v objektu na naslovu Trg svobode 11, Sevnica, last Občine Sevnica. Poslovni prostor ni opremljen; izbrani ponudnik ga mora opremiti sam. V poslovnem prostoru je možnost priključitve na telefonsko omrežje. Najemnik poslovnega prostora ima v souporabi skupni WC, hodnik ter stopnišče.
3. Višina najemnine: najemnina je določena v skladu s 17. členom Odloka o oddajanju poslovnih prostorov v najem (Uradni list RS, št. 78/05 – uradno prečiščeno besedilo) in znaša 20.295 SIT mesečno. V ceno najemnine niso všteti tekoči stroški (elektrika, čiščenje, kurjava,…).
4. Namembnost poslovnega prostora: namembnost poslovnega prostora je opredeljena v 1. skupini po odloku, in sicer se lahko v poslovnem prostoru izvaja storitvena dejavnost.
5. Čas za katerega se poslovni prostor daje v najem: poslovni prostor se daje v najem za nedoločen čas.
6. Pogoji za udeležbo na javni ponudbi
Udeleženec javne ponudbe:
– mora biti državljan članice Evropske unije ali pravna oseba registrirana v državi članici Evropske unije,
– ponudnik mora ponudbi priložiti potrdilo o državljanstvu in s.p.-ja oziroma registraciji dejavnosti (priglasitveni list iz davčne evidence ali izpis iz sodnega registra oziroma potrdilo iz katerega je razvidno, katero dejavnost opravlja).
Vse listine je treba priložiti v izvirniku ali pa kopijo listine, ki je overjena. Organizator bo pravočasno potrdil vse pravilne in pravočasne prijave.
7. Naslov in rok za zbiranje ponudb
Ponudniki morajo osebno ali po pošti predložiti organizatorju pravilno prijavo – ponudbo najkasneje do 13. 3. 2006 do 8. ure na naslovu organizatorja, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica, v vložišče (soba št. 213) v drugem nadstropju stavbe. Ponudba mora biti vložena v zaprti kuverti s pripisom »Javna ponudba – Najem poslovnega prostora« ter z navedbo ponudnika.
Nepravočasno prispele in nepopolne vloge se zavržejo.
8. Rok, v katerem bodo ponudniki obveščeni o izbiri: o izbiri ponudnika bodo vsi udeleženci javne ponudbe obveščeni najkasneje v roku 30 dni po sprejemu odločitve o oddaji poslovnega prostora v najem.
9. Informacije o podrobnejših pogojih
Dodatne informacije o pogojih in predmetu javne ponudbe se lahko pridobijo na sedežu Občine Sevnica vsak delovni dan med uradnimi urami pri Alenki Šintler, tel. 07/816-12-32.
Imenovana komisija za vodenje postopka javne ponudbe lahko s soglasjem predstojnika Občine Sevnica postopek ustavi do sklenitve pravnega posla.
10. Ogled: po predhodnem dogovoru je mogoč ogled poslovnega prostora, ki je predmet javne ponudbe.