Ob-21216/06
, Stran 5840
I. Naročnik javnega razpisa: Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije, Dunajska 156, 1000 Ljubljana.
II. Namen in cilji razpisa
Namen razpisa je spodbujanje hitrejše uporabe znanja in nastajanja novih, tehnološko zahtevnih produktov ali storitev ter povečanje pretoka znanja med izobraževalnimi in raziskovalnimi institucijami ter gospodarstvom s krepitvijo inovacijske infrastrukture za ustvarjanje in pretok znanja.
Univerzitetni podjetniški (spin-off) inkubator predstavlja podporno okolje, ki ponuja študentom, profesorjem in tudi drugim strokovnjakom prostorske, materialne (raziskovalna in tehnološka oprema) možnosti in ustrezno strokovno podporo (tehnološko razvojne in poslovne storitve) za preverjanje njihovih idej pred komercializacijo.
Cilji razpisa so:
– spodbujanje delovanja že vzpostavljenih univerzitetnih podjetniških inkubatorjev ter spodbujanje vzpostavljanja novih spin-off inkubatorjev na bodočih univerzah in drugih visokošolskih zavodih;
– zagotavljanje pogojev za podporo preizkušanju novega znanja in idej, ki nastajajo v okviru visokošolskega študija kot potencialne podjetniške priložnosti za realizacijo v obstoječih ali novih podjetjih- na znanju temelječih enotah malega gospodarstva;
– povečanje števila novoustanovljenih podjetij, ki temeljijo na novih tehnologijah, katere izhajajo iz univerzitetnih ali drugih javnih raziskovalnih del in pospešujejo ekonomsko rast ter ustvarjajo nova delovna mesta z visoko dodano vrednostjo.
V okviru razpisa želimo nadaljevati s spodbujanjem delovanja že vzpostavljenih podjetniških inkubatorjev na univerzah.
III. Predmet razpisa: predmet razpisa je sofinanciranje izvajanja aktivnosti za delovanje univerzitetnih podjetniških inkubatorjev ter zagotavljanje tehničnih pogojev za njihovo delovanje.
IV. Upravičeni stroški
Javna agencija RS za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI) bo sofinancirala izvajanje naslednjih aktivnosti in z njimi povezane skupine upravičenih stroškov, kot sledi:
– stroške zaposlenih v univerzitetnem podjetniškem inkubatorju in stroške zunanjih pogodbenih sodelavcev, ki so na voljo potencialnim podjetnikom in študentom kot pomoč pri realizaciji podjetniške ideje;
– stroške obratovanja univerzitetnega inkubatorja (stroške telekominikacijskih storitev, elektrike, vzdrževanja, najema poslovnega prostora za potrebe univerzitetnega inkubatorja...);
– stroške promocije univerzitetnega inkubatorja (stroške trženjskih storitev zunanjih izvajalcev kot so: objava tiskanih oglasov, oblikovanje in tiskanje promocijskega gradiva, publikacij, oblikovanje spletnih strani...);
– stroške nakupa prostora univerzitetnega podjetniškega inkubatorja, in sicer za tiste prijavitelje, ki v letih 2005–2006 niso pridobili PHARE sredstev za vzpostavitev in delovanje univerzitetnega inkubatorja.
Za izvajanje naslednjih aktivnosti univerzitetnega podjetniškega inkubatorja:
– informiranje ciljnih skupin o inkubatorski dejavnosti;
– svetovanje in pomoč pri realizaciji podjetniških pobud skupin ali posameznikov znotraj univerze;
– zagotavljanje ustrezne infrastrukture za preverjanje podjetniških idej;
– sodelovanje z ostalimi domačimi in tujimi institucijami podpornega okolja za podjetništvo.
Maksimalna višina sofinanciranja upravičenih stroškov delovanja in storitev univerzitetnih podjetniških inkubatorjev je v višini do 95%, maksimalna višina sofinanciranja upravičenih stroškov nakupa prostora univerzitetnega podjetniškega inkubatorja pa v višini do 100%.
V. Pogoji za sodelovanje
Splošni pogoji za sodelovanje v postopku oddaje javnega razpisa:
Ponudniki so že vzpostavljeni in delujoči univerzitetni podjetniški inkubatorji na univerzah, ki izpolnjujejo naslednje splošne pogoje:
A) Pravni status ponudnika
– Ponudnik mora biti samostojna neprofitna pravna oseba, registrirana najkasneje do 30. 6. 2006 pri pristojnem sodišču ali drugem organu. Soustanovitelj univerzitetnega podjetniškega inkubatorja je univerza oziroma obstaja med univerzo in univerzitetnim podjetniškim inkubatorjem za opravljanje dejavnosti predinkubiranja za ciljno skupino študentov, profesorjev in asistentov pogodba. Ponudnik je dolžan priložiti izpisek iz sodne ali druge ustrezne evidence (Priloga št. P-I).
Razlaga termina:
Univerzitetni podjetniški inkubator je pravna oseba, ki predstavlja okolje z ugodnimi pogoji za realizacijo podjetniških pobud znotraj univerz opravlja dejavnost predinkubiranja za ciljno skupino študentov, profesorjev in asistentov.
– Ponudnik mora imeti potrebno dovoljenje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega razpisa, če je za opravljanje take dejavnosti na podlagi posebnega zakona dovoljenje potrebno. Ponudnik je dolžan priložiti izpisek iz sodne, upravne ali druge ustrezne evidence. Kolikor se za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega razpisa, posebno dovoljenje ne zahteva, mora k ponudbi priložiti izjavo, da se takšno dovoljenje ne zahteva (Priloga št. P-II.).
