Uradni list

Številka 37
Uradni list RS, št. 37/2006 z dne 7. 4. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 37/2006 z dne 7. 4. 2006

Kazalo

Št. 46502-0009/2004 Ob-9715/06 , Stran 2756
1. Naziv in sedež organizatorja dražbe: Občina Sevnica, Glavni trg 19/a, 8290 Sevnica, tel. 07/81-61-200; faks 07/81-61-210. 2. Opis predmeta prodaje Predmet prodaje je nepremičnina parc. št. 1434, gozd v izmeri 35950 m2, vpisana v vl. št. 40, k.o. Telče, last Občine Sevnica. Izklicna cena je 2,372.700 SIT. V ceno ni vključen davek na promet z nepremičninami. Osnovna namenska raba nepremičnine po prostorskih sestavinah planskih aktov občine je opredeljena kot lesno proizvodni gozd. 3. Najnižji znesek višanja: najnižji znesek višanja je 100.000 SIT. 4. Vrsta pravnega posla, ki je predmet dražbe: vrsta pravnega posla je prodajna pogodba, ki mora biti sklenjena najpozneje v tridesetih dneh po zaključku javne dražbe. 5. Način in rok plačila kupnine Kupnino kupec poravna na transakcijski račun Občine Sevnica št. 01310-0100008286 v osmih dneh od dneva sklenitve prodajne pogodbe oziroma izstavitve računa v enkratnem znesku. Plačilo celotne kupnine je bistvena sestavina pravnega posla. Če kupec ne poravna kupnine na določen način in v določenem roku po sklenjeni pogodbi, se šteje prodajna pogodba za razdrto. Po plačilu kupnine v celoti in poravnavi vseh stroškov se bo kupcu nepremičnina izročila v posest ter bo v pristojni zemljiški knjigi vknjižen kot lastnik kupljene nepremičnine. 6. Kraj in čas javne dražbe: javna dražba se bo vršila dne 8. maja 2006 na sedežu Občine Sevnica, Glavni trg 19a, Sevnica, pisarna 215, z začetkom ob 11. uri. 7. Pogoji za udeležbo na javni dražbi Na javni dražbi lahko sodeluje domača ali tuja pravna ali fizična oseba, ki se pravočasno in pravilno prijavi, tako da: – plača varščino in predloži dokazilo o njenem plačilu; – če se bo v imenu ponudnika javne dražbe udeležil pooblaščenec, predloži neomejeno specialno pooblastilo, ki se nanaša na predmet javne dražbe in ga je podpisala fizična oseba ali zakoniti zastopnik pravne osebe, pri čemer mora biti podpis overjen pri notarju; – v primeru, ko se prijavi pravna oseba, predloži izpisek iz sodnega registra, ki ne sme biti starejši od treh mesecev. Vse listine (razen dokazila o plačilu varščine) je treba priložiti v izvirniku ali pa kopijo listine, ki je overjena. Organizator bo pravočasno potrdil vse pravilne in pravočasne prijave. 8. Varščina: ponudniki morajo do začetka javne dražbe vplačati varščino, ki znaša 10% izklicne cene na transakcijski račun Občine Sevnica št. 01310-0100008286 s sklicem, za namen javna dražba – k.o. Telče. 9. Rok za prijavo: ponudniki morajo osebno ali po pošti predložiti organizatorju pravilno prijavo najkasneje do 8. maja 2006 do 10. ure na naslovu organizatorja, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica, v vložišče (soba št. 214) v drugem nadstropju stavbe. Javne dražbe se lahko udeleži le tisti, ki se pravočasno in pravilno prijavi. 10. Vrnitev, vračunavanje ali pridržanje varščine: ponudnikom, ki ne bodo uspeli na javni dražbi, se varščina vrne brezobrestno najkasneje v osmih dneh po zaključku javne dražbe. Ponudniku, ki uspe (kupcu), se varščina vračuna v kupnino. Če kupec ne sklene pogodbe ali ne plača kupnine, organizator obdrži varščino. 11. Dodatne informacije Dodatne informacije o pogojih in predmetu javne dražbe se lahko pridobijo na sedežu Občine Sevnica vsak delovni dan med uradnimi urami pri Alenki Šintler, tel. 07/81-61-232 in Mateji Konajzler, tel. 07/81-61-223. Imenovana komisija za vodenje javne dražbe lahko s soglasjem župana ustavi do sklenitve pravnega posla, pri čemer se povrne stroške dražiteljem v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije. Postopek prodaje predmetnega zemljišča poteka tudi na Upravni enoti Sevnica, kamor morajo ponudniki oddati izjavo o sprejemu ponudbe. 12. Ogled: po predhodnem dogovoru je mogoč ogled nepremičnine, ki je predmet javne dražbe.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti