Št. 478-0017/2006 Ob-10411/06
, Stran 2964
1. Predmet prodaje je: zemljišče, ki se nahaja na območju urejanja z Odlokom o prostorskih ureditvenih pogojih Občine Komenda, z oznako KO3 (Uradne objave Glasila občine Komenda št. 02/2005, z dne 11. 3. 2006), v skupni površini 1891 m2, z naslednjimi podatki: parc. št. 74/4, k.o. Kaplja vas, travnik v velikosti 1891 m2.
Izklicna cena za navedeno nepremičnino znaša 40,784.331 SIT. V ceni ni zajet 20% DDV, ki ga v celoti poravna kupec.
2. Rok za oddajo ponudb je vključno do petka, 21. 4. 2006, do 12. ure. Upoštevane bodo samo ponudbe, ki bodo do zahtevanega roka prispele na prodajalčev naslov.
3. Ponudniki morajo ponudbe oddati v zaprti ovojnici na naslov: Občina Komenda, Zajčeva cesta 23, 1218 Komenda, z oznako Javni razpis za prodajo nepremičnin – ne odpiraj.
4. Ponudniki morajo najkasneje do četrtka, 20. 4. 2006, plačati varščino, ki znaša 10% izklicne cene nepremičnine za katero bo dana ponudba, in jo nakazati na vplačilni račun pri UJP št. 01364-0100002342. Sklic na št. 478-0017-2006.
5. Na razpisu lahko sodelujejo pravne osebe in samostojni podjetniki ter fizične osebe, ki imajo poravnane vse zapadle obveznosti do Občine Komenda. Pravne osebe morajo predložiti izpisek iz sodnega registra, ki ne sme biti starejši od 30 dni, samostojni podjetniki priglasitveni list, fizične osebe pa kopijo veljavnega osebnega dokumenta. Ponudniki morajo v ponudbi navesti svoje točne osebne podatke, in sicer: svoj naziv, ime, priimek, naslov, davčno številko, matično številko, št. transakcijskega računa, predmet nakupa, ponudbeno ceno in rok plačila. Ponudbi morajo priložiti potrdilo o plačani varščini ter pisno izjavo, da sprejemajo vse razpisne pogoje, določene v tem javnem razpisu.
6. Izbrani ponudnik bo moral po uspešno zaključenem javnem razpisu s prodajalcem skleniti kupoprodajno pogodbo najkasneje v roku 15 dni od prejema sklepa o izbiri in poravnati kupnino v celoti najkasneje v 8 dneh od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe. Bistven pogoj, od izpolnitve katerega je odvisna veljavnost kupoprodajne pogodbe, je celovito ter pravočasno plačilo kupnine.
7. Izbrani ponudnik plača vse stroške v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe, plačilo davčnih dajatev, notarsko overitev prodajalčevega podpisa na kupoprodajni pogodbi ter vpis v zemljiško knjigo.
8. Prodajalec si pridržuje pravico, da ne glede na prejete ponudbe, kupoprodajne pogodbe ne sklene z nobenim ponudnikom, župan ali Občinski svet Občine Komenda pa lahko kadarkoli do sklenitve pravnega posla že začeti postopek ustavita.
9. Odpiranje ponudb, ki ne bo javno, bo v ponedeljek, 24. 4. 2006, ob 13. uri, na Občini Komenda, Zajčeva cesta 23, 1218 Komenda.
10. Predmet prodaje se proda po principu videno – kupljeno, kasnejšega uveljavljanja zahtevkov zaradi napak ne bomo upoštevali.
11. Kot najugodnejši bo izbran tisti ponudnik, ki ponudi najvišjo ponudbeno ceno.
12. Odpiranje ponudb bo opravila posebna komisija, ki bo po zaključku postopka predlagala županu sklenitev pogodbe z najugodnejšim ponudnikom.
13. Upoštevane bodo samo pravilne ponudbe in ponudbene cene, ki bodo enake ali višje od izklicne cene.
14. Ponudniki bodo o izboru obveščeni najkasneje v roku 8 dni od dneva odpiranja ponudb.
15. Izbranemu ponudniku bo vplačana varščina všteta v kupnino, neizbranim pa brez obresti vrnjena v roku 8 dni od odpiranja ponudb.
16. Ogled nepremičnine je mogoč po predhodnem dogovoru na tel 01/72-47-411, kjer so na voljo tudi druge informacije. Kontaktna oseba je Aleksandra Plevel.