Št. 3776 Ob-19382/06
, Stran 5490
1. Postopek za oddajo naročila: poenostavljen postopek z omejitvijo.
2. Program: prehodni vir 2004.
3. Financiranje: odločba komisije 4183; PF 2004/016-710.05.02.
4. Naročnik: Ministrstvo za finance Republike Slovenije (Center za razvoj financ, Ljubljana, Slovenija).
5. Povzetek opisa storitvene pogodbe
Glavni cilj projekta “Izobraževanje notranjih revizorjev v javnem sektorju” je uvedba programa izobraževanja za notranje revizorje v javnem sektorju v Sloveniji, ki bo usklajen z najboljšo mednarodno prakso in standardi. Eden od glavnih sestavnih delov projekta je razvoj pisnega učnega gradiva.
Od kandidata se pričakuje, da bo:
1. prevedel učno gradivo iz angleščine v slovenščino za sedem modulov; vsak modul bo imel med 200 in 400 strani učnega gradiva;
2. pripravil poenoten besednjak na osnovi učnega gradiva;
3. lektoriral in uredil učno gradivo za vsakega od sedem modulov in s tem zagotovil njegovo strokovno, jezikovno in pravopisno pravilnost;
4. predal naročniku prevedeno in urejeno učno gradivo v predhodno opredeljeni obliki, ki mora biti enaka angleški različici;
5. prevedel izpitne pole za vsak modul za preizkus/oceno znanja študentov (iz angleščine v slovenščino) in izpolnjene izpitne pole iz slovenščine v angleščino (za tri module).
Kategorija storitev 27 – Druge storitve (Prevajalske storitve).
Povabilo k sodelovanju bo predvidoma poslano 28. julija 2006 kandidatom, ki se bodo uvrstili v ožji izbor. Kandidati bodo imeli na voljo 21 dni za pripravo svojega predloga.
Načrtovani datum podpisa pogodbe: 28. avgust 2006.
Predvideno trajanje pogodbe: 1. september 2006–30. oktober 2007. Večina dela bo opravljena v prvih šestih mesecih.
Maksimalna višina razpisanih sredstev: 60.000 EUR.
Pogoji za sodelovanje
6. Ustreznost kandidatov: na razpis se lahko, pod enakimi pogoji, prijavijo fizične in pravne osebe s sedežem v državah članicah WTO. Kandidati morajo predložiti redni izpis iz sodnega registra, ki dokazuje, da so prijavitelji registrirani po Zakonu o gospodarskih družbah kot gospodarske družbe ali samostojni podjetniki v državi, kjer so ustanovljeni.
7. Prijava
Prijavijo se lahko vse fizične in pravne osebe – samostojno ali povezane v konzorcije.
Konzorcij je lahko stalna, pravno-formalno ustanovljena skupina ali pa skupina, ki je bila neformalno ustanovljena posebej za namen tega javnega naročila. Vsi člani konzorcija (npr.: nosilec in vsi ostali partnerji) so solidarno odgovorni naročniku – podpisniku pogodbe.
Prijava neustrezne fizične ali pravne osebe bo avtomatično zavržena. Če je neprimerna fizična ali pravna oseba član konzorcija, bo posledično zavržena celotna vloga konzorcija.
8. Število prijav: kandidati (vključno s podjetji v okviru iste pravne skupine, ostali člani konzorcija in podizvajalci) se lahko na razpis prijavijo samo z eno vlogo, ne glede na obliko prijave (kot posamezniki ali kot nosilci ali kot partnerji v konzorciju). V primeru, da fizična ali pravna oseba vloži več kot eno vlogo (samostojno ali kot del skupne prijave), bodo iz nadaljnjega postopka izločene vse vloge, v katerih sodeluje ta fizična ali pravna oseba.
9. Prepoved medsebojnega povezovanja ponudnikov uvrščenih v ožji izbor: katerakoli ponudba, ki jo bo poslal ponudnik, ki ni prišel v ožji izbor, bo izločena iz nadaljnjega postopka izbire ponudnika. Ponudniki, ki so prišli v ožji izbor za namen te pogodbe, se med seboj ne smejo združevati ali izbrati za svoje podizvajalce druga podjetja, ki so se tudi uvrstila v ožji izbor.
10. Razlogi za izločitev: kot del vloge morajo kandidati priskrbeti dokaze, ki so zahtevani po priročniku, ki velja za to proceduro (Priročnik za dodeljevanje donacij in javna naročila v okviru pristopnih pomoči -- http://www.gov.si/mf/slov/cfpe/cfpe.htm). Za dodatne informacije kontaktirajte naročnika.
11. Kriteriji za uvrstitev v ožji izbor
Za kandidate bodo veljali spodnji kriteriji za uvrstitev v ožji izbor. Če bodo prijave oddane s strani konzorcija, bodo ti kriteriji za uvrstitev v ožji izbor veljali za cel konzorcij:
1. Letni promet kandidata v letih 2004 in 2005 mora biti vsaj 120.000 EUR.
2. Vsaj 2 strokovnjaka morata trenutno delati za kandidata na področjih, ki so povezana s to pogodbo tj. angleško-slovenski in slovensko-angleški prevod strokovnega besedila na področju revizije ali računovodstva (ki sta zaželjeni področji) ali financ na splošno.
3. V tej prijavi mora biti navedena informacija o vsaj še 2 relevantnih projektih, ki sta podobna projektu v tej pogodbi. Projekta morata biti primerljiva v kompleksnosti, obsežnosti in v naravi prevedenega materiala (strokovno besedilo s področja revizije, računovodstva ali financ).
Prijava
12. Rok za prejem prijav: četrtek, 27. julij 2006 ob 10. uri dopoldne.
13. Oblika prijave in zahtevani podatki
Prijave morajo biti predložene na standardnem prijavnem obrazcu (objavljenem na internet strani www.cef-see.org). Oblika prijave in navodila za izpolnjevanje morajo biti natančno upoštevana.
Prijave, ki ne bodo izpolnjene v skladu z navodili, bodo izločene iz nadaljnjega postopka. Vsa dodatna dokumentacija (brošure, dopisi, itd.), poslana v prijavi, ne bo upoštevana.
14. Oddaja prijav
Prijave morajo biti posredovane izključno naročniku, in sicer:
– ali s priporočeno pošto na naslov: Jana Repanšek (TIAPS), Center za razvoj financ, Cankarjeva 18, SI-1000 Ljubljana;
– ali osebno (vključno z dostavo preko kurirja) neposredno naročniku, ki bo izdal potrdilo z navedbo datuma in ure prejema, in sicer na naslov: Jana Repanšek (TIAPS), Center za razvoj financ, Cankarjeva 18, SI-1000 Ljubljana.
15. Operativni jezik: vsa pisna komunikacija za to javno naročilo in pogodbo mora biti v angleškem jeziku.
16. Druge informacije: jih ni.