– Ponudnik ne sme biti v kazenskem postopku zaradi suma storitve kaznivega dejanja v zvezi s podkupovanjem ali zaradi takega kaznivega dejanja ni bil pravnomočno obsojen. Ponudnik je dolžan priložiti potrdilo ministrstva, pristojnega za pravosodje, da ponudnik ni vpisan v kazensko evidenco (Priloga št. P-III.).
– Ponudnik ne sme biti v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije.
– Ponudnik na dan 31. 12. 2005 ne sme biti v stanju kapitalske neustreznosti po 10. členu Zakona o finančnem poslovanju podjetij (Uradni list RS, št. 54/99, 110/99, 97/99, 50/02 in 93/02).
– Ponudnik za isti namen ni pridobil sofinanciranje iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna. Vsi univerzitetni inkubatorji, ki so pridobili sredstva Phare ne smejo uveljavljati stroškov, ki nastajajo v času veljavnosti pogodbe iz naslova Phare.
– Ponudnik nima neporavnanih obveznosti do države.
Prejemniki, ki so gospodarske družbe, so dolžni upoštevati načelo zagotavljanja konkurence med ponudniki, zato mora prejemnik za vsa naročila blaga in storitev, katerih vrednost presega znesek, ki je določen v trenutno veljavnem Zakonu o izvrševanju proračuna RS za oddajo naročil male vrednosti, pridobiti najmanj 3 ponudbe. Ponudbe predstavljajo del dokumentacije o investiciji. V primeru neupoštevanja tega načela, lahko pride do zavrnitve zahtevka za izplačila oziroma prekinitve pogodbe.
V primeru, da ni možno pridobiti več kot 1 ponudbo, je prejemnik dolžan smiselno uporabiti določila Zakona o javnih naročilih za take primere.
Vsa dokazila ali izjave morajo biti v originalu ali z označbo »kopija je enaka originalu« in ne smejo biti starejša od 60 dni od dneva, ki je določen kot rok za oddajo ponudbe.
B) Kadrovska zasedba
Ponudnik mora predložiti izpolnjen obrazec o kadrovski strukturi iz katerega bo razvidno število zaposlenih in usposobljenost kadra znotraj univerzitetnega podjetniškega inkubatorja in mreža zunanjih strokovnjakov oziroma svetovalcev, ki bodo opravljali svetovalne, promocijske in druge storitve povezane z dejavnostjo predinkubiranja za študente, profesorje in asistente na Visokošolskih zavodih (Priloga št. P-V).
C) Drugi pogoji
C.1.) Ponudnik mora predložiti podatke o delovanju univerzitetnega podjetniškega inkubatorja za vsa leta delovanja vključno z obdobjem januar – julij 2006, in sicer o:
– območju, ki ga univerzitetni inkubator pokriva (regijska pokritost, število študentov za vsa leta delovanja);
– ključnih projektih;
– številu vključenih podjetij oziroma podjetniških skupin (realizirane podjetniške ideje) v univerzitetni podjetniški inkubator in obdobje vključitve/mesec in leto, število izstopov podjetij po posameznih letih;
– številu opravljenih svetovanj za vključena podjetja v univerzitetni podjetniški inkubator in izvedenih R&R projektov podjetij vključenih v univerzitetni podjetniški inkubator merjeno v urah;
– številu mednarodnih projektov na katerih univerzitetni podjetniški inkubator sodeluje ter številu projektov sodelovanja z gospodarstvom, lokalnimi skupnostmi in regijami ter drugimi institucijami podpornega okolja;
– nazivu projektov na katerih univerzitetni podjetniški inkubator sodeluje oziroma Katere strokovnjake iz gospodarstva vključujete (Priloga št. P-VI).
C.2.) Ponudnik mora predložiti seznam institucij znanja s katerimi sodeluje in podpisane izjave o sodelovanju z institucijami znanja s strani odgovorne osebe (Priloga št. P-VII).
C.3.) Ponudnik mora k ponudbi predložiti izvedbeni akcijski načrt izvajanja aktivnosti, vključno s stroški delovanja in stroški storitev, pričakovanimi rezultati ter poročilo o delu (Priloga št. P – VIII).
Vloge prijaviteljev, ki ne izpolnjujejo pogojev za kandidiranje, vloge, ki niso dopolnjene v roku in vloge, ki niso skladne z namenom razpisa, se zavržejo pred postopkom ocenjevanja.
VI. Merila za izbor ponudnikov
Vse popolne vloge, ki bodo izpolnjevale prijavne pogoje za kandidiranje in bodo skladne z namenom javnega razpisa, bo ocenila razpisna komisija. Razpisna komisija bo ocenila predložen Akcijski načrt s pričakovanimi rezultati ter poročilo o delu na podlagi naslednjih ocenjevalnih meril:
Kakovost predstavljenega akcijskega načrta in pričakovanih rezultatov ter poročila o delu
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Maksimalno število točk je skupaj 100.
JAPTI bo sofinanciral tiste prijavitelje, ki bodo oddali popolno vlogo, izpolnili razpisne pogoje določene s tem razpisom ter dosegli 60 točk.
VII. Dodatne informacije: dodatne informacije so na voljo na naslovu: petra.drobne@japti.si.
VIII. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija (navodila in obrazci) je na voljo na internetnem naslovu http://www.japti.si ali na sedežu Javne agencije RS za podjetništvo in tuje investicije, Dunajska 156, 1000 Ljubljana (8. nadstropje), vsak delovni dan do 14. ure (tel. 01/589-18-96).
IX. Predvideni datum objave javnega razpisa: besedilo najave objave javnega razpisa je le informativno ter se lahko razlikuje od uradnega besedila, ki bo objavljeno v Uradnem listu RS predvidoma do konca avgusta 2006.