Št. 100-34/2006-2 Ob-11241/06
, Stran 3164
Na podlagi 56. člena ter prvega odstavka 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Ur. l. RS, št. 32/06 UPB2, v nadaljnjem besedilu: ZJU) župan Občine Logatec objavlja javni natečaj za zasedbo prostega uradniškega delovnega mesta
medobčinskega notranjega revizorja.
Naloge medobčinskega notranjega revizorja se lahko opravljajo v nazivu notranji revizor – podsekretar. Uradnik bo na svojem delovnem mestu opravljal predvsem sledeče naloge:
– vodenje najzahtevnejših projektnih skupin s področja notranje revizije,
– predpriprava in načrtovanje revizij,
– izvedba revizije in izdelava revizijskih poročil,
– sodelovanje pri načrtovanju preizkušanja notranjih kontrol in določitev tehnike preizkušanja NK,
– preizkušanje, preiskovanje in vrednotenje podatkov in informacij s področja notranjih kontrol,
– spremljanje izvajanja revizijskih poročil,
– samostojno oblikovanje sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših nalog s področja preverjanja gospodarnosti poslovanja in notranjih kontrol lokalnih skupnosti,
– izvajanje svetovanja, poročanje občinskemu svetu.
Poleg splošnih pogojev, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava, morajo kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, izpolnjevati še naslednje pogoje:
– najmanj univerzitetna ali visoka strokovna izobrazba s specializacijo ali magisterijem ekonomske smeri,
– najmanj 7 let delovnih izkušenj,
– opravljen državni izpit iz javne uprave, v nasprotnem primeru ga mora kandidat opraviti najkasneje v roku enega leta od sklenitve pogodbe o zaposlitvi,
– državljanstvo Republike Slovenije,
– znanje uradnega jezika,
– osnovna raven znanja vsaj enega tujega jezika, govorečega v EU,
– znanje uporabe računalnika,
– vozniški izpit B kategorije,
– opravljen izpit za državnega notranjega revizorja ali izpit za preizkušenega državnega notranjega revizorja,
– ne sme biti pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in ne sme biti obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
– ne sme biti v kazenskem postopku zaradi kaznivega dejanja iz prejšnje alineje.
K prijavi z življenjepisom morajo kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, priložiti sledeča dokazila:
– fotokopijo diplome,
– fotokopijo delovne knjižice, iz katere je razvidna delovna doba, oziroma verodostojne listine, iz katere sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe,
– fotokopijo potrdila o državljanstvu ali drugega osebnega dokumenta,
– fotokopijo vozniškega dovoljenja,
– fotokopijo potrdila o opravljenem državnem izpitu iz javne uprave, če je kandidat ta izpit opravil,
– fotokopijo potrdila o opravljenem izpitu za državnega notranjega revizorja oziroma izpita za preizkušenega državnega notranjega revizorja,
– dokazilo o osnovnem znanju tujega jezika, govorečega v EU,
– pisna izjava kandidata ali potrdilo o nekaznovanosti zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in o tem, da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, ki ga izda Ministrstvo za pravosodje,
– pisna izjava kandidata ali potrdilo krajevno pristojnega sodišča o tem, da zoper kandidata ni sprožen kazenski postopek zaradi kaznivega dejanja iz prejšnje alineje.
Osnovno znanje tujega jezika se izkazuje s potrdilom o jezikovnem izobraževanju pri ustrezni izobraževalni instituciji, z dokazili o opravljenem večtedenskem izobraževanju v tujem jeziku, s potrdili o večkratni udeležbi na strokovnih srečanjih, na katerih je kandidat aktivno uporabljal tuj jezik ali z dokazilom o opravljenem izpitu iz tujega jezika v okviru programa dodiplomskega ali podiplomskega študija (fotokopija indeksa).
Natečajna komisija bo strokovno usposobljenost kandidatov presojala na podlagi dokazil priloženih k prijavi, na podlagi razgovora s kandidati ter s pisnim oziroma praktičnim preverjanjem kandidatovega znanja, kolikor bo to potrebno. Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati, ki bodo izkazali reference z delovnimi izkušnjami na enakih oziroma podobnih delovnih mestih. Izbirni postopek se bo opravil s kandidati, ki bodo na podlagi predloženih dokazil izpolnjevali natečajne pogoje. Kandidati, ki bodo poslali formalno nepopolne prijave oziroma vlogi ne bodo predložili vseh zahtevanih dokazil, ki so navedena v objavi javnega natečaja, niti ne bodo navedli razlogov, zaradi katerih niso predložili dokazil, v izbirni postopek ne bodo uvrščeni, o čemer jim bo izdan sklep.
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom. Delo se bo opravljalo v prostorih občinskega urada Občine Logatec, Tržaška cesta 15, 1370 Logatec.
Vse zainteresirane vabimo, da pošljejo pisne prijave z zahtevanimi dokazili, v roku 15 dni od objave javnega natečaja, na naslov: Občina Logatec, Tržaška cesta 15, 1370 Logatec ali po elektronski pošti na naslov: obcina.logatec@logatec.si, z obvezno oznako: »Prijava na razpis – medobčinski notranji revizor«. Če je prijava poslana priporočeno po pošti, se šteje, da je pravočasna, če je oddana na pošto zadnji dan roka za prijavo. O izbiri bodo kandidati pisno obveščeni najkasneje v roku 90 dni od dneva objave.
Za dajanje informacij o izvedbi javnega natečaja sta odgovorni osebi Alenka Gorza Jereb (tel. 01/759-06-02) in mag. Maja Lukan Lapornik (01/759-06-31).
V objavi o javnem natečaju se izraz kandidat, zapisan v moški slovnični obliki, uporablja kot nevtralen tako za ženske kot moške